elikkäs ei puhalla lämmintä ja pulpauttaa osan nesteistä paisuntasäiliön kautta pihalle. lämmöt kuitenkin pysyy kurissa ja satunnaisesti hetken puhaltaa lämmintä. voisiko olla kanspahvi? ei kyllä kupli paisuntasäiliössä.
jäähdytys ongelmaa
9
140
Vastaukset
- köf
Kittika luulen....
Hihhiiiiii - Mondeojeejee
Kansivikaisen kanssa ei kannata leikkiä, voi tulla kalliiksi. Vie korjaamolle, he mittaavat paisuntasäiliön kaasutilasta palokaasut. Jos siinä kaasutilassa on hiilidioksidia, asia on pihvi: kansipahvi rikki tai kansi halki. Mittaus on niin simppeli ja halpa, että siinä ei kannata säästää.
- köf
mun monskus ei ole ollut mitään vikaa.
- köf
mut mun oli ja paljon...onneksi vaihdoin toiseen. Jo korjaamolla nauroivat, mut nyt mä nauran..
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- aloittajaaaaaaaaaa
niinhän se on. ajattelin kyl et kennokin vois olla tukossa. jos pesis koko järjestelmän nii vois ehkä auttaa. taitaa köfköfillä olla kenties vähän tylsä elämä?
- köf
Hienoa kun vaihdoin toiseen monskuun auto senkun paranee kuin viini vanhetessaan!
- köf
Minä poika se vedän käteen, aamuin ja illoin.
- dddddddddddddddddddd
joo eli kansivikahan se oli. mahtaa olla melko kallis remontti. oisko kellää tietoo mitä suunnillee maksais jos kuntoo laittas?
- köf
Tuupppaa jo koslas kaatopaikalle, ennekuin alat tollasiin kansiremontteihin. Kun katos lissää remonttia tullee varmaan.
Voi foordilaisia....hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346