Tilanne on nyt tämä. Minä olen lähdössä britteihin tarkemmin ottaen Lontooseen ja kaikki muut jutut ovat kunnossa, mutta haluaisin kuitenkin vihdoin opiskella jotakin. Ikää on 20-vuotta enkä tiedä yhtään mitään paikan koulutusjutuista ja lukio houkuttaisi tavallaa ja haluiaisin tietää onko näin "vanhalla" mahdollisuuksia päästä sinne? Ja mikä vastaa lukiota Englannissa?
Tämä olisi varmasti tuplasti helpompaa jos olisin käynyt heti peruskoulun päätyttyä kouluja suomessa... haluisin myös tietää millaista opiskelu siellä on noin loppujen lopuksi?
Opiskelu briteissä peruskoulupohjalla?
1
130
Vastaukset
- Londoni
Lukio on ylpparit kulkee taalla nimella 'A-levels'. En tieda ketaan joka olisi 'vanhemmalla' ialla niita suorittanut muiden 16-18 vuotiaiden paikallisten kanssa. On kai olemassa ns. adult learning kursseja erinakoisissa oppilaitoksissa (etsi nimikkeella "College adult learning"). Amiskan tyyppiset koulutukset menevat nimikkeella "vocational training". Toinen mista voi loytya vastausta on http://london.floodlight.co.uk/london/courses-classes-lessons/subject/qualification/study/region/16180339/220706/100/domain.html
Kannattaa myos kayda kyselemassa www.isory.org keskustelupalstalla aiheesta. Siella voi myos olla edellisia ketjuja tasta.
Onnea hakuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029