Se ei satu enää.
Kaikki
3
267
Vastaukset
- Se on hyvä
tilanne. Kun sattuminen muuttuu krooniseksi ollaan pahassa jamassa. Itellä vielä
kaikki vaiheessa.- Sullakin joskus
Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä. - P:tina
Sullakin joskus kirjoitti:
Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä.Edellisen sanat ovat kuin omiani. Puolitoista vuotta meni surressa, mutta tämä kesä on opettanut ymmärtämään ja hyväksymään.
Täydellinen ihminen ja kumppani, mutta sitä tuskaa, minkä hän mukanaan toi, ei jaksanut kantaa. Hän eli unelmissaan eikä tajunnut loukkaavansa. Eikä koskaan tajua.
Ei hän lopettanut peliään ja minun piti tehdä päätös oman mielenterveyteni takia. Loppuelämäni takia. Ja hän kirjoitti olevansa onnellinen uuden kumppaninsa kanssa. Hyvä niin, en toivo hänelle pahaa. Ihminen, joka ei vain ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä elää näin koko ikänsä.
Ei hän tule koskaan ymmärtämään tekojaan eikä sitä, mitä sai aikaan. Ja mitä me menetimme. Hän jatkaa harhailuaan ja satuttaa ehkä vielä muitakin.
Suru on vieläkin, mutta suru on parempi kuin tuska. Elämä jatkuu. Ei enää riemuiten, mutta jotenkin pärjäten kyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457