Romuskaa pukkaa

Nonii. Tietenkin piti sairastua lentsuun just kun alkoi loma. Nyt en voikkaan mennä syöpää sairastavan ja sytostaattihoidoissa kulkevan läheiseni luo käymään, jotta en tartuta tautia häneen. Harmittaa.................

Mutta ainahan voi pitää yhteyttä puhelimitse .

Aurinkoista syyspäivää!

10

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flunssaa ei pääse karkuun missään, itsellä oli juuri äskettäin sitkeä kunnon räkätauti.

      Ostin kunnon rommipullon ja sitä kuumaa rommia nautinkin pari lasillista päivittäin pari päivää.

      • No näinhän se on et flunssa ei kysele lupia tulla. Kuuma juoma, olipas se sitten rommi tai tee ja hunaja helpottaa ainakin oloa.


      • lusiina5 kirjoitti:

        No näinhän se on et flunssa ei kysele lupia tulla. Kuuma juoma, olipas se sitten rommi tai tee ja hunaja helpottaa ainakin oloa.

        Ennen vanhaan flunssaa hoidettiin niin jotta keitettin kattilassa vettä, kattila lattialle, sitten mentiinkattilan yläpuolelle filttihuppuuun niin että kaiken kuuman höyryn saattoi hengittää siellä hupussa . Vielä sinistä vikkiä rintaan ja nenän alle niin jopas taittui tauti.


      • -ra
        lusiina5 kirjoitti:

        Ennen vanhaan flunssaa hoidettiin niin jotta keitettin kattilassa vettä, kattila lattialle, sitten mentiinkattilan yläpuolelle filttihuppuuun niin että kaiken kuuman höyryn saattoi hengittää siellä hupussa . Vielä sinistä vikkiä rintaan ja nenän alle niin jopas taittui tauti.

        Joo vanhan kansan parannus keino,vaikka siihen ei auta kun lepääminen,ja riittävästi juoda


    • -ra

      Ahkera ihminen sairastuu usein juuri lomaaikana,tai viikonloppuna.

      • No niinhän sanotaan et tunnolliset ja ahkerat sairastavat lomilla ja ovat sitenkin työnantajaan päin kallellaan. Toisaalta voihan olla jotta stressi purkautuu lentsuna kun on lupa höllätä, mene ja tiedä. Harmittaa vaan kun suunnitelmat menvät uuskis, mutta saahan harjoitella sopeutumis- ja muutoskykyä :).


    • -ra

      Minulla oli aikoinaan joka lauantai ja sunnuntai aamu armoton migreeni,ei juomisen vuoksi.

      • Just. Migreenikin on ikävä vaiva, kenellä se on. Puhkeaa varmaan useimmiten lomalla tai vapailla sekin.


      • lusiina5 kirjoitti:

        Just. Migreenikin on ikävä vaiva, kenellä se on. Puhkeaa varmaan useimmiten lomalla tai vapailla sekin.

        Ei täällä elämä ole helppoa:(

        Minulla ei ole ystäviä, olen yksinäinen täällä ja kaipaan omaa kotia pikkuhiljaa.
        Lapset ovat lapsia, ei heille voi kertoa tuntemuksista ja mies on kuin kotonaan täällä, minä en ole.
        Tämä on nyt tänään vaikeata olla.


    • Koti-ikävä on varmasti ihan normaali reaktio ainakin näin alkuun. Mene vaikka jonnekin kielikurssille, kerroithan että teillä on lapsenkaitsijaksin siellä, Jospa siellä saisit itsellesi ystäviä ja mielekästä tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe