On kuin vene ilman soutajaa.
Kärsämäki
12
442
Vastaukset
- vanepalo...
Senhän ilmaisee jo Kärsämäen vaakunaki ja selin holtiton kupu vene paloi= Kärsäsämäki muuttuu tuhkaksi.
- osmot
Fenix-vene.
- voivoi...k.uu
niinpäniiniiin
- Finito ei fenix
onhan niitä soutajia mutta tulpatta ovat aina soutaneet ja pohjalla ollaan oltu jo kauan. Soutajat huutelee vieläkin rannalla miten hyvin vene ui vaikka sitä ei pohjamudista kukaan nosta. Soutajilta on menossa airot ja soutajan virat alta. Pääsevät isomman veneen kyytiin mutta peräsin on muiden hallinnassa kun upottivat oman paattinsa
- ajopuu...
Kyllä jokin iso laiva pelastaa kärsäkiset, osa pakenee toiseille rannoille, eivätkä palaa.
- Ei pelasta
Tai no tavallaan pelastaa kun kärsämäen suurin ongelma poistuu siinä samalla. Kuntahallinto, kaikki muu on jo viety.
- moru
Tämänkin lorun loppu.
- ?a?
Miten on mahdollista ettei täällä 24:lla kiehu ja kuohu näppäimistöt savuten ...............No ilmeisesti siksi koska kysymys ei ole keskustalaisesta eikä maanviljelijästä.
- pthyi
Tarkoititko kentien kuntaa johtavia kepuilv..viljeilijöitä joita odottaa käräjät?
- ?a?
Luehan teksti uudelleen, kysymys ei nimenomaan ole keskustalaisesta tai maanviljelijästä. Käynti facebookissa valaisi asiaa ainakin minulle.
- lightme
missä ihmeen facebookissa?
- vilijontka
Juu mä näin sen kans. se liitty johonki hyväksikäyttäjien hyssyttelyyn.....hyssytelläänks täälläkin nyt???? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601