onko kuusamossa homoja

volvoi

mistä löytyy kuusamon homomiehet

42

2972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääpeli Körmy

      Kuusamossa Kuukin on kuumempi!

      Posion HOTEIN bilemesta paikallisen hotellin baari, missä
      KUUMAT HOMOBILEET kun me etelän hetelmät tullaan taas sinne!!!

      Shampanja virtaamaan!!! Talvella.

      Lantio heilumaan!!

    • Anonyymi

      Karpalon oven edessä penkeillä ainakin yks maleksii kesällä!!

    • Anonyymi

      Peilistä.

    • Anonyymi

      Kuutamolla puistossa.

      • Anonyymi

        Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää

        Talo oli puisto?
        Älä ota enään leijona viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo oli puisto?
        Älä ota enään leijona viinaa.

        Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!

        Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.

        Mitäs K.m, tulit sitte tänne huutelemaan paskaa, eikö menny isännöitsijälle paskajutut läpi,


    • Anonyymi

      Kuusamossahan ei homot hillu, täällä miehelle aukeaa vain pillu!

      • Anonyymi

        tunnistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tunnistettu.

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.

        Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle

        Kuiteski haluaisit pyllistää vanhalle läskille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle

        Sekaisin kuin puolukka pillussa.
        "Painu vittuun"
        Itse painuisit mutta ei siellä löydy niin epätoivosta naista joka antaisi sinulle.
        Vedä käteesi pippeliäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.

        Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D


      • Anonyymi

        Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.

        Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.

        Muskelrumpa och enorm dildodel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.

        Muskelrumpa och enorm dildodel

        Mutta sinä et kelpaa heille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et kelpaa heille

        Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.

        Tukholman lähiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D

        Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.

        Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.


      • Anonyymi

        niin, "poikapilluhan" se aukeaaki kuusamolaisille :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.

        Mitä hienompi auto, sitä pienemmät vehkeet :D :D :D


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        totuus.. oikeasti 2,1cm. muijat nauraa sille sun pikkupoikapipulille :D


      • Anonyymi

        Totuus autosta oikeasti 2 500 e saabbi sulla on korkeintaan


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta vanhan tutkimuksen mukaan 16 % maksullisista naisista uskaltaa anaaliyhdyntään. Olen oikea etelän gay. Olen kuullut että Levi on suosittu laskettelupaikka. Vitun makeeta silti syntyä homoksi.

      Muskelrumpa och enorm dildodel

      • Anonyymi

        Mitä makeeta siinä on?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitaapi olla et kuusamossa on homoja enemmän ku heteroita, ainakin kun kattoo remun asiakaskuntaa, taisi siitä baarista tulla sateenkaariväen baari kun quplaan niitä puppeleita ei enää päästetä :D

      Homostelkaa rauhassa!

    • Anonyymi

      Ite 18v homo Kuusamost

    • Anonyymi

      DNS, NCB, PSR.. ainaki

      • Anonyymi

        ...entäs se yks päivät kylällä hilluva hubahuba ukko ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Torilla niitä riittää.. remusta rumimmat löytyy

    • Anonyymi

      Torikeskuksen portsarina ainaki yks, esittää muka jotain kuusamon seriffiä vaikkei ees ole ees poliisikoulua saati vartijakurssia suorittanut. tummanvihreä untuvatakki :D siitä tunnistaa.. täysi pelle koko ukko :D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3060
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2114
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1732
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1056
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      946
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      687
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      675
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      635
    Aihe