Vietin syyskuun alussa mahtavaa kaksi tanssi-iltaa, josta jäi hyvä maku joka ikiseen solun mutkaan=) Se tunne kun askeleet menee yksiin ja voi heittäytyä vietäväksi toisen käsivarsille ja nauttia jokaisesta askeleesta. Se mikä lämmitti eniten mieltä, kummallakaan ei ollut "taka-ajatuksia", vaan tanssimme toisillemme. Kunpa voisin jakaa tuon fiiliksen muillekin, sen tanssin ilon. Kyllä toinen ihminen voi antaa toiselle niin paljon "kullanhippuja", joilla jaksaa arkipäivässä eteenpäin!!!
Ja tanssimista seuraavina päivinä olin kuin uusi ihminen käydessäni ampumaradalla. Niin rauhallinen ja vakaa.
tanssin ja ammunnan yhteensovittaminen
tanssin ja ammun
2
178
Vastaukset 2
- tanssi susien kanssa
Metsästyksen ja tanssin voisi myös sovittaa yhteen. Samalla kun tanssii susien kanssa, voisi niitä myös ampua. Paitsi pantasusia.
- hirvierkki
Meitän metsästys seuran peijaisissa oli ilmakko ammuntaa ja tanssia. Tuli tanssittua usseemman naisen kanssa ja ilmakolla osuin kympistä neljä kertaa tauluun kymmenella laukauksella. Voitin sillä kuksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 97971
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47774
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669