Oletko lääkinnyt itseäsi itsenäisesti homeopaattisilla valmisteilla, käymättä homeopaatilla? Oletko saanut apua?
Minua kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa mm. krooniseen unettomuuteen ja väsymykseen, mutta minulla ei ole varaa käydä homeopaatilla.
Itsehoito homeopatialla?
5
281
Vastaukset
- vedenmuisti
Olen.
Juomalla ihan tavallista vettä 1,5 litraa päivässä parantaa. - Sain apua
Ostin homeopaattisesta liikkeestä valmistetta eläinallergiaan, enkä käynyt homeopaatilla. Sain apua, tehosi viikossa, oireet poistuivat ja ovat pysyneet poissa jo kymmenen vuotta. Tämä kaikki yhdellä kuurilla, edullista ja toimivaa. Voin suositella.
- jkfö
Joo. Ostin kerran homeopaattisia pillereitä matkapahoinvointiin. Ei kyllä auttanut siihen ollenkaan, mutta auttoi sapesta johtuvaan huonoon oloon.
Hakaniemen apteekissa on arkipäisin homeopaatti töissä, jolta voi kysyä neuvoa itsensä hoitamisessa. Jos olet pääkaupungilta, kipaise sinne. Myös esim. Porissa on luontaistuotekauppa, jossa myyjänä toimii homeopaatti. - luonto parantaa
Ok, kiitos vastauksista. Itse olen Turun seudulta.
- Tehotonta
Älä tuhlaa rahojasi humpuukiin. Homeopatiavalmisteet sisältävät vain vettä, niissä ei ole mitään hoitavia ainesosia. Niillä ei ole tutkittua näyttöä. Homeopatialla käytetään hyväksi hädänalaisia ja hyväuskoisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669