Miten pääsen eroon vaivoistani. Miksi kukaan lääkäri ei halua auttaa ? Miksi elämäni on pienestä asti ollut epäreilua ja hirveän vaikeaa vaikka olen aina ollut hyvää tahtova, hyvä ihminen ?
Auttakaa joku oikea näkijä. En jaksa enää
1
68
Vastaukset
Hei
onko teillä reumaa perheessä? on myös sitä pehmeää reumaa, mitä on vaikea diagnisoida (meniköhän tuo sana oikein?).
sinä olet jäänyt tavallaan toisten jalkoihin. et ole vahva ja kovaääninen, joka vaatii omaansa. mutta sitäkin voisi hieman opetella! en toki tarkoita, että sinun tulisi huutaa kurkku suorana, mutta opettelisit edes aluksi sanomaan EI.
lääkäreilläkin on kova kiire ja jos et osaa selittää vaivojasi selvästi ja nopeasti, he päätyvät yleiseen diagnoosiin. sitä tapahtuu paljon!
mistä sinä oikeasti pidät, mikä saa sinut onnelliseksi? mieti sitä ja suo itsellesi hieman luksusta!
henkinen hyvinvointi auttaa moneen vaivaan, se on lääketieteellisesti todettua faktaa. olet tehnyt paljon työtä ja saanut siitä arvostusta. sinä osaat montaa asiaa. sitten näen naisen, teillä saattaa olla riitaa raha-asioista, kysymys voisi olla vaikka perunkirjoituksista. älä aina anna periksi!
nuori lapsi lähtee kauemmaksi opiskelemaan, olisikohan hän sinun perheessäsi? tuo nuori tuo hienon todistuksen kotiin.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739