Mikskä ihmeeksi pukeutuisin halloweenina? sanokaa mielipiteitä näistä kahdesta ideastani... ajattelin vähän sarjakuva/leffahenkeä ja vaihtoehdot on kellopeliappelssiinin alex tai batmanin harley quinn... hmmmm
halloweeenissta!
4
273
Vastaukset
- -.-
-.- Ei halloween asu oo niin iso juttu... ite tökkään vaan vähä meikkii naamaan ja töhrin jonkun vanhan paidan ja sillä selvä
- mempou
Minä laitan viime vuodelta semmoisen noita asun mutta teen siitä vamppyyri asun=) mustan viitan ja väriään spreillä sen punaseks ja vamppyyri hampaat ja volá
- siilixx
Mä laitan semmosen hämähäkkipaidan noidan hatun ja mustan peruukin. Sit mä meinaan tehdä semmosen mustan silmän niinku mua ois lyöty. Mulla ei sulle nyt vinkkejä oo mutta voit ottaa vinkkejä mun asusta. Hyvää halloweenia!
- PaniikissaOlevaKissa
en ennen oo pitäny mitään stressii halloween asusta mut nyt semmonen iski.... En tiiä pukeutuisinko zombiks XD, vampyyriks vaiko vaan noidaks :/
Jos pukeutuisin vampyyriks pitäis hankkii "tekarit" joita en kumminkaan käyttäis ...
Jos oisin noita... Äh en mä haluu X( Kaikki kaverit on pukeutunu aina noidaks ku niiden mielikuvitus ei pelaa.
Sit vika vaihtoehto ois se zombi XD mulla on valmiik revitty paita kun sekoilin kerran yhen kaverin kaa... Mut sit mun pitäis olla ilman rillei ja hiukset pitäis olla auki, ilman rillei päätä alkais särkee ja hiukset auki tulis kuuma :/ jos pukeutuisin zombiks ja pitäisin hiukset kii ja rillit pääs nii ei kukaan ottais mua tosissaan -.-
Eli olisko kellään hyvii ehdotuksii mun pukuun, jotain yksin kertasta ja halpaa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598