Mitkä ovat NE merkit,

Yksin vai Kaksin

NE merkit joista voisi tietää ettei joku ole päässyt entisestään eroon, siis henkisesti.

Oli todella lamaannuttavaa tajuta vasta vuosien jälkeen kumppanin olevan edelleen henkisesti kiinni exässään, ja ettei hän ehkä tule koskaan päästämään irti menneisyydestään.

Nyt toivuttuani kipeästä erosta olen taas alkanut kaipaamaan kumppania vierelleni, olen tavannutkin muutaman kerran erään johon olen hieman ihastunut. Uskallus uuteen suhteeseen kuitenkin puuttuu, olenko minä nyt se joka on kiinni menneessä ja mistä voin tietää varmasti ettei HÄN ole?

9

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emk.

Omaan kokemukseeni nojaten voin todeta, että kaikkein varmimmin entisessä kumppanissaan "kiinni" ovat lesket. Kannattaa pysyä erossa.

• Elikkäs!

Mistäpä sitä mistään tietää - ellei sitten kysy ja keskustele ja luota siihen mitä toinen sanoo.

• luotto mennyt

tähän malliin??

-rakastan sinua
        -niin minäkin exääni
        -etkö rakastakkaan minua
        -en, rakastan edelleen exääni

ei kai kukaan niin hullu ole että varsinkaan uutta suhdetta luodessaan kertoo edelleen rakastavansa exäänsä

• iisi
        luotto mennyt kirjoitti:

tähän malliin??

-rakastan sinua
        -niin minäkin exääni
        -etkö rakastakkaan minua
        -en, rakastan edelleen exääni

ei kai kukaan niin hullu ole että varsinkaan uutta suhdetta luodessaan kertoo edelleen rakastavansa exäänsä

mitä jos on näin

rakastan itseäni, muru
        niin minäkin, kultaseni

• Tiiu
        iisi kirjoitti:

mitä jos on näin

rakastan itseäni, muru
        niin minäkin, kultaseni

usein taitaa mennä näin:

rakastan sinua

niin minäkin

• Jos sellaisia merkkejä olisi niin ei se parinhaku ym. niin vaikeaa olisi.
      Ihmiset on erilaisia, ei mihinkään voi löytää takuuta uuden suhteen kanssa.
      Aika sen näyttää jos on mitä näyttää.

• tuttu ja turvallinen

Yleensä ei sitä tiedä itsekkään ennen arjen tuloa kuvioihin uuden kanssa, silloin iskee välillä kaipaus vanhaan ja tuttuun, näillä vuosilla ei ole helppoa uudistua uuden kanssa

• Päästä eroon menneestä lie mahdotonta ja on hyväkin olla yhteydessä menneeseen.

Henkisesti niin miten henkisesti? Erositko kumppanistasi hänen eksäänsä sitovan henkisen siteen vuoksi vai oliko eron syynä jotain muuta?

Palasiko kumppanisi eksänsä luo takaisin ja jätti sinut?

Kun tapaat uuden hänellä kuten sinullakin on menneisyys, mutta yhdessä voitte luoda yhteisen harmoonisen tulevaisuuden.

• Kaikilla meillä on eletty takana. Varmaan siitä tietää, että on päässyt eroon, kun ne entiset elävät vain muistoissa eikä heitä tapailla, mutta nykyiset ovat tätä päivää ja nykyisen kanssa eletään elämää eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      243
      2142
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1634
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe