Kaikki

on hyvin.

Se ei satu enää.

3

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on hyvä

      tilanne. Kun sattuminen muuttuu krooniseksi ollaan pahassa jamassa. Itellä vielä
      kaikki vaiheessa.

      • Sullakin joskus

        Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
        Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
        Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
        Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
        jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
        On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
        Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
        Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä.


      • P:tina
        Sullakin joskus kirjoitti:

        Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
        Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
        Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
        Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
        jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
        On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
        Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
        Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä.

        Edellisen sanat ovat kuin omiani. Puolitoista vuotta meni surressa, mutta tämä kesä on opettanut ymmärtämään ja hyväksymään.

        Täydellinen ihminen ja kumppani, mutta sitä tuskaa, minkä hän mukanaan toi, ei jaksanut kantaa. Hän eli unelmissaan eikä tajunnut loukkaavansa. Eikä koskaan tajua.

        Ei hän lopettanut peliään ja minun piti tehdä päätös oman mielenterveyteni takia. Loppuelämäni takia. Ja hän kirjoitti olevansa onnellinen uuden kumppaninsa kanssa. Hyvä niin, en toivo hänelle pahaa. Ihminen, joka ei vain ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä elää näin koko ikänsä.

        Ei hän tule koskaan ymmärtämään tekojaan eikä sitä, mitä sai aikaan. Ja mitä me menetimme. Hän jatkaa harhailuaan ja satuttaa ehkä vielä muitakin.

        Suru on vieläkin, mutta suru on parempi kuin tuska. Elämä jatkuu. Ei enää riemuiten, mutta jotenkin pärjäten kyllä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe