Ford Dual Power "alentava pikavaihde"

Voortitonmies

Terve!
Traktoreita katsellessani olen huomannut että joissain Ford traktoreissa mm. 6700 - 7610 on tuollainen Dual Power "alentava pikavaihde". Sen verran tiedän myös että ainakin joissain se kytketään keinupolkimella päälle. Kyseessä siis vähän saman kaltainen laite kun Massikan Multipower, joka tosin on käsikäyttöinen. Tekeekö tuollaisella mitään ja tuoko se nopeutta yhtään lisää, hitaita kun nuo Fordit tahtovat olla?

10

7444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fordman

Kuten nimikin sanoo, se on alentava pikavaihde ja alentaa nopeutta päällä ollessaan 22%. Multipoweriin verrattaessa se on kyllä parempi, koska sen kanssa on moottorijarrutus sekä hitaalla että nopealla puolella.
      Jos nopeaa Fordia etsit niin hae vuosimalli 89 tai uudempi. Niiden pitäisi olla nopeampia.

• Voortitonmies

Kiitos tiedoista!
        Naapuri kerran sanoi että hänellä oli semmonen 7700 Foorti ja ylentävällä kulkis 40km/h. Itsekkin näin sen omin silmin ja traktori oli ihan vakio.

• valtionmetalli

Onko dual poweri vakiona jokaisessa 6700:ssa fordissa? Konedatan mukaan se on vakiovaruste mutta kysynpähän vaan. Niin ja mitenkä on sen kestävyyden laita?

• fordman

On, malleissa 6700, 7600, 7700, 6710, 6810, 7610, 7710, 7810, 7910 ja 8210 se on vakio. Ihan oikeasti.

Mitä kestävyyteen tulee, niin en ainakaan ole ikinä kuullut sen hajonneen. Välillisiä vikoja voi olla, kuten solenoidin tai sähköjohtojen hajoaminen tai hydraulipumpun väljyydestä aiheutuva paineen aleneminen, mutta Dual power ei itse helpolla hajoa.

• Anonyymi

mistä löydän huolto/käyttö ohje kirjaan ford 7610 mk 3

• Anonyymi

suomen kielellä kiitos

• Anonyymi

veikkaan että joudut menemään merkkiliikkeestä kysymään ja sielläkin sanotaan että ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

veikkaan että joudut menemään merkkiliikkeestä kysymään ja sielläkin sanotaan että ei oo

Ei välttämättä, itse sain kopioidun ohjekirjan 7700 malliin ja ihan merkkiliikkeestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä, itse sain kopioidun ohjekirjan 7700 malliin ja ihan merkkiliikkeestä.

Käyttöohjekirjasen voi saada, tuhatsivuista service manuaalia tuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe