Mistä se johtuu?
Kun voisi kuvitella, että sitä oksennusta voisi levittää vaikkapa päivähuoneesa?
puheripuli tupakkahuoneessa
vainoharhaisuus..
3
212
Vastaukset
Mistä johtuu,että potilaat puhuvat?Mistä johtuu,että potilaat polttavat tupakkaa.Molempiin sama vastaus: kaipaavat yhteisöllisyyttä ja kavereita.
- k.kiusaantunut
Miksi haluisin mieheni hoitoon jonnekin sairaalaan vaikka hän tarvitsisi sitä kun kerran se varsinainen terapointi tapahtuukin tupakkahuoneessa?
heh heh turhaa se mies sinne sitten menee tupakit taskussa, ei se sinne hoitoon mene vaan puhuun paskaa tupakkihuoneeseen.Miksi haluat miehesi sairaalaan,mitä ajattelit tehdä itse sillä aikaa?Mitä jos vaan eroaisit reilusti,etkä laittais miestäsi sairaalaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950