Poliisin etsintäkuulutus on turha!

poliisipellet!

Olen ollut lähes 2 vuotta etsintäkuulutettuna, sakonmuuntorangaistus oikeuskäsittelyä varten.

Ajan päivittäin autolla, 2 kertaan olen puhaltanut ratsiassa… ei käy ”haku” poliisin koukkuun.
No minulle ihan sama, ei tule kuluja, korot ei juokse. Ainostaan kohta koko juttu vanhenee..

Sakkoja ei koskaan kannata maksaa ennekuin on pakko, niistä ei mene edes ulosottomaksua.

17

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äaldkfktmvy

Ihme ettei koko Suomen poliisikunta ynnä interpol jahtaa yötä päivää leppymättömästi kaltaistasi suurrikollista. Heti saatava helikoptereita perääsi.

• Oletko poliisi???

Taidat olla ite poliisissa työssä.

• .,vr456jhtre

Sehän selittäisi että rikokset painetaan villaisella.

• 12

Tietysti jotkut konnat pystyvät välttämään lain pitkän kouran, mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella.
      Toinen iltapäivälehdistämme julkaisee noin vuoden välein KRP:n most wanted listaa, heistäkin aina joku silloin tällöin narahtaa.

• taas roskaa

" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."

Ja tämä väite perustuu mihin??

• 10+18
        taas roskaa kirjoitti:

" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."

Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.

• juupa juu..
        10+18 kirjoitti:

Ja linkki siihen... vai valehteletko?

• juu tilastot:)
        10+18 kirjoitti:

Niin varmaa... poliisi kyllä osaa vääristää tilastoja... kun oma ”pesä” on kyseessä!

Poliisit ovat suomen suurin järjestäytynyt rikollisryhmä!

Älä koskaan luota poliisiin!
        Kun poliisi on paikalla pidä tiukasti kiinni omaisuudestasi, tosin sillä ei ole väliä.

Suomen poliisi ottaa sen sinulta silti. Se mikä oli oli sinun, on poliisin kohtaamisen jälkeen, kyseisen poliisi kusipään omaisuutta!

No voihan siitä valittaa…heh-heh-heh-heh-

• 6
        juupa juu.. kirjoitti:

Ja linkki siihen... vai valehteletko?

Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?

• 6
        6 kirjoitti:

Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?

Selvä juttu valehtelet!

• Anonyymi
        taas roskaa kirjoitti:

Kun ei hanki sakkoja

• Anonyymi

Kauanko ajoneuvon perässä etsintäkuulutus pidetää. Eli jos kaupasta soitettu ja ilmoitettu varkaitten rekkari nii kauan poliisit pitää autoa tavattaessa pysäytettäväksi

• Anonyymi

En ole koskaan näyttänyt ajokorttiani puhallusratsiassa. Joten avaaaja käy vajaalla.

• Anonyymi

Sakonmuuntoa koskevaan oikeuskäsittelyyn ei etsintäkuuluteta, koska asia voidaan ratkaista asianosaisen läsnä olematta.

• Anonyymi

Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.

13 v kuluessa on todennäköisesti myös saatu kiinni. :D

• Anonyymi

Poliisit eivät itsekään mene kuulusteluihin kun ovat epäiltyinä. Antavat juttujen vanhentua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe