Löytyiskö kaveria naimisissa olevalle miehelle. Olen 5-kymppinen. Uskon lähimmäisenrakkauteen ja armon kautta pelastumiseen. Voit olla nuori tai vanhempi. Myös srk-työntekijät ehdottomalla luottamuksella.
Ukkomiehelle kaveria?
11
383
Vastaukset
- o00098/8
Löytyy kun ilmoitat sähköpostiosoitteesi keskustelun merkissä
- 9i8jfjz
Oletko vierasmaalainen tai ruotsalaista alkuperää? Mistäpäin Suomea olet?
- ukmies1
Minä ukm ihan suomalainen olen ja suomalaista alkuperää....
- Arto T
Mielenkiinnosta täytyy kysyä miten tämä vaimo suhtautuu tuohon kaverin hakemiseesi?
- N 42
Joo, itse ihmettelen kun oon 3pyöräks joutunut ikäänkuin,kun mies paljastui bi. Seksuaaliksi,aika raskas taakka kuitenkin mun kantaa,kaapis on
- Melm
Mistä päin? Itse olen 18-vuotias Oulun seudulta ja VL.
- ukmies1
Itäsuomesta, mut kirjoittele, soite yllä,
NJ
- aarnikotka2
Itäsuomesta 49v
- ukmies1
Kirjoitelkaa, osoite on yllä
- ernoli1
ukmies1 kirjoitti:
Kirjoitelkaa, osoite on yllä
Täällä myös PKS :lla. Nautitaan ja opetellaan kivaa yhdessä. Kirjoitellaan ja mitä vaan.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064