Tästä on tällä palstalla niin paljon väitelty että on aiheellista antaa tuoretta luotettavaa tietoa.
Eli uusien äskettäin voimaan tulleiden säädösten mukaan on laitonta vuokrata yksityisasunto New Yorkissa alle 30 päiväksi. Huom. Rikokseen syyllistyy ja sakon voi saada se, joka laittaa asunnon vuokralle; ei siis vuokralainen itse.
Jo aiemmin on ollut vastaavia säädöksiä voimassa yksittäisten talojen kohdalla, eli vuokrasopimuksissa on ollut tämä jälleenvuokrauskielto, mutta nyt kielto on siis voimassa kaikissa tapauksissa, myös vaikka ihminen itse omistaisi asuntonsa ja haluaisi vuokrata sen.
"The city has banned anyone from renting out private accommodation for less than 30 days."
http://www.dailymail.co.uk/money/holidays/article-2206190/Holidaymakers-warned-New-York-apartment-rental-ban.html
Lyhyt asunnonvuokraus LAITONTA New Yorkissa!
Uskokaa nyt
5
403
Vastaukset
- just joo
Oon vuokrannut ja vuokraan jatkossakin oli asia miten tahansa...
- mikäongelma.....
Huom. Rikokseen syyllistyy ja sakon voi saada se, joka laittaa asunnon vuokralle; ei siis vuokralainen itse.
Eli mikä on ongelma ?- 8+3
Ongelma on se etta markkinoilla on paljon huijareita jotka ottavat varausmaksun mutta koko asuntoa ei ole olemassakaan. Siina sitten pallistelet kadunvarrella ilman yopymispaikkaa.
- AinaLoytyyNipoja
Joo, mutta tata kieltoa voi kiertaa esim vuokraamalla talosta/asunnosta jossa itse asuu.
- lotjoo
Miks ei siellä vois sit olla sitä kuukautta kerrallas ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108