Valmistaja suosittelee 205/55-16 rengasta talveksi mutta olisiko
205/60-16 rengas jopa paremi vaihtoehto?
mahtuuko tuo 60 sarjan rengas
ihan kivasti 3c:n alle. ainakin passat cc:n alle menee kuulema. onko kokemuksia?
Passat 3c nastarengaskoko
6
224
Vastaukset
- tdi.
Hyvin mahtuu,ja sai hiukan maavaraakin samalla lisää:)
- bmrrä
Minäkin vaihdoin siihen 60 sarjalaiseen. On parempi ja mittarivirhe korjaantuu hieman..
- 4motion
mulla 215/60/16 ja erinomainen valinta. autossa huonontien paketti. jatkossa kallistun aina tuohon ylikokoon. ainoa haitta kiihtyvyydessä.
- xcdf
4motion kirjoitti:
mulla 215/60/16 ja erinomainen valinta. autossa huonontien paketti. jatkossa kallistun aina tuohon ylikokoon. ainoa haitta kiihtyvyydessä.
Miä taasen olen vaihtamassa 205-60-16 renkaisiin kun ostan kesä ja seuraavat talvikumit tuo hieman korkeampi profiili tuo ainakin mukavuutta kyytiin.
- Lainkuuliainen .
Jos talvirenkaiden koko on 205/55 R 16 niin saako tilalle vaihtaa toista kokoa? Miten tuo homma oikeasti menee?
- ...
Tässä laki. Katso 10 § Vanteiden ja renkaiden muutokset
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1992/19921714
Infoa aiheeseen liittyen:
http://www.vannetukku.fi/rengasinfo.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851