Olen ollut lähes 2 vuotta etsintäkuulutettuna, sakonmuuntorangaistus oikeuskäsittelyä varten.
Ajan päivittäin autolla, 2 kertaan olen puhaltanut ratsiassa… ei käy ”haku” poliisin koukkuun.
No minulle ihan sama, ei tule kuluja, korot ei juokse. Ainostaan kohta koko juttu vanhenee..
Sakkoja ei koskaan kannata maksaa ennekuin on pakko, niistä ei mene edes ulosottomaksua.
Poliisin etsintäkuulutus on turha!
15
309
Vastaukset
- äaldkfktmvy
Ihme ettei koko Suomen poliisikunta ynnä interpol jahtaa yötä päivää leppymättömästi kaltaistasi suurrikollista. Heti saatava helikoptereita perääsi.
- Oletko poliisi???
Taidat olla ite poliisissa työssä.
- .,vr456jhtre
Sehän selittäisi että rikokset painetaan villaisella.
- 12
Tietysti jotkut konnat pystyvät välttämään lain pitkän kouran, mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella.
Toinen iltapäivälehdistämme julkaisee noin vuoden välein KRP:n most wanted listaa, heistäkin aina joku silloin tällöin narahtaa.- taas roskaa
" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."
Ja tämä väite perustuu mihin?? - 10+18
taas roskaa kirjoitti:
" mutta reilusti yli 90 prosenttia etsintäkuulutetuista kyllä tavoitetaan, jos he vaan pysyttelevät Suomen, tai EU:n alueella."
Ja tämä väite perustuu mihin??Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
- juupa juu..
10+18 kirjoitti:
Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
Ja linkki siihen... vai valehteletko?
- juu tilastot:)
10+18 kirjoitti:
Tilastokeskuksen tilastosta tieto löytyy.
Niin varmaa... poliisi kyllä osaa vääristää tilastoja... kun oma ”pesä” on kyseessä!
Poliisit ovat suomen suurin järjestäytynyt rikollisryhmä!
Älä koskaan luota poliisiin!
Kun poliisi on paikalla pidä tiukasti kiinni omaisuudestasi, tosin sillä ei ole väliä.
Suomen poliisi ottaa sen sinulta silti. Se mikä oli oli sinun, on poliisin kohtaamisen jälkeen, kyseisen poliisi kusipään omaisuutta!
No voihan siitä valittaa…heh-heh-heh-heh- - 6
juupa juu.. kirjoitti:
Ja linkki siihen... vai valehteletko?
Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?
- 6
6 kirjoitti:
Et siis osaa itse, hoh, hoijaa !!! Osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa ?
Selvä juttu valehtelet!
- Anonyymi
Kauanko ajoneuvon perässä etsintäkuulutus pidetää. Eli jos kaupasta soitettu ja ilmoitettu varkaitten rekkari nii kauan poliisit pitää autoa tavattaessa pysäytettäväksi
- Anonyymi
En ole koskaan näyttänyt ajokorttiani puhallusratsiassa. Joten avaaaja käy vajaalla.
- Anonyymi
Sakonmuuntoa koskevaan oikeuskäsittelyyn ei etsintäkuuluteta, koska asia voidaan ratkaista asianosaisen läsnä olematta.
- Anonyymi
Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on todennäköisesti etsintäkuulutettu haasteen tiedoksiantoa varten.
13 v kuluessa on todennäköisesti myös saatu kiinni. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886