elikkäs ei puhalla lämmintä ja pulpauttaa osan nesteistä paisuntasäiliön kautta pihalle. lämmöt kuitenkin pysyy kurissa ja satunnaisesti hetken puhaltaa lämmintä. voisiko olla kanspahvi? ei kyllä kupli paisuntasäiliössä.
jäähdytys ongelmaa
9
171
Vastaukset
- köf
Kittika luulen....
Hihhiiiiii - Mondeojeejee
Kansivikaisen kanssa ei kannata leikkiä, voi tulla kalliiksi. Vie korjaamolle, he mittaavat paisuntasäiliön kaasutilasta palokaasut. Jos siinä kaasutilassa on hiilidioksidia, asia on pihvi: kansipahvi rikki tai kansi halki. Mittaus on niin simppeli ja halpa, että siinä ei kannata säästää.
- köf
mun monskus ei ole ollut mitään vikaa.
- köf
mut mun oli ja paljon...onneksi vaihdoin toiseen. Jo korjaamolla nauroivat, mut nyt mä nauran..
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- aloittajaaaaaaaaaa
niinhän se on. ajattelin kyl et kennokin vois olla tukossa. jos pesis koko järjestelmän nii vois ehkä auttaa. taitaa köfköfillä olla kenties vähän tylsä elämä?
- köf
Hienoa kun vaihdoin toiseen monskuun auto senkun paranee kuin viini vanhetessaan!
- köf
Minä poika se vedän käteen, aamuin ja illoin.
- dddddddddddddddddddd
joo eli kansivikahan se oli. mahtaa olla melko kallis remontti. oisko kellää tietoo mitä suunnillee maksais jos kuntoo laittas?
- köf
Tuupppaa jo koslas kaatopaikalle, ennekuin alat tollasiin kansiremontteihin. Kun katos lissää remonttia tullee varmaan.
Voi foordilaisia....hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902