Talousasioita, raha-asioita? Minulla on eräs iso menoerä tässä tulossa, ja kun siitä (toivottavasti) pääsen, olen helpottunut.. Näetkö miten tuon summan kasaaminen onnistuu loppujen lopuksi?
Näetkö
3
61
Vastaukset
Hei
ole rehellinen ja pyydä jatkoaikaa, jos et pysty kaikkeen heti hetkessä. maksat ainakin osan niin pian, kuin pystyt. kyllä he ymmärtävät.
sinua on vähän huijattu, olet ollut helppouskoinen. mutta tämä oli sinulle nyt opiksi, ensi kerralla sinä varaudut tilanteeseen ajoissa ja järkevästi.
mutta muuten: näen tässä kolme ihmistä.
sinun isäsi - onko hänellä mahdollisesti itseään nuorempi naisystävä, vai onko hän liittynyt johonkin "seuraan"? tämä nainen on yrittämässä vaikuttaa hänen päätäntökykyynsä. sitten on nuorempi työteliäs mies, jolla onnistuu!
sinä olet rehti ja ahkera, maksat sitä mukaa kuin pystyt, mutta muista ottaa yhteyttä pankkiin, jos hidastaa. kyllä he ymmärtävät, sillä myöhästyminen on paljon pienempi haitta, kuin maksun "unohtaminen".
t. Keskiyö- Neito pinteessä
Kiitos. Olen tosiaan maksanut siitä jo osan, ja nyt maksan tämän vuoden puolella vielä osan. Luulen, etten ihan loppua kykene vielä tämän vuoden puolella maksamaan mutta lähes kaiken. Olen suunnitellut vielä hakevani lisä maksuaikaa, koska siihen ilmeisesti vielä mahdollisuuskin onneksi tilanteenikin huomioiden. Isäni ei elä, ilmeisesti näet tämän menneen elämäni miehen isän.. Ja tähän ex mieheeni ja hänen isäänsä tämä rahasotku liittyykin.. Ja minä jouduin maksajaksi, eroni takia (Mies petti, pakko erota oli.) Tällä exällä on itseään huomattavasti nuorempi nainen..
Mutta haluan ajatella, että vielä se hyvä minutkin löytää ja palkitsee tulevassa. :)
Hei
sinä selviydyt ihan varmasti!
näin vanhemman miehen ja arvailin hänen olevan isäsi. mutta löytyihän se totuus kuitenkin.
on sinulla kuitenkin aurinkoa tulevassa, ei se tässä kaikki ole!
olen hengessä mukana...
ystävällisin terveisin
Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13688Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3711828Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2401615Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481191- 731023
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60765- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719