Rajua touhua

iituka

Hakapubissa taas lännenmeininkiä. Aina tapahtuu ja sattuu..

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa on touhua taas

      Onko kyseessä sama nainen joka riehui jo Hakapubissa?

      Satakunnan KansaLähetä palautetta toimittajalle.
      Uudenkaupungin poliisi sai ilmoituksen mahdollisesta rattijuoposta lauantaina aamuyöllä viiden jälkeen.

      Poliisi löysi etsimänsä auton Pyhärannan Rantatieltä. Kun autoa kuljettanut nainen huomasi poliisit, hän pakeni läheiseen metsään.

      Nainen palasi kuitenkin autolleen, jossa hänet saatiin puhallutettua. Puhallustesti osoitti 1,51 promillen humalaa.

      Partio otti naisen kiinni ja kuljetti poliisiasemalle.

      Häntä epäillään törkeän rattijuopumuksen lisäksi liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja liikennerikkomuksesta.

    • tosa kesäl tul pari kertta käyryks siin ja iha hyvält kulmapupilt vaikut

    • Eilinen asiakas

      Kyl määki siel kuulemma eilen olen ollut. Varmaan on ollut hauskaa. Mitään en muista. Tänään uusiksi...

      • V Karra

        Hakapubissa sitä ihminen rentoutuu hyvässä seurassa. Olen siellä muutamia kertoja poikennut tänäkin talvena, mutta harvaksi on jäänyt, koska Raiderilla on sinne porttikielto nyt jonkin aikaa. Olen nimittäin päässyt aina Raiderin maksamalla tilataksillla täältä Kammelan perukoilta. Itsellä kun ei ole oikein varaa takseilla ajella. Monasti oonkin yhden Susan luona yötä kun U:giin viihtelle lähden. Meillä on sellanen platoninen suhde. Jutellaan loppuyöstä syntyjä syviä hänen keittiössä ja juodaan halpaa Maguaaria, mitä hällä on aina varalla kaapissa. aamusella pyöräytän sitten meille aamiaiset Kammelalaisen tapaan. Sillä sitä kaikkoo pääkivistykset ja muut viinan jälkiseuraamukset. Kaikkein paras tulos olis tietty jos pääsis viel polkaseen siihe lopuks..


      • Hesem mies
        V Karra kirjoitti:

        Hakapubissa sitä ihminen rentoutuu hyvässä seurassa. Olen siellä muutamia kertoja poikennut tänäkin talvena, mutta harvaksi on jäänyt, koska Raiderilla on sinne porttikielto nyt jonkin aikaa. Olen nimittäin päässyt aina Raiderin maksamalla tilataksillla täältä Kammelan perukoilta. Itsellä kun ei ole oikein varaa takseilla ajella. Monasti oonkin yhden Susan luona yötä kun U:giin viihtelle lähden. Meillä on sellanen platoninen suhde. Jutellaan loppuyöstä syntyjä syviä hänen keittiössä ja juodaan halpaa Maguaaria, mitä hällä on aina varalla kaapissa. aamusella pyöräytän sitten meille aamiaiset Kammelalaisen tapaan. Sillä sitä kaikkoo pääkivistykset ja muut viinan jälkiseuraamukset. Kaikkein paras tulos olis tietty jos pääsis viel polkaseen siihe lopuks..

        Karra ja Raidersi aiheutti riitaa taksitolpalla, kun eivät suostuneet muuta autoa ottamaan kun Mersun, ja senkin piti olla E-sarjaa. Suharit kävi kuumna kun jonotusperiaatteellahan ne vuorot jaetaan joka paikassa taksihommissa, eikä auton malline ja merkin perusteella. Mutta sinne jäivätten odottamaan oikeeenlaista pirssiä. Liekö mennyt pitkäänkin.


      • ratintakaata
        Hesem mies kirjoitti:

        Karra ja Raidersi aiheutti riitaa taksitolpalla, kun eivät suostuneet muuta autoa ottamaan kun Mersun, ja senkin piti olla E-sarjaa. Suharit kävi kuumna kun jonotusperiaatteellahan ne vuorot jaetaan joka paikassa taksihommissa, eikä auton malline ja merkin perusteella. Mutta sinne jäivätten odottamaan oikeeenlaista pirssiä. Liekö mennyt pitkäänkin.

        Teki kyllä mieli sanoa herroille, että kävelkää jos ei taksin kyyti kelpaa. Mutta olinpahan hiljaa ja noukin siitä toisen pokan kyytiini. Olen ennenkin kyllä kuullut tämän parivaljakon aiheuttaneen hankaluuksia. Lierihattuinen ,yli-ikäinen cowboy ja eläkeläispappa lantsarit ja verkapomppa päällä. Sopisivat koomisiksi hahmoiksi Jopen Showhon tai Kaurismäen elokuviin.


      • V Karra
        ratintakaata kirjoitti:

        Teki kyllä mieli sanoa herroille, että kävelkää jos ei taksin kyyti kelpaa. Mutta olinpahan hiljaa ja noukin siitä toisen pokan kyytiini. Olen ennenkin kyllä kuullut tämän parivaljakon aiheuttaneen hankaluuksia. Lierihattuinen ,yli-ikäinen cowboy ja eläkeläispappa lantsarit ja verkapomppa päällä. Sopisivat koomisiksi hahmoiksi Jopen Showhon tai Kaurismäen elokuviin.

        Jos kerran taksista maksaa täyden hinnan, niin kyllä sen mersu olla pitää. Kaikenlaisilla korvikepelillä yritetään leikkiä vossikkaa, mutta turhanaikaista touhua tuollainen on. Onneksi saan veteraani-alennuksen, muuten sitä ei omalla rahalla mittariautolla tuliskaan ajeltua.


      • von Lagerbom
        V Karra kirjoitti:

        Hakapubissa sitä ihminen rentoutuu hyvässä seurassa. Olen siellä muutamia kertoja poikennut tänäkin talvena, mutta harvaksi on jäänyt, koska Raiderilla on sinne porttikielto nyt jonkin aikaa. Olen nimittäin päässyt aina Raiderin maksamalla tilataksillla täältä Kammelan perukoilta. Itsellä kun ei ole oikein varaa takseilla ajella. Monasti oonkin yhden Susan luona yötä kun U:giin viihtelle lähden. Meillä on sellanen platoninen suhde. Jutellaan loppuyöstä syntyjä syviä hänen keittiössä ja juodaan halpaa Maguaaria, mitä hällä on aina varalla kaapissa. aamusella pyöräytän sitten meille aamiaiset Kammelalaisen tapaan. Sillä sitä kaikkoo pääkivistykset ja muut viinan jälkiseuraamukset. Kaikkein paras tulos olis tietty jos pääsis viel polkaseen siihe lopuks..

        Millainen on kammelalainen aamupala


      • Foortsorttina
        von Lagerbom kirjoitti:

        Millainen on kammelalainen aamupala

        Kammelalainen aamupalahan on maankuulu. Kolme raakaa Kukaisten ruskokanan luomumunaa sekoitetaan sitruunamehuun ja volkansieneen. Tehosekoittimella muusiksi ja päälle Lidlin vadelmahilloa, sitä mikä maksaa 1,59 /purkki. Sillä sekoituksella kuuleman mukaan lähtee rajumpikin krapulaattori. Jos kiljua tai sahtia on tullut illan mittaan ihan humalaan asti ryypiskeltyä, niin sillloin sekaan voipi viela varistaa pari pussillista samarinia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe