mistä löytyy kuusamon homomiehet
onko kuusamossa homoja
42
2626
Vastaukset
- Vääpeli Körmy
Kuusamossa Kuukin on kuumempi!
Posion HOTEIN bilemesta paikallisen hotellin baari, missä
KUUMAT HOMOBILEET kun me etelän hetelmät tullaan taas sinne!!!
Shampanja virtaamaan!!! Talvella.
Lantio heilumaan!! - Anonyymi
Karpalon oven edessä penkeillä ainakin yks maleksii kesällä!!
- Anonyymi
Peilistä.
- Anonyymi
Kuutamolla puistossa.
- Anonyymi
Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppanuustalo kuutamo? se on voi voi purettu jo 10-12 v sitte :D sori vaan, molopää
Talo oli puisto?
Älä ota enään leijona viinaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talo oli puisto?
Älä ota enään leijona viinaa.Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidäppä sinä naapurini turpas kii tai tulloopi häätö!
Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamäen miehiä ja naapurikyttä.
Mitäs K.m, tulit sitte tänne huutelemaan paskaa, eikö menny isännöitsijälle paskajutut läpi,
- Anonyymi
Kuusamossahan ei homot hillu, täällä miehelle aukeaa vain pillu!
- Anonyymi
tunnistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tunnistettu.
Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen sinut. Olet se joka työpaikalla tuijottaa ja vähän hipelöi pyllyä. Tiedoksi, olen hetero ja sanon että homot pysykööt hiljaa.
Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppa tuplahuoranpentu hiljaa!
Ime homo kyrpää ja painu vittuun. Olen hetero ja minuun ei hintit koske!
Terveisin Kuusamon Kalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin Kuusamon KalleKuiteski haluaisit pyllistää vanhalle läskille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin Kuusamon KalleSekaisin kuin puolukka pillussa.
"Painu vittuun"
Itse painuisit mutta ei siellä löydy niin epätoivosta naista joka antaisi sinulle.
Vedä käteesi pippeliäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D
- Anonyymi
Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne Kuusamossa viihdy, kaupunkien kaduilla ja ravintoloissa niitä näkee .Mitä hyötyä siellä olisi kävellä lantein keinuvin.
Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.
Muskelrumpa och enorm dildodel - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungit joissa toimii kauniiden poikien jenkkifutisjoukkue kelpaavat mulle.
Muskelrumpa och enorm dildodelMutta sinä et kelpaa heille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä et kelpaa heille
Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei Suomesta, sitten ulkomailta.
Tukholman lähiö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako se opelin raato on siinä karpalon edessä kyrvästi pysäköitynä :D
Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan laatuautolla eli Jaguarilla. Sinä pikku hintti taidat ajaa vain kolmipyörää apupyörillä.
Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.
- Anonyymi
niin, "poikapilluhan" se aukeaaki kuusamolaisille :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienikaluiset hankkivat mahtailuautoja.
Mitä hienompi auto, sitä pienemmät vehkeet :D :D :D
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
totuus.. oikeasti 2,1cm. muijat nauraa sille sun pikkupoikapipulille :D
- Anonyymi
Totuus autosta oikeasti 2 500 e saabbi sulla on korkeintaan
- Anonyymi
Kaksi vuotta vanhan tutkimuksen mukaan 16 % maksullisista naisista uskaltaa anaaliyhdyntään. Olen oikea etelän gay. Olen kuullut että Levi on suosittu laskettelupaikka. Vitun makeeta silti syntyä homoksi.
Muskelrumpa och enorm dildodel- Anonyymi
Mitä makeeta siinä on?
- Anonyymi
Riippuu mausteesta.
https://www.youtube.com/watch?v=1cUum30Anrk&t=3s - Anonyymi
Taitaapi olla et kuusamossa on homoja enemmän ku heteroita, ainakin kun kattoo remun asiakaskuntaa, taisi siitä baarista tulla sateenkaariväen baari kun quplaan niitä puppeleita ei enää päästetä :D
Homostelkaa rauhassa! - Anonyymi
Ite 18v homo Kuusamost
- Anonyymi
DNS, NCB, PSR.. ainaki
- Anonyymi
...entäs se yks päivät kylällä hilluva hubahuba ukko ?
- Anonyymi
Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766 - Anonyymi
Torilla niitä riittää.. remusta rumimmat löytyy
- Anonyymi
Torikeskuksen portsarina ainaki yks, esittää muka jotain kuusamon seriffiä vaikkei ees ole ees poliisikoulua saati vartijakurssia suorittanut. tummanvihreä untuvatakki :D siitä tunnistaa.. täysi pelle koko ukko :D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768