Näetkö

Neito pinteessä

Talousasioita, raha-asioita? Minulla on eräs iso menoerä tässä tulossa, ja kun siitä (toivottavasti) pääsen, olen helpottunut.. Näetkö miten tuon summan kasaaminen onnistuu loppujen lopuksi?

3

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ole rehellinen ja pyydä jatkoaikaa, jos et pysty kaikkeen heti hetkessä. maksat ainakin osan niin pian, kuin pystyt. kyllä he ymmärtävät.

sinua on vähän huijattu, olet ollut helppouskoinen. mutta tämä oli sinulle nyt opiksi, ensi kerralla sinä varaudut tilanteeseen ajoissa ja järkevästi.

mutta muuten: näen tässä kolme ihmistä.
      sinun isäsi - onko hänellä mahdollisesti itseään nuorempi naisystävä, vai onko hän liittynyt johonkin "seuraan"? tämä nainen on yrittämässä vaikuttaa hänen päätäntökykyynsä. sitten on nuorempi työteliäs mies, jolla onnistuu!

sinä olet rehti ja ahkera, maksat sitä mukaa kuin pystyt, mutta muista ottaa yhteyttä pankkiin, jos hidastaa. kyllä he ymmärtävät, sillä myöhästyminen on paljon pienempi haitta, kuin maksun "unohtaminen".

t. Keskiyö

• Neito pinteessä

Kiitos. Olen tosiaan maksanut siitä jo osan, ja nyt maksan tämän vuoden puolella vielä osan. Luulen, etten ihan loppua kykene vielä tämän vuoden puolella maksamaan mutta lähes kaiken. Olen suunnitellut vielä hakevani lisä maksuaikaa, koska siihen ilmeisesti vielä mahdollisuuskin onneksi tilanteenikin huomioiden. Isäni ei elä, ilmeisesti näet tämän menneen elämäni miehen isän.. Ja tähän ex mieheeni ja hänen isäänsä tämä rahasotku liittyykin.. Ja minä jouduin maksajaksi, eroni takia (Mies petti, pakko erota oli.) Tällä exällä on itseään huomattavasti nuorempi nainen..

Mutta haluan ajatella, että vielä se hyvä minutkin löytää ja palkitsee tulevassa. :)

• Hei

sinä selviydyt ihan varmasti!
      näin vanhemman miehen ja arvailin hänen olevan isäsi. mutta löytyihän se totuus kuitenkin.

on sinulla kuitenkin aurinkoa tulevassa, ei se tässä kaikki ole!
      olen hengessä mukana...

ystävällisin terveisin

Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      115
      1681
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1016
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe