Saako kytkettyä mitenkään niin, että palaa ainoastaan xenonit, eikä se ruma ledirivistö siellä maanrajassa?
Auto on E350 vm 2011
Käyttöohjekirjan mukaan tehdessä palaa sekä ledit, että ajovalot.
LED-PÄIVÄAJOVALOT POIS?
26
2606
Vastaukset
- VW 4MOTION
Vaihda tuo ruma auto pois niin ongelma on ohi!
- Katko johdot
Itse irroitin johdot niistä, jolloin ajovalot palavat normaalisti. Audeissa ne ovat vielä rumemmat.
- OlliL
Ainoastaan uuden Audin päivävaloledit on hienot,ne ilmentävät keulan profiilin ylevyyttä. Muiden merkkien hökötykset näyttää biltemasta ostetuilta.Valitan...
- sipsun sipsun
OlliL kirjoitti:
Ainoastaan uuden Audin päivävaloledit on hienot,ne ilmentävät keulan profiilin ylevyyttä. Muiden merkkien hökötykset näyttää biltemasta ostetuilta.Valitan...
Audeissa ne ledit on kaikista homomaisimmat, korostavat audin logoa=neljä persreikää.
No homojen merkkihän se audi onkin. - jortunen
OlliL kirjoitti:
Tiedoksi OlliL:lle: Uuden VW Passatin ovat hienommat.
- Samojedi*
Hirveitä nuo led -tuikut riippumatta merkistä. Varsinkin Mersun keula on nykyään ihan viturallaan noiden ledikötöstysten takia, näyttää kuin joku olisi Biltemasta käynyt ja liimannut kaksipuoleisella tarralla ne keulaan kuin johonkin Hondaan. Tekisivät edes Delete -option niille että voisi tilata uuden mersun ilman joulukuusenkynttilöitä.
- gay-autot
Nyt on menossa vaihe jolloin jokainen "urpo" liimaa ledit romuunsa.
Nuo anusnauhat tulevat poistumaan melko pian. - tyeueTRN
gay-autot kirjoitti:
Nuo anusnauhat tulevat poistumaan melko pian.Sattuvat olemaan muuten lain laatian säätämät häkötykset.
13 vuoden alusta maahan ei saa tuoda uutta autoa ilman päivävaloja. - muotoilu puuttuu
tyeueTRN kirjoitti:
Sattuvat olemaan muuten lain laatian säätämät häkötykset.
13 vuoden alusta maahan ei saa tuoda uutta autoa ilman päivävaloja.Päivävalot voivat näyttää tyylikkäiltä, eikä nykyisiltä leluilta.
- jortunen
gay-autot kirjoitti:
Nuo anusnauhat tulevat poistumaan melko pian.Nimimerkki "gay-autot" on ilmeisestikin itse gay ja haluaa tekstillään peitellä seksuuaalisen suuntautumisensa.
- skeida-jorma
vaihda skeidaan, siinä palaa sumarit
- Jormajorma
Siinä Skodassa mitkään sumarit pala! Rinnakkain on kaksi umpiota, joissa toisessa on sumarit ja toisessa nämä "päivävalot" hehkulampuilla. Räsäsessa on sitten ledit.
Sitäpaitsi Skodassa palaa myös takavalot näitten päivävalojen kanssa, eikä ole perse pimeenä tuolla vesisateessa, kuten näissä "loistoautoissa".
Lisäksi on tullut näköjään muotiin, että vanhemmilla autoilla ajelevat käyttävät niitä sumareita, jos autossa ei ole niitä päivävaloja. Ikäänkuin sen sumarin käytön saisi jotenkin sillä anteeksi?
Kyllä teidät urpot hyvin tuolla liikenteessä huomaa, kun parkit palaa myös keulalla. Nykyautoissa päivävalojen kanssa ei pala parkit! - Anonyymi
Jormajorma kirjoitti:
Siinä Skodassa mitkään sumarit pala! Rinnakkain on kaksi umpiota, joissa toisessa on sumarit ja toisessa nämä "päivävalot" hehkulampuilla. Räsäsessa on sitten ledit.
Sitäpaitsi Skodassa palaa myös takavalot näitten päivävalojen kanssa, eikä ole perse pimeenä tuolla vesisateessa, kuten näissä "loistoautoissa".
Lisäksi on tullut näköjään muotiin, että vanhemmilla autoilla ajelevat käyttävät niitä sumareita, jos autossa ei ole niitä päivävaloja. Ikäänkuin sen sumarin käytön saisi jotenkin sillä anteeksi?
Kyllä teidät urpot hyvin tuolla liikenteessä huomaa, kun parkit palaa myös keulalla. Nykyautoissa päivävalojen kanssa ei pala parkit!Tämä "Nykyautoissa päivävalojen kanssa ei pala parkit!"
Tähän syyllistyy lähinnä 1990-2009 väliin valmistetut rottelot jotka olisi joutanut paaliin ajat sitten.
Kuski yleensä joku keskenkasvuinen vajakki
- lediiii
Minä olen laittanut ledejä sivullekkin palamaan
- helppoa kun osaa
minulla on ns. auto asento ja silloin automaatti laittaa päivävalot xenoniin kun on tarpeeksi hämärää ...siis silloin ledit sammuu...
- 811
Eikä sammu.
- ei pelkoa ledeistä
Vaihda tojotaan siinä on vaarinaikaiset mologeenit.
- ostan
mulla toimii sumarit mesessä päivällä ja yöllä.
- Mosse 1500M
Mitä ne ledit on?
- Kallu MB 211
Taas kateelliset Ladan omistajat vauhdissa!
- Börje69
Muut osti halogeenit, Tomas ledin.
- MINÄ
Miks halutaan ledit pois, nehän säästää xenoneita. en minä ainakaan polta xenoneita turhaan keskellä kirkasta päivää. kyllä taas on turhaa valitusta täälä.ladan omistajat kieltämätttä täälä taas ovat vauhdissa.
- Uusia saa rahalla
Xenoneita ei ole mitään syytä säästää. Vain köyhä sossupummi ajelee ledit päällä.
- kirkas valo
Uusia saa rahalla kirjoitti:
Xenoneita ei ole mitään syytä säästää. Vain köyhä sossupummi ajelee ledit päällä.
Joo, xenonit paistaa tallissakin minun autossani aina. Hiukan kun umpiot himmenee niin uudet vain, hinta noin 1400 € kpl.
- skeidan-murjasin
Uusia saa rahalla kirjoitti:
just näin, ajelkoon skeidailijat sumarit päällä vaikka läpi vuoden
- yui,ruio,o,
Nykäise johto irti,,,sitten sulla mollottaa merkkivalo mittaristossa mutta ei pala rumat edessä,,,sun valinta kumpi parenpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227