Kyselyn mukaan 100% yleisöstä vastusti Luumäen liittämistä Lappeenrantaan. Samoin kaikkien mukana olleiden puolueiden ehdokaspanelistit olivat samaa mieltä. Ehdokkaiden ja heidän puoluidensa käyttäytyminen jäi vaivaamaan, koska monet puolueet ajavat hallituksessa kuntauudistusta (eli liitoksia) kuin käärmettä pyssyyn. Miksi ajellaan kaksilla rattailla???
Miksi kiinteistöbisneksessä omien sanojensa mukaan mukana ollut ehdokas ei tajunnut, että jokainen vuokraisäntä vaatii sijoitukselleen kohtuullisen tuoton, näin myös kunta.
Ylen kuntakaruselli Luumäellä
Bone Hill
4
213
Vastaukset
- mummo
ja sekö on oikein että kunta paikkaa talouttaan 150000 eurolla vuokrarahoista samalla kun asunnot homehtuvat korjausten puutteessa! varmaan olet vuokraisäntä itsekin ja asut omassa talossa eikä sulla ole hajuakaan kunnan vuokra-asuntojen kunnosta
- Vaihtoehto....
Voihan sitä mennä yksityiselle vuokralle, jos kunnan vuokra-asunto ei kelpaa.
- Grynderi...
vuokralaisten puolella?
- _''_
Vallankumous ei onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848