Paniikkikohtaus

ösdklfj

Tuli perjantaina ja lauantaina juotua. Nyt sitten tänään oli ihan hyvä olo ja krapulapaskat lensi pari kertaa pönttöön.

Mut sit yhtäkkiä alkoikin paniikkikohtauksen poikasta tulla (ei oo ollu ku pari kertaa aikasemmin vuosia sitten). Vatsa meni sekasin ja paskomassa piti käydä kymmenen kertaa. Alko tuntumaan ettei kädetkään kohta pelaa. Levottomana piti kävellä vessan ja makkarin väliä. Onneksi oli kaljaa kaapissa ja kaks pulloa join. Olo on nyt ihan rauhallinen. Onneksi oli kaljaa kaapissa, en tiedä miten ois käyny ilman sitä.

9

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no panic

Paniikkokohtauksen iskiessä kannattaa ainakin esim. hengitellä paperipussiin tai yksinkertasesti laittaa kämmenet kupiksi ja hengitellä siihen rauhallisesti, se estää hyperventilaatiota. Nopein apu nyt varmaankin on pampulat tai jos krapulasta johtuvaa niin just pari bissee auttaa mukavasti.

• Anonyymi

Pari bissee , ei sitten auta pitkällä tähtäimellä muuta kun lisää paniikki kohtaipuksia. Siksihän on alkoholisteja jotka yrittävät pitää paniikin pois juomalla lisää. Ne tapaukset on nähyåty joita alalla.
        Joten ei ole koskaan ihmisen hermosysteemille alkoholi hyväksi .

• Anonyymi

Niin olisit saannut paniikkikohtauksen ja se siitä ja olisit taas jatkanut elämääsi. Minä olen eläessäni saannut paniikkohtauksia satoja kertoja ja tässä vielä ollaan. Minä en koskaan tee mitään estääkseni tai helpottaakseni paniikkikohtauksia ne menevät ohi ja tulevat sitten taas joskus uudestaan. Joskus herään keskellä yötä paniikkikohtaukseen ja alan vain nauramaan että antaa tulla vain ja jatkan unia.

• Anonyymi

Paljoko paskaa tuli?

Kilo vai enempi. Voisin ostaa sopuhintaan?

• Anonyymi

Niinhän lääketiedekkin sanoo että paniikin tullessa ei yrittäisi taistella sitä vastaan vaan ainoastaan todeta itsekseen että nyt on paniikki päällä ja se mee ohitse ihan yhtä äkkiä kun tulikin

• Anonyymi

Olen saanut paniikki kohtauksen pariin otteeseen. Luulin kuolevani. Ei juoda päiviä putkeen hyvät ihmiset.

• Anonyymi

Päivi vois kyllä mennä putkeen

• Anonyymi

Ihan niin juuri se alkoholi ne kohtaukset aiheuttaa,
      Mitä kauemmin juot rasitat hermosysteemiäsi alkoholilla ja kohta on paniikki kohtaukset joka päiväisiä . Etkä voi niitä edes estää koska niitä ei voi estää tahdon voimalla vaan ainoastaan terveellisellä elämismuodolla.
      Meillä ihmisillä on sellaisesta hermoston joillakin menee elämä ilman paniikki kohtauksia , toisilla taas on herkempi hermosto, ja sillon; olisi paras kun ei joisi alkoholi ollenkaan
      Hetkisen hyvä olo alkoholista joka kuitenkin aiheuttaa vammoja terveydelle aina tavalla tai toisella. Koska ei ole sentään meinattu mitenkään; että ihmiset joisivat aiheita jotka vahingoittavat heidän terveyttään.

• Anonyymi

Näin juuri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2978
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2693
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2548
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2458
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2450
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2191
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe