Miten 13-vuotias tyttö pääsee näyttelemään elokuviin?

Kiira Rossi

Moi! Oon 13-vuotias tyttö. Haluaisin paljon näytellä elokuvissa. Laulajaksikin haluaisin, mut sen tiiän, et miten pääsee laulajaks. Mitä pitää tehä,et pääsee näyttelemään elokuviin? Haluaisin olla kuuluisa laulaja ja näyttelijä. :)

7

2730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xtoxitx

Oon samanikänen ja oon tunnin yrittäny ettii tota tietoo netistä - turhaan.

• 3r33r3r3r33r3r

Onko tämä kysymys vitsi? Näyttelijöiksi, laulajiksi yms. voi päästä kyseistä juttua paljon harjoittelemalla ja tekemällä. Ei kukaan suoraan tuosta vain pääse minnekään elokuvaan taikka levyttämään.

• youyouyoutube

Keksit omia biisejä tai jotain sketsejä ja pistät youtubeen. Sieltä nykyään kaikki tähdet ponnahtaa.

• unelmoija3

Laulat vaikka youtubeen, sieltä sinut löydetään (:

• gukonen

Tie on pitkä ja kivinen eikä välttämättä johda mihinkään. Kannattaa hakea yläasteen jälkeen ilmaisutaito painotteiseen lukioon ja sen jälkeen ilmaisutaito painotteiseen yliopistoon. Sieltä saa kokemusta ja tapaa elokuva-alasta kiinnostuneita ihmisiä (muita näyttelijöitä, käsikirjoittajia, ohjaajia) joiden kanssa voi päästä tekemään independent elokuvaa joka on gateway isommille areenoille. Yksi vaihtoehto on myös Suomen näyttelijäliiton kautta, mutta jäseneksi pääsee ymmärtääkseni ainoastaan opiskelijat ja näyttelyllä jo itsensä elättävät. Lasten roolit ovat aika kivenalla.

• Anonyymi

Jos näyttelijäksi aikoo, niin parasta on mennä teattereihin näyttelemään, jonka jälkeen koittaa hakea elokuviin/sarjoihin.

• Anonyymi

Toisenlaisiin elokuviin pääsee myös oikotietä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5781
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3075
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2665
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2382
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2099
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2093
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1786
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1389
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1344
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1175
    Aihe