Oletko lääkinnyt itseäsi itsenäisesti homeopaattisilla valmisteilla, käymättä homeopaatilla? Oletko saanut apua?
Minua kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa mm. krooniseen unettomuuteen ja väsymykseen, mutta minulla ei ole varaa käydä homeopaatilla.
Itsehoito homeopatialla?
5
259
Vastaukset
- vedenmuisti
Olen.
Juomalla ihan tavallista vettä 1,5 litraa päivässä parantaa. - Sain apua
Ostin homeopaattisesta liikkeestä valmistetta eläinallergiaan, enkä käynyt homeopaatilla. Sain apua, tehosi viikossa, oireet poistuivat ja ovat pysyneet poissa jo kymmenen vuotta. Tämä kaikki yhdellä kuurilla, edullista ja toimivaa. Voin suositella.
- jkfö
Joo. Ostin kerran homeopaattisia pillereitä matkapahoinvointiin. Ei kyllä auttanut siihen ollenkaan, mutta auttoi sapesta johtuvaan huonoon oloon.
Hakaniemen apteekissa on arkipäisin homeopaatti töissä, jolta voi kysyä neuvoa itsensä hoitamisessa. Jos olet pääkaupungilta, kipaise sinne. Myös esim. Porissa on luontaistuotekauppa, jossa myyjänä toimii homeopaatti. - luonto parantaa
Ok, kiitos vastauksista. Itse olen Turun seudulta.
- Tehotonta
Älä tuhlaa rahojasi humpuukiin. Homeopatiavalmisteet sisältävät vain vettä, niissä ei ole mitään hoitavia ainesosia. Niillä ei ole tutkittua näyttöä. Homeopatialla käytetään hyväksi hädänalaisia ja hyväuskoisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405352Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282204- 1461770
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191394Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 381130