Helpoimmat oksennettavat - ketju

Yksinäinen oksentaja

Mitkä ruuat teistä on helpointa oksentaa? Ja juotteko samalla sen kanssa vettä/ maitoa? Oksennatteko heti viimeisen suupalan.jälkeen vai esim 5 min syömisestä?

Mä juon aina vettä alle. Jäätelö on ehdottmasti paras oksennettava. Samoin kaikki suklaamousset, vaahdot ym. Irtokarkit, ei saa olla suklaata mukana, paitsi jos syö pohjalle irtokarkkeja.

Pizza tulee ulos, jos vetää sen maidon kanssa. Mitä muita?

10

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkyttävää

      herranjumala, vinkkejäkö tässä pitäis jaella, kertoa kokemuksia, niinku sitä oksentamista muka olis kiva muistella näin jälkikäteen?? Järkyttävää, mä ajattelin, että tää palsta olis sairastuneiden toistensa tukemiselle tarkoitettu paikka eikä sairauteen kannustava tila. Tunteiden purkua ja jakamista, sen sellaista, ja pah! Kuka haluaa bulimian?! Joo, mulla tulee kaikki helposti ylös usein pelkäl vatsalihaksien voimalla, jee, olenpa hyvä?! Mä siis vaan toivon, etten olis koskaan tähän sairastunut. Mitä te toivotte? -.-

    • XXXXXXXXX

      Helpoimmin ? Kuulehan - ei se helppoa ole ikinä- ei liioin luonnollista saati normaalia. Helvettiä se on. Ei hauskaa. Ja siitäkö pitäisi selostaa muille ???

    • etanapannulla

      Sammakonreidet ja etanat on helppoja!

    • Annika25081987

      Mulla nimenomaan irtokarkit ei tuu millään ylös. Saatika mitkään muutkaan hedelmäkarkit.
      Helpoin tietysti jäätelö. Samoin sosekeitot ja piltit. Kiinteistä ruoista helpoin ehkä nuudelit

    • tahdon apua123737362

      Toi on totta, että jäätelön oksentaa helpoiten ulos. Mietin oikeestaan eilen sitä kuinka mukava jäätelöä on oksentaa. Toivon kuitenkin että en enään ikinä oksentaisi mitään ruokaa ulos! Minulla on ollut bulimia vuoden verran. En oksenna lähes koskaan päivällä vaan ainoastaan illalla, jolloin minulle tulee ahmimiskohtaus. Koulussa ja kavereitteni kanssa syön normaalisti, mutta kotona yksin minulla ei ole yhtään hallintaa asian kanssa. En uskalla puhua siitä kenellekkään, vaikka haluaisin siitä kovasti eroon. Olen ollut lähiaikoina masentuneempi kuin yleensä ja uskoisin sen johtuvan bulimiasta. Osaako kukaan auttaa miten pääsisi eroon bulimiasta? En haluaisi apua keneltäkään, mutta olen jo yrittänyt itse enkä ole onnistunut. Olen siis 15 v tyttö

      • kusipääää

        Ihan sama juttu mulla! Ikä ja kaikki!
        Tosin oon sairastanu vasta puol vuotta....

        Kaipaisin itekki apua ja kipeesti ;(


    • EEFG

      MENKÄÄ LÄÄKÄRILLE, pitäytykää hoidossa ja päättäkää, halutkaa parantua. Keskustelupalstalla vinkkien jakaminen EI OLE TIE TERVEYTEEN.

      • buli buli buli buli buli

        Rautanauloja,neuloja ja partateriä on niin mukavata puklailla. Oikeesti,hullua kysellä tollasta ja vielä hullumpaa mennä jakeleen neuvoja!!! Mä oon niin moninkertasella jatkoajalla,että en kauan enää hengissä heilu. Ihan vaan tiedoks.


    • tyhmä kysymys

      Käytä järkeäsi. tietysti kaikki kevyt ja nestemäinen tulee helpoiten ulos.

      • stabilo5000

        juo paljon vettä :)
        ennen ja jälkeen = autommattinen tyhjennys!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe