Mitkä ovat NE merkit,

Yksin vai Kaksin

NE merkit joista voisi tietää ettei joku ole päässyt entisestään eroon, siis henkisesti.

Oli todella lamaannuttavaa tajuta vasta vuosien jälkeen kumppanin olevan edelleen henkisesti kiinni exässään, ja ettei hän ehkä tule koskaan päästämään irti menneisyydestään.

Nyt toivuttuani kipeästä erosta olen taas alkanut kaipaamaan kumppania vierelleni, olen tavannutkin muutaman kerran erään johon olen hieman ihastunut. Uskallus uuteen suhteeseen kuitenkin puuttuu, olenko minä nyt se joka on kiinni menneessä ja mistä voin tietää varmasti ettei HÄN ole?

9

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emk.

Omaan kokemukseeni nojaten voin todeta, että kaikkein varmimmin entisessä kumppanissaan "kiinni" ovat lesket. Kannattaa pysyä erossa.

• Elikkäs!

Mistäpä sitä mistään tietää - ellei sitten kysy ja keskustele ja luota siihen mitä toinen sanoo.

• luotto mennyt

tähän malliin??

-rakastan sinua
        -niin minäkin exääni
        -etkö rakastakkaan minua
        -en, rakastan edelleen exääni

ei kai kukaan niin hullu ole että varsinkaan uutta suhdetta luodessaan kertoo edelleen rakastavansa exäänsä

• iisi
        luotto mennyt kirjoitti:

tähän malliin??

-rakastan sinua
        -niin minäkin exääni
        -etkö rakastakkaan minua
        -en, rakastan edelleen exääni

ei kai kukaan niin hullu ole että varsinkaan uutta suhdetta luodessaan kertoo edelleen rakastavansa exäänsä

mitä jos on näin

rakastan itseäni, muru
        niin minäkin, kultaseni

• Tiiu
        iisi kirjoitti:

mitä jos on näin

rakastan itseäni, muru
        niin minäkin, kultaseni

usein taitaa mennä näin:

rakastan sinua

niin minäkin

• Jos sellaisia merkkejä olisi niin ei se parinhaku ym. niin vaikeaa olisi.
      Ihmiset on erilaisia, ei mihinkään voi löytää takuuta uuden suhteen kanssa.
      Aika sen näyttää jos on mitä näyttää.

• tuttu ja turvallinen

Yleensä ei sitä tiedä itsekkään ennen arjen tuloa kuvioihin uuden kanssa, silloin iskee välillä kaipaus vanhaan ja tuttuun, näillä vuosilla ei ole helppoa uudistua uuden kanssa

• Päästä eroon menneestä lie mahdotonta ja on hyväkin olla yhteydessä menneeseen.

Henkisesti niin miten henkisesti? Erositko kumppanistasi hänen eksäänsä sitovan henkisen siteen vuoksi vai oliko eron syynä jotain muuta?

Palasiko kumppanisi eksänsä luo takaisin ja jätti sinut?

Kun tapaat uuden hänellä kuten sinullakin on menneisyys, mutta yhdessä voitte luoda yhteisen harmoonisen tulevaisuuden.

• Kaikilla meillä on eletty takana. Varmaan siitä tietää, että on päässyt eroon, kun ne entiset elävät vain muistoissa eikä heitä tapailla, mutta nykyiset ovat tätä päivää ja nykyisen kanssa eletään elämää eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      38
      12350
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4221
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      109
      3982
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3638
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3321
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3294
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      35
      2146
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2112
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1945
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1623
    Aihe