Vietin syyskuun alussa mahtavaa kaksi tanssi-iltaa, josta jäi hyvä maku joka ikiseen solun mutkaan=) Se tunne kun askeleet menee yksiin ja voi heittäytyä vietäväksi toisen käsivarsille ja nauttia jokaisesta askeleesta. Se mikä lämmitti eniten mieltä, kummallakaan ei ollut "taka-ajatuksia", vaan tanssimme toisillemme. Kunpa voisin jakaa tuon fiiliksen muillekin, sen tanssin ilon. Kyllä toinen ihminen voi antaa toiselle niin paljon "kullanhippuja", joilla jaksaa arkipäivässä eteenpäin!!!
Ja tanssimista seuraavina päivinä olin kuin uusi ihminen käydessäni ampumaradalla. Niin rauhallinen ja vakaa.
tanssin ja ammunnan yhteensovittaminen
tanssin ja ammun
2
178
Vastaukset 2
- tanssi susien kanssa
Metsästyksen ja tanssin voisi myös sovittaa yhteen. Samalla kun tanssii susien kanssa, voisi niitä myös ampua. Paitsi pantasusia.
- hirvierkki
Meitän metsästys seuran peijaisissa oli ilmakko ammuntaa ja tanssia. Tuli tanssittua usseemman naisen kanssa ja ilmakolla osuin kympistä neljä kertaa tauluun kymmenella laukauksella. Voitin sillä kuksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520