elikkäs ei puhalla lämmintä ja pulpauttaa osan nesteistä paisuntasäiliön kautta pihalle. lämmöt kuitenkin pysyy kurissa ja satunnaisesti hetken puhaltaa lämmintä. voisiko olla kanspahvi? ei kyllä kupli paisuntasäiliössä.
jäähdytys ongelmaa
9
164
Vastaukset
- köf
Kittika luulen....
Hihhiiiiii - Mondeojeejee
Kansivikaisen kanssa ei kannata leikkiä, voi tulla kalliiksi. Vie korjaamolle, he mittaavat paisuntasäiliön kaasutilasta palokaasut. Jos siinä kaasutilassa on hiilidioksidia, asia on pihvi: kansipahvi rikki tai kansi halki. Mittaus on niin simppeli ja halpa, että siinä ei kannata säästää.
- köf
mun monskus ei ole ollut mitään vikaa.
- köf
mut mun oli ja paljon...onneksi vaihdoin toiseen. Jo korjaamolla nauroivat, mut nyt mä nauran..
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- aloittajaaaaaaaaaa
niinhän se on. ajattelin kyl et kennokin vois olla tukossa. jos pesis koko järjestelmän nii vois ehkä auttaa. taitaa köfköfillä olla kenties vähän tylsä elämä?
- köf
Hienoa kun vaihdoin toiseen monskuun auto senkun paranee kuin viini vanhetessaan!
- köf
Minä poika se vedän käteen, aamuin ja illoin.
- dddddddddddddddddddd
joo eli kansivikahan se oli. mahtaa olla melko kallis remontti. oisko kellää tietoo mitä suunnillee maksais jos kuntoo laittas?
- köf
Tuupppaa jo koslas kaatopaikalle, ennekuin alat tollasiin kansiremontteihin. Kun katos lissää remonttia tullee varmaan.
Voi foordilaisia....hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169