MINECRAFT KUVAUS SERVU HAMACHI 1 PELAAJA MUKAA !!!!

supernakkimies12

moi haluaisin minecraft kuvaus servuun kaverin ja skype pitää olla ja kuvauksen hoidan ite saat itsekin kuvata jos haluat hamachi ipn kerron skypessä skype nimi on supernakkimies12 hei hei =)

12

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistaiseksi nimetön

Vieläkös on haku auki? minkä ikästä haet oon16, ja millasella tyylillä aattelit vetää? Ihan perus talo maan päälle vai oikee adventurer - elämää ? Käytän Skypeä ja hamachia servullani, mutta koneen teho ei riitä likimainkaan kuvaamiseen.Onkos sulla JunttiTube kanava?

• killerman121"

Voisin kyllä alkaa kuvata mutta en voi itse pyörittää olen 13 v skype on jokurandom11

• supernakkimies12

tulkaa mukaa jos kiinnostaa mutta voin kuvata vasta joskus 1-2 viikkooo nii sit vois kuvata =D ja vaik iha perus survii

• supernakkimies12

mä oon 10v D=

• nikotiini1

olisko tarjous voimassa oon 16 vuotta ja en tykkee ennää pelata yksin

• Aleksi2005

tuu pelaa mun kaa jos on tylsää plata yksi terveisin allu2005

• Aleksi2005

tuu pelaa mun kaa mä teen ihan mitä tahansa bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide

• supernakkimies12

No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut

• supernakkimies12
        supernakkimies12 kirjoitti:

No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut

Siis Onko Sun SKYPE allu2005 Aleksi2005

• slaughter1

Onko haku vielä käynnissä?? Jos on niin olisko mahollisuutta päästä pelaamaan ku noissa Aurinkomaassa ja muissa on kaiken maailman pluginit. Esim. Hakkaa coalii katosta sieltä putoo cobble niskaan, Dirtti putoo Cobble putoo ja niin eespäin. Skype on ...Kohta... Ja nimeksi tulee sama ku mines eli Slaughter 312

• WTF /\

Lisäystä Skypen hankinnassa menee pitempään ja nimi on vielä häm,ärän peitossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe