Olen ollut lähes 2 vuotta etsintäkuulutettuna, sakonmuuntorangaistus oikeuskäsittelyä varten.
Ajan päivittäin autolla, 2 kertaan olen puhaltanut ratsiassa… ei käy ”haku” poliisin koukkuun.
No minulle ihan sama, ei tule kuluja, korot ei juokse. Ainostaan kohta koko juttu vanhenee..
Sakkoja ei koskaan kannata maksaa ennekuin on pakko, niistä ei mene edes ulosottomaksua.
Poliisin etsintäkuulutus on turha!
17
463
Vastaukset
- äaldkfktmvy
Ihme ettei koko Suomen poliisikunta ynnä interpol jahtaa yötä päivää leppymättömästi kaltaistasi suurrikollista. Heti saatava helikoptereita perääsi.
- Oletko poliisi???
Taidat olla ite poliisissa työssä.
- .,vr456jhtre
Sehän selittäisi että rikokset painetaan villaisella.
- 12
Tietysti jotkut konnat pystyvät välttämään lain pitkän kouran, mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella.
Toinen iltapäivälehdistämme julkaisee noin vuoden välein KRP:n most wanted listaa, heistäkin aina joku silloin tällöin narahtaa.- taas roskaa
" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."
Ja tämä väite perustuu mihin?? - 10+18
taas roskaa kirjoitti:
" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."
Ja tämä väite perustuu mihin??Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
- juupa juu..
10+18 kirjoitti:
Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
Ja linkki siihen... vai valehteletko?
- juu tilastot:)
10+18 kirjoitti:
Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
Niin varmaa... poliisi kyllä osaa vääristää tilastoja... kun oma ”pesä” on kyseessä!
Poliisit ovat suomen suurin järjestäytynyt rikollisryhmä!
Älä koskaan luota poliisiin!
Kun poliisi on paikalla pidä tiukasti kiinni omaisuudestasi, tosin sillä ei ole väliä.
Suomen poliisi ottaa sen sinulta silti. Se mikä oli oli sinun, on poliisin kohtaamisen jälkeen, kyseisen poliisi kusipään omaisuutta!
No voihan siitä valittaa…heh-heh-heh-heh- - 6
juupa juu.. kirjoitti:
Ja linkki siihen... vai valehteletko?
Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?
- 6
6 kirjoitti:
Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?
Selvä juttu valehtelet!
- Anonyymi
taas roskaa kirjoitti:
Ja tämä väite perustuu mihin??Kun ei hanki sakkoja
- Anonyymi
Kauanko ajoneuvon perässä etsintäkuulutus pidetää. Eli jos kaupasta soitettu ja ilmoitettu varkaitten rekkari nii kauan poliisit pitää autoa tavattaessa pysäytettäväksi
- Anonyymi
En ole koskaan näyttänyt ajokorttiani puhallusratsiassa. Joten avaaaja käy vajaalla.
- Anonyymi
Sakonmuuntoa koskevaan oikeuskäsittelyyn ei etsintäkuuluteta, koska asia voidaan ratkaista asianosaisen läsnä olematta.
- Anonyymi
Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.
13 v kuluessa on todennäköisesti myös saatu kiinni. :D
- Anonyymi
Poliisit eivät itsekään mene kuulusteluihin kun ovat epäiltyinä. Antavat juttujen vanhentua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1251225YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74876Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli82826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.123798