autovuokraamo Malagan kentällä? Ohjeessa lukee vain että terminaalissa.
Mistä löydän Alama
6
110
Vastaukset
- hyv matkat
Katso Malaga airport ja sieltä map, jos car hire löyty
- Lähtö aamulla.
Ei löydy siksi kysyin. Mutta nyt on menoa kohti kenttä. Ja Espanjan aurinkoa. Vettä on tullut nyt 2 vrk. joten hyvä päästä lämpöön.
- 1+20
Lähtö aamulla. kirjoitti:
Ei löydy siksi kysyin. Mutta nyt on menoa kohti kenttä. Ja Espanjan aurinkoa. Vettä on tullut nyt 2 vrk. joten hyvä päästä lämpöön.
Lähes kaikilla maailman kentillä autovuokraamojen palvelupisteet ovat samassa paikassa ja sinne kyllä löytyy opasteet. Jos Malaga on jollain lailla poikkeus, kyllä sielläkin kysymällä löytää.
- car rental
Kuinkahan se luulee osaavansa ajaa sen auton sieltä lentoasemalta jos jo vuokraamon löytäminen noin huolettaa ja kysyy täältä pelle-palstalta neuvoja.
Joko aloittaja on tosi tyhmä ja avuton tai sitten aloitus on pelkkää pilailua. - niin3551
http://www.malagaairport.eu/
Katos kummaa ! Yksi harvoista lentokentistä, jonka sivuilta voi jo aloitussivulla bongata "Car Hire"
Aloittaja ei kai osaa kuin ...- Aloittaja,.,.,.
Kiitos sinulle! Olen nyt käynyt Malagassa ja tiedän mistä löydän ALAMA ensi kerralla MUTTA kerro sinä minulle mistä löydän tuosta antamasi linkistä sen?
Itse ole kyllä tuon sivun löytänyt jo kuukausia sitten vaan ei siinä ole kaikki vuokraamot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693