moi haluaisin minecraft kuvaus servuun kaverin ja skype pitää olla ja kuvauksen hoidan ite saat itsekin kuvata jos haluat hamachi ipn kerron skypessä skype nimi on supernakkimies12 hei hei =)
MINECRAFT KUVAUS SERVU HAMACHI 1 PELAAJA MUKAA !!!!
12
199
Vastaukset
- Toistaiseksi nimetön
Vieläkös on haku auki? minkä ikästä haet oon16, ja millasella tyylillä aattelit vetää? Ihan perus talo maan päälle vai oikee adventurer - elämää ? Käytän Skypeä ja hamachia servullani, mutta koneen teho ei riitä likimainkaan kuvaamiseen.Onkos sulla JunttiTube kanava?
- killerman121"
Voisin kyllä alkaa kuvata mutta en voi itse pyörittää olen 13 v skype on jokurandom11
- supernakkimies12
tulkaa mukaa jos kiinnostaa mutta voin kuvata vasta joskus 1-2 viikkooo nii sit vois kuvata =D ja vaik iha perus survii
- supernakkimies12
mä oon 10v D=
- nikotiini1
olisko tarjous voimassa oon 16 vuotta ja en tykkee ennää pelata yksin
- Aleksi2005
tuu pelaa mun kaa jos on tylsää plata yksi terveisin allu2005
- Aleksi2005
tuu pelaa mun kaa mä teen ihan mitä tahansa bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide
- supernakkimies12
No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut
- supernakkimies12
supernakkimies12 kirjoitti:
No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut
Siis Onko Sun SKYPE allu2005 Aleksi2005
- slaughter1
Onko haku vielä käynnissä?? Jos on niin olisko mahollisuutta päästä pelaamaan ku noissa Aurinkomaassa ja muissa on kaiken maailman pluginit. Esim. Hakkaa coalii katosta sieltä putoo cobble niskaan, Dirtti putoo Cobble putoo ja niin eespäin. Skype on ...Kohta... Ja nimeksi tulee sama ku mines eli Slaughter 312
- WTF /\
Lisäystä Skypen hankinnassa menee pitempään ja nimi on vielä häm,ärän peitossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108