Heips.
Aattelin tipauttaa tähän lyhyen messagen joskos Hesan lähialueelta löytyis
ketään kavereita ketä kiinnostais tutkailla näitä paranormaaleja/henkisiä/energia asioita käytännön tasolla.
Siis ihan kaikkee mitä vaan tulee mieleen kanavointii, transsii,spiritismii,energia hoitoo siis ihan mitä vaan.
Itellä jo jokunen vuosi kursseja / hauskaa tutkailua ja kokeilua takana, mutta olis niin paljon hauskempaa kun vois ihmetellä / jakaa ajatuksia ja kokemuksia toisten kanssa kellä kiinnostusta ja uskallusta aiheeseen.
Mutt joo tosiaan kaikki käy vallan mainiosti mutta toivoisin että :
- Sinulla on oikeesti uskallusta/halua kokea näitä asioita.Eikä pelkästään teorisoida niitä.
- En etsi kirjoitus kavereita (alkuun tietty ihan ok) vaan vähintään puhelu kavereita/mielummin että voidaan tavata ja testailla näitä jänniä juttui ja haastella mikä tuntuu todelliselta mikä ei.
-Skeptisyys on toivottavaa, eli jalat maassa mennään eikä leijuta, kuten joillakin on tapana eikä heidän jutuissa ole enään mitään tolkkua kun elävät niin omissa fääreissään. ;)
Jos sikseen tulisi että kiinnostaa ihmetellä aihetta niin tipautakko mulle mailia
Eikä ole väliksi ootko mies vai nainen, nuori tai vanha kunhan vaan aihe kiinnostaa ja uskallusta löytyy. ;)
jari69(ät)netti.fi
Jari 69
Löytyisikö kavereita paranormaali/henkisiä asioita ihmetelemään
Jari_69
1
221
Vastaukset
- sitähänSÄÄkysyit?
Oletko koskaan käyny Hengen ja tiedon messuilla Hesas? Mee sinne, siellä kaikkea yllä kirjoittamaasi löytyy. Miniseminaareja ja luentoja kaikesta mahdollisesta. Ja varmasti löydät juttuseuraa.
http://www.rajatieto.fi/hengen_ja_tiedon_messut/helsinki/2012
Rajatiedon keskuksessa on toisinaan myös eri aiheista luentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810