Tässä kyselen maailman laidalta omia ajatuksiani:)
Mietin olenko jo löytänyt etsimäni? Olenko katsonut syvälle minulle oikean kiltin miehen silmiin ja nähnyt samalla vakavan miehen. Miettien miksi hän ei naura? Onko se hän? Miettien samalla kuinka saisin nuo silmät nauramaan?
Onko hänellä tarpeeksi selkärankaa? Ja jakaa rakkautta minulle vuoden jokaisena päivänä? Osoittaen rakkautta ja uskollisuutta. Haluaisin vielä jokupäivä olla hänen omansa. Koska näkisit, että näemme seuraavan kerran? Kaipaan häntä
Tuntijalle, lämmöllä kuiskaan
6
56
Vastaukset
Hei
feng shuita minäkin olen opiskellut ja asun sen mukaan....
olemme kirjoitelleet aikaisemmin, eikö vain?
olethan ensin suorittanut täydellisen siivouksen ja vanhan roinan poistamisen ennen feng shuin harjoittamista kotonasi? on tehtävä tilaa uudelle energialle... siihen suosittelen kaikille karen kingstonin opasta.
mutta se siitä, se on vain yksi oppi monien seassa.
näen tuon kysymäsi miehen melko ristiriitaisena ihmisenä. hän muuttaa mieltää asioista usein. teille ei välttämättä ole henkistä yhteyttä.
minä en valitettavasti osaa puhua ajoista. mutta näen, että sinulla on myös paljon odotuksia hyvän naisen suhteen. teillä on yhteisiä asioita, joissa on järkeä.
t. Keskiyö- poskenpehmeä<3
Kiitos en kysynyt feng shuista vaan miehestä:) Ohitit kysymykseni hienosti vai mitä?
Onko hänellä tarpeeksi selkärankaa? Ja jakaa rakkautta minulle vuoden jokaisena päivänä? Osoittaen rakkautta ja uskollisuutta?
Minulla ei ole odotuksia hyvän naisen suhteen:)
Mies on rikkirevitty ja hänet on liistattu jo kauan aikaa kuten varmastit näitkin. Siinä syy hänen mielen ja ajatusten vaihteluihin. Hei
no älähän hermostu! tällä palstalla voi saada vaikka minkälaisia vastauksia......
mutta suora vastaus suoraan kysymykseen:
näen sinut miehen ja lapsen kanssa toisella paikkakunnalla, siellä se onni asuu.
ei se ole tämä kysymäsi mies. toinen myös on myös palokunnan kanssa tekemisissä.
No älä nyt hermostu! Anteeksi, mutta kysyin sinulta aikaisemmin ja siitä on jo aikaa. Silloin vastasit, että tämä kyseinen mies on oikea minulle.
En vaihda paikkakuntaa koska minulla on rakastamani ja hyvä työpaikka täällä ym. rakasta jota ei muualta löydy:) Hei
lapsi kulta, et sinä kyselisi täällä mitään, jos asiasi olisivat jo kunnossa.
en ole koskaan sanonut, että osaisin puhua ajoista.
sinä teet niinkuin hyvältä tuntuu, eikö se olekin parasta?
Hassua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16628Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3811954Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2521674Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281649Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2871349- 651079
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739