Hei!
Salaiseen numerooni soittelee pari häirikköa, numeroista 0236105121
0265102210
Miten tietyille häiriköille voi Nokian C-5 -kännykässä saada soittoäänen äänettömäksi?
En voi jatkuvasti pitää koko luuria äänettömällä, mutta en tahdo herätä turhaan soittoon.
Markkinointikieltoa en ala salaiseen numerooni maksamaan.
Miten saa äänettömäksi tietyn häirikkönumeron?
14
2834
Vastaukset
- 5230,. (500)
Nokialaisen puhelu asetuksista ei taida pystyä blokkaamaan tiettyä numeroa mikä on kyllä jonkinmoinen puute esim juuri noitten kaupustelijoiden takia, android puhelimesta sen pystyisi joten jos joskus suunnittelet puhelimen vaihtoa mieti myös tätä niihin sisältyvää ominaisuutta
- Äänettömäksi häirik.
Kiitos vastauksestasi!
On se kyllä kumma, että nokialaisissa ei ole tuollaista aivan must-vaihtoehtoa "soittoääneksi"!
Netistä etsin haulla soundless ringtone ja sivuja löytyi, mutta en kyllä mitään oikeaa ladattavaa vaihtoehtoa löytänyt.
"Silent camera" on muistaakseni uudemmille nokialaisille ladattavissa netistä.
Tein nyt näin: Loin osoitekirjaan uuden ryhmän, nimellä HÄIRIKÖT ja laitoin nykyisistä soittoäänistä vähiteen häiritsevän eli Beep, vain yksi piippaus.
Yksi vaihtoehto olisi äänittää itse pätkä hiljaisuutta, mutta en ole varma pystyykö tässä Nokia C-5 5mp laittamaan omaa äänitettä soittoääneksi. Jossain nokialaisissa voi.
Ongelma tuossa itse äänitetyssä on kyllä se, että napsaus äänitteeseen tulee nauhoitteen aloitus- ja lopetuspainalluksesta.
Nokia hoi!
Teille ilmainen myyntivaltti: Lisätkää "Silent ringtone" tai reilusti suomeksi "Äänetön" tai vaikka "Mykkä"
Kiitos!
- Äänettömäksi häirik.
Jatkoa äskeiseen..
Onnistuin äänittemään 1 sekunnin "hiljaisuutta" joka kyllä kuulostaa kohinalta..
Mutta enivei.... tuo äänite löytyy soittoäänilistalta aakkosissa "Tallenne 123" nimellä.
Nyt jatkossa häiriköt sitten vain korahtavat sekunnin! :D- Äänettömäksi häirik.
Voisihan soittoääneksi toki äänittää vaikka: "Olen häirikkö. Älä vastaa!" :D
- pukki kaalimaalta
Niin, oishan se ihan hyvä ominaisuus kun vois
salarakkaat soitella äänettömästi.- pukki paistiksi
Äänettömiähän ne huoraajat yleensä ovat.
- ????*????
Yleensähän ne häiriköt (mainostajat) soittelee salaisesta numerosta, eli soittajan numero ei näy. Kuinkas sellaisen saa toimimaan, muutoin kuin siten että estää kaikki puhelut kuulumasta?
- tärk ohj pois
Joskus 10 vuotta sitten oli Erikson puhelimessa sellainen suodatus ominaisuus,sillä pysty estämään niin että puhelin otti vastaan ainoastaan yhteystietoluettelossa olevilta tulevat puhelut.
Mulla oli tommonen puhelin ja oli hyvä laittaa suodatus päälle niin ei tullut ainuttakaan puhelua moneen vuoteen sellaisista numeroista kenen en halunnut saavan minuun yhteyttä.
Tuommoset estoasiat luulisi olevan tämänpäivän puhelinteknologiassa niin helppoja toteuttaa,ja varsinkin kun tuommoiselle olisi suuri tarve.
Näyttää siltä että kaikemaaliman jonnijoutavia hömpötyksiä ympätään puhelin niin täyteen että puolillakaan ei ihmiset tee mitään,mutta tuommoiset tuiki tarpeelliset ohjelmat,ei puhettakaan että niitä nyky puhelimissa on.- Äänettömäksi häirik.
Tuollainen ominaisuus olisi hyvä!
Samaa olen itse ihmetellyt, että kännyissä ei ole järkeviä perusarkikäyttöä auttavia ominaisuuksia!
Esim. tuo kertomasi "ainoastaan yhteystietoluettelossa olevilta tulevat puhelut" ei voi olla vaikea koodata.
Jossain Nokia kehui, että siellä nokialaiset suunnittelee itse ominaisuudet, eivätkä he ole kuten omppufirma, jolle käyttäjäpalaute on tärkeää.
Nokia herätys! Kyllä käyttäjä tietää, mitä käyttäjä tarvitsee! - halloota-halloota
Äänettömäksi häirik. kirjoitti:
Tuollainen ominaisuus olisi hyvä!
Samaa olen itse ihmetellyt, että kännyissä ei ole järkeviä perusarkikäyttöä auttavia ominaisuuksia!
Esim. tuo kertomasi "ainoastaan yhteystietoluettelossa olevilta tulevat puhelut" ei voi olla vaikea koodata.
Jossain Nokia kehui, että siellä nokialaiset suunnittelee itse ominaisuudet, eivätkä he ole kuten omppufirma, jolle käyttäjäpalaute on tärkeää.
Nokia herätys! Kyllä käyttäjä tietää, mitä käyttäjä tarvitsee!Sepä soma ominaisuus, siis käyttäjässä, olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin.
Kaverini hukkasi läppärinsä. Kiroili ja manasi huonoa onneaan. Koneella oli tärkeitä asiakirjoja ja valokuvia.
Kaverini puheli soi. Hän vilkaisi näyttöä ja hylkäsi puhelun. Kysyin miksi? Hän vastasi: tuntematon numero.
Näin kävi muutaman kerran.
Kaverini meni parvekkeelle tupakoimaan ja jätti puhelimensa pöydälle. Kun se rupesi soimaan, vastasin. Soittaja oli linja-autoyhtiön tyttö. Olivat löytäneet kaverini läppärin. Olivat kuulemma yrittäneet soittaa jo useamman kerran, huonolla tuloksella.
Mieleeni juolahti, että mistä teitä oikein sikeää, tuntemattomiin numeroihin vastaamattomia?
Onko teillä kaikki kotona?
Eipä liene puhelimen merkillä väliä, jos omissa aivoissa on "soitonesto". - jhkut
halloota-halloota kirjoitti:
Sepä soma ominaisuus, siis käyttäjässä, olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin.
Kaverini hukkasi läppärinsä. Kiroili ja manasi huonoa onneaan. Koneella oli tärkeitä asiakirjoja ja valokuvia.
Kaverini puheli soi. Hän vilkaisi näyttöä ja hylkäsi puhelun. Kysyin miksi? Hän vastasi: tuntematon numero.
Näin kävi muutaman kerran.
Kaverini meni parvekkeelle tupakoimaan ja jätti puhelimensa pöydälle. Kun se rupesi soimaan, vastasin. Soittaja oli linja-autoyhtiön tyttö. Olivat löytäneet kaverini läppärin. Olivat kuulemma yrittäneet soittaa jo useamman kerran, huonolla tuloksella.
Mieleeni juolahti, että mistä teitä oikein sikeää, tuntemattomiin numeroihin vastaamattomia?
Onko teillä kaikki kotona?
Eipä liene puhelimen merkillä väliä, jos omissa aivoissa on "soitonesto".oliko linja auto tyttö ihan kohtelias kun piti salata numero,miksi?on hyvien tapojen mukaista soittaa numero näkyvissä
- frodflflfl
itse olen kerännyt kaikki älä vastaa numerot yhden nimen alle ja antanut sille jonkun soittarin. Muitta eiks se onnistu myös niin, että laittaa sen profiilin siinä kohtaa äänettämäksi?
- 5230,. (500)
äänetöntä profiilia ei saa erikseen jollekin nimelle tai ryhmälle,mutta on helppoa kasata ei toivotuista numeroista oma ryhmä ja estää tätä ryhmää hälyttämästä, ts.profiilia ei tarvi muuttaa vaan muokkaa yleisestä profiilia(hälyttävät numerot) ja estää ryhmä/ryhmiä hälyttämästä
- 357 magnum
Häirikön saa äänettömäksi niskalaukauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787