Lähdin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi tosiaan sen takia kun sain päivähoidossa adressin käteen, missä kerrottiin tulevista säästösuunnitelmista koskien lapsia.Jos säästöt toteutuvat niin ryhmäkoot kasvavat ja pahimmissa skenaarioissa, mitä olen hoitajilta kuullut niin voi hyvin toteutua sellainen ryhmäkoko , kun 15 lasta ja yksi hoitaja. Jep, jep!!
Minun piti löytää ratkaisu asiaan että päivähoidosta ei tarvitse säästää ja tässä se on.
http://www.leikkainen.com/blogi.html
Vantaan päivähoidon säästösuunnitelmat!
2
326
Vastaukset
- 7=1
hyvin hän se voi toteutua :)..ryhmässä 15 lasta joissa osa osapäiväisiä ja osalla vapaa päiviä.näin saadaan siis minimoitua henkilöstön määrä.EI SIIS MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA ;)
Säästöjen toivossahan ne noita tekee. Laskua maksetaan sitten tulevaisuudessa. Syrjäytyneisyyden, masennuksen takia. Lapsi tarvitsee huomiota ja yks hoitaja/sijainen ei pysty kaikille sitä antamaan.
Pihalla ollessa karkailut lisääntyy ja siinä sitten etsitään 3-vuotiasta kissojen ja koirien kanssa. Ketäs tästä koko episodista sitten syytetään? No päiväkotia tietenkin. Vaikka syy on tämän hetkisessä kaupunginvaltuustossa jossa valtaa pitää SDP ja kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126