onko kuusamossa homoja

volvoi

mistä löytyy kuusamon homomiehet

42

2980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääpeli Körmy

      Kuusamossa Kuukin on kuumempi!

      Posion HOTEIN bilemesta paikallisen hotellin baari, missä
      KUUMAT HOMOBILEET kun me etelän hetelmät tullaan taas sinne!!!

      Shampanja virtaamaan!!! Talvella.

      Lantio heilumaan!!

    • Anonyymi

      Karpalon oven edessä penkeillä ainakin yks maleksii kesällä!!

    • Anonyymi

      Peilistä.

    • Anonyymi

      Kuutamolla puistossa.

      • Anonyymi

        Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää

        Talo oli puisto?
        Älä ota enään leijona viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo oli puisto?
        Älä ota enään leijona viinaa.

        Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!

        Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.

        Mitäs K.m, tulit sitte tänne huutelemaan paskaa, eikö menny isännöitsijälle paskajutut läpi,


    • Anonyymi

      Kuusamossahan ei homot hillu, täällä miehelle aukeaa vain pillu!

      • Anonyymi

        tunnistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tunnistettu.

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.

        Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle

        Kuiteski haluaisit pyllistää vanhalle läskille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!

        Terveisin Kuusamon Kalle

        Sekaisin kuin puolukka pillussa.
        "Painu vittuun"
        Itse painuisit mutta ei siellä löydy niin epätoivosta naista joka antaisi sinulle.
        Vedä käteesi pippeliäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.

        Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D


      • Anonyymi

        Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.

        Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.

        Muskelrumpa och enorm dildodel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.

        Muskelrumpa och enorm dildodel

        Mutta sinä et kelpaa heille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et kelpaa heille

        Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.

        Tukholman lähiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D

        Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.

        Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.


      • Anonyymi

        niin, "poikapilluhan" se aukeaaki kuusamolaisille :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.

        Mitä hienompi auto, sitä pienemmät vehkeet :D :D :D


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        totuus.. oikeasti 2,1cm. muijat nauraa sille sun pikkupoikapipulille :D


      • Anonyymi

        Totuus autosta oikeasti 2 500 e saabbi sulla on korkeintaan


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta vanhan tutkimuksen mukaan 16 % maksullisista naisista uskaltaa anaaliyhdyntään. Olen oikea etelän gay. Olen kuullut että Levi on suosittu laskettelupaikka. Vitun makeeta silti syntyä homoksi.

      Muskelrumpa och enorm dildodel

      • Anonyymi

        Mitä makeeta siinä on?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitaapi olla et kuusamossa on homoja enemmän ku heteroita, ainakin kun kattoo remun asiakaskuntaa, taisi siitä baarista tulla sateenkaariväen baari kun quplaan niitä puppeleita ei enää päästetä :D

      Homostelkaa rauhassa!

    • Anonyymi

      Ite 18v homo Kuusamost

    • Anonyymi

      DNS, NCB, PSR.. ainaki

      • Anonyymi

        ...entäs se yks päivät kylällä hilluva hubahuba ukko ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Torilla niitä riittää.. remusta rumimmat löytyy

    • Anonyymi

      Torikeskuksen portsarina ainaki yks, esittää muka jotain kuusamon seriffiä vaikkei ees ole ees poliisikoulua saati vartijakurssia suorittanut. tummanvihreä untuvatakki :D siitä tunnistaa.. täysi pelle koko ukko :D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe