18-30v uskovainen jätkä?

christian-93

Eli siis alan oleen aika varma siit et oon homo, mut oon myös uskossa.

En oo ennen lukenu tätä palstaa mut nyt ku luin näit juttui niin alkaa tuntua et pää hajoo.

Ois huippua löytää joku samanlaisessa tilanteessa oleva jätkä, jonka kanssa vois luottamuksellisesti puhuu näist asioist ja jakaa mielipiteitä.

anybody?

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joos.kr

Jeesukselle rakas! Kysymys väliin jos Jumala avaisi silmäsi, sillä rakkaus vaatii! On semmoinen raamatun paikka kuin : kaikki, mitä teette, se tehkää sydämmestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille. Niin miten sitten voi uskovana sellaista tehdä, joka raamatun mukaan on sellainen synti et niiden tekijät on kuoleman ja kadotuksen ansainneet. Ymmärrän asian, meillä on jokaisella taipumuksia, mutta mikä on Jumalan sanaa vastaan sitä vastaan meidän on sotiminen. Jos haluut tulla asiasta oikeesti selville lue raamattua rukoillen tosissasi, jos kuuntelet vain ihmisten mieli piteitä, on perustuksesi helposti heikko ja se ei kestä viimeisenä päivänä. Jokainen on lankeevainen ihminen, mutta synnissä kristitty ei voi elää jos hän elää synnissä silloin hän on luopunut. siunattuja raamatun luku hetkiä sinulle!

• n+z

No tätähän tämä aloittaja juuri kaipasikin!! Raamatulla päähän mätkintä ja syyllistäminen pitää virkeänä ja hyvällä tuulella.... ainakin joos.kr:n kaltaiset änkyräuskovaiset. Varmaan taivasboonuksensa taas uskoo hän kasvaneen moisesta möläyksestään.

• lutjukka

Moikka vaan keskustelun alottajalle. Oon ite 26-v oululainen uskovainen ev-lut homo, uskossa olen ollut kutakuinkin kymmenen vuotta. Itselläkin on ollut ongelmia seksuaalisuuden kanssa ja pelkäsin että en voi hyväksyä itteeni tai seurakunnassa minua ei hyväksytä minun seksuaalisuuden takia, mutta nykyisin oon hyvin tasapainoinen asian kanssa. Olen jonkin verran lukenut asiaa käsittelevää teologiaa puolesta ja vastaan. Jos kiinnostaa keskustella, niin mun sähköpostini on [email protected] tai jos olet qruiserissa, niin mun nimimerkkini on lutjukka.

• .

.

• -Emil-

Hei!

Olen 20-vuotias vl nuori mies. Keskustelen mielellään sinun kanssa homoseksuaalisuuteen liittyvistä asioista, kun olen itsekin pohdiskellut jo pitkään tämän asian parissa.

Ei kannata lukea tämän palstan viestejä, ettei mene pää ihan pyörälle. Kaikki on hyvin, kun on asiat kunnossa.

Onko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisit antaa minulle?

Jutellaan sitten enemmän sähköpostissa. :)

• Vertaistukea

Mulle voi myös kirjoittaa. Keskustelen mielellään vaik olen vanhempi, [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe