Heipähei!
Ajattelin laittaa ilmoituksen tänne, kun olen tässä pähkäillyt mistä uusia ystäviä oikein löytää, enkä suoraan sanottuna keksi muutakaan yhtä helppoa vaihtoehtoa. Sen enempään sivustoa vähättelemättä, kaipailisin uusia naispuolisia ystäviä, iältään 21-25 v., joiden kanssa viettää aikaa milloin mitenkin, tekemistä sen enempää määrittelemättä. Myös jonkinlainen kaveriporukka tulee kysymykseen, mikäli sikäli samanhenkisiä ihmisiä löytyy useampia. Olen siis aiemminkin yrittänyt tätä kautta löytää uusia tuttavuuksia, siinä kuitenkaan onnistumatta. Jostain syystä koin haasteelliseksi sähköpostittelun ja sanojen edestakaisin muotoilemisen. Näin siksi, että mielestäni sähköpostittelussa häviää kommunikoinnista luonnollisuus.
Itse olen tällä hetkellä työssäkäyvä Helsingissä asuva 22-vuotias nainen. Luonteeltani olen positiivinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Kasvatettu minut on rehelliseksi ja luotettavaksi ja toivon myös sitä ystäviltäni. Toisten jatkuva arvostelu ei kohenna minun kunnioitusta sinua kohtaan, vaan pikemminkin päinvastoin. Toivon että osaat kunnioittaa itsesi lisäksi muita juuri sellaisena kuin he ovat.
Säännöllisiä harrastuksia minulla ei tällä hetkellä ole, mutta urheilumielessä minua kiinnostavat erilaiset pallo- ja mailapelit. Muita kiinnostuksen kohteita olisi mm. sisustusohjelmat ja -lehdet. Viihdyn ja suorastaan nautin huonekaluliikkeissä pyörimisestä ja pienten sisustusesineiden ihastelemisesta.
En etsi baari/biletysseuraa, tai pelkästään kavereita joiden tapaamiseen tarvitaan kirjallinen suunnitelma, vaan ystäviä joille voi soittaa extempore ja pyytää esimerkiksi kylään kahville tai toisin päin. Itse elän onnellisesti parisuhteessa, joten avopuolisooni tutustuminen on olennaista. Toiveekkaana odotan että itse elät mahdollisesti samanlaisesssa tilanteessa. Joskaan parisuhde ei ole mikään välttämättömyys.
Mikäli sikäli kiinnostuit ja olisit halukas tapaamaan ihan kasvotusten, niin ole rohkeasti yhteydessä 1hymynaama(ät)gmail.com
uusia naispuolisia ystäviä pk-seudulta
nainen22v
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27410126K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2205826Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705346PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824969Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot153256Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52642- 2122519
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.142352Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3742129- 272095