auttavatko, kellään kokemuksia? tänään sain reseptin, masentunutkin olen. tätä on jatkunut jo 9 vuotta, tuntuu ettei loppua näy..
fluoxetin sandoz
2
239
Vastaukset
- farwell
En asu Suomessa mutta sain pian vuosi sitten ihan vastaavan masennuslääkkeen täällä. Aloin 1x1/päivä, ja meinasin jo jättää ne saman tien kun sivuvaikutukset oli tosi vaikeet!
-pahinvointi, vatsakivut
-valtava väsymys ja tokkuraisuus ym.
Mutta lääkäri ja psykologi kannusti jatkamaan ja ne meni ohi noin kolmessa viikossa. Sitten nostettiin 2x1/päivä, ja tuli vähän taas sivuvaikutuksia jotka meni ohi tosi nopeesti.
Mieliala alkoi kohentua aika pian. Mullakin oli jonkun verran masennusta mutta vaikein oli hirveä ahdistus joka oli päällä koko ajan enemmän tai vähemmän! Täällä ei suosita rauhoittavia lääkkeitä ollenkaan, ja mulla auttoi todella tuo fluoxetiini!
Olen myös alkanut parantua, paino noussut nyt noin 5 kg tuon vajaan vuoden aikana, mulla on anoreksia. Ja olen paljon paljon vahvempi henkisesti taistelemaan sitä vastaan! :-D Nën jo itselläni tulevaisuuden ja elämän!
Tuo vaikutus on tietysti yksilöllistä mutta toivon että sullakin toimii ja jaksat tuon vaikean ensimmäisen ajan. Ja kaikillahan ei yhtä paljoa sivuvaikutuksia edes tule! Yksilöllistä sekin. - ap
hienoa, että sulla on toiminut. mulla taas tilanne on pelottava: 161cm pituutta ja 99kiloa painoa, olo sen mukainen. ikuinen jojoilija olen ollut painoni suhteen, anoreksiakin lapsena koettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888