Miten lopettaa kiusaaminen?

Kiusaaja :(

Meidän luokalla on yksi hikinen nörtti, jota kiusaamme porukalla. Siitä näkee aina että tuntuu pahalta ja musta tuntuu että oon alkanu säälimään sitä. Haluisin lopettaa kiusaamisen mut en voi, kun se on vain niin hauskaa nähdä kun nörtti on itku kurkussa ja murtumispisteessä, jolloin yksikin pilkka lisää voisi saada hänet itkemään :D Mut kuiteskin, oon alkanu miettii et aika tyhmää tää meiän koko touhu. Puol vuotta sitten rinnakkaisluokalla ollut toinen poika joutui suljetulle osastolle kun yritti tappaa itsensä myrkyllä. Se johtui meidän kiusaamisesta. Onneks se vaihto kouluu sen jälkeen kun mulla ei ois ollu sydäntä kiusata sitä enää. Kiusaamisen lopettamisessa on toinenkin ongelma, vaikka oonkin tän porukan johtaja, määrään aina milloin kiusataan ja miten kiusataan, en voisi päättää kuitenkaan että ei kiusata enää ketään. Silloin joutuisin ehkä itse kiusatuksi. Oon monesti koittanu että kiusattais joitain muitakin, mutta kun muut osaa puolustautua niin muista jäsenistä on kivempaa kiusata sitä nörttiä joka ei osaa kuin murista xD Joskus kaduttaa että tulin keränneeksi kasaan ylipäätään tän meidän kiusaamisjengin, mut olin silloin tyhmä ja siitä on jo pari vuotta aikaa. Olen nyt yhdeksännellä luokalla. Antakaa vinkkejä, mitä mun pitäis oikein tehdä?

144

3806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

      En tiedä mitä sun päässä oikein liikkuu - enkä toisaalta haluakaan - mutta tekstistäsi päätellen olet ainakin lapsellinen, huonon itsetunnon omaava pelkuri, joka siirtää huonoa oloaan muille.

      En ole ikinä ymmärtänyt kiusaamista, enkä sitä, mikä antaa juuri SINULLE sen oikeuden, jolla saat sitten piikitellä ja haukkua muita. MIKÄ? Emmekö me kaikki ole samanarvoisia? Emmekö me kaikki saa elää elämäämme rauhassa?

      Minua itseäni on kiusattu koko kouluikäni. En edes tiedä miksi. Joskus sain tarpeeksi rohkeutta kysyäkseni sitä kiusaajiltani. Ja arvaatko mikä oli vastaus? "No en mä tiiä... sä vaan oot tommonen." Niin millainen tommonen, kysyin. Kuvittelevatko he tietävänsä MILLAINEN ihminen olen, kun eivät ole vaivautuneet edes tutustumaan minuun vaan heti ensimmäisellä tapaamisella käyvät päälle pilkkahuudoin ja ilkein elein / teoin ja ovat sitten niin ylpeitä itsestään, kun ovat saaneet ainakin yhdelle ihmiselle pahan mielen.

      Koulukiusaaminen tuhosi elämäni ja itsetuntoni. Olin kuin kuka tahansa muu. Nykyään onneksi elän täysin normaalia elämää eikä minun tarvitse enää kysyä keneltäkään lupaa, millainen saan olla ja miten minun kuuluisi käyttäytyä.

      Lopeta tuo hölmöily ja käyttäydy niin kuin ikäistesi kuuluu.

      • Kiusaaja :(

        Tuota oonkin vähän miettinyt, että taitaa sen nörtinkin elämä olla aika paskaa. Hänenkään kiusaamiseen ei ole erikoisemmin suurta syytä, eise käyttäydy ärsyttävästi tai muutenkaan weirdisti. Mutta on vaan normaalia jotenkin sirompi ja silmälasipäinen, ja viettää kaiken vapaa-aikansa tietokoneella. Mutta eihän se muuta voikkaan, kun ei kukaan halua tutustua ettei joutuisi meidän kohteeksi. En tiiä oonko ainoo tässä jengissä joka on alkanu funtsimaan tämmöstä, vai ajattelevatko muutkin näin salaa. Emme näet puhu tälläisistä asioista. Ja ylipäätänsä en voisi käydä oikeassa elämässä, omilla kasvoillani kenenkään kanssa tälläistä keskustelua, kun pelkään että minustakin tulisi kiusattu. Mutta netissä on helppo tunnustaa, kun ei minua voi tunnistaa. Mutta, en itse keksi mitään kuinka voisin auttaa nörttiä niin ettei siitä koituisi hänelle vain suurempaa harmia. Mietin että jos nimettömästi laittaisin opettajallemme sähköpostia että "pojat kiusaa nörttiä", mut sit joutus kiusaa sitä vaan lisää kun tulis opelta noottia. Toisaalta saan usein mielihyvää nörtin kiusaamisesta, mutta järjellä ajateltuna mun pitää lopettaa. Mitä tehdä?


      • asdadasdasd454
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Tuota oonkin vähän miettinyt, että taitaa sen nörtinkin elämä olla aika paskaa. Hänenkään kiusaamiseen ei ole erikoisemmin suurta syytä, eise käyttäydy ärsyttävästi tai muutenkaan weirdisti. Mutta on vaan normaalia jotenkin sirompi ja silmälasipäinen, ja viettää kaiken vapaa-aikansa tietokoneella. Mutta eihän se muuta voikkaan, kun ei kukaan halua tutustua ettei joutuisi meidän kohteeksi. En tiiä oonko ainoo tässä jengissä joka on alkanu funtsimaan tämmöstä, vai ajattelevatko muutkin näin salaa. Emme näet puhu tälläisistä asioista. Ja ylipäätänsä en voisi käydä oikeassa elämässä, omilla kasvoillani kenenkään kanssa tälläistä keskustelua, kun pelkään että minustakin tulisi kiusattu. Mutta netissä on helppo tunnustaa, kun ei minua voi tunnistaa. Mutta, en itse keksi mitään kuinka voisin auttaa nörttiä niin ettei siitä koituisi hänelle vain suurempaa harmia. Mietin että jos nimettömästi laittaisin opettajallemme sähköpostia että "pojat kiusaa nörttiä", mut sit joutus kiusaa sitä vaan lisää kun tulis opelta noottia. Toisaalta saan usein mielihyvää nörtin kiusaamisesta, mutta järjellä ajateltuna mun pitää lopettaa. Mitä tehdä?

        "...Mutta, en itse keksi mitään kuinka voisin auttaa nörttiä niin ettei siitä koituisi hänelle vain suurempaa harmia...""

        No ihan ensimmäisenä tulee mieleen eräs helppo toimintatapa tähän ongelmaan: LOPETA KIUSAAMINEN! Kokeile sitä nyt alkuun.

        Veikkaan että muuta apua tässä ei tarvita kuin että sinä ja raukkamainen porukkasi jätätte hänet rauhaan. Hän tuskin haluaa teistä kavereita enää, joten ihan riittää kun ette enää kiusaa vaan keksitte jotain kehittävämpää tekemistä.


        Kiusaajat muutenkin ovat luusereita. Omilla kouluvuosillani nörttiporukkaamme, johon itsekin kuuluin, kiusattiin melkoisesti. Nyt nörtit ovat aikuisia, suurin osa ohjelmistoinsinöörejä ja johtavissa asemissa, loput tutkijoina korkeapalkkaisissa hommissa. Kiusaajistamme yksi ajelee aina toisinaan vastaan traktorilla kaupungin haalareissa, ja toinen käy siivoamassa toimistorakennuksessamme.

        Kannattaa miettiä sitäkin puolta että joskus tulevaisuudessa tämä nörtti voi hyvinkin olla päättämässä työpaikastasi.


      • ite oot weird
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Tuota oonkin vähän miettinyt, että taitaa sen nörtinkin elämä olla aika paskaa. Hänenkään kiusaamiseen ei ole erikoisemmin suurta syytä, eise käyttäydy ärsyttävästi tai muutenkaan weirdisti. Mutta on vaan normaalia jotenkin sirompi ja silmälasipäinen, ja viettää kaiken vapaa-aikansa tietokoneella. Mutta eihän se muuta voikkaan, kun ei kukaan halua tutustua ettei joutuisi meidän kohteeksi. En tiiä oonko ainoo tässä jengissä joka on alkanu funtsimaan tämmöstä, vai ajattelevatko muutkin näin salaa. Emme näet puhu tälläisistä asioista. Ja ylipäätänsä en voisi käydä oikeassa elämässä, omilla kasvoillani kenenkään kanssa tälläistä keskustelua, kun pelkään että minustakin tulisi kiusattu. Mutta netissä on helppo tunnustaa, kun ei minua voi tunnistaa. Mutta, en itse keksi mitään kuinka voisin auttaa nörttiä niin ettei siitä koituisi hänelle vain suurempaa harmia. Mietin että jos nimettömästi laittaisin opettajallemme sähköpostia että "pojat kiusaa nörttiä", mut sit joutus kiusaa sitä vaan lisää kun tulis opelta noottia. Toisaalta saan usein mielihyvää nörtin kiusaamisesta, mutta järjellä ajateltuna mun pitää lopettaa. Mitä tehdä?

        Saat vittu mitä?? MIELIHYVÄÄ vai?? sen kiusaamisesta?? voi tsiisus tollasten ihmisten kaa! siis eiks sul oo mitään moraalia?? jos olisin sinä-onnekis EN ole- niin häpeisin itteni kuoliaaksi... HÄPEÄ!!!!!!!!!


      • 145697453
        ite oot weird kirjoitti:

        Saat vittu mitä?? MIELIHYVÄÄ vai?? sen kiusaamisesta?? voi tsiisus tollasten ihmisten kaa! siis eiks sul oo mitään moraalia?? jos olisin sinä-onnekis EN ole- niin häpeisin itteni kuoliaaksi... HÄPEÄ!!!!!!!!!

        http://j.gs/2v58


    • 43555

      Joo-o, on taas jutut. On se niin hauskaa katsoa kun muut kärsii, niinkö? Luuletko olevasi joku sankari kun saat mollata ja haukkua muita? Että olet jotenkin ylempänä kuin joku muu? Katsoppa peiliin. Siellä sinä et ole mitään muuta kuin itsetuntoaan pönkittävä rääpäle, jolla ei ole omaa elämää.

    • .

      Myönnä vaan et oot aikamoinen idiootti.

    • nyt

      Nyt otat itseäs niskasta kiinni ja sanot noille kavereilles että enää ei kiusata. Mikäli TEIDÄN tekemä kiusaaminen sai tyypin yrittämään itsemurhaa, olet siihen velvollinen.

    • Oot sydämetön, ap

      Mä en ainakaan oo yhtä heikko raukka kuin sinä. JOS kaverini kiusaisivat ketä vain, niin sanoisin siitä niille, enkä välittäisi vaikka mut heitettäis koko jengistä pois.
      Ja on vai sinusta hauskaa katsoa, kun toinen kärsii ja meinaa itkeä? Vaikka luulet, että sinulla olisi sydän paikallaan kun säälit nörttiä, niin näin EI OLE. Sydämettömät ihmiset nauttivat katsoa muiden kärsimistä. Ja vai että vielä joku yritti itsemurhaa?!
      Sä et taida ymmärtää, että jos toinen yrittää itsemurhaa kiusaamisen takia, se on pahinta mahdollista. Pahemmaks ei voi mennä... Kuoleminen on vakava asia. Ajattele nyt; Ruumis vaan makaa maan alla, ei pysty miettiä, liikkua tai mitään! Ja läheisetkin varmasti murtuisivat, kun oma lapsi tekee itsemurhan KIUSAAMISEN TAKIA.

      Nyt sä vittu lopetat ton, ennekun nörttikin kuolee. Vai horjuuko sun päätös, etkö sä voitkaan lopettaa? No, sä saat mielihyvää kun kiusaat, ja sitten kiusattu tekee itsemurhan. Mutta ainakin sä oot saanu hetkellistä mielihyvää. Mieti sitä, idiootti!

      • no jooh

        lisäys tuon edellisen kirjoittajan täydelliseen selvitykseen; silloin jos tämä nörtti kuolee tai se toinen tyyppi olisi kuollut, sinä olisit kuoleman syypää ''kavereidesi'' kanssa! tuottaisit kuoleman! olisit siis suomeksisanoen TAPPAJA!!!


    • Me lapset

      Jahaa yllätyin vähän siinä kun luin, että olet ysillä jos olet kerran joukon johtaja niin mikset pane hantiin ja miten olen sen ymmärtänyt niin te ysit ootte aika usein nyrkit pystys niin tulla "pane hanttiin" en tarkoittanut paikallista nyrkeily ottelua.

      T: viitos luokkalainen

    • J

      ''Haluisin lopettaa kiusaamisen mut en voi, kun se on vain niin hauskaa nähdä kun nörtti on itku kurkussa ja murtumispisteessä, jolloin yksikin pilkka lisää voisi saada hänet itkemään :D''

      Mitä hauskaa tuossa on?

      • Anonyymi

        jep hänen pitäisi olla se joka tappaa itsensä terveisin 9 luokkalainen


    • J

      Mee ja pyydä anteeksi. Se on ehkä vähintä mitä sä voit tehdä, jos joudut ite kiusatuksi, niin sitten joudut. Kiusatun puolustaminen on rohkeutta.

      • Lopeta kun vielä voi

        Aloittaja, mieti jos saat vielä jonkun OIKEASTI tappamaan itsensä SINUN takiasi.

        Silloin sinä olet MURHAAJA koko loppu elämäsi ja tulet katumaan sitä loppu elämäsi, koska et saa rauhaa siitä että ajoit ihmisen tuhoon.

        Pysähdy nyt jo, ennekuin on liian myöhäistä ?
        Vai haluatko oikeasti olla murhaaja ?


      • nytsittenvittu
        Lopeta kun vielä voi kirjoitti:

        Aloittaja, mieti jos saat vielä jonkun OIKEASTI tappamaan itsensä SINUN takiasi.

        Silloin sinä olet MURHAAJA koko loppu elämäsi ja tulet katumaan sitä loppu elämäsi, koska et saa rauhaa siitä että ajoit ihmisen tuhoon.

        Pysähdy nyt jo, ennekuin on liian myöhäistä ?
        Vai haluatko oikeasti olla murhaaja ?

        Tämä ei ole näsäviisastelua, mutta sana murha tarkoittaa suunniteltua tai harkittua tappamista. En usko et kiusaajalla olisi tarkoitus tappaa ketään. Jos joku tekee itsemurhan niin on jopa raukempi kuin itse kiusaaja. Kiusatun ei tarvitse hylätä mahdollisuuttaan elää upea elämä vain sen takia että häntä kiusataa. Kyllä tiedän että kiusaaminen voi olla todella loukkaavaa ja tuntuu kun ei olisi mitään mihin turvautua, mutta tämä kiusattu kuitenkin voisi tehdä asialle jotain. Hän voisi pistää asian eteenpäin, eikä vain hyväksyä sitä että hänen niskaansa kustaan.

        Miettikää asia omalla kohdallenne; Sinua kiusataan päivittäin todella törkeästi. Sinulla on TASAN KAKSI järkevää vaihtoehtoa. Joko kerrot asiasta rehtorilla tai muulle aikuiselle ja kiusaajat saavat rangaistuksen, esim. erotus koulusta. Tai sitten luovutatte elämänne pois sen takia että joku luuseri tahtoo olla kova poika. MIETTIKÄÄ NYT SAATANA. Jos joku tekee itsemurhan kun häntä kiusataan niin vika on kyllä ihan kummassakin. Enemmän tai vähemmän mutta kumpikin on syypää tähän kuolemaan.


      • Mieti itse!
        nytsittenvittu kirjoitti:

        Tämä ei ole näsäviisastelua, mutta sana murha tarkoittaa suunniteltua tai harkittua tappamista. En usko et kiusaajalla olisi tarkoitus tappaa ketään. Jos joku tekee itsemurhan niin on jopa raukempi kuin itse kiusaaja. Kiusatun ei tarvitse hylätä mahdollisuuttaan elää upea elämä vain sen takia että häntä kiusataa. Kyllä tiedän että kiusaaminen voi olla todella loukkaavaa ja tuntuu kun ei olisi mitään mihin turvautua, mutta tämä kiusattu kuitenkin voisi tehdä asialle jotain. Hän voisi pistää asian eteenpäin, eikä vain hyväksyä sitä että hänen niskaansa kustaan.

        Miettikää asia omalla kohdallenne; Sinua kiusataan päivittäin todella törkeästi. Sinulla on TASAN KAKSI järkevää vaihtoehtoa. Joko kerrot asiasta rehtorilla tai muulle aikuiselle ja kiusaajat saavat rangaistuksen, esim. erotus koulusta. Tai sitten luovutatte elämänne pois sen takia että joku luuseri tahtoo olla kova poika. MIETTIKÄÄ NYT SAATANA. Jos joku tekee itsemurhan kun häntä kiusataan niin vika on kyllä ihan kummassakin. Enemmän tai vähemmän mutta kumpikin on syypää tähän kuolemaan.

        Mieti itse!

        Järkytyin syvästi tekstistäsi. Ymmärrätkö, että ihminen, jolle itsemurhan tekeminen tulee mieleenkään on vakavasti sairas? Masennus on hoitamattomana tappava tauti siinä missä syöpäkin. Siinä missä syöpäpotilaan ruumis ei enää kykene elämään, ei itsemurhaa suunnittelevan mieli enää ole kyllä elämiskunnossa.

        Jos syövän voi saada passiivisella tupakoinnilla, niin ihan yhtä lailla itsestä riippumatta voit saada vakavan masennuksen kiitos aloittajan kaltaisten ihmisten.

        Kerro toki jos onnistut ottamaan itseäsi vanhoilla päivillä niskasta kiinni ja elämään vaikka sydän onkin jo pysähtynyt.


    • stop kiusaamiselle
    • vbgnhjmk,l.lkhjg

      Sää oot puhas sadisti. Sinuna hakeutuisin kuraattorin puheille sillä tuo on vakava mielenterveyshäriö joka voi kehkeytyä vielä pahempiin kierouksiin. On varmaan mahtava tunne kun kuulet että joku yritti itsemurhaa sun kiusaamises takia? Olo on varmasti nii ku ois maailman huipulla eikö? Jos sää tuut kiusatuksi sen takia että puollustat jotain nii sää ansaitset sen. Säälittävää jos ei riitä pokka jonku puollustamiseen. Se "nörtti" saattaa olla fyysisesti siro ja heiverönen mutta sää oot sitäki heiveröisempi psyykkisesti. Ja näin punaniska kielellä: Sinulla ei ole munaa puollustaa.

      • tztztztzt

        Alottajalle: onko kenties sana narsisti tuttu?? jos ei niin vittu googlaa se ja mene itseesi!!!! olen kerrankin näin lapsellinen ja sanon suoraan mitä sinusta aloittaja ajattelen; kuole pois!


    • Kiusaaja :(

      Koulussa kiertää nyt huhu että nörtillä ois mielialalääkitys. Voi kyllä olla pelkkä huhukin, noista ei ikinä tiiä. Mut oli sykähdyttävää huomata mitä olemme saaneet aikaan. Eilen ei muutes kiusattu nörttiä, ei vaan jaksettu. Aattelin jo hetken että ei sitä tartte varmaa enää kiusata mut tänää sit kyllä kiusattiin taas. En oo kyllä vieläkään keksiny mitä tekis tän tilanteen suhteen, jospa se kestäis vielä vähän yli puol vuotta. Luulisin että kaiken tän jälkeen se hakee opiskelemaan johonki eri paikkakunnalle nii toivottavasti sitä ei siellä kiusattas :)

      • dfvgbnhjmk

        Voi helevetti miksi sää teit tämän alotuksen jos et aio tehä asialle mitään? Turhaan vaan tulit inisee. Täällä on perkeleesti vastauksia mitä voit tehä ja jo maalaisjärjellä tajuaa että MEE HOITOON. Kuinka helvetin vaikeaa se on tajuta? Tuossa lukee se ratkasu. Kuraattorille, terveyenhoitajalle, psykiatrille. Minne vaa. Toistanko vielä että tajuat. Hoitoon, hakeudu sinne, ei ehkä huomenna tai ehkä ensiviikolla vaan satavarmasti huomenna eikä mitään tekosyitä. Piste. Jos sää valitat tästä asiasta nii sää kans teet sille jotain. Jos asialle ei meinaa tehä mitään ja tietää sen jo alusta asti nii sitä ei ääneen mainita. Turhaa ininää.


      • Kiusaaja :(
        dfvgbnhjmk kirjoitti:

        Voi helevetti miksi sää teit tämän alotuksen jos et aio tehä asialle mitään? Turhaan vaan tulit inisee. Täällä on perkeleesti vastauksia mitä voit tehä ja jo maalaisjärjellä tajuaa että MEE HOITOON. Kuinka helvetin vaikeaa se on tajuta? Tuossa lukee se ratkasu. Kuraattorille, terveyenhoitajalle, psykiatrille. Minne vaa. Toistanko vielä että tajuat. Hoitoon, hakeudu sinne, ei ehkä huomenna tai ehkä ensiviikolla vaan satavarmasti huomenna eikä mitään tekosyitä. Piste. Jos sää valitat tästä asiasta nii sää kans teet sille jotain. Jos asialle ei meinaa tehä mitään ja tietää sen jo alusta asti nii sitä ei ääneen mainita. Turhaa ininää.

        Ai, hoitoon vai? Ajattelin että nuo kaikki edelliset olivat vain kiusattujen huuteluja. Mutta sinun tekstisi sai minut oikeasti pohtimaan tuotakin mahdollisuutta. Mitä terkkarille sitten sanoisin?


      • dfrgthyjukiuo
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Ai, hoitoon vai? Ajattelin että nuo kaikki edelliset olivat vain kiusattujen huuteluja. Mutta sinun tekstisi sai minut oikeasti pohtimaan tuotakin mahdollisuutta. Mitä terkkarille sitten sanoisin?

        No tuon minkä oot selittäny alotuksessa. Sanot ettet pysty lopettamaan kiusaamista vaikka haluaisit. Simple as that.


      • Et oo tosissas

        Jättämäsi arvet eivät parane koskaan. Nörtti saattaa koulun loppumisesta huolimatta olla pysyvästi työkyvytön, kenties itsetuhoinen. Turha kuvitella, että hän ilmestyy luokkakokouksiinne tai tulee ikinä antamaan teille anteeksi. Vaikka antaisikin, niin ette ole sitä ansainneet.

        Mene itse pyytämään anteeksi, jos ei muna nyt riitä niin viimeistään vuoden lopussa. Saatat vuosien päästä saadakin, jos hyvin käy.

        Sanonpahan vain, että kaiken eteesi tulevan kurjuuden olet ansainnut. Karman laki ja niin edelleen. Minulta ei myötätuntoa heru jumalauta YSILUOKKALAISELLE, joka ei kykene tuon vertaa vastuuta teoistaan kantamaan.


      • Ihmeen saamatonta
        dfvgbnhjmk kirjoitti:

        Voi helevetti miksi sää teit tämän alotuksen jos et aio tehä asialle mitään? Turhaan vaan tulit inisee. Täällä on perkeleesti vastauksia mitä voit tehä ja jo maalaisjärjellä tajuaa että MEE HOITOON. Kuinka helvetin vaikeaa se on tajuta? Tuossa lukee se ratkasu. Kuraattorille, terveyenhoitajalle, psykiatrille. Minne vaa. Toistanko vielä että tajuat. Hoitoon, hakeudu sinne, ei ehkä huomenna tai ehkä ensiviikolla vaan satavarmasti huomenna eikä mitään tekosyitä. Piste. Jos sää valitat tästä asiasta nii sää kans teet sille jotain. Jos asialle ei meinaa tehä mitään ja tietää sen jo alusta asti nii sitä ei ääneen mainita. Turhaa ininää.

        Eiköhän toistenkin pitäisi antaa nörtille sivustatukea. Raukkikset pysyy puolueettomina vaikka tietää. Reksiäkin voi painostaa ja poliisiakin joukkovoimalla.


      • Tulevaisuus
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Ai, hoitoon vai? Ajattelin että nuo kaikki edelliset olivat vain kiusattujen huuteluja. Mutta sinun tekstisi sai minut oikeasti pohtimaan tuotakin mahdollisuutta. Mitä terkkarille sitten sanoisin?

        Tuosta juristi kehittää tulevaisuudessa ison laskun ja täysikäsenä alkaa tulla pallo nilkkaan.Tuo asenne ei johda edes työnsaantiin.


    • Lopeta

      Eksä oikeesti tajuu! Siis lopeta se kiusaaminen siis siin ei o mitään hauskaa siis ookko joku sadisti!!!?!?!?! Siis muaki kiusataa ja ne on mun kamut välil ihan kivoja mutta sitten ne syytteelee mua. Siis kerran ku En voinu olla nii ne suuttu koska ne ei päässy pilailee ja valittaa mulle! Ne sit soitteli perään ja valitti ja sit ne löy luurin korvaan aina kun kysyin et onks jotain oikeet asiaa. Se toinen on mun paras kamu me tehtiin 6. vuotta kaikki yhesss mut sit se löysi sen toisen kamun ja ne väittää et me ollaan kaikki kolme muka besui mut ne on nii ilkeit et ne myös huijaa ja kerran ne huijas mut pyöräilleee jonnekin huitsii ja sit ne sano puolustukseksi että : ei me voitu tietää et sä uskot. Mä kysyin et miks ne ei sit sanonu sitä sillo ku soitin että lähden nyt sinne . Ne oli hiljaa. Ja kun mä tulin itkien sit sinne missä ne oikeest oli niin näin että hymyili ja kuiski jotai must. Siis tätä on jatkunu jo vuosi. En viitti sanoo ku joskus ne on ihan kivoi. Mut se mun besu ku on muuttunut ihan hirveeks se suutu ku pääsin koulun urheilukoukkueeseen ja se ei. Mäki kerran oikeesti tosissani harkitsin itsaria yhtenä tosi paska päivänä.

      T. 6 luokkalainen tyttö

    • JYREER

      Nyt hemmetti lopetatte tuon ja PYYDÄTTE ANTEEKSI tältä pojalta. Ettekö tajua minkälaiset muistot ja jäljet sisälle jää. Ajattele että olisit hänen tilallaan, et todellakaan haluaisi olla.
      Oletteko edes yrittäneet tutustua tähän poikaan tai puhuneet tälle? Mistä tiedätte vaikka hän olisi kuinka mukava?

      Kasvakaa henkisesti. Ja pyydätte anteeksi sitä millaisia olette olleet hänelle.

    • Kiusaajat_Hirteen

      No voi vittu, minkälaisia pikku mulkvisteja olette!! Jos olisin tämän nörtin äiti, ni antasin sulle sellasen selkäsaunan, että et enää kehtaisi näyttää naamaasi mulle, kun tulisin kadulla vastaan....Ite olen kans ollu kiusattu, olen 24-vuotias nainen ja voin sanoa, että ymmärrän ERITTÄIN HYVIN, jos KIUSAAJIA vihataan. Miksikö?
      Noh, annan selvän esimerkin. Kukapa ei inhoisi sellasta kusipäätä, joka huutelee kiusatulle kaikkee paskaa niin, että se muka olisi totta? Kuka sellasia palvookaan, ellei joku mulqvisti itse.
      Esim. joku poika, joka huutelee nätille työlle, että hyi helevetti, sä oot ruma ku zombie mys. muuta, vaikka tietää, mitä se voi tehdä nuoren tytön itsetunnolle ja vähät välittää siitä, ni kyllä minä antasin sellasen rökityksen ja nöyryytyksen, että ois puheet aika pienet miehellä sen jälkeen.
      Mikä mua eniten pistää vihaks kiusaajissa, on se, että ne huutelee kaikkee paskaa uhrilleen sanoakseen, että kaikki se, mitä ne sanoo, on totta.
      Vaikka kaikki, mitä joku kiusaaja susta sanoo, ei pidä paikkaansa.
      Ite opin sen, ku kasvoin vähän.
      Jotenki tuntuu, että te ootte vähä kateita tolle pojalle, kun kutsutte häntä nörtiksi.
      Onko se sen takia, että hän on parempi koulussa ku te vai että hän tietää tietokoneista enemmän?
      Mistä te ees tiiätte, että hän viettää kaiken ajan VUOROKAUDESTA koneella?
      Ettei hän syö tai nuku ollenkaan? Johan hän sekoisi tuota menoa.
      Ja mikä siinä on niin outoa, että ihminen on koneella, kunhan ei vietä siinä kaikkea vapaa-aikaa? Ettekö te saatanan pikku mini-munat ikinä vietä aikaa koneella nuorina?
      Selkäsauna tommosille pitäs antaa. Kyllä sen taitaa huomata jo nuorena, kenellä hölskyy kusi päässä. Millasiahan olette sitte aikuisina?
      Voi voi. Eiköhän se teiän luokan nörtti ole se, joka tulee menestymään elämässään myöhemmin ja te päädytte aikuisina työpaikkakiusaajiks ja selkäänpuukottajiks ja kaivatte muille ihmisille kuoppaa, mutta samalla vaa kaivatte omaanne syvemmälle.

    • nyt

      Nyt lopetat tuon kiusaamisen. Et ensi viikolla vaan heti huomenna. Tuollaiseen kiusaamiseen ei oikeuta MIKÄÄN eikä mikään oikeuta olemaan tekemättä sille mitään, jos siitä tietää. Sanot nyt noille kavereittes suoraan. Jos ne sit nauraa sulle niin voi voi. Jos olette oikeesti kiusanneet jotakin tuolla lailla, olet sen ansainnutkin.
      Nyt vähän velvollisuudentuntoa.

    • voi herranjumala

      Voiko ysiluokkalaiset olla noin tyhmiä. Kun olet nyt johtaja niin sanot kavareillesi, että se kiusaaminen lopetetaan. Monet kasiluokkalaisetkin ovat järkevämpiä. Minua ei noin typerät puuhat ekan luokan jälkeen kiinnostanut. Enkä ymmärrä mitä hauskaa on siinä, kun toinen itkee tai yrittää itsemurhaa. Herranjestas! mitä älytöntä puuhaa, lopettakaa nyt ihmeessä tommonen.

    • Vitutus On Paha

      Tulisit kadulla vastaan nii leipoisin sun naaman niin rullalle, että taitaa kiusauksen kohde vaihtua epämuodostuneen lärvin takia...

    • xx

      c'moon, oon kasilla, ja jopa MINÄ olen niin järkevä, että tajuan, et toi on jo vakavaa.

      Meiän yks opettajista kerto sen ystävästä, jota kiusattiin koulussa. Aikusena se pääsi hyvään työpaikkaan, hyvä palkka, ja ennen pitkää yleni johtajaksi. Tässä vaiheessa tuli sitten entinen kiusaaja hakemaan töitä. Ei tämä henkilö saanut paikkaa, kun ei kai kukaan järjellinen halua kiusaajaa työpaikalle.

      Monille kiusatuille riittää pelkkä anteeksipyyntö, ja lupaus siitä, ettette kiusaa enää ketään. Se tuntuu oikeesti tosi pahalta, eikä sitä varmaan sitten niin helposti tajua, ennen kuin sua oikeesti kiusataan. Hyvä kuitenkin, että sulla jo omatunto soimaa, muuten tuo ois jo sairasta. Pyydä anteeksi, ja lopeta kiusaaminen. Mun puolesta on se ja sama, heitetäänkö sut porukasta pihalle vai mitä, mutta anna niitten sitten olla kusipäitä keskenään.

    • 98776

      Ja olethan varmasti poika!? Kerros osoitteesi, olen sua noin vuoden vanhempi ammattikoulua käyvä kaveri ja tulen näyttämään sulle mitä kiusaus on. Voin luvata sulle vitun säälittävä paska, että rukoilet kuolemaa jos tulet joskus vastaan... Tule kiusaamaan mua nössö ja ota se pelleporukkas mukaan! ;)

    • oaIUHYDIOU

      Jos oot joukon johtaja niin silloin voit käskeä muita lopettamaan sen kiusaamisen vitun idiootti. Ja jos sen tekisit niin olisit koko porukan kovin jätkä sen jälkeen.

    • nyt

      Kiusaaja :)

      Et ole vielä mikään tuhoontuomittu psykopaatti, josta 100 % varmuudella tulee seuraava Hitler, vaikka sellainen mielikuva saattaa kyllä näistä kommenteista jäädä. Ihmiset yleensä fiksuuntuvat aika paljon vanhetessaan ja jokainen voi muuttua. Mutta tuo kiusaaminen sun pitää ihan oikeasti lopettaa, ja pyytää kiusatulta anteeksi.

    • Kiusattu123

      Jos se on nörtti nii sä oot paskaläjä,luuseri,sadisti,idiootti ja tyhmä!
      Lopeta sen "nörtin" kiusaaminen. Niinku joku jo sano mist tiiätte et se on muka tietsikall 24 h. Ja en tajuu miks se on muka hieno ku se itkee tai yrittää itsaria. Jos sust tulee kiusattu ku lopetat kiusaamisen nii se on kyll sulle ihan oikein!

    • LOPETA HETI!

      LOPETA HETI TOI KIUSAAMINEN JOS TOINEN ITKEE SITÄ PITÄÄ LOHDUTTAA SE ON LUONNON RIKOS JOS KIUSAA TOISTA SE ON PASKAA VAIKKI OISIT JOHTAJA NIIN SANO SUN OIKEET TUNTEET ehkä pääset suosioon

      • AJATELKAA AJOISSA

        MYÖS NETISSÄ TAPAHTUVA KIUSAAMINEN / HERJAAMINEN ON LAIN VASTAISTA !!
        SE TODISTAA IHMISEN HENKISESTÄ KEHITYKSESTÄ JA VOI JOHTAA PAHIMMASSA TAPAUKSESSA RIKOSILMOITUKSEN TEKOON POLIISILLE.
        TÄTÄ TAPAHTUU MYÖS VALITETTAVASTI SUOMI24:SSÄ.


    • Kiusaaja :(

      Tehtiin tänään niin hassusti että pitääpä kertoa ihan tännekkin :D Nörtti lähti kävelemään koulun jälkeen eri reittiä kun yleensä, jotain metsäreittiä pitkin lähti kävelemään. No me lähettiin mopoilla seuraamaan ja huudatettiin mopoa kovaa sen kohdalla, kun se ei tunnu siitä tykkäävän. Sitten esitettiin että ajetaan päälle, otettiin vauhtia ja viime hetkellä hätäjarrutus ettei se ihan jääny alle, nii lopulta se joutu juoksee metsään karkuun :D Saatiin hyvät naurut. Mutta enpä haluaisi olla hänen tilallaan. Ehkä elämässä on tarkoitus että toiset vähän sorsii toisia. On yläkastia ja alakastia. Minusta on mukava olla siellä yläkastissa, ja oon nyt aatellu että turha pilata omaa elämäänsä alkamalla puolustaa sitä nörttiä, josta todennäköisesti ei kunnollista kaveria/juttuseuraa/hyötyä olisi. En varmaan kestäis olla kiusattu. Ja kuitenki on enää vähä yli puol vuotta ja sit mennään amiskaan, vissiin raksalle. Jos musta nyt tulis kiusattu niin joutus muuttaa muualle tai kestämään kiusaamista 3 vuotta.

      • voitsiisus

        Joopa, on todella hupaisaa. Niin, ehkä ainoastaan vain sinun päässäsi. Siellä saattaa olla jotain pahasti vialla, kun pidät tuota huvittavana touhuna. Ehkä voisit mennä tutkituttamaan pääsi?

        Et itse kestäisi kiusaamista, sanot. MIKSI SITTEN JONKUN MUUN PITÄISI KESTÄÄ SITÄ?

        Rehellisesti sanoen, hankkiudu hoitoon ja jätä muut rauhaan.


      • nyt

        Kiusaaja :):lle.

        Ilmeisesti oletkin sitten tuhoontuomittu psykopaatti ton edellisen perusteella. Tai et psykopaatti, vaan säälittävä, avuton paskiainen joka ei viitti tapella tasosisiaan vastaan vaan kiusaa vaan heikompaa uskollisen joukkionsa kanssa.

        Olet säälittävä.


    • Viisas kiusattu:(

      Rauhottukaa kaikki!!! Alottaja on selvästi viisas ja katuu tekojaan.. Oles itse ollu kiusttu kaikki kouluvuoteni (oon kasil) ja minun kiusaajani vain pahenevat. On hienoa että edes jotkut tajuavat tekojensa vääryyden ja sen mihin se voi johtaa! Jaksamista sinulkle aloittaja ja myös kiusatullesi!!!

      Sun pitää nyt vaa rohkeesti uskaltaa sanoo sille porukalle et mihin toi voi johtaa ja miettii oikeest et milt tuntuis jos oisitte ite sen kiusatun asemas..!! Ja se että sanotte sitä nörtiksi.... en usko että hän on. Minuakin haukutaan siksi koska pärjään koulussa mutten oikeasti ole nörtti, minulla on hyvä yleistieto.. Sitä paitsi se että kiusaatte häntä hänen "nörttiytensä" vuoksi osoittaa vain ettette hyväksy erilaisuutta, olette vielä ihan lapsellisia pikkulapsia, ja hän on oikeasti korkealla yläpuolellanne.. Luultavasti ette itse päsrjää koulussa ja voitte myös tiedostamattanne olla kateellisia. Hän tulee kuitenkin pärjäämään elämässään uskon sen!!

      Jos sinulla ei ole pokkaa siihen niin voit toki sanoa vaikka "nimettömänä" luokanvalvojalle että tätä henkilöä kiusataan ja poyytää ottaa sen esille tunnilla.. MUTTA ET NYT MISSÄÄN NIMESSÄ KATSEEN TASOLLAKAAN KIUSAA SITÄ ENÄÄ!!!! valinta on sinun: ikuinen lapsellinen kiusaaja vaiko viisaaampi tie joka johtaa myös parempaan omatuntoon myöhemmin elämässä jolloin oikeasti tulet sitä katumaan.. Onnea!:)

      • kiusattu myös

        Vai muka aloittaja viisas??? Lueppa tuo sen edellinen kirjotelma. Ihan vitun idioottia toimintaa, jättäkää se poika oikeesti rauhaan!


      • Ihmiset on idiooteja

        Vau sinu pitää olla aika idiootti jos sanot aloittajaa viisaaksi... Juurihan se sanoi ettei meinaa lopettaa kiusausta ja sehän onkin hyvin järkevä ja vastuullinen teko.
        Ja sinä kiusaaja mitäpäs jos ottaisit lihaveitsen, painaisit sen kurkullesi, ja siitä vielä viisi senttiä eteenpäin?


      • "jegin pomo" niinkö?
        Ihmiset on idiooteja kirjoitti:

        Vau sinu pitää olla aika idiootti jos sanot aloittajaa viisaaksi... Juurihan se sanoi ettei meinaa lopettaa kiusausta ja sehän onkin hyvin järkevä ja vastuullinen teko.
        Ja sinä kiusaaja mitäpäs jos ottaisit lihaveitsen, painaisit sen kurkullesi, ja siitä vielä viisi senttiä eteenpäin?

        "Juurihan se sanoi ettei meinaa lopettaa kiusausta ja sehän onkin hyvin järkevä ja vastuullinen teko.
        Ja sinä kiusaaja mitäpäs jos ottaisit lihaveitsen, painaisit sen kurkullesi, ja siitä vielä viisi senttiä eteenpäin?"

        noh, noh tuo ei taida olla sentään tarpeellista pieni "kuoleman kosketus"saattaisi silti olla paikallaan mitä jos minä ja "pari kaveria" käydään TAKOMASSA SILLE VÄHÄN JÄRKEÄ PÄÄHÄN?
        siis kirjaimellisesti takomassa.
        ja tuossa mitä sanoit tapahtuu tappo!


    • Kiusaajat vankilaan

      Kaikki kiusatut huomio: TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS KIUSAAMISESTA POLIISILLE JA JÄÄKÄÄ VAIKKA KOTIIN JOS KOULUUN MENO TUNTUU PAHALTA KIUSAAMISEN TAKIA.

      Teidän ei tarvitse sietää kiusaamista lainkaan. Kiusaajat ovat mielisairaita rikollisia joiden kuuluisi olla nuorisovankilassa.

      • Ihminen...

        Ymmärrän, jos sinua pelottaa, että jengisi kääntyy sinua vastaan. Mutta ehkä voisit ottaa tähän kiusattuun yhteyttä ja puhua hänen kanssaan asioista. Se voisi auttaa teitä molempia. Ja mieti, jos tämä kiusattu yrittäisi vaikka itsaria tai mikä pahempaa, onnistuisi siinä. Ja voisit myös yrittää ns. Puhua järkeä jengillesi tai vähentää kiusaamisen vahvuutta, pituutta ja sitä; ettette kiusaisi häntä niin usein.


    • Elämänne opettaja

      Tulkaa vaikka kiusaamaan minua niin voin tehdä kiusaamisesta lopun kerta heitolla eikä teidän tarvitse miettiä lainkaan miten se tapahtuu. Se tapahtuu nimittäin ihan omalla painollaan ja kiusaaminen loppuu ennen kuin huomaattekaan.

    • giusaajat on nössöjä

      Oon ollu kiusattu jo ekalta luokalta lähtien. Sillon se oli vaan pientä huutele mista ja tönimistä mutta oli mulla sillon vielä kavereitaki. Ku vuodet kulu kiusaus vaa lisäänty ja kaverit harveni ku neki alko kiusaamaan mu toisin sanoen niistäkin tuli mulkkuja. Mun kiusaamiseen on välil puuttu ja puhuttu mutta sen jälkee tuntuu et kiusaaminen vaa lisääntyis ja ne sano et "Jos sä viä valitat sä saat koulun jälkee könii!". Kyllä mua o yritetty vetää könii koulun jälkee mut pääsin aina pakoo. Kerran kun olin huonolla päällä ja yks tyyppi kiusas mua ni suutuin ja vedin sitä ihan 6-0 pataa mutta sitten minä sain jälki istuntoa ja se oli vääri koska se sitä halus nykyää se ei enää mua kiusaa mutta ku se muutti pois ja olla iha kaverei ny. nykyään olen seitsemännellä luokalla ja vierus toveri lätkii aina mua viivottimel ja tuun ustelmil kotii.

      Vaikka opettaja näkisi kun minua satutetaan hän ei tee mitään katsoo vain muualle ja varmaa ajattelee et "pientä poikie pelleilyä vaan" . Sillon vituttaa.
      Jos käännän selkäni niin minua nipistellään niskasta.

      Nyt minua kiusataan sillä että olisin yhen saatanan ruan likan kaa jotenki yhes ja se o ärsyttävintä mitä olen kokenut. Mutta kannattaa pysyä viileänä joka on hyvin vaikeeta siinä kohdassa.


      Olin kerra ostarill ku ne 3 kiusaajaa tuli vastaa neseuras mua hyllyjen takaa ja huuteli mull et vaikkapa "mitä se hintti siä on ostaas" Ostin pussin karkkii (en ole lihava) ja huomasin et ne osti jotai lelui ja ku ne näki mut ne juoksi pois äkkii. Siinä näkee et oikeestaan ne kiusaajat on niitä lapsellisia luusereita.

      Veikkaisin että jos sää ja sun "pahis" jengi kokisitte ees päivän olla kiusattu ni kisaus loppuis heti koska kiusattuna oleminen on pelkkää helvettii koska ei oo paljo kaverei ja tunteet on jatkuvasti peitettävä vaikka ne onki pinnassa. Kerro opelle siistä ja pyydä et se ei kertois et sää kerroit siitä ja kärsi mahdollinen rangaistus joka saattaa olla lievempi sinulla jos olet se joka asiasta kertoo!

      • Miksiköhän tuo

        ap. vaikuttaa joka viestissään trollaajalta? Voisi melkein kuvitella, että kyseessä onkin kiusattu joka haluaa herättää ajatuksia. :)


    • Kiusaaja :(

      Vai että trolli :D Kyllä tämä ihan totta on, ja varmasti totta monen muunkin kohalla. Kirjottelen tänne nyt taas, kun tänään emme kiusanneet nörttiä lainkaan! Nyt oltiin vähän yli viikko kiusattu sitä aika törkeillä tavoilla, niinku toi mopojuttu. Semmosia hassuja piloja tehtiin myös että muunmuassa otettiin sen pipo ja heitettiin pönttöön (kuka nyt syksyllä vielä pipoa pitää), laitettiin voita sen penkille ja sehän istu siihen eikä ees tajunnu, sit näki että minne muualle se oli istunu xD ja sit teknisissä töissä se oli tehny jo kauan radioo ni leikattiin kaiuttimesta sen kaiuttimen sisältä ohuet johot poikki nii ei se sit toiminu :D Siitä otti nokkiinsa ja kerto opettajalle kaiken. Ja se itkukin purskahti. Saatiin 2h jälki-istuntoo ja vanhemmat koululle ja nyt me ei varmaan sitä enää kiusata. Ainakaan tänään ei kiusattu. Kiusattiin kyllä yhtä toista.

      • 6+9

        kiusaatte turpaan saamista odotellessa, vai :D?


      • dfrgthyjukilo

        Voi helevetti sää oot tyhymä. Ensin itket että voi kamala ku en ossaa lopettaa kiusaamista, ja nyt ylypeilet sillä että kiusaat? Toivon hartaasti, että vietät tulevaisuutesi katuojan pohjalla.


    • no mercy

      "Antakaa vinkkejä, mitä mun pitäis oikein tehdä?"

      Sääli on sairautta. Finish him.

      http://www.youtube.com/watch?v=8oP2F5CM30k
      http://www.youtube.com/watch?v=o1DmdgOdHgw

      Tee kuten tämä kiusaaja:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2376778

      Jatkat loppuun saakka niin kauan kunnes asia on hoidettu alta pois päiväjärjestyksestä. Vasta haudassa ihmisellä on oikeus levätä.

      Hänellä on jo nyt mielenterveysongelmia koska hän pelkää muita ihmisiä. Hän luonnollisesti pelkää muita sen vuoksi että te pelottelette häntä. Teillä itsellä on mielenterveysongelmia koska te pelkäätte sitä mitä siitä koituu teille jos lopetatte kiusaamisen. Kiusaamisen avulla saatte uhrin pidettyä heikkona jolloin hän ei pääse hyökkäämään teitä vastaan. Jos lopetatte kiusaamisen, tulee kiusatusta katkeroitunut ihminen joka vihaa muita yhteiskunnan jäseniä sen vuoksi että muut ihmiset eivät ole auttaneet häntä. Jos ette lopeta, ei kiusatusta tule yhteiskunnallista ongelmaa. Kiusaaminen on se minkä yhteiskunta on hyväksynyt koska sille ei tehdä mitään. Joskus muinoin rehtori saattoi kurittaa kiusaajia siten että oppilaille tuli murtumia esimerkiksi sormiin. Nykypäivänä tällainen fyysinen väkivalta on kiellettyä. On parempi että kiusatut kuolevat pois kuin että kiusaajille tulisi mustelmia tai murtumia.

      Tai jos yhteiskunta haluaa kiusaamisen loppuvan niin ei muutakun kiusaajat vankilaan sen jälkeen kun he ovat tappaneet uhrin henkisellä kiusaamisella. Usein kiusaajat eivät pidä siitä ettei kukaan puutu kiusaamiseen ja tämä on se syy miksi he itse ryhtyvät kiusaamaan. Tästä seuraa se että kiusaaja alkaa lopulta itse pelkäämään sitä että siihen puututaan sitten kun se on riittävän vakavaa. Tätä varten meillä on yhteiskunnassa vankiloita. Jos ihminen ei opi ilman vankeutta, olkoon vankila hyvänä oppilaitoksena niille jotka oppivat asiat paremmin kantapään kautta kuin miettien asioita etukäteen. Ehkä sitten seuraavassa elämässä tajutaan elää hieman fiksummin. Jos seuraavaa elämää ei ole, olisi kenties kannattanut ajatella jo tässä elämässä hieman fiksummin jos kerran arvostaa omaa elämää niin paljon ettei halua haaskata sitä vankilassa. Jos on valmis ottamaan riskejä, on syytä ottaa vastuu niistä riskeistä millä aiheuttaa vahinkoa muille.

      • Entinen kiusattu

        Mua kiusattiin, ja se ei todellakaan ollut kivaa.
        Se oli semmosta et ne porukal tökki, tukisti
        potki mua. Tää kiusaus loppu heti ku annoin turpaan
        jengin "johtajalle". Se toimii aina. (;


    • Vitunkiusaaja!

      En ole oikein jaksanut lukea muiden kommentteja niin en tiedä onko tätä jo kirjoitettu. Kerroppa alkuun, mitä luokkalaisenne on tehnyt sinulle et voit antaa hänelle noin paljon tuskaa? kerropaa se, mee ittees ja mieti! koitan täs pysyy rauhallisena mut nyt ei vain meinaa onnistua. Katoin eilen fb:ssä yhden HIRVEÄN koulukiusaamisen missä tyttöä hakattiin potkittiin ja lyötiin päätä maahan. Ihan sama millaista kiusaaminen on. Jos te haukutte häntä se sattuu varmasti yhtä paljon kun löisi pään ikkunalautaan. LOPETA KIUSAAMINEN! En yritä tässä yhtään olla sinun puolellasi sillä kaltaistesi ihmisten takia lapsia kuolee tuhansia. Mieti mitä teet. haluatko murhata luokkatoverisi? Jos hän päätyy itsemurhaan, se on SINUN syysi. eli tässä vinkki: mee peilin eteen ja kato millane pas ka ämmä oot ja miten murhaat toisia hitaasti. Kato se ja mieti miten vittumaisen lapsellista käytöstä. kerroit jo että joku on takiasi vaihtanut koulua. Hän muistaa sen vielä vanhuksena. SÄ OOT NII VITUN PASKA ETTEI MITÄÄ RAJAA! Tuuks mä mun jengin kaa sinne ja hakkaan sut? joo en, en haluu aiheuttaa sulle traumoi mut jos nyt olisit mun edessä niin...

    • Kiusattupoika

      Mua on kiusattu myös hyvin paljon on ollyt fyysistä väkivaltaa ja sen semmoista. Kerroin siitä opettajalle ja se tyyppi lensi sitte koulusta. En ole ottanut siihe enää mitää yhteyttä. Mua kyl kiusataan/Ärsytetään vieläki ja nyt oon kertonu siitä taas nii en tiiä mite etenee... Oon 8lk ja mulla on hyviä kavereita ja sellaista. Elämä on muuten ihan kunnossa,

    • Kiusaaja :(

      Hei taas, tehdäänpä tilannepäivitys. Nimimerkille "Vitunkiusaaja!" tahtoisin vastata pariin kysymykseen. Ei, nörtti ei ole tehnyt meille mitään, keksimme hänet vaan kohteeksemme ehkä noin vuosi sitten. Silloin ei kiusattu sitä joka päivä vaan kohteemme oli enemmänkin se rinnakkaisluokan poika, joka sittemmin vaihtoi koulua. Sitä rinnakkaisluokan poikaa oltiin kiusattu jo yli vuosi ainakin. Mitä oon nettiä selannu nii monet on kestäny jopa koko peruskoulun ajan kiusaamista tappamatta itseään, mutta se poika ei näköjään kestäny, liekkö sitten meidän kiusaamistavat niin julmia. Aika törkeitä juttuja välillä tehtiinkin. Nörtillä oli ennen muutama kaveri, jotka sit kyllä häipy kun otettiin se ensisijaiseksi kohteeksi. Mutta asiaan, nyt ei olla sitä enää "kiusattu". Ope tuntuu kyselevän siltä aina välillä että onko se saanu olla rauhassa nii ei oo voinu. Ollaan kyllä levitetty sanaa että ei saa kukaan ruveta nörtin kaveriks koska se on rällikello. Ja ollaan niinkuin ei ees huomattas sitä, jos se koittaa puhua niin ei vastata. Mut sitä ei voi laskee kiusaamiseks koska me ei sanota tai tehdä mitään :) Oon suunnitellu että tekisin netissä irc-galleriassa tekaistun tyttöprofiilin ja alkaisin nörtin kamuks :D sit särkisin sen sydämen sopivan tilaisuuden tullen. Nyt ollaan kiusattu lievästi yhtä kasiluokan poikaa kun se on jotenkin niin epäkehittynyt. Hirveen pieni niinku joku vitosluokkalainen. Ja yksinäinenkin on. Kyllä se vielä haistattelee takas mutta eiköhän se siitä ala murtumaan. Me keksittiin sille jo nimikin, "hintti", joka on väännelmä sanasta "hintelä", mutta samalla "homon" synonyymi :) By the way mua ärsyttää kun nörtti on alkanut välillä hymyilemään >:(

    • 1414141414

      Aloittaja on trolli. Ja aika läpinäkyvä sellainen. Tuskin ainakaan kukaan normaali ihminen tulisi noin isosti ylpeilemään kiusaamisestaan, jota kuitenkin väittää katuvansa.

      Mutta tietynlaista kiusaamistahan se trollauskin on...

    • vitunkiusaaja

      noniin, eli jos itse myönsit ettei kukaan tee TEILLE mitään miksi te teette toisille? Sitäpaitsi juttujen levittely on kiusaamista. Enkä suositteli että aloitat uuden kiusaamista. Se voidaan laskea rikokseksi. Eri asia olisi jos joku pakottaisi sinut kiusaamaan. Ja aiemmissa jutuissa sanoit ettet kestäisi kiusaamista. Miksi luulet että muut kestäisivät? Olet niin ilkeä ettei voi sanoin kuvata... Ei, se ei ole kenestäkään täällä HIENOA että kiusaat. itse olen yksi koulumme suosituimmista tyypeistä nimenomaan kiltteydestä rehellisyydesta (kauneudesta....) kaikki tykkäävät minusta eikä kukaan pelkää minua. joten lopeta surkea ja raukkamainen käytös ja aikuistu. lapsi voi tehdä itse murhan. kuten jo sanoi, niitä tehdään tuhansia vuosittain kaltaistesi takia. Jos porukkasi kääntyy sua vastaa mä tuun antaa sille turpaa :)) säilytin malttini :DD)

    • Entinen kiusattu

      Kuulepas "sankari"! Suosittelen, että lopetatte sen kiusaamisen hyvin äkkiä! Voin kertoa omasta kokemuksestani, että minä olin tuollainen mainitsemasi "hikinen nörtti" jota kiusattiin valtavalla porukalla. Kukaan ei puolustanut eikä tullut väliin. Kaikki nauroivat vaan. Tästä on toistakymmentä vuotta aikaa mutta koskaan en unohda! Se loppui kun sain tarpeekseni ja vein asian eteenpäin ja tuli sellaiset miehet väliin että kiusaajat katsoi paremmaksi lopettaa. Nykyään näen näitä entisiä kiusaajia silloin tällöin. Voisin koska vaan laittaa heidät solmuun, koska en ole enää hikinen nörtti! Mutta en alennu tuollaiseen. Ja heistä kukaan ei edes tunnista minua enää eikä varmaan muista koko asiaa...MINÄ MUISTAN!

    • Vitunkiusaaja

      vastaus nimimerkille "entinen kiusattu". Voi! otan osaa.... Mutta luulen että jos oli hyvä tokari pääsit parempaan työhön kuin he :)

    • jonnejenorja
    • eiiiiiii

      HYI OON NÄHNY TOST PITEMMÄN VERSION! ei toi on jotain niin kauheeta!

    • osijshsjsjsks

      Toivottavasti se nörtti vahvistuu ja leipasee teitä kunnolla niin tuskin enään kiusaatte jos se hakkaisi teijät teholle :)

    • Vitunkiusaaja

      osijshsjsjsks samaa mieltä! ansaitsis turpaa mokomaki lissupaska

    • oikeudenpiolustaja

      En jaksanut tätä typerää provoa lukea, mutta jos jollakin on jotain tämän tyyppistä, niin viekää ihmeellä asia poliisille, tässähän ne on tunnustukset nähtävänä.

    • Kiusaaja :(

      Tilannepäivitys, olen saanut nörtin kaverikseni irc-galleriassa sillä tekaistulla tyttötilillä, ja oon vähän flirttiäki heitelly. Ei tunnu typerys vaan tajuuvan mitää :DD Kysymys kuuluukin, mikä olisi julmin keino särkeä nörtin sydän sitten ku oon tarpeeks pitkällä tässä jutussa? Hinttiä ollaan muutes kiusattu, se ei oo jaksanu enää nii raivokkaasti pistää vastaan. Siitä tulee meidän uusi target. Mutta vastatkaa kysymykseen pls :)

      • Stalkkeri :)

        Voit jättää sen jonkuu syyn takii jonka keksit. Siis et haukut sitä ja jätät sen. Minuu ei haittaa vaik kiusaat sit nörttii. Oon ite stalkkeri ja stalkkaan yhtä mun luokkalaist hikkee. Se hikke on tyttö niiku mä. Tiiän siit jo paljo kaikkee vaik alotin vast 7lk puolvälis. Oon nyt 8lk.


      • Kiusaaja :(
        Stalkkeri :) kirjoitti:

        Voit jättää sen jonkuu syyn takii jonka keksit. Siis et haukut sitä ja jätät sen. Minuu ei haittaa vaik kiusaat sit nörttii. Oon ite stalkkeri ja stalkkaan yhtä mun luokkalaist hikkee. Se hikke on tyttö niiku mä. Tiiän siit jo paljo kaikkee vaik alotin vast 7lk puolvälis. Oon nyt 8lk.

        Katos katos, täällähän on joku samanhenkinenkin :) Tiedätkö mitä me joskus tehtiin eräälle entiselle rinnakkaisluokkalaiselle pojalle? Tulostettiin sen kuvia irc-galleriasta ja liimailtiin koulun seiniin. Siinä sulle pikku vinkki käytettäväksi. Kannattaa myös muokata kuviin jotain törkeää, jos osaa. Nörtti on alkanu puhuu mulle nyt aika paljo galleriassa. Vois tehä sitä varten oikeestaan uuden sähköpostiosotteen nii vois lisätä sen meseen :D pitää vaan muistaa ottaa webbikamera aina irti nii voin vedota siihen jos pyytää videopuhelua.


      • elämme kerran
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Katos katos, täällähän on joku samanhenkinenkin :) Tiedätkö mitä me joskus tehtiin eräälle entiselle rinnakkaisluokkalaiselle pojalle? Tulostettiin sen kuvia irc-galleriasta ja liimailtiin koulun seiniin. Siinä sulle pikku vinkki käytettäväksi. Kannattaa myös muokata kuviin jotain törkeää, jos osaa. Nörtti on alkanu puhuu mulle nyt aika paljo galleriassa. Vois tehä sitä varten oikeestaan uuden sähköpostiosotteen nii vois lisätä sen meseen :D pitää vaan muistaa ottaa webbikamera aina irti nii voin vedota siihen jos pyytää videopuhelua.

        Ajatteleks sä ketää muutaku ittees.... Mee hoitoo ja äkkii


      • Stalkkeri :)
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Katos katos, täällähän on joku samanhenkinenkin :) Tiedätkö mitä me joskus tehtiin eräälle entiselle rinnakkaisluokkalaiselle pojalle? Tulostettiin sen kuvia irc-galleriasta ja liimailtiin koulun seiniin. Siinä sulle pikku vinkki käytettäväksi. Kannattaa myös muokata kuviin jotain törkeää, jos osaa. Nörtti on alkanu puhuu mulle nyt aika paljo galleriassa. Vois tehä sitä varten oikeestaan uuden sähköpostiosotteen nii vois lisätä sen meseen :D pitää vaan muistaa ottaa webbikamera aina irti nii voin vedota siihen jos pyytää videopuhelua.

        Mul on siit kuvii löyty sen twitterist ja osaan muokata puhelimen kaa, mut en aatellu viel muokata niit. Minust tää keskustelu on hyvä, koska täs on nii paljo kommenttei. Ainii mitäköhän eroo on nörteil ja hikeil? Nörtit on kai koneel ja hiket oppikirjan kaa koko ajan.

        Alottaja minust sä oot ok. Aika moni kiusaa kyl. Oot sentää ysil ja mä kasil joten mä kunnioitan sinuu ja otan sinust mallii. Ainenkii oon valmiiks samaa mieltä kiusaamisest ku sä. Suunnillee. Eikä kukaa voi väittää, et sä kirjotit tän, koska täs on oma kirjotustyyli ja varmaa virheit, koska kirjotan puhelimel.


      • kiinnostunut ihminen
        Kiusaaja :( kirjoitti:

        Katos katos, täällähän on joku samanhenkinenkin :) Tiedätkö mitä me joskus tehtiin eräälle entiselle rinnakkaisluokkalaiselle pojalle? Tulostettiin sen kuvia irc-galleriasta ja liimailtiin koulun seiniin. Siinä sulle pikku vinkki käytettäväksi. Kannattaa myös muokata kuviin jotain törkeää, jos osaa. Nörtti on alkanu puhuu mulle nyt aika paljo galleriassa. Vois tehä sitä varten oikeestaan uuden sähköpostiosotteen nii vois lisätä sen meseen :D pitää vaan muistaa ottaa webbikamera aina irti nii voin vedota siihen jos pyytää videopuhelua.

        Kiusaaja :(
        millä paikkakunnalla olet?


    • Koulukiusatun äiti

      Sinä olet läpeensä sairas persoona. Et tule selviämään työelämässä. Hae hoitoon pikaisesti.

    • opetus kiusaajille

      Te kaikki kiusaajat ootte idiootteja ja sinä myös. Jos Mua tulisitte kiusaamaan niin sen jälkeen ette kiusais enää koskaan ketään. Oisko se kivaa jos sua kiusattais? En usko. Ette uskalla yksin kiusata niin pitää sitte porukalla. Turpaan tulis heti jos yksin kiusaisit. Koitatteko olla koviksia? Ootte oikeesti täysin mammanpoikia. Pahoittelen kovaa tekstiä mutta näin se vaan on. Lopettakaa se kiusaaminen!

    • Huolestuttavaa..

      Luin kaikki nämä jutut.... En voi uskoa miten sairasta kiusaaminen on nykyään!! Kyllä minunkin aikaan joitakin oppilaita kiusattiin mutta ei se ollut näin raakaa! Aloittaja, toivon että saat pääsi kuntoon..

      • no jaa

        mäpä tiään mitä sun alottajan pitäs tehä :)
        tappaa ittes. kiitos :) siitä olisi hyötyä ihmiskunnalle.


    • hanki elämä

      Koita hankkii apuu ja äkkii..saatana.. Luulet ittestäs liikoi. Onko se siunkaa face nii häävi et oi varaa haukkuu sitä. Kelaa ny vähä jos se tekee itsari nii oisko hauska elää enää ku o alitajunnas koko aja et oot haukkunu jotai siihe saaka et toiselt o menny henki. Sä saisit olla se jota kiusataa.. Kato peilii oikees ainii etsä voi ku se särkyyyy

    • chareman

      Kiusaaminen on RIKOS. Saat varmasti rangaistuksesi kiusaamisesta ennemmin tai myöhemmin.

    • ÄLÄ LOPETA KIUSAAMISTA

      lol

    • adhl3l43q

      Täysin paras vaihtoehto on lopettaa kiusaaminen. jos muut alkavat kiusaamaan sinua, niin saatpahan tuntea miltä kiusatuistasi tuntui!

    • ei herranen aika

      Ei ysiluokkalainen voi olla noin vajaa. Etkai oikeasti kuvittele olevasi jotain "ylempää kastia" ei hyvänen aika :'D. Ei toisen ihmisen ihmisarvo riipu siitä onko hänestä hyötyä SINULLE tai olisiko hän SINULLE potentiaalista hyvää seuraa, niinkuin tunnut tuon viestisi perusteella ajttelevan. Ainakin tämä "nörtti" vaikuttaa sinua huomattavasti älykkäämmältä. Oikeasti, järki käteen imbesilli, lopeta tuollainen alkukantainen käytös vielä kun voit.

    • Hei,

      oletkin saanut jo paljon vastauksia, mutta silti haluan sinulle vastata. Olet oikeastaan aika rohkea, kun kerrot että olet kiusaaja ja haluat lopettaa kiusaamisen.
      Nyt olisi tärkeää, että lähtisit oikeasti pohtimaan miksi kiusaat. Koska olet alkanut ymmärtää, että se mitä teet on väärin. Ehdottaisin, että aloittaisit terveydenhoitajasta tai koulupsykologista. Kiusaamisesi seuraukset voivat olla hyvinkin vakavia ja siksi on tärkeää, että saisit apua asioiden käsittelemiseen.
      Jos olet ns. ryhmän johtaja voit yrittää kääntää hommaa toiseen suuntaan. Ei teidän tarvitse kiusata ketään! Voit valita toisin.

      Toivottavasti haet apua ja lopetat kiusaamisen!
      t.Meri, erityisnuorisotyönohjaaja, NettiSaapas

    • Älä lopeta

      Tää on selvä trolli.

    • Salla K.

      Meni jo epäuskottavaks ku alkoki pyydellä ohjeita kiusaamiseen. Koulumaailma on ihan rappiolla, jos tällaiselle ei tehdä mitään todellista, kuten eroteta kiusaajia koulusta ja vedetä vanhempia syytteeseen ja/tai kiusaajia oteta huostaan tms.

      Kiusaajat ja kiusaamisen hiljaiset hyväksyjät, erityisesti vastuupaikalla olevat opettajat! Mistä motivaatio toimimiseen? En tiedä, välittävätkö kiusaajat tulevasta työelämästään tarpeeksi tai muusta pahasta, mitä kiusaamisesta seuraa. Mutta asia, mistä kannattaa kiinnostua, on, mitä maallisen elämäsi päätyttyä vastaat Jumalan tuomioistuimen edessä. Kerran koko maailma tullaan tuomitsemaan oikeudenmukaisesti ja oikeus voittaa. Pahat tulevat saamaan hirmuisen tuomion. Parannus kannattaa tehdä pikimiten. Eli kaikki oikeat kiusaajat, jotka haluatte lopettaa kiusaamisen: käy polvillesi Jumalan eteen ja pyydä syntejäsi anteeksi Jumalan Pojan vereen vedoten. Ano häneltä voimaa uuteen elämään ja lähimmäisen rakastamiseen. Pyydä nöyrästi anteeksi kaikilta kiusaamisesi uhreilta.

      "He nousevat haudoistaan - hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen." (Johanneksen evankeliumi, 5:29)

      "Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." (Matteuksen evankelimi, luku 25)

    • sivusta seurannut

      Joo aika selvä trolli/provohan toi ''kiusaaja'' on, joka paljasti itsensä trolliksi vähintään noin puolessa välissä tätä sivua. Sitä ei tiedä, onko hän jopa oikeasti itse se kiusattu nörtti, joka näin käänteispsykologisesti tuo tuskansa esille ja saattaa mahdollisimman monen lukijan vihaamaan kiusaajia. Tai sitten hän on myös oikeasti kuvailemansa kiusaajajengin pomo, joka saa tyydytystä sitä enemmän, mitä enemmän lukijat tuomitsevat hänen kuvailemaansa kiusaamista ja tarkoituksellisesti provoamalla onnistuu kiusaamaan lukijoitakin...

      Anyway, oli miten oli, niin suosittelen kaikkia lukijoita jättämään kyseisen ''omalaatuisen'' yksilön omaan arvoonsa kommenttiensa kanssa. Meidän ei tarvitse tuomita häntä, eikä ruokkia hänen provonälkäänsä.

    • jhjhjhjhjhj

      "kiusaajatar" taisi tehdä comebackin esittäen tälläkertaa miespuolista kiusaajaa. Kuulostaa aivan samalta ja jutut on samat kuin "kiusaajattaren" poistetussa ketjussa, mikä todistaa että kumpikin on pelkkä feikki.

    • vankilakundi

      onko täällä ketään kiusattuja hakkereita, ketkä sais ton kiusaaja ip osotteen selville? kävisin vähän jutteleen senkaa

      • vankilakundi

        stalkkeri on sama tyyppi kuin tua kiusaaja. aika läpinäkyvää vetää murteella. ottakaa nyt joku sen ip osote selville.


      • fyor
        vankilakundi kirjoitti:

        stalkkeri on sama tyyppi kuin tua kiusaaja. aika läpinäkyvää vetää murteella. ottakaa nyt joku sen ip osote selville.

        no ei sitä nyt oikeesti saa selville .. tai en tiiä


      • Stalkkeri :)
        vankilakundi kirjoitti:

        stalkkeri on sama tyyppi kuin tua kiusaaja. aika läpinäkyvää vetää murteella. ottakaa nyt joku sen ip osote selville.

        Nyt kyl loukkaannuin syväst. EN todellakaa oo sama ku ap. Aattelin, et jotkut vois luulla, et oon joten kirjotin, et en oo.
        Vankilakundi: Nyt saat pyytää mult anteeks, et loukkasit minuu. En ees oo se sama ku alottaja. No, aika samoi me kiusataa, mut eritaval. Kai. Sitä paitsi mä en nyt mieti lopettamist, vaan anteeks pyytämist. Se kyl sano, ettei sit haittaa stalkkaaminen.

        Mut voinhan kuitenkii pyytää anteeks. Nii tänne on tullu kamalast kommenttei. Aika kiva juttu.


    • jaaahas...

      No saisitte kyll todellaki yritää ottaa selville ip:n, toi trollaaminenki on niin sairasta puuhaa, varsinkin kun aihe on näinkin vakava ku koulukiusaaminen. Ja ap - jos et oikeesti oo trolli, niin sinuna hakisin apua kiireesti.

      Ja toi Stalkkeri :) :n kommentti oli aika läpinäkyvä - jos ei ole mitään salattavaa, miksi sitten erikseen mainostaa sitä, ettei ole sama kirjoittaja kuin ap??? :O

    • ____________

      kyllä sen ip osotteen saa selville.

    • MOOOIHHH
      • vitunidiootit!!!

        No voe helevetti... Luuletteko te retut että tää on totta... Tää on jonku säälittävä yksinäisen pikku pennun keksimä trolli. Saatana idiootit... Lukeeökaa vaikka viestit nii huomaatte että on jostai iksinäiste pikku pentuje kuvitelmista...


    • MONSTER MACHINE

      jos ikinä näen teidän kiusaavan tätä kaveria niin survon sun pään sulle perseeseen.
      kaverisi juoksee karkuun kun murahdan niin että heillä on paskat housussa.

    • mievuah

      Vai rohkea on poika. Laittakaa se suljettuun huoneeseen vaikka mun kanssa harrastamaan vähän "sporttia", niin katellaan kuinka rohkoea poika on.

      Ei sitä herran jestas voi laittaa sen piikkiin että on nuori ja ei ymmärrä mitä tekee. Valitettavastu päättäjät, opettajat yms koulutyöntekijät ovat aivan yhtä sairaaan ajatusmaailman omaavia, kuin viestiketjun avaaja, oli hän trolli tai ei.

      Jokainen kiusaaja vastuuseen. Koulukiusaaminen rikollistamiseksi ja rekisteriin merkintä, joka vaikka lähtee 20v pois. Tähän tarvittaisiin kovia päätöksentekoja, mutta varmasti parantuisi ainakin jossain määrin nuorisosyrjäytyminen.

    • jaakko7

      saatanan nilkit tajuuttekste että voitte pilata toisen elämän vaikka lopullisesti teijät pitäs vittu munista hirttää koulun kattoon ja tuöntää porkkana perseeseen, vitun nolot. oikeeeeeeeeesti ajatelkaa

      • Homoragepornoo

        Tuu panee mua perseesee ni kiusaus loppuu


      • laizalove
        Homoragepornoo kirjoitti:

        Tuu panee mua perseesee ni kiusaus loppuu

        Mee hoitoon. Piste,eikä se pilkuks muutu


      • laizalove
        laizalove kirjoitti:

        Mee hoitoon. Piste,eikä se pilkuks muutu

        Sää et taida tajuta, että oot koko koulun nössöin. Piste. Voi raukkaa. Toinen piste. Kolmas piste: jos et lopeta, päässäs hölskyy koko loppuelämän .


    • miluzevic

      Tollasta kusipäätä jolla ei oo sydäntä niin sais vetää turpaan. Mua ollaan kiusattu 5lk asti ja oon nyt 7lk. Mut keksin keinon lopettaa sen ja mähän aion lopettaa sen kiusaamisen. Aloin harjoitella netin välityksellä eri taistelulajeja esim. Aikidoa. Nyt olen menossa harrastamaan aikidoa ja aion olla hiljaa enkä käyttää väkivaltaa kiusaajiin vaikka tekisi mieli. Harjoittelen näitä lajeja, että osaan itsepuollustautua kiusaajilta jos he todellakin käyvät kimppuuni.

    • kataxxx

      Sä oot sydämetön kakara. Sut pitäis pistää nuorisovankilaan seuraavaks kaheks vuodeks.

      • ErNuGirl4ever

        Ensinäkin tää Stalkkeri:) on se saatanan sairas Mira98 siitä "Onko stalkkaaminen kiusaamista?" keskustelusta... Mira, sä oottt sairas... En usko että asiaa voi enää auttaa muru... Hanki elämä!!!

        Sitten se että mun mielestä tää on trolli. En usko et oot oikeesti tommone...no kusipää oot silti:) Luultavasti kirjottelette porukalla oman nörttikörtti -jenginne kaa tänne upeeta tarinaa... Onnittelut... Susta tulee kirjailija!!! ;3
        kiusatuille tsemii jatkooon! Vetäkää niitä turpaan :9


      • Hänen taitonsa on kyllä kiusaamisessa näköjään hyvät. Mutta aistin kyllä, että keskustelu on provokatiivinen.


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Ensinäkin tää Stalkkeri:) on se saatanan sairas Mira98 siitä "Onko stalkkaaminen kiusaamista?" keskustelusta... Mira, sä oottt sairas... En usko että asiaa voi enää auttaa muru... Hanki elämä!!!

        Sitten se että mun mielestä tää on trolli. En usko et oot oikeesti tommone...no kusipää oot silti:) Luultavasti kirjottelette porukalla oman nörttikörtti -jenginne kaa tänne upeeta tarinaa... Onnittelut... Susta tulee kirjailija!!! ;3
        kiusatuille tsemii jatkooon! Vetäkää niitä turpaan :9

        Harry Potter kynäniskat eivät kykene taisteluun. Heidän karnivoori ja pelaamis elämäntyyli on tehnyt heistä heikkoja.


      • ErNuGirl4ever
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Hänen taitonsa on kyllä kiusaamisessa näköjään hyvät. Mutta aistin kyllä, että keskustelu on provokatiivinen.

        Mitä sä taas selität sensei? :D
        ja mä tiesin kyllä et oot trollaaja xD
        et kykene hyppypotkuun ;___;


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mitä sä taas selität sensei? :D
        ja mä tiesin kyllä et oot trollaaja xD
        et kykene hyppypotkuun ;___;

        En kykene hyppypotkuun? Nauran. Pystyn halkaisemaan puhelinluettelon paljailla varpaillani.


      • ErNuGirl4ever
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        En kykene hyppypotkuun? Nauran. Pystyn halkaisemaan puhelinluettelon paljailla varpaillani.

        Repesin...Paljailla varpailla? Mihin sukat oon hävinnny? O__o
        Alatko kummisedäks mulle kulta¿? haluisin olla seuraava KarateKid...

        Kaikissa trolleissa on muuten sikanaan kommentteja...^^ jei


      • Homoragepornoo
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        En kykene hyppypotkuun? Nauran. Pystyn halkaisemaan puhelinluettelon paljailla varpaillani.

        Oltiin mestarin kanssa mun luolassa vähän PORNOOO!


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Repesin...Paljailla varpailla? Mihin sukat oon hävinnny? O__o
        Alatko kummisedäks mulle kulta¿? haluisin olla seuraava KarateKid...

        Kaikissa trolleissa on muuten sikanaan kommentteja...^^ jei

        Sukat ovat huonoksi tasapainolle, ja ettet vahingossa vaikka kokkaisi itseäsi. Ja alanko kummisedäksi? Minä olen jo kaikkien kummisetä. Ethän vain ole juvasta jos haluat olla KarateKID.


      • ItseMurhaMusiikinYstävä
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Harry Potter kynäniskat eivät kykene taisteluun. Heidän karnivoori ja pelaamis elämäntyyli on tehnyt heistä heikkoja.

        Vaikka pelaan murhapelejä usein ja kuuntelen sun "itsemurha musiikkia" ni voin vetää sua turpaa vaik täs ja ny tuu tänne ni näytän sulle "lohikäärme nyrkin"


      • ErNuGirl4ever
        Homoragepornoo kirjoitti:

        Oltiin mestarin kanssa mun luolassa vähän PORNOOO!

        Ja sen kyllä huomaa, ku jotain vettä väkevämpää on tainnut nousta korvienväliin... ^^ awww homoja C:<
        Ai sä oot sensei kaikkien kummitus... Siltä vaikuttaa joo xD

        Ja älä pelkää... En asu juvalla :3


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Ja sen kyllä huomaa, ku jotain vettä väkevämpää on tainnut nousta korvienväliin... ^^ awww homoja C:<
        Ai sä oot sensei kaikkien kummitus... Siltä vaikuttaa joo xD

        Ja älä pelkää... En asu juvalla :3

        Onhan sitä tullut tänään syötyä chiliä. Harmi juttu kun et asu juvassa. Osaat todella hyvin kiusata ja voisit jopa opettaa minulle uusia kiusaamis taktikoita. Älä ymmärrä väärin, olen silti kiusaajien mestari. Olen kuin bruce lee, opettelen mahdollisimman paljon eri tyylejä kiusaamisen, kamppailulajeihin ja luomuvegaaniruokavalioon.


      • ItseMurhaMusiikinYstävä
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Onhan sitä tullut tänään syötyä chiliä. Harmi juttu kun et asu juvassa. Osaat todella hyvin kiusata ja voisit jopa opettaa minulle uusia kiusaamis taktikoita. Älä ymmärrä väärin, olen silti kiusaajien mestari. Olen kuin bruce lee, opettelen mahdollisimman paljon eri tyylejä kiusaamisen, kamppailulajeihin ja luomuvegaaniruokavalioon.

        Mikäs suhu ny o menny ku homoilet sulhos seläntakana ErNu o kyl nii pettyny


      • ErNuGirl4ever
        ItseMurhaMusiikinYstävä kirjoitti:

        Mikäs suhu ny o menny ku homoilet sulhos seläntakana ErNu o kyl nii pettyny

        Nyyt ennn iihan ymmärtäny O___o

        Siis... Joo noi "homoili" mut siis miks mä oon muka pettyny? Vai siis sanoxä mua sensein sulhoks??!! Wut... Jos meinaat sulholla Saraa nii sitte understand mutta w.e reps silti... Minä


      • Homoragepornoo
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Nyyt ennn iihan ymmärtäny O___o

        Siis... Joo noi "homoili" mut siis miks mä oon muka pettyny? Vai siis sanoxä mua sensein sulhoks??!! Wut... Jos meinaat sulholla Saraa nii sitte understand mutta w.e reps silti... Minä

        Mestari


      • ErNuGirl4ever
        Homoragepornoo kirjoitti:

        Mestari

        Awwww


      • ItseMurhaMusiikinYstävä
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Awwww

        Se niin sanottu"lohikäärme liike" varmaan auttaa suo mones asias mut ku frendis tykkää siit ne e usko et harrypotterit suo pelkää suo niin paljo ku väität sitä paitsi lukiolaiset kääntyy pois... Aika paha reps siin kohtaa


    • Ernu sinä särjet sydämmeni. Ja muut henkilät kuten homoragepornoo, nytten menen pesemään häpeäni siitä että olen joskus syönyt lihaa, pesen sen viholliseni verisessä lammakossa!

      • ItseMurhaMusiikinYstävä

        Et selvästikää oo kunnon jätkä ku et mukamas syö lihaa oot joku runkkari joka on nii laiha et ei ees pysy pystys jos oisit oikee jätkä et soittais mileekää paskalakille pienestä uhkauksest


      • ItseMurhaMusiikinYstävä kirjoitti:

        Et selvästikää oo kunnon jätkä ku et mukamas syö lihaa oot joku runkkari joka on nii laiha et ei ees pysy pystys jos oisit oikee jätkä et soittais mileekää paskalakille pienestä uhkauksest

        Minä osaankin ajatella (kiitos meditoinnin). Otan hyödyn jokaisesta pienestä asiasta, joka tässä tapauksessa oli ilmoittaa poliisilla. Saan ainakin kivat korvaukset minun helvetillisestä kärsimyksestä, ja ostan valtavan määrän luomuvegaania. Ja tommoset vegaanit ovat heikkoja laihoja on vain myytti myydä lihaa. En voi kestää sitä miten otatte kaiken propagandan vastaan...


      • ItseMurhaMusiikinYstävä
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Minä osaankin ajatella (kiitos meditoinnin). Otan hyödyn jokaisesta pienestä asiasta, joka tässä tapauksessa oli ilmoittaa poliisilla. Saan ainakin kivat korvaukset minun helvetillisestä kärsimyksestä, ja ostan valtavan määrän luomuvegaania. Ja tommoset vegaanit ovat heikkoja laihoja on vain myytti myydä lihaa. En voi kestää sitä miten otatte kaiken propagandan vastaan...

        Mitä paskaa... liha on miehen paras ystävä ja musiikki tietenki


    • Odotappas hetkinen neiti. Miehen paras ystävä ei ole liha, vaan se on: kiusaaminen, rööki, luomuvegaaniruoka, ja tietysti es.

      • ItseMurhaMusiikinYstävä

        Ai joo sori tietenki mä iha unohdi miehen paras ystävä o nainen!!!!!!


      • ErNuGirl4ever
        ItseMurhaMusiikinYstävä kirjoitti:

        Ai joo sori tietenki mä iha unohdi miehen paras ystävä o nainen!!!!!!

        Ai sensei saa jo sydämentuskia ku mä en hetkeen kommaa vai?:3
        vai on miehen paras ystävä nainen... Ai niinku mä?


      • Homragepornoo
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Ai sensei saa jo sydämentuskia ku mä en hetkeen kommaa vai?:3
        vai on miehen paras ystävä nainen... Ai niinku mä?

        Miehen paras ystävä on mies.


      • ItseMurhaMusiikinYstävä
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Ai sensei saa jo sydämentuskia ku mä en hetkeen kommaa vai?:3
        vai on miehen paras ystävä nainen... Ai niinku mä?

        Niimpä niin oot miehen paras ystävä oon samaa mieltä


    • akwardrobot

      mestarisikiusaaja ja ErNuGirl4ever ovat silti parempi rakkaus tarina kuin twilight.

      • RandomLiqqa

        Ai ai tyttöä kaikilla ei ole senseitä, mutta meidän tytöllä oma sensei on...
        Omistettu ernulle!


    • adgkldls

      tapa ittes vitun kusipää.

    • "jegin pomo" niinkö?

      HOI Kiusaaja :(
      olet siis "jengisi" pomo vai? etkä saa jegiäsi lopettamaan toisten kiusaamista vai?
      jos molempiin vastaus on "KYLLÄ" niin voin sanoa mikä sinä olet. olet pelkkä koulukiusattu joka on hankkinut porukan ympärilleen ettei sinua kiusattais vaan voisitkiusata muita. "olet siis porukan pomo joka ei hallitse joukkoaan" olet LUUSERI!

      Olen itse porukkani pomo mutta en ole kaltaisesi saan porukkani lopettamaan kun kaluan. Kuinka paljon teitä on alle 10, alle 20? porukkaani kuuluu 85 minä ja saan porukan kuriin kun haluan.

      jos oikeasti hatuat lopettaa kiusaamisen ja haluat "jegisikin" lopettavan JOS todella olet pomo saat jegin lopettamaan. Ehdoton käsky tehoaa isossa porukassa parhaiten. Äänen korotus porukassakaan ei ole kiellettyä kurin pidossa. Vai oletko vain NURKASSA PILLITTÄJÄ POMO?
      MITÄ?

    • VIHAINEN14tyttö

      Tää viesti sai mut aivan helvetin vihaseks!!! Sanot haluavasi lopettaa kiusaamisen, mutta silti haukut sitä viatonta ihmistä joka joutuu teidän vittumaisuuden takia kärsimään. Onko kärsivä ihminen hauskaa katseltavaa? Itkemispisteeessä oleva, joka saattaa jopa harkta itsemuhaa. Itse olen ollut tossa samassa pisteessä, juurikin kiusaamisen takia. Koko kahdeksan vuotta olen joutunut elämään kouluhelvettiä. Kaikki vihaa, ilkkuu ja kohtelee niin kuon jotain elukkaa. Eikö se liikuttanut yhtään, kun se teidän toinen urhi yritti tappaa itseään, TEIDÄN takia? Eikö se pistänyt miettimään, että mitä kiusaaminen pahimmassa tapauksessa tekee? Ja kun pelkäät että joudut itse kiusatuksi, niin eikö se ole aivan oikein sinulle, että saat kokea miltä kiusaamnen tuntuu ja miten paljon se sattuu!!!!!

    • kiusaamista kokenut

      Ap: Ole hyvä ja lopeta kiusaaminen HETI! Olet sydämetön luuseri, joka ei yhtään kunnioita toisten tunteita! Kiusaat puolustuskyvytöntä ihmistä etkä uskalla myöntää mitä oot tehnyt! Joten: LOPETA HETI! Mua oon kiusattu ja syrjitty lähes koko 20-vuotisen elämäni ajan ja voin kokemuksesta sanoa että ei tunnu yhtään hyvältä! Joten ap, vielä kerran: Lopeta kiusaaminen nyt tähän paikkaan! Tajuatko!

    • noaikavitun

      tyhmää joku päivä kuolet viel ku vittuilette väärälle tyypille toivottavasti kuolette vitun sairaat paskat

    • thousandyear
    • Kiusaaminen tuhoaa ihmisen psyyken niin ettei voi elää normaalia elämää sitten kun on aika olla työssä aikuisena. Siinä käy niin että tulee sairaseläkeläinen koska kiusaamisesta tulleet muistot seuraa perässä aikuisuuteen. Ei osaa olla sosiaalinen työpaikalla.

    • hei haloo urpo

      joku on meinannut tappaa ittesä sun takias mieti vähä mitä sullekin ois tapahtunut toivottavasti kilahdiit tästä

    • Se yks...

      Oot iha paska ihminen, jos kiusaat muita. Olis kyl sulle ihan oikein et sua alettais kiusaamaan. Jos et muuten pysty lopettaa nii kokeile näitä

      1. Alat vähentää tyypin kiusaamista niin että se vähenee niin pieneks ettei sitä paljoo huomaa
      2. Pyydät siltä salaa anteeksja voisit koittaa tutustuu siihen
      3. Anna sille joku lahja ja sano et kadut sen kiusaamista ja sano et lupaat vähentää tätä jos se ei kerromuille täst

      Toivottavasti lopetat kiusaamisen paska läjä

    • Kiusaaja :(

      Tilannepäivitystä. :) Lopetin kiusaamisen, ja huomasin kuinka typerää tämä 'nörtin' kiusaaminen oli. Hain kuraattorille, ja huomasin kuinka sairas olen.

    • MikkoMainio

      herää...

    • minulla ei ole nimeä

      siis mistä homeisesta arkistosta tämä keskustelu kaivettiin, meköön takaisin sinne mistä tulikin!
      HUS POIS!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe