Paljon maksaa?
Mulla on ollut jonkun aikaa alavatsa kipeä oikealta, ei pahasti, mutta sillain että sen tuntee.
Mulla saattaisi olla esim. endometrioosi.
Onko kukaan käynyt ultrassa yksityisellä ja paljon se maksoi? Missä kävitte? Saako tulokset heti vai pitääkö niitäkin odotella?
Alavatsan ultraäänitutkimus yksityisellä
8
1968
Vastaukset
- huolehdin itsestäni
ultraäänitutkimukksen tekee gynski ja näkee heti, missä häikkää.
http://www.liljaan.fi/?l=fi&p=fees
Käy kerran vuodessa ao tutkimuksessa. - mehiläisellä
kävin äskettäin ja makso 75 € ...... ne katsoo sitten sisäultralla ;)
- bgvfdswdfghfd
Asun pääkaupunkiseudulla :=)
- jmk,
Alavatsan ultraäänitutkimus on vähän eri asia kuin gynekologinen ultraäänitutkimus, joten kumpaa nyt tarkoitat?
Alavatsan tutkiminen ultralla maksaa varmasti enemmän kuin 75 euroa. Viimeksi kun minulle se tehtiin, niin hinta taisi olla päälle 150 euroa, en muista varmasti, kun en itse maksanut, vaan kävin lähetteellä yksityisellä. siinä katsottiin koko alavatsan alueen elimet.
Gynekologisten elinten ultrauksen saattaa saadakin 75 eurolla - jos hyvin käy. - De
Kävin juuri viime viikolla gynekologilla vuositarkastuksessa (Pk-seutu), vaginaaliultran kanssa käynnille jäi omavastuuosuutta 92 euroa toimistokulut.
Ei tosiaan käynyt selväksi millaiseen ultraan olisit menossa, vaginaaliseen vain vatsan päältä teht.ultraan joka tosiaan maksaa sitten enemmän. - kokemustaon..
Mullakin oli pitkään tuntemuksia oikealla alavatsalla. Kipua/jomotusta ja sellaista yleistä pahaa oloa. Välillä ajattelin, että liittyisi suolen toimintaan. Aivastaessa aina kirpaisi ja äkillisissä rajuissa liikkeissä jotenkin repi.
No kuvauksessa löytyi 6cm kysta munasarjasta. Se hävisi itsestään yhden kuukauden e-pillereitten syönnillä ja kaikki kivut sen mukana. - hbvfdfghfdsdfg
En tiedä kumpi kannattaa tehdä, sisäinen vai ulkoinen ultra.
Entä kauankohan menee jos haluan päästä julkisella puolella tohon? ;)
Oon kans miettinyt että voi liittyä suolen toimintaan, mulla on välillä vatsa sekaisin. - 1+1
Jos haluat julkiselle sektorille niin tarvitset sitten sinne ultraan lähetteen ja jonotusaika riippuu siitä millaisen kiireellisyysluokan lähetteen kirjoittava lääkäri siihen lähetteeseen kirjoittaan.
Yksityiselle menisin itse enkä odottelisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229