Se ei satu enää.
Kaikki
3
309
Vastaukset
- Se on hyvä
tilanne. Kun sattuminen muuttuu krooniseksi ollaan pahassa jamassa. Itellä vielä
kaikki vaiheessa.- Sullakin joskus
Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä. - P:tina
Sullakin joskus kirjoitti:
Kulunut kesä on omalla kohdalla ollut ratkaiseva ja sen myötä olen päässyt eroon.
Vaikka koko prosessi on kestänyt paljon kauemmin mutta lopullinen ymmärrys nyt.
Ymmärrys siitä että oltiin niin erilaisia kuitenkin, annettiin arvo niin eri asioille.
Kun ne asiat mitkä itselle on niin tärkeitä ja arvokkaita onkin toiselle vain hupia mitä
jakaa kaikkien muiden kanssa, alkaa hiljainen ero sisällä .
On ollut monta yritystä uudelleen ja aina sama pettymys .Omilla toiveilla ei ollut merkitystä hänelle. Anteeksipyyntö joskus ja kaikki alkoi uudelleen.
Miten paljon se joskus sattui. Olisin antanut taivasosuuteni jos hän olisi lopettanut pelinsä mutta ei hän lopettanut.
Nyt sillä ei ole enää väliä. Hiljalleen katoan pois hänen läheltään eikä hän edes ehdi huomata sitä.Edellisen sanat ovat kuin omiani. Puolitoista vuotta meni surressa, mutta tämä kesä on opettanut ymmärtämään ja hyväksymään.
Täydellinen ihminen ja kumppani, mutta sitä tuskaa, minkä hän mukanaan toi, ei jaksanut kantaa. Hän eli unelmissaan eikä tajunnut loukkaavansa. Eikä koskaan tajua.
Ei hän lopettanut peliään ja minun piti tehdä päätös oman mielenterveyteni takia. Loppuelämäni takia. Ja hän kirjoitti olevansa onnellinen uuden kumppaninsa kanssa. Hyvä niin, en toivo hänelle pahaa. Ihminen, joka ei vain ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä elää näin koko ikänsä.
Ei hän tule koskaan ymmärtämään tekojaan eikä sitä, mitä sai aikaan. Ja mitä me menetimme. Hän jatkaa harhailuaan ja satuttaa ehkä vielä muitakin.
Suru on vieläkin, mutta suru on parempi kuin tuska. Elämä jatkuu. Ei enää riemuiten, mutta jotenkin pärjäten kyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441