Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
Mistä juttelit viimeisen kerran
50
731
Vastaukset
- Anonyymi
Hän oli iloinen että voin hyvin.
- AnonyymiUUSI
Se tuntui ja tuntuu edelleen itsellenikin tärkeältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntui ja tuntuu edelleen itsellenikin tärkeältä.
Hyvä että tuntuu koska millään tavalla et ole sitä ikinä minulle osoittanut. Silloinkin vaan päätelit et asia on noin vaikka eihän se edes ollut. Mutta eihän se sinua kiinnostanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tuntuu koska millään tavalla et ole sitä ikinä minulle osoittanut. Silloinkin vaan päätelit et asia on noin vaikka eihän se edes ollut. Mutta eihän se sinua kiinnostanut.
Onko tullut mieleen että ihmiset saattaa luottaa siihen mitä sanot eikä heti kyseenalaista sitä. Jos kerrot että voit hyvin ja viihdyt, niin sinusta välittävä ihminen ajattelee, että hienoa, että ainakin sinulla kaikki on hyvin.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tullut mieleen että ihmiset saattaa luottaa siihen mitä sanot eikä heti kyseenalaista sitä. Jos kerrot että voit hyvin ja viihdyt, niin sinusta välittävä ihminen ajattelee, että hienoa, että ainakin sinulla kaikki on hyvin.
SivustaEn sanonut että voin hyvin. Sanoin ihan jotain muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut että voin hyvin. Sanoin ihan jotain muuta.
Ehkä sinun pitää opetella ilmaisemaan itseäsi niin että hän ymmärtäisi sinua?
Sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun pitää opetella ilmaisemaan itseäsi niin että hän ymmärtäisi sinua?
SivuNiin päätän itse mitä ihmisille kerron ja ovatko luottamuksen arvoisia. Hänen käytös ollut sellaista kohtaani etten ajatellut vointini häntä edes kiinnostavan. En oikeastaa usko edes välitävän kohteliaisuus syistä sanoo varmaan kaikille.
- Anonyymi
Tosi monenlaista käytiin läpi. Kaikki meni melkein loppuun asti sujuvasti. Vasta kun hän alkoi puhua kiusallisesta aiheesta, tunnelma vähän hyytyi.
- AnonyymiUUSI
Voitko määritellä tarkemmin kiusallisen aiheen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän esitteli sellaista tekemistään, mistä en itse innostu ja johon en halua tutustua, koska hän on minulle liian tuttu ihminen siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin etten ole sinusta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin etten ole sinusta kiinnostunut.
Ei ollut mitään tämmöistä.
- Anonyymi
Luudista ♥️
- AnonyymiUUSI
Haista paska! 👑
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska! 👑
Sun haarakangasta vai? ;)
- AnonyymiUUSI
Muutosta🥹🥹
- AnonyymiUUSI
Tapaamisesta. Sitä ei koskaan tullut.
- AnonyymiUUSI
Milloin tämä tapahtui? Tulee mieleen eräs juttu, en uskaltanut edes toivoa että olisit kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui? Tulee mieleen eräs juttu, en uskaltanut edes toivoa että olisit kiinnostunut.
Ei nyt taida osua kohdalleen. Hän tietää oikein hyvin, että olin/olen kiinnostunut. Toin sen esille useampaan kertaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se O-kirjaimella alkava?
- AnonyymiUUSI
Kaipa tuo on vältelly eikä me olla juteltu lähinnä se olen minä ollu joka on puhunu semmottista se elämä toisinaan on eikä mun tarvis edes puhua toisinaan se turhaa jos ei ihminen osaa edes kuunnella itseään ni ei se osaa kuunnella ketään muutakaan tiedän senkin jo kokemuksesta eikä ole vie niin hirviän montaakaan vuotta kun senkin opin
- AnonyymiUUSI
Suomen itsenäisyydestä.
- AnonyymiUUSI
Kysyin, että voidaanko vielä jutella? Ei vastausta
- AnonyymiUUSI
Ei edelleenkään vastausta kysymykseen. Olen ihan loppu.
- AnonyymiUUSI
Minun parisuhteesta, kuinka se voi hyvin
- AnonyymiUUSI
Oisko ollu koirista,niitä ainakin pyöri jaloissa.
- AnonyymiUUSI
Vaikutti hermostuneelta ja kuitenkin piti itsensä kasassa , vältteli katsekontaktia mutta kun en katsonut ,katsoi salaa 😂❤️🔥. Söpöä ja kiellettyä , molemmat tietää tämän.
- AnonyymiUUSI
Ja koko palsta tietää sut. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja koko palsta tietää sut. ;)
-sivustaJa sut... :D
- AnonyymiUUSI
Menenkö hänen luokseen. Menin kotiini.
- AnonyymiUUSI
Varmasti oikea päätös.
- AnonyymiUUSI
Viimeiset sanat oli. Eihän meitä ollut.
Kait sillä oikeutti tekonsa ja pettämisensä.
8 vuotta hukkaan meni noista sanoista.
Isku päin näköä. - AnonyymiUUSI
Takavalo takuusta.
- AnonyymiUUSI
Irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irl.
"Mike O'Hara".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mike O'Hara".
"Hike O'Mara".
- AnonyymiUUSI
Työasioista
- AnonyymiUUSI
Niin kuin nykyään ainoastaan. Valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole varsinaisesti ystävyyttä tai kaveruutta eikä edes enää oikein lupausta siitä, niin vaikea sitä on muusta enää puhua. Toinen katsoisi hulluna ja ties vaikka kumppani olisi jossain lähellä korvat höröllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole varsinaisesti ystävyyttä tai kaveruutta eikä edes enää oikein lupausta siitä, niin vaikea sitä on muusta enää puhua. Toinen katsoisi hulluna ja ties vaikka kumppani olisi jossain lähellä korvat höröllä.
Mitä väliä, katsokoot jos haluaa hulluna ja olkoot kumppari lähellä tai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai kumppari hiirenkorvat käännettynä. ;)
-sivu100 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin kyllä mutta ehkä se ns. uskallus vaan puuttuu. Kysyisitpä Minua lounaalle tai tulisit jutteleen niitä näitä, olisi parasta ja jos laittaisit viestin vaikka somen kautta niin olisin todella otettu.
Olen todellakin ihastunut sinuun ihanuus.
- AnonyymiUUSI
taas kun ne sai tietää niin asiat lähti menemään huonosti.
- AnonyymiUUSI
taas ei pysty tekemään töitä.
- AnonyymiUUSI
Takin saumoista.
- AnonyymiUUSI
Kansanopistossa? ;)
-tikkaajostoistakin
- AnonyymiUUSI
Verikokeiden tuloksista
- AnonyymiUUSI
Elävän vai kuolleen? ;)
-labrastaudellaan
- AnonyymiUUSI
Siitä onko ikä vain numeroita, mitä sisällään tuntee...
- AnonyymiUUSI
minä huusin hänen peräänsä et "hei älä mee... jne💔 tai ainaki mielessäni tein niin 😧😥
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1332686Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2562254Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?171383- 1151042
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar204993- 91970
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13882Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La52774Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50731Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.274716