miten päästä yli seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

tyttö944444

Otsikko ei oo ehkä se maailman osuvin, mut kuitenkin se ei oo nyt se pointti tässä.

Olen 17 vuotias tyttö, ja jouduin seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi/kohteeksi (?en tiedä mikä olis hyvä sana) ollessani 16. Hyväksikäyttöä jatkui n. vuoden ja vasta pari viikkoa sitten pääsin lopullisesti eroon tästä miehestä eli suht tuoreessa muistissa vielä kaikki tapahtumat.

Kyseinen mies on n. 40 vuotias perheen isä, joka työskenteli samassa paikassa missä olin työharjoittelussa ja sen kautta oltiin paljon tekemisissä ja opin luottamaan häneen.

En tarkemmin halua kuvailla mutta sain pahat traumat tästä ja mietin silti jokapäivä kaikkea mitä kävi. Kukaan ei tiedä tästä ja se tekee kaikesta paljon raskaampaa, enkä tiedä voinko kertoakkaan edes perheelleni koska pelkään että tää mies sais käännettyä kaiken mun syyksi koska on hyvä manipuloimaan ja rikosilmoutus on turha tehdä kun ei ole mitään todisteita (etu- ja sukunimi kyllä on tiedossa mutta mulla ei ole edes sen numeroa enää, en tiedä tarkkaan missä asuu yms. )

äh en mä tiedä mitä tarkalleen odotan vastauksiksi mutta halusin vaan purkautua johonkin missä kukaan ei tunne.. Haluisin myös kuulla teidän samanlaisista kokemuksista jos on, vaikka aika ikävä aihehan tämä tietysti on.

vastauksia, kiitos :)

252

7222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yli suojaikärajan

Tiesitkö että Suomen laki määrää että 16 vuotiaalla on seksuaalinen ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS, mikä tarkoittaa että hänellä on oikeus ITSE päättää ketä rakastaa ja kenen kanssa haluaa olla.

Muiden EU-maiden teinit ovat riittävän kypsiä jo 12-15 vuotiaina päättämään itse omasta seksielämästään.

Suojaikäraja tarkoittaa ainoastaan sitä ettei alle 16-vuotias saa ITSE päättää kenen kanssa seurustelee ja rakastelee, vaan viranomaiset haluavat päättää sen heidän puolestaan. Se ei siis mitenkään estä heitä harrastamasta seksiä, samanikäisten kanssa, joilta voi yhtähyvin saada sukupuolitaudin tai tulla raskaaksi.

Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta!

Espanjassa vain 13 ja Hollannissa 12v eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

Suojaikäraja ei ole siis Suomessa kansainvälisesti vertaillen mitenkään matala, vaan päin vastoin korkeampi kuin muissa EU-maissa!

Kun nykyinen rikoslain 20 luku 1990-luvun lopussa säädettiin, suojaikäraja ehdotettiin alennettavaksi 15 vuoteen. Tuolloin viitattiin tutkimustuloksiin sukukypsyyden aikaisemmasta saavuttamisesta ja siihen, että useissa Suomeen verrattavissa maissa suojaikäraja on alempi. Eli asiantuntijatkin ehdottivat Suomeenkin tuota 15-vuotta, mutta Eduskunnan lakivaliokunta ei suostunut siihen.

Eli Suomessa 16-vuotiaan kanssa seksiä harjoittavaa ei tuomita lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, koska on aivan laillista olla seksuaalisessa kanssakäymisessä yli 16-vuotaan kanssa.

Moraalisesti homma voi olla väärin, varsinkin miehen vaimoa kohtaan, muttei lain mukaan.

Tajuatko että olet ITSE pettänyt miehen vaimoa? Kuinka voit tehdä toiselle naiselle noin törkeästi? Ajattele sitten kun itse olet naimisissa ja monen lapsen äiti, miltä sinusta tuntuisi jos joku tepe tulisi iskemään miehesi ja lastesi isän?

• Toivoa

Tapauksessa mies kuitenkin on itse houkutellut tämän tytön harrastamaan kanssaan seksiä. On hyvä, että suojaikäraja ei ole alempi, koska se suojaa lapsia pedofiileilta. 16-vuotias on vielä täysin aikuisen miehen vieteltävissä. Hänhän se tässä on pettänyt vaimoaan.

Aloittaja voi hyvin tehdä rikosilmoituksen ja mies saadaan kyllä helposti jo nimen perusteella selville.

Aloittajan ei kannata välittää, että tälläkin palstalla liikkuu edellisen kirjoittajan kaltaisia pedofiileja, jotka yrittävän kääntää asian päälaelleen. He ovat rikollisia ja 16-vuotias on uhri.

• mn

Höpö höpö. Täysi- ikäinen kyllä tuomitaan alaikäisen hyväksikäytöstä.

• Väärällä palstalla
        Toivoa kirjoitti:

Tapauksessa mies kuitenkin on itse houkutellut tämän tytön harrastamaan kanssaan seksiä. On hyvä, että suojaikäraja ei ole alempi, koska se suojaa lapsia pedofiileilta. 16-vuotias on vielä täysin aikuisen miehen vieteltävissä. Hänhän se tässä on pettänyt vaimoaan.

Aloittaja voi hyvin tehdä rikosilmoituksen ja mies saadaan kyllä helposti jo nimen perusteella selville.

Aloittajan ei kannata välittää, että tälläkin palstalla liikkuu edellisen kirjoittajan kaltaisia pedofiileja, jotka yrittävän kääntää asian päälaelleen. He ovat rikollisia ja 16-vuotias on uhri.

Toivoa ei ole lukenut kunnolla aloitusta tai aloituksen kirjoittaja on joko mahdollisten pedofiilien kartoittaja tai aloituksen tarkoitus on aika oudolla tavalla trollattua keskustelua pedofilian ehkäisemiseksi. Traumoja tulee nuorille tytöille siitäkin syystä että he eivät saa seksiä. Olen kohdannut tällaistakin. Itse ollessa nuorempi minun luona kävi 14 v. tyttö todella monta kertaa ja sitä jatkuin salasuhteena kymmenisen vuotta eikä välimme ole vieläkään jäähtyneet vaikka kumpikin meistä on omillaan suhteessa toisen kanssa.
        Aloitus tai ainakin tietyt keskusteluvuorot ovat tarkoitushakuisia jonka takana on ihan joku muu kuin tavallinen kirjoittelija.

• tyttö on vappaa

Oletpa tökerö naisihminen....tottakia tuo naimisissa oleva mies on vastuussa, hän on tenhyt aviorikoksen......yleensäkin mies on aina vastuussa kun 16-vuotias noin kertoo...hiiiteen sinun lakisi tuossa on kyse muusta kuin lainkirjaimesta....tuossa on kyseessä nurennaisen hyväksikäyttä tai jopa raiskaus!

• zange

Sinulla on nyt mennyt seksuaalinen hyväksikäyttö ja alaikäiseen sekaantuminen sekaisin. Tekstistäsi saa sen kuvan, että raiskauksen uhri on syyllinen, vaikka olisi 40-vuotias.

Parahin tyttö944444, soita kaupunkisi lastensuojelutoimiston päivystykseen, kerro tarinasi ja pyydä opastusta. Jos et löydä numeroa, soita kaupunkisi vaihteen kautta tai sitten soitat vaan suoraan 112:een ja sieltä kyllä yhdistävät sosiaalityöntekijälle.

On tärkeää itsesi kannalta, että toimit nyt heti. Mitä nopeammin saat puhuttua tästä, sen nopeammin paraneminen alkaa.

Tsemppiä!

• zange
        zange kirjoitti:

Sinulla on nyt mennyt seksuaalinen hyväksikäyttö ja alaikäiseen sekaantuminen sekaisin. Tekstistäsi saa sen kuvan, että raiskauksen uhri on syyllinen, vaikka olisi 40-vuotias.

Parahin tyttö944444, soita kaupunkisi lastensuojelutoimiston päivystykseen, kerro tarinasi ja pyydä opastusta. Jos et löydä numeroa, soita kaupunkisi vaihteen kautta tai sitten soitat vaan suoraan 112:een ja sieltä kyllä yhdistävät sosiaalityöntekijälle.

On tärkeää itsesi kannalta, että toimit nyt heti. Mitä nopeammin saat puhuttua tästä, sen nopeammin paraneminen alkaa.

Tsemppiä!

Tuo eka kappale oli siis tarkoitettu vastaukseksi nimimerkille "Yli suojaikärajan".

• huhhuuuu

mikähän pedari sinä ja olet oikein? käy nyt hemmetti luettelemaan koko maailman suojaikärajoja kun nuori tyttö sanoo tulleensa hyväksikäytetyksi naimisissa olevan kusipäån takia????

• Perusasiat kuntoon
        Väärällä palstalla kirjoitti:

Toivoa ei ole lukenut kunnolla aloitusta tai aloituksen kirjoittaja on joko mahdollisten pedofiilien kartoittaja tai aloituksen tarkoitus on aika oudolla tavalla trollattua keskustelua pedofilian ehkäisemiseksi. Traumoja tulee nuorille tytöille siitäkin syystä että he eivät saa seksiä. Olen kohdannut tällaistakin. Itse ollessa nuorempi minun luona kävi 14 v. tyttö todella monta kertaa ja sitä jatkuin salasuhteena kymmenisen vuotta eikä välimme ole vieläkään jäähtyneet vaikka kumpikin meistä on omillaan suhteessa toisen kanssa.
        Aloitus tai ainakin tietyt keskusteluvuorot ovat tarkoitushakuisia jonka takana on ihan joku muu kuin tavallinen kirjoittelija.

Oli aloittajan tarkoitusperät mitkä hyvänsä, niin huomioikaapa pedofiilin ja lapsen seksuaalisen hyväksikäyttäjän ero. Koska näissä kahdessa termissä on eroja.

Pedofiili tarkoittaa ihmistä jolla on vietti rakastaa lapsia ja rakkaussuhde lapseen (lapsihan tätä ei ymmärrä tai voi projisoida ihailunsa kohteeseen riippuvuussuhteen); seksuaalinen hyväksikäyttäjä käyttää omien seksuaalisten viettiensä täyttämiseksi toista ihmistä (tässä tapauksessa lasta) objektina, keinona saadakseen oman tyydytyksensä täytetyksi.

Seksuaalinen hyväksikäyttäjä voi omata yleensä narsistisen mielenhäiriön piirteitä, hän saattaa käyttää sadistisia keinoja saadakseen itselleen sairaalloista mielihyvää.

Pedofiili yleensä ymmärtää vaikeutensa kykenemättömyyteen rakastaa ikäisiään ja tästä syystä sairaalloinen ihailun/rakastamisen tarve voi johtaa itsensä vahingoittamiseen tai johonkin muuhun kuten esim. huumeisiin, psykoosiin, rikoksiin.

Oliko Jammu pedofiili vai seksuaalinen hyväksikäyttäjä? En muista, oli varmaan molempia. Jos oli pedofiili, niin hänen tekonsa johtivat hirveimpään lopputulokseen mitä ihminen voi tehdä toiselle. Jammu ei ansainnut termiä ihminen. Olen tätä mieltä.

Seksuaalisia hyväksikäyttäjiä kutsutaan virheellisesti pedofiileiksi.
        Mediassa usein käytetty termi: "Pedofiilirenkaat".
        Näissä siis toimivat yleensä myös ihmiskauppa (nuorten aikuisten ulkomaalaisten, natiivikieltä ymmärtämättömien naisten hyväksikäyttö ja painostus prostituutioon), huumekauppa ja huume- sekä väkivaltarikokset.

Pedo - filia on siis fiksaatio, sairaus, addiktio.
        Seksuaalinen hyväksikäyttö jotain aivan muuta.

Pedofiilisia taipumuksia omaava henkilö voi saada terapiaa, mutta tämänkaltaisen asian hoito vaatii hoitamiseen ja ohjaamiseen perehtyvältä ihmiseltä erittäin ammatillista työotetta ja koulutusta. Ymmärtämystä ihmisen mielen moninaisuutta kohtaan ja hänen ajatusmaailmaa kohtaan sekä asennetta, joka ei ole asiakasta leimaava. Asiakas voi saada lääkehoitoa sairautensa hoitamiseen.

Pedofilia ei tietenkään ole sallittavaa mielestäni, sanan merkitys on moraalisessa mielessä vastoin yleistä käsitystä ihmisten välisissä suhteissa.
        Onhan myös olemassa nekrofiliaa, gerofiliaa ym.

En missään nimessä hyväksy tätä, enkä hyväksy lapseen kohdistuvaa väkivaltaa missään muodossa.

Lapsen sieppaaja ei aina välttämättä ole pedofiili.
        Kyseessä voi olla mitä tahansa, velka, kosto, kiristys, huumeet, hetkellisen mielenhäiriön tuottama päähänpisto, impulssimainen käyttäytymistapa. Suunnitelmallinen käyttäytyminen kertoo siitä että henkilö on tietoinen teoistaan.

Voi pedofiilikin siepata. En tiedä mitä tekisi, sitoisiko tuoliin ja laittaisi suukapulan, vai ihailisiko matkan päästä ja masturboisi itsensä uneen.
        Vai tekisikö jotain pahaa kohteelle.

Seksuaalinen hyväksikäyttäjä voi olla sukulainen, naapuri, urheiluseuran ohjaaja jne. Pedofiili voi olla myös näitä.

Eli et voi tietää. Saati sitten lapsi, joka luottaa aikuiseen.

Mielestäni 16-vuotias ON vielä lapsi.
        Suojaikäraja on asetettu aivan oikeaan ikään. On oikeastaan huolestuttavaa että lyödään 16-17 -vuotiasta siitä että hän kuitenkin pääsi eroon miehestä. Hyvä että aloittaja pääsi eroon.

Kun taas Suojaikärajan kirjoittajan omasta ennakkoasenteesta kertookin juuri se että tämän ikäinen (17 v) olisi enemmän vastuussa miehen perhesuhteesta kuin mies itse, joka on 40 v.

Lapsista yritetään tehdä, ja yhteiskunnan vaikutusten, aikuisten asettamien paineiden sekä markkinoinnin myötä useat lapsiraukat yrittävät väkisinkin olla aikuisia. Jokainen kypsyy fyysisesti yksilölliseen tahtiin ja vaikka geenit ja ympäristö kuinka tekisivät vaikutuksensa eli rinnat kasvaisivat ja
        pituuskasvu olisi lähes aikuisen luokkaa teinitytöllä, niin hän voi silti olla sisäisesti aivan lapsi. Vaikka hänen keskustelutaitonsa yltäisivätkin aikuisen tasolle ja hän pärjäisi aikuisten maailmassa, hän on silti sisäisesti lapsi.

• ?????
        tyttö on vappaa kirjoitti:

Oletpa tökerö naisihminen....tottakia tuo naimisissa oleva mies on vastuussa, hän on tenhyt aviorikoksen......yleensäkin mies on aina vastuussa kun 16-vuotias noin kertoo...hiiiteen sinun lakisi tuossa on kyse muusta kuin lainkirjaimesta....tuossa on kyseessä nurennaisen hyväksikäyttä tai jopa raiskaus!

No ei kai se nyt voi olla raiskaus jos sitä on jatkunut vuoden verran. Hyväksikäyttöä kyllä varmaankin. Sitä en tiedä että miten viranomaiset juttuun suhtautuu jos mies sanoo että tämä nuorinainen on itse suostunut tai ollut halukas suhteessen hänen kanssaan.

Valitettavasti myös tätäpäivää on se että nuoret tytöt iskee noita vanhempia miehiä milloin rahan takia ja milloin mistäkin syystä. sitten kun suhde loppuu eikä nämä nuoretnaiset olekkaan saaneet sitä mitä on halunneet, sitten aletaan nostelemaan syytteitä että saadaan rahaa ja pilattua koko miehen elämä. No, se on tietysti miesten oma syy, siinämielessä että voisi pitää järjen päässään ja olla sekoomatta noihin pikku pimuihin.
        En sano että tässä tapauksessa olisi niin mutta sitä tapahtuu tosi paljon nykyään.

Olis mielenkiintoista kuulla aloittajalta että miten tää "suhde" kesti kuitenkin vuoden? Oliko hän itse halukas suhteeseen, vai pakottiko tuo mies hänet siihen, vai mikä tässä nyt on homman nimi??? Luulisi että jos kokemus on traumaattinen niin sitä joko lähtisi moisesta työpaikasta pois, tai kertoisi jollekin siellä työpaikalla tms. MIKSI siis tyttö on vaijennut asiasta ja miksi on antanut suhteen jatkua...onko mies esim.manipoluinut tai luvannut maat ja mannut tms??????

• Surullinen juttu

Ongelma on siinä, että 16-vuotias ei ymmärrä olleensa itse päätöksentekijä.

• alle 18v on lapsi

Suojaikäraja on 18v, mutta rajoitetusti 16v. Kun kyseessä on harjoittelija ja harjoittelupaikan työntekijä, niin on kyse suhteesta jossa vanhemmalla miehellä on auktoriteettiasema nuoreen, jolloin tämä on mahdollisesti hyväksikäyttötapaus.

Rikoslaista
        5 § (24.7.1998/563)

Seksuaalinen hyväksikäyttö

Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi

1) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,

2) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,

3) henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai

4) henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,

on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.

2 momentti on kumottu L:lla 13.5.2011/495.

Yritys on rangaistava.

• voimia sinulle
        zange kirjoitti:

Tsemppiä!

Totta on se, että ilmoitus on tehtävä mahdollisimman pian sosiaalivirastoon, hyväksikäytön uhri olet. Tosiasia on se, että jos et sitä tee, annat tuolle yli 40-kymppiselle perheelliselle isälle mahdollisuuden jatkaa touhujaan. Aina löytyy uusi nuori uhriksi sinun jälkeesi, ole vastuuntuntoinen nuori ja tee heti ilmoitus.

Näin hyväksikäyttäjäkin tulee tietoisuuden pariin ja saa tarvittaessa apua tilanteeseensa. Pehettäkin kohtaan tuollainen toiminta, että jättää ilmoittamatta on väärin, tiedät sen itsekin. Itseäsi älä kuitenkaan syyllistä, vaan hae apua. Jos et apua hae, jää tuo sinun hyväksikäyttösi loppuelämäksi rasitukseksi.

Sitten kun sinulla joskus on oma perhe, mihin voit enää luottaa, jos oma luottamuksesi tuossa tilanteessa myöhemmin horjuu, ketkä kärsivät. Sinä kärsit, mutta ennenkaikkea jos sinulla on lapsia, niin hekin kärsivät. Koko tilanteesta tulee lumipalloefekti, jos et tee mitään.

Voimia sinulle toimia nyt oikein.

• 13
        Toivoa kirjoitti:

Voihan joku käyttää täysi-ikäistäkin (naista tai miestä) seksuaalisesti hyväkseen.

• PedoFobille
        Toivoa kirjoitti:

Tiesitkö että ne jotka kiivaimmin ja sekopäisimmin vastustavat pedofiilejä, tekevät sen siksi että koittavat ylikompensoida OMIA pedofiilisiä tuntemuksiaan?

Tutkimukset todistavat että PEDOFOBIt, jotka näkevät pedofiilejä joka paikassa, ovatkin itse pedoja, jotka tuntevat seksuaalista viehtymystä nuoria ja lapsia kohtaan.

• zange
        voimia sinulle kirjoitti:

Totta on se, että ilmoitus on tehtävä mahdollisimman pian sosiaalivirastoon, hyväksikäytön uhri olet. Tosiasia on se, että jos et sitä tee, annat tuolle yli 40-kymppiselle perheelliselle isälle mahdollisuuden jatkaa touhujaan. Aina löytyy uusi nuori uhriksi sinun jälkeesi, ole vastuuntuntoinen nuori ja tee heti ilmoitus.

Näin hyväksikäyttäjäkin tulee tietoisuuden pariin ja saa tarvittaessa apua tilanteeseensa. Pehettäkin kohtaan tuollainen toiminta, että jättää ilmoittamatta on väärin, tiedät sen itsekin. Itseäsi älä kuitenkaan syyllistä, vaan hae apua. Jos et apua hae, jää tuo sinun hyväksikäyttösi loppuelämäksi rasitukseksi.

Sitten kun sinulla joskus on oma perhe, mihin voit enää luottaa, jos oma luottamuksesi tuossa tilanteessa myöhemmin horjuu, ketkä kärsivät. Sinä kärsit, mutta ennenkaikkea jos sinulla on lapsia, niin hekin kärsivät. Koko tilanteesta tulee lumipalloefekti, jos et tee mitään.

Voimia sinulle toimia nyt oikein.

Hyvin todennäköisesti hyväksikäyttäjä on viranomaisten vanha tuttu jo nyt. Ei muuta kuin ilmoitusta tekemään.

• Muakin käytetään
        13 kirjoitti:

Voihan joku käyttää täysi-ikäistäkin (naista tai miestä) seksuaalisesti hyväkseen.

Joo siksi se peruste tuomioon EI ole IKÄ vaan TEKO.

Teini ei ole mitenkään perustellut miten häntä muka on käytetty hyväksi?

Mikä siitä tekee hyväksikäyttöä että hän nusssii miestä toista vuotta
        ja sitten kun suhde päättyy, hän väittää sitä hyväksikäytöksi.

Eiköhän jokainen täysjärkinen huomaa pikkasen aikasemmin että on tullut hyväksikäytetyksi?

• lax eerika

Lastenraiskaaja avautuu "suojaikärajoihin" vedoten. Säälittävä tapaus. Minkälaiset suojaikärajat Thaimaassa on? Sinulta ei varmaan kukaan ole koskaan suojassa, ei missään maassa.
        Uskomatonta, että syyllistät vielä alaikäistä tyttöä! Näinkö pedofiilit toimivat?
        Oma moraalisi ja todellisuudentajusi puuttuvat täysin.
        Yritä ymmärtää, että olet vaikeasti persoonallisuushäiriöinen ( jolta sairaudentunto puuttuu).

• hyvävelipahasisko
        zange kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti hyväksikäyttäjä on viranomaisten vanha tuttu jo nyt. Ei muuta kuin ilmoitusta tekemään.

Hyvin mahdolista että tosiaan on viranomaisten vanha tuttu - samasta lionsclubista, hirviseurueesta tai muusta hyvävelikerhosta.

Ei varmaan tarvitse selittää kenelle käy huonosti.

• Paskahousut pesuun

Mene pedari esittäytymään eduskunnalle omalla nimelläsi ja rumalla naamallasi, jos haluat lakia muutettavaksi. Onneksi Suomessa pedoilla ei ole niin paljon vaikutusvaltaa kuin mainitsemissasi maissa.

• Tyttö9444444

En kaipaa mitään lakiselostuksia ja tapahtumien aikana en tiennyt vaimosta, sain siitä tietää vasta kun tämä hyväksikäyttäminen loppui.

• Trollolloo

Ei 16v. tyttöä voi manipuloida kuin 10 vuotiasta. Olet seksuaalisesti täysin kypsä ja olet katkera siitä ettet saanut miestä vakituiseen suhteeseen.
        (etu- ja sukunimi kyllä on tiedossa mutta mulla ei ole edes sen numeroa enää, en tiedä tarkkaan missä asuu yms.) >>>>>> Yms kuulostaa selittelyltä kun väittämäsi hyväksikäyttö on jatkunut vuoden.
        Millä keinoin mies painosti seksiin tai manipuloi sinua? Sehän kuuluu asiaan tuossa iässä että manipuloi. Meillä päin sitä sanotaan naisen mielenkiinnon herättämiseksi ja virittämiseksi seksuaalisesti.

En tarkemmin halua kuvailla mutta sain pahat traumat tästä ja mietin silti jokapäivä kaikkea mitä kävi.>>>>>>>>Ei kuulosta uskottavalta että seksistä sait pahat traumat, olet ilmeisesti ollut jo valmiiksi ennen miehen tapaamista psyykkisen hoidon tarpeessa. On paljon sinun ikäisiä tyttöjä jotka kiinnostuvat vanhemmista miehistä sillä he tietävät miten antaa hyvää seksiä kokemattomille.

En kaipaa mitään lakiselostuksia ja tapahtumien aikana en tiennyt vaimosta, sain siitä tietää vasta kun tämä hyväksikäyttäminen loppui.>>>>>>>Olet lopettanut suhteen kun olet saanut tietää vaimosta. Tuo kertoo siitä että olet nauttinut seksistä miehen kanssa ja mies on pelkästään manipuloinut olemaan kertomatta salasuhteestanne kenellekkään jolloin se voi mennä vaimokullan korviin.
        Ei sinua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi vaan olet heikon itsetunnon omaava normaali nuori nainen joka ei kestä elämän kolhuja vaan odottaa Sitä Oikeaa miestä joka on henkisenä turvana sinun heikkona hetkinä.
        Opi erottamaan seksuaalinen hyväksikäyttö tästä asiasta sillä väität varmaan vielä 4kymppisenä että aviomiehesi käytti sinua seksuaalisesti hyväksi 15 vuotta. Seksi kuuluu elämään tuossa iässä.

• elbi
        Trollolloo kirjoitti:

Ei 16v. tyttöä voi manipuloida kuin 10 vuotiasta. Olet seksuaalisesti täysin kypsä ja olet katkera siitä ettet saanut miestä vakituiseen suhteeseen.
        (etu- ja sukunimi kyllä on tiedossa mutta mulla ei ole edes sen numeroa enää, en tiedä tarkkaan missä asuu yms.) >>>>>> Yms kuulostaa selittelyltä kun väittämäsi hyväksikäyttö on jatkunut vuoden.
        Millä keinoin mies painosti seksiin tai manipuloi sinua? Sehän kuuluu asiaan tuossa iässä että manipuloi. Meillä päin sitä sanotaan naisen mielenkiinnon herättämiseksi ja virittämiseksi seksuaalisesti.

En tarkemmin halua kuvailla mutta sain pahat traumat tästä ja mietin silti jokapäivä kaikkea mitä kävi.>>>>>>>>Ei kuulosta uskottavalta että seksistä sait pahat traumat, olet ilmeisesti ollut jo valmiiksi ennen miehen tapaamista psyykkisen hoidon tarpeessa. On paljon sinun ikäisiä tyttöjä jotka kiinnostuvat vanhemmista miehistä sillä he tietävät miten antaa hyvää seksiä kokemattomille.

En kaipaa mitään lakiselostuksia ja tapahtumien aikana en tiennyt vaimosta, sain siitä tietää vasta kun tämä hyväksikäyttäminen loppui.>>>>>>>Olet lopettanut suhteen kun olet saanut tietää vaimosta. Tuo kertoo siitä että olet nauttinut seksistä miehen kanssa ja mies on pelkästään manipuloinut olemaan kertomatta salasuhteestanne kenellekkään jolloin se voi mennä vaimokullan korviin.
        Ei sinua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi vaan olet heikon itsetunnon omaava normaali nuori nainen joka ei kestä elämän kolhuja vaan odottaa Sitä Oikeaa miestä joka on henkisenä turvana sinun heikkona hetkinä.
        Opi erottamaan seksuaalinen hyväksikäyttö tästä asiasta sillä väität varmaan vielä 4kymppisenä että aviomiehesi käytti sinua seksuaalisesti hyväksi 15 vuotta. Seksi kuuluu elämään tuossa iässä.

miks pitää tulla tänne tuomaan vaa tälle tytylle lisää pahaa oloo... en ymmärrä mikä täällä kaikilla on ku aina pitää vaa tulla tuommosta tulla kirjottamaan.. Nuoria tyttöjä on helppo manipuloida, ja sen voi tajuta jälkeenpäin että mitä ihmettä hän ja minä teimme.
        Miehet ei vaan tajua, tai kaikki miehet. siis!!! en kestä tätä miehissä, että ne luulee voivansa vaan panna ketä huvittaa. käsitä hyväksikäytöstä on näköjään miehillä ja naisilla täysin erilainen. Ei hyväksikäytön tarvitse olla lain mukainen määritelmä, se voi ihan hyvin olla tunteellinen tai pienempi hyväksi käyttö mikä se yleensä onkin.
        JA tässä nyt oli hyväksi käyttö, se on hyväksi käyttö jos tuntee hyväksikäytetyksi. Vaikka hän nauttikin silloin seksistä miehen kanssa, mutta mies jätti kertomatta tärkeitä asioita. Jos hän olisi kertonut nämä, niin olisikohan tämä tyty vielä siltikin nauttinut.
        Selitin varmaan aika sekavasti, mutta niin vituttaa miehet. Kannattaa ruveta lespoks, niiku minä kyllästyin miehiin,

• www.finlex.fi

Miten ja miksi hyväksikäyttäminen loppui? Saiko mies potkut työpaikalta vai erositko itse?

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        elbi kirjoitti:

miks pitää tulla tänne tuomaan vaa tälle tytylle lisää pahaa oloo... en ymmärrä mikä täällä kaikilla on ku aina pitää vaa tulla tuommosta tulla kirjottamaan.. Nuoria tyttöjä on helppo manipuloida, ja sen voi tajuta jälkeenpäin että mitä ihmettä hän ja minä teimme.
        Miehet ei vaan tajua, tai kaikki miehet. siis!!! en kestä tätä miehissä, että ne luulee voivansa vaan panna ketä huvittaa. käsitä hyväksikäytöstä on näköjään miehillä ja naisilla täysin erilainen. Ei hyväksikäytön tarvitse olla lain mukainen määritelmä, se voi ihan hyvin olla tunteellinen tai pienempi hyväksi käyttö mikä se yleensä onkin.
        JA tässä nyt oli hyväksi käyttö, se on hyväksi käyttö jos tuntee hyväksikäytetyksi. Vaikka hän nauttikin silloin seksistä miehen kanssa, mutta mies jätti kertomatta tärkeitä asioita. Jos hän olisi kertonut nämä, niin olisikohan tämä tyty vielä siltikin nauttinut.
        Selitin varmaan aika sekavasti, mutta niin vituttaa miehet. Kannattaa ruveta lespoks, niiku minä kyllästyin miehiin,

"miks pitää tulla tänne tuomaan vaa tälle tytylle lisää pahaa oloo... en ymmärrä mikä täällä kaikilla on ku aina pitää vaa tulla tuommosta tulla kirjottamaan.."

No siksi, että ei antaudu miehen pantavaksi enää toista kertaa ennen kuin tietää, mihin aikoo elämänsä hukata.

En kannata vanhapiikutta enkä lesboutta, mutta voisi edes hieman odottaa.

• Kiinnitti huomiota
        elbi kirjoitti:

tämä: "Ei hyväksikäytön tarvitse olla lain mukainen määritelmä, se voi ihan hyvin olla tunteellinen tai pienempi hyväksi käyttö mikä se yleensä onkin. "

Jotta se on rangaistavissa oleva hyväksikäyttö, sen on myös oltava lain määrittelemänä sellainen. Ei todellakaan voida ajatella että menet vonkaamaan ja kun saat ehkä komealtakin adonikselta, mutta mielestäsi niin huonoa seksiä että sen jälkeen koet itsesi hyväksikäytetyksi, että kumppaniasi voitaisiin rangaista siitä. Ehei, ystävä, näin ei voida yksinkertaisesti toimia.

• Nim. Kokemusta on
        Trollolloo kirjoitti:

Ei muuten voi 10 vuotiastakaan.

• häpeä hölmö
        Trollolloo kirjoitti:

Huhuu, älykääpiö!

16 vuotiasta käytetään aina hyväksi, mikäli yli 20 vuotias häneen kajoaa!!!!

• Kosto mielessäkö?

Millä perustelet että kyseessä olisi "hyväksikäyttäminen"?
      Miten sinua on muka hyväksikäytetty?

Itsehän olet täysin vapaa ehtoisesti suostunut naimisissa olevan perheelisen miehen toiseksi naiseksi.

Vai onko kyseessä kosto kun sait tietää että miehelle olikin vaimo ja lapsia, etkä pääsekään hänen pikkuvaimokseen?

• Tyttö94444

mikä vittu teitä vaivaa? Älkää huudelko asiasta josta ette tiedä tarkempia tietoja.

Mm.uhkailemalla/kiristämällä pakottamista yhdyntään itse ainakin laskisin hyväksikäytöksi.

• Rauhallinen tukija

Ne on vaikeita asioita. Opin ymmärtämään sen kun kohtasin 45 vuotiaan ihanan naisen. Olimme pitkään ystäviä, jotenkin vaistosin hänestä, että hän oli herkästi haavoittuva.
        Suhteemme kehittyi vähitellen syvän ystävyyden kautta rakkauteen. Selvisi, että hän oli 15 vuotiaana kokenut raiskauksen ja olin ensimmäinen ihminen jolle hän kertoi sen.
        Eli 30 vuotta myöhemmin hän vasta oli valmis käsittelemään asiaa. Olin hänelle hoitosuhde avioeron kannalta, mutta myös raiskauksen kannalta. Aikuiset, elämää kokeneet ihmiset ymmärtävät mitä tarkoitan. Pitkällä rauhallisella etenemisellä hän vähitellen löysi oikean seksuaalisuutensa ja oppi myös siltä osin arvostamaan itseään.
        Sitten hän löysi itselleen sopivan parhaan mahdollisen miehen ja suhteemme hiipui. Hän oli kovin kiitollinen tuestani, on nyt onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Soittelemme silloin tällöin.
        Rauhallinen ymmärtäväinen tuki on parasta apua. Ei saarnat ja syyttelyt. Laki rajaa omalla tavallaan mahdollisuuksia silloin kun näyttöjä ei ole ja ikärajakin on ylitetty.

• Sanna Heikkinen

Suomi24 on paikka jonne ihmiset purkavat paskakuormansa kun kerta voi nimettömänä olla. Joten elä välitä noitten paskapuheista. Ota yhteyttä facebookin kautta marko fobba forssiin. Hän osaa auttaa.

• marjut L.
        Sanna Heikkinen kirjoitti:

Suomi24 on paikka jonne ihmiset purkavat paskakuormansa kun kerta voi nimettömänä olla. Joten elä välitä noitten paskapuheista. Ota yhteyttä facebookin kautta marko fobba forssiin. Hän osaa auttaa.

Marko Forssiin heti yhteyttä. Olen kuullut myös itse paljon hyvää hänestä.

• ...

Älä välitä, nää on näitä rumia suomalaisia epämiehiä. Älkää vaan, fiksut naiset, koskeko tikullakaan, jätetään ne tyhmille rupuakoille.

• -minä79-

Kyllä tuo kuulostaa siltä, että sinun pitäisi ottaa yhteyttä poliisiin! Mies on tehnyt rikoksen. Hän voi uusia rikostaan, mikäli häntä ei pysäytetä. Valta ja vastuu on nyt sinun käsissäsi! Tee palvelus yhteiskunnalle, joohan?

• Hyväksikäytetty itse

Hei,

Älä tosiaankaan välitä noista kommenteista. Suojaikäraja Suomessa on itseasiassa 18-vuotta, jos vanhempiosapuoli on auktoriteettiasemassa nuoreen nähden, esim. Opettaja, isäpuoli, harrastus-valmentaja eli käsittääkseni myös esimies? Ole yhteydessä vaikka tukinaiseen, joka auttaa seksuaalirikosten uhreja. Äläkä häpeä kertoa asiasta vaikka mies onkin perheellinen, hän tässä on se oikea syyllinen. Ja monet aikuiset rupevat suhteisiin perheellisten kanssa ja uskovat näiden kertomusta sinkkuudesta tai lähestyvästä erosta.

• Reittäpitkin ylös

Ennen pomon kanssa panemista sanottiin "reittäpitkin" ylenemiseksi firmassa.

Nyt se onkin yhtäkkiä käännetty niin päin että se onkin se pomo joka "hyväkskäyttää"?

• irsku

Se on selvä hyväksikäytös, 15-vuotias on tyhmä lapsi vielä jä tämä mies tiesi että se tekee rikos, mutta ajatuksia koskea nuori vartalo oli vahvempaa ja olla ensimmäinen mies oli niin makeaa idea ,että tämä vanha ukko unohti, että hänellä on oma perhe.Ja tytölle se on tosi vanha.Olenko oikein, pedofiilit? Perheen isä tuomioon, se ei ole mikään hyvää perheen isää.Tyttö ei ole syylinen.Tyttö älä pelkää, oikeus on sinun puolellasi.

• nineo
        Reittäpitkin ylös kirjoitti:

Ennen pomon kanssa panemista sanottiin "reittäpitkin" ylenemiseksi firmassa.

Nyt se onkin yhtäkkiä käännetty niin päin että se onkin se pomo joka "hyväkskäyttää"?

Se on eri asia onko siinä mukana omasta tahdosta vai kiristyksellä.

• imaamix
        irsku kirjoitti:

Se on selvä hyväksikäytös, 15-vuotias on tyhmä lapsi vielä jä tämä mies tiesi että se tekee rikos, mutta ajatuksia koskea nuori vartalo oli vahvempaa ja olla ensimmäinen mies oli niin makeaa idea ,että tämä vanha ukko unohti, että hänellä on oma perhe.Ja tytölle se on tosi vanha.Olenko oikein, pedofiilit? Perheen isä tuomioon, se ei ole mikään hyvää perheen isää.Tyttö ei ole syylinen.Tyttö älä pelkää, oikeus on sinun puolellasi.

"Tyttö älä pelkää, oikeus on sinun puolellasi."

Mutta tämä oikeus pitää osoittaa käräjäoikeudessa. Todisteita lienee kovin vähän, jos mies oli vain työpaikalla, mutta ei esimerkiksi kotona, suvussa ja perheessä.

Minusta 14-17 -vuotiaiden naisten ei pitäisi naida eikä monen 18-26 -vuotiaankaan.

• Samaa mieltä
        imaamix kirjoitti:

"Tyttö älä pelkää, oikeus on sinun puolellasi."

Mutta tämä oikeus pitää osoittaa käräjäoikeudessa. Todisteita lienee kovin vähän, jos mies oli vain työpaikalla, mutta ei esimerkiksi kotona, suvussa ja perheessä.

Minusta 14-17 -vuotiaiden naisten ei pitäisi naida eikä monen 18-26 -vuotiaankaan.

Täysi-ikäisyyden raja 24-vuoteen ja täydellinen sekstailukielto ennen avioliittoa johon voi astua vain täysi-ikäisyyden perusteella.

Nykyaika on moraaliton.

• PedoFobille
        irsku kirjoitti:

Tiesitkö että ne jotka kiivaimmin ja sekopäisimmin vastustavat pedofiilejä, tekevät sen siksi että koittavat ylikompensoida OMIA pedofiilisiä tuntemuksiaan?

Tutkimukset todistavat että PEDOFOBIt, jotka näkevät pedofiilejä joka paikassa, ovatkin itse pedoja, jotka tuntevat seksuaalista viehtymystä nuoria ja lapsia kohtaan.

P.S. tää teinihän oli jo 17-vuotias eli lähes täysi-ikäinen ja joka tapauksessa ylittänyt suojaikäraja. Eikä mikään 15-vee.

• Kauheeta holhoamista
        Samaa mieltä kirjoitti:

Täysi-ikäisyyden raja 24-vuoteen ja täydellinen sekstailukielto ennen avioliittoa johon voi astua vain täysi-ikäisyyden perusteella.

Nykyaika on moraaliton.

Aivan, ja kaikille naispuolisille siveysvyö ihan syntymästä lähtien! Lapsen kasvaessa on vain ostettava sitten isompaa kokoa. Laki säädettävä niin, että vyötä olisi pakko pitää 24/7 ja sen saisi vain valvotuissa olosuhteissa ottaa pesun ajaksi pois. Eikö niin?

• Yäk, yäk
        PedoFobille kirjoitti:

P.S. tää teinihän oli jo 17-vuotias eli lähes täysi-ikäinen ja joka tapauksessa ylittänyt suojaikäraja. Eikä mikään 15-vee.

Niin, vaikka olisivat naisia? Sääliksi käy epätoivoiset selityksesi. Itse et edes näe itsessäsi mitään pahaa, että siis kontrolloi käytöstäsikään, jos vain tilaisuus tulee vastaan.

• MIelisairasta touhua

"".uhkailemalla/kiristämällä pakottamista yhdyntään itse ainakin laskisin hyväksikäytöksi. ""

Varmaa joku panee toisen kanssa vuosikausia mukamas vain siksi että se on "uhkaillu ja kiristäny". Äläkää ny vitt* naurattako!!!

Muijat vaan vetää tota roolia sitten kun jätkä jättää ne tai pettää niitä jotta ne saa kostettua.

Sairas yhteiskunta kun sallii toisen tuhoamisen vain sen takia että joku katkeroitunu muija haluaa kostaa!

Ehkä teidänkin kannattais kattoo peiliin ja kantaa vastuu omista typeristä valinnoistanne! Voivoi kun muitakin kato harmittaa että on tullu pantua "väärän" tyypin kanssa, mutta sairasta lähtee väittään sitä "raiskaukseksi" tai "hyväksikäytöksi". Ens kerralla mietitte ensin kakskertaa kannattaako panna vai ei?!

• ghfsjuygfjsy

Hyväksikäyttö ei tarkoita sitä että uhri itse haluaisi seksiä. Se on pakottamista. Kuka 16v nuori tyttö haluis panna 40v miestä vapaaehtosesti??! Mieti ny järjellä jos sulla semmosta on!!!

• .....

Epäilen koko aloituksen olevan mielikuvitusta. palstan pedofiili on voinut keksiä sen voidakseen kirjoitella ketjuun taipumuksiaan puolustavia mielipiteitään.

• R-oskaposti

Veikkaampa että olet palstalla feikki , kuten enkeli elisakin .

• just askin'

Ei tullut sen ensimmäisen raiskauksen jälkee mielee että voit esim. lähteä helvettiin ja irtisanoa itsesi työpaikasta ilmoittaa kenties poliisille?

• Tiedoksi.

• tutka.

Vaikuttaa provolta.

• 18

Etteko te hyvät ihmiset eroita näitä provoja!!

• surkeeeeee

Saaks noista keksityistäaloituksista jotain likssakin ?
      Minäkin voisin alkaa rustaamaan niitä ja samalla vaiks mainostaa vaiks että NIKE,n lenkkarit siivittivät hurjaa pakoani raiskaajalta,,,,,,,Ehe ehe...

• asfsdfsadf

Voi jumalauta kaikkia kommentoiija! Älä kuuntele noita, jos kirjoittamasi on totta. Ota yhteyttä esim. tukinaiseen http://www.tukinainen.fi ja kysy sieltä apua. Äläkä lue enää yhtään kommenttia täältä keskustelusta. Suomi24 näyttää olevan paska paikka kysyä neuvoa tällaisiin asioihin.

• määmy

Käys kysyy tuolta http://www.laki24.fi/
      Kun olet lähettänyt kysymyksen, ota talteen kirjoituksesi osoite. Tuolta saa hieman asiallisempaa tietoa.

Lisäksi kannattaa kertoa, millä tavoin kiristi.

• seni63

Aivan ensiksi, voimia Sinulle! Älä vaan missään tapauksessa syyllistä itseäsi tapahtuneesta. Et ole tehnyt mitään väärää. Mies on syyllinen minun mielestä.

Toivon, että voisit kertoa ulkopuoliselle tapahtuneesta (en tarkoita ystäviä). Olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja paras ystäväni syyllisti minut.

Sain kerrottua ensin sisarelleni ja sitten soitin Tukinaiseen.
      Tukinaisessa vastaa ammattitaitoinen henkilökunta ja he neuvovat mitä tehdä.

Toivon että voisin auttaa Sinua jotenkin, en vain tiedä miten.

• ihminen pedofiilikin?

Ota yhteys Tukinaiseen. Ei todella kannata kuunnella noita sairaita pedofiileja ja yksin on rankkaa. Usko omaan kokemukseesi. Se on totta. Manipuloijia on kaikenlaisia kuten olemme saaneet huomata palstalla. Asia kerrallaan purkautuu ja saat uskon ihmisiin takaisin. VOIMAA SINULLE !

• PrOoVoOooo

Ja Porvoossahan tämä kaikki tapahtui. Elä vedä rupattelutyyliin sinäänsä vakavasta asiasta, paljastut heti.

• yksi ainoa elämä

katsel erään naisen elämäntarina www.tv7.fi...ohjelma-arkisto---Iloa arkeen/Joyce Meyer....Yksi Elämä osat 1-2. Hänen elämänsä sittaa selvästi miten KAIKESTA VOI SELVOITYÄ.....ihan kaikesta. Joycea oli hyväksikäytetty kotona...oma isänsä....vuosikausia tätä oli tapahtunut...Joyce kertoo noissa osissa avaoimesti elämästään! Katsele ja kuuntele häntä....katsele kaikki hänen ohjelmansa, niin saat uskoa,iloa ja voimaa jatkaa OMAA elämääsi.
      Älä välitä noista tuomareista tällä palstalla.....toivotan sinulle kaikkea mahdollista hyvää ja siunausta roppakaupalla.

• Siis pitää olla kyllä äärimmäisen tyhmä ihminen, että antautuu jollekin itselle selvästi inhottavaan hommaan kokonaisen vuoden ajaksi, eikä muka uskalla puhua asiasta kenellekään.

Tyhmä tyhmä tyhmä.

Mutta epäilen, että tyttö puhuu vain palturia. Anteeksi vain, mutta pikkytytöt on niin nähty.

Taitaapi olla jopa trolli koko keskustelu.

• smörd

Voi hyvinkin olla totta.
        Niinhän moni aikuinenkin nainen pitkittää vuosikausia vaikeassa väkivaltaisessa suhteessa eikä kykene lähtemään ja jättämään miestään monien syiden takia.
        Tämä maahan on täynnä tyhmiä.
        Valioyksilöt eivät neuvo vaan näyttävät mallia.

• smörd kirjoitti:

Voi hyvinkin olla totta.
        Niinhän moni aikuinenkin nainen pitkittää vuosikausia vaikeassa väkivaltaisessa suhteessa eikä kykene lähtemään ja jättämään miestään monien syiden takia.
        Tämä maahan on täynnä tyhmiä.
        Valioyksilöt eivät neuvo vaan näyttävät mallia.

no voi hyvinkin olla totta, mutta hyvinkin voi olla, että ei ole

• kerrokerrokerro!

kerro hyvä tyttö jollekin. Et ole mikään tyhmä, ymmärrettävää, olet nuori ja asia varmaan pelottaa sinua paljon. Tekijä oli todella tyhmä "perheen isä"!!!!!
      juuri "suokeidas" kaltaiset kommentit voit ohittaa!
      varmaan joku perheen isä....

KERRO!!!!! et todellakaan ole tyhmä! aloita terveydenhoitajalta...jossain!!!!!!!!!!
      ja kotona, en usko että sinua kukaan järkevä ihminen asiasta tuomitsee. Eikä edes aihetta!!!!!!

• julkituleeeeeee

Työharjoittelu! kerro entiseen työpaikkaan , vaikka nimettömänä. Hyvä lapsi sano asia jollekin!
        työharjoittelu ei ole todellakaan tuota varten! sairas mies joka lapsia hyväksi käyttää!!!!

• No onhan se ihminen tyhmä, jos vasta vuoden päästä tajuaa, että voisi vaikka tehdä rikosilmotusta?

Tosin nuorista löytyy fiksujakin, jotka ymmärtää, mitä hyväksi käyttö on ennen kuin tulevat hyväksikäytetyiksi ja antavat sen jatkua siihen pisteeseen asti, että alkaa ahdistaa oikein todella.

Pointtini ja neuvoni (yleinen maalaisjärki) = nollatoleranssi heti kättelyssä. Ilmoitusta kolmansille osapuolille ja hakea neuvoa heti mitä tehdä, HETI kun jotain on tapahtunut!

Ei vuoden päästä.

Miksi?

Poliisille helpompi tutkia tapausta, jos se on aivan tuore.

• suokeidas kirjoitti:

No onhan se ihminen tyhmä, jos vasta vuoden päästä tajuaa, että voisi vaikka tehdä rikosilmotusta?

Tosin nuorista löytyy fiksujakin, jotka ymmärtää, mitä hyväksi käyttö on ennen kuin tulevat hyväksikäytetyiksi ja antavat sen jatkua siihen pisteeseen asti, että alkaa ahdistaa oikein todella.

Pointtini ja neuvoni (yleinen maalaisjärki) = nollatoleranssi heti kättelyssä. Ilmoitusta kolmansille osapuolille ja hakea neuvoa heti mitä tehdä, HETI kun jotain on tapahtunut!

Ei vuoden päästä.

Miksi?

Poliisille helpompi tutkia tapausta, jos se on aivan tuore.

Oletan, että saan miinuksia sympaattisesta tavasti ilmaista itseäni kirjallisesti. Eipä väliä, kertonee siitä, että jokainen joka sitä miinusta jakelee olisi itse ollut tekemättä OIKEIN vastaavassa tilanteessa.

Huolta huojentaa myös se, että miinuksia ei ole onneksi edes montaa.

Suurin osa ihmisistä osaa siis ajatella muitakin kuin itseään.

• Aviomiehet yleensä!

Pahimpia lasten ja nuorten hyväksikäyttäjiä ovat juuri ukkomiehet, isit ja erilaiset uskon lahkot.

Nuoria tyttöjä ja poikia käytetään suveneeriseti hyväksi. Ilmoittakaa tapahtuneet poliisille ja etenkin aviopuolisoille. Tietävät mitä heidän puolisonsa oikeasti touhuavat todellisuudessa.

Vanhemmalle miehelle se nuori liha maistuu. Käytetään hyväksi ja uskotellaan nuorelle kaikkea muuta. Mutta pano vain mielessä ja nuoren hyväksikäyttö.

Usein luullaan, että pedofiileja ovat muut vähemmistöryhmät mutta kyllä pahimpia ovat heterot ja ukkomiehet!

• Noniin kaikki joukolla vihaamaan ukkomiehiä! Jokaikistä!

• P o i k a m i e s
        suokeidas kirjoitti:

Noniin kaikki joukolla vihaamaan ukkomiehiä! Jokaikistä!

Ukkomiehissä on maailman pahuus, koska he siittävät kärttyisiä akkoja.

• PedoFobikolle

• elämä on....

Koko homman tärkein pointti on se että sisimmässäsi ymmärrät tapahtuman täysin , senkin miksi näin kävi, mitä tuo mies on itse läpikäynyt että tuli miksi tuli, ei poista kärsimystä mutta auttaa tajuamaan syyn miksi jostain tuli uhri, tässä tapauksessa sinusta. Joku ehkä sinussakin mikä edesauttoi uhriksi tulemista, joku heikkous jota et ole hallinnut ja täten et ole osannut puolustautua, mutta nyt tajuat tapahtuneen ja se on hyvä. Toivottavasti et enää ikinä joudu kokemaan vastaavaa ja jos vähinkään epäilys että tapahtumat estää elämääsi missään määrin niin hae apua ja ilmeisesti sitä tarvitset koska epäröit. Sitä on vaikeaa ehkä saada muualta kuin asian sisimmän ymmärtävältä, eli tuskin tukea tulet saamaan paljonkaan niiltä jotka eivät kykene sisäistämään tälläisiä tapahtumia. Mutta sinun tulee ymmärtää myös se että näin on, älä siitä loukkaannu, et voisi itsekään sisäistää kaikkia maailman kohtaloita täysin muiden kokemina? Hyvää ja parempaa tulevaa sinulle kaikin puolin, koeta löytää onnesi sieltä missä sitä on saatavilla.

• apua sairaille

Kun näitä viestejä vilkaiseen, voi kysyä, että missä enää normaalit ja fiksut ihmiset?

• järkyttynyt

Jos teet tästtä jutun, vastapuoli kertoo sinun olleen halukas ehkä jopa aloitteelinkin.

Sun ei tartte ilmoitusta varten tietää kuin että kuka on kyseessä. Kyllä muut asiat selviää.

Tämä on niin kamalaa, että uusia tulevia tyttöjä varten toivoisin että teet rikosilmoituksen.

• ...

Mietinpä vain, uskaltaako tämä "mies" kertoa vaimolleen, mistä syystä poliisi ottaa häneen yhteyttä. Lieneekö vaimo niitä harvinaisia fiksuja naisia vai typerä suomalainen kulissiakka?

• Johan on taas

Miksi tuossa alotuksen lopussa on hymiö. Vakava asia ei pitäs hymyilyttää

• Ap.

;)

• olen 34-vuotias

mieshenkilö, joka joutuu aika ajoin naisten raiskaamaksi.
      Aivan kamalaa etten sanoisi.
      Viimeksi miss universum ja perintöprinsessat
      antoi mulle niin kovaa kyytiä, että meinasi taju lähteä.
      Poliisit vain nauraa, kun kerron heille näistä tapauksista.
      Tämä on aivan kamalaa ja jokapäiväistä.
      Mitä mun tulisi nyt tehdä, kertokaa pliiis????

• olen 41-vuotias

Keksi huonompi juttu

• Panen16kesäistä

Olet siis ollut 16 vuotias joten ei mistään hyväksikäytöstä voi enää puhua, ellei henkilö ollut esimiesasemassa sinuun nähden.

Rankka sanoa näin, mutta ihminen on itse vastuussa teoistaan. Turha tuosta jälkeenpäin on itkeä. JOs se olisi todella ollut hyväksikäyttöä tai raiskausta, olisit tehnyt jo ilmoituksen.

Tällainen rutina kuulostaa lähinnä provolta.

• joopelijoos

kuten tiedät, väitteesi ei ole totta (kts. suomen laki). Alle 18 vuotias voi käyräyttää kunnolla vanhemman miehen halutessaan. Ja tässä tapauksessa myös saada paljon muutakin aikaiseksi,

• laillinen
        joopelijoos kirjoitti:

kuten tiedät, väitteesi ei ole totta (kts. suomen laki). Alle 18 vuotias voi käyräyttää kunnolla vanhemman miehen halutessaan. Ja tässä tapauksessa myös saada paljon muutakin aikaiseksi,

Et ole tainnut itse lukea lakia. Suojaikäraja on 16, ellei toinen osapuoli ole isä, esimies, valmentaja tms., jolloin suojaikäraja on 18.

• ...

Kylläpä sinua pelottaa.

• bdfbdbdbd

Voi kuule kerro kaikille avoimesti, ihmiset on ihan innoissaan kun saavat rökittää sitä väärintekijää, eihän sen mehevämpää juttua voi ollakaan kuin hyväksikäyttö.

• live and learn

Näinhän se on, että sinisilmäinen nuori nainen päätyy äkkiä hyväksikäytetyksi, itse sitä edes heti tajuamatta. Osa miehistä on vain sen yhden asian perässä, kyllä.

Olet saanut jotain tukijuttujen yhteystietoja, eli soita/chattaa/mailaa jollekin tukihenkilölle. Tärkeitä on, että pääset yli tästä.

Mitään muuta et voi tehdä, koska kyseessä on sana sanaa vastaan. Jos tulit raiskatuksi olisi pitänyt mahdollisimman pian mennä lääkäriin ja ottaa yhteys poliisiin.

• Soita auttaviin puhelimiin.

• mariska k

Otat asian pian puheeksi, jos et itsesi niin niiden muidenkin tyttöjen takia! aikuisen miehen ei tarvi, eikä ole lupa käyttää lasta hyväksi. Kukaan ei sinua tuomitse! Se , joka tästä tuomitsee on itsekin silloin heikoilla vesillä..
      JULKI TUO ASIA.

Pallit pois tuollaisilta"miehiltä"!!

• pomotietää

Jos asia tapahtui työpaikalla, sitä suuremmalla syyllä ASIA PUHEEKSI!
        ei miehellä ole enää työpaikkaa sen jälkeen, itkeköön asiaansa vaikka vaimolleen sitten!

• ei sinun syysi
        pomotietää kirjoitti:

Jos asia tapahtui työpaikalla, sitä suuremmalla syyllä ASIA PUHEEKSI!
        ei miehellä ole enää työpaikkaa sen jälkeen, itkeköön asiaansa vaikka vaimolleen sitten!

Sinun puolellasi on JOKAINEN järjen omaava ihminen. SOITA TYÖPAIKALLE !!!
        KERRO millainen harjoittelu oli. SAIRASTA. Hirveää että olet joutunut asian yksin läpi käymään. Nyt se muuttuu! avaat suusi ja kerrot, aloita jostain, terveydenhoitaja, koti, vanhemmat, isäsi!

Kukaan ei tuomitse jos on normaali ihminen!

• sinua autetaan
        ei sinun syysi kirjoitti:

Sinun puolellasi on JOKAINEN järjen omaava ihminen. SOITA TYÖPAIKALLE !!!
        KERRO millainen harjoittelu oli. SAIRASTA. Hirveää että olet joutunut asian yksin läpi käymään. Nyt se muuttuu! avaat suusi ja kerrot, aloita jostain, terveydenhoitaja, koti, vanhemmat, isäsi!

Kukaan ei tuomitse jos on normaali ihminen!

soita rikosuhripäivystykseen, luulisi että sieltä saat vaikka asian kanssa tukihenkilön, jonka avulla voit asiaa viedä eteenpäin!!!!!!
        (jos et halua kotona sanoa) vaikka kannattaisi kyllä!!!!

Ne auttvat varmasti jos asian kerrot siellä ja sanot että tarvitset apua. JULKI TUO ASIA.

katso netistä paikkakuntasi rikosuhripäivystys! Soita , pyydä tukihenkilö, mene käymään. hanki apua itsellesi ja samalla muillekin lapsille . :/
        Asia on hyvä teitää tekijän työpaikalla. ÄLÄ VAIKENE! se on pahinta mitä voit tehdä.

• L a k i xxx

No mitä sitten jos oikeusjuttu epäonnistuu ja tyttö saa sukututkijoita varten oikein käräjäoikeuden pöytäkirjat tyttärentyttären ihailtavaksi?

No tietenkin jos on pakotettu (miten siis) niin juttua voisi jatkaa, mutta jos on halunnut neitsythoitoa helpolla ja luotettavasti, menee oma mainekin.

No ehkä tehokkainta olisi jutella kaksistaan rouvan kanssa. Hän kyllä järkyttyy riittävästi ja panee äijän kuriin, ellei hänkin ole avointa suhdetta kannattava perverssi.

Sharia olisi hyvä ratkaisu moniarvoisuuden ongelmiin.

• voimia sinulle

Voimia aloittajalle, olen todella pahoillani, että jouduit tuollaista kokemaan ja sitten vielä kun vihdoin täällä uskalsit avautua, saat vain p*skaa niskaan kaikilta sekopäisiltä pervoilta.

Olen itse läpikäynyt samankaltaisia juttuja samassa iässä, nyt olen kolmekymppinen. Tarkemmin en viitsi omista kokemuksistani tällä foorumilla kertoa, koska haluan suojella itseäni, enkä asettaa itseäni alttiiksi noille törkykommenteille. Mutta jotain voin sanoa yleisesti. Eli itse suosittelisin sinua todellakin tekemään rikosilmoituksen. Sinun ei tarvitse tietää miehen yhteystietoja, on poliisin asia ottaa ne selville. Äläkä murehdi etukäteen, mitä perheesi ajattelee tai miten mies puolustautuu. Ymmärrän kyllä ihan täysin, että asia jännittää, stressaa ja mietityttää monin tavoin. Oma hyväksikäyttäjäni oli myös hyvin manipuloiva ja karismaattinen mies, joka sai ihmiset puolelleen.

Rikosilmoituksen teko antaisi sinulle varmasti sellaisen voimantunteen, että olet puolustanut itseäsi ja asettanut ikäänkuin rajat. Itse tein rikosilmoituksen vasta kun se oli juridisesti liian myöhäistä. Pidin asiaa myös vuosikaudet sisälläni, enkä kertonut kuin terapeutille (sairastuin sen jälkeen masennukseen). Vanhemmilleni kerroin vasta 10-15 vuotta tapahtuneen jälkeen - aikamoinen aika kantaa tuollaista taakkaa yksin.

Masennus vaivaa minua tänäkin päivänä ja olen itse asiassa sen takia eläkkeelläkin. Hyväksikäyttö vaikutti minuun todella paljon ja monella tavalla, itsetuntooni, kehonkuvaani, ihmissuhteisiini jne. Minun on vaikea luottaa, en pysty häpeän takia käymään gynekologilla, seksuaalisuus on todella vaikea asia jne. Siksi kehotankin sinua puhumaan asiasta ihmisille, joilla voit luottaa - perheelle, ystäville, lääkärille, terapeutille, vaikka papille. Ota ihmeessä yhteyttä noihin avustaviin tahoihin, joita tässä jo mainittiin: Rikosuhripäivystykseen, Tukinaiseen, Delfinsiin jne. Asiaa kannattaa todellakin käsitellä nyt, jottei se myöhemmin aiheuttaisi enemmän tuhoa psyykellesi.

Muista, että sinä olet uhri, et ole tehnyt mitään väärää!

http://www.riku.fi/fi/etusivu/
      http://www.tukinainen.fi/
      https://www.tukinet.net/
      http://www.suomendelfins.fi/
      http://www.omatrajani.fi/fi/etusivu/
      http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/7F1F3397CCE8D274C2256B9700408FDD?opendocument
      http://www.apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Monilta tahoilta (kuten Rikosuhripäivystys) on mahdollista saada tukihenkilö. On olemassa myös ilmaista juristineuvontaa.

Älä jää asian kanssa yksin äläkä kuuntele niitä, jotka syyllistävät sinua!

• Ihmettelen vain..

Voi pyhä jysäys..
      Tuletko sinä kyselemään tuollaista asiaa täältä yleiseltä keskustelupalstalta ?
      Täällähän noita sekopää neuvojia riittää ;D
      Eikö olisi parasta kysellä neuvoa ammatti-ihmisiltä jotka noihin asioihin ovat perehtyneet ammatin puolesta.
      Täällä noita neuvojia piisaa laidasta laitaan.
      Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa kun tälläiseen paikkaan tulette kyselemään neuvoa tuollaisiin asioihin... voi voi..
      Tai sitten taas keksitty hyvä provo että kaikki saavat kertoilla kuinka heille on käynyt tai miten hyviä neuvoja he ovat jakamassa täällä..

• mikko mallk

Hyvä että tyttö jostain apua kysyy. Osaapa täällä osa jopa auttaa. RIKOSUHRIPÄIVYSTYKSEEN VAAN tyttö nyt ja HETI!!! soita

• mesmeri
        mikko mallk kirjoitti:

Hyvä että tyttö jostain apua kysyy. Osaapa täällä osa jopa auttaa. RIKOSUHRIPÄIVYSTYKSEEN VAAN tyttö nyt ja HETI!!! soita

hei siitä on jo vuosi ja se on käyny varmaan useamman kerran suihkussa

• Elinikäiset_traumat

Tämä on todella huono paikka purkaa ajatuksia hyväksikäytöstä ihmisten ajattelemattomuuden ja julmuuden vuoksi; olen todella pahoillani monista kommenteista, joita aloituksesi on poikinut.

Vertaistukifoorumit on hyviä ja suojattuja paikkoja purkaa omaa oloaan, jos muuhun ei ole vielä valmis/halukas. Siellä saa vertaistukea ja ymmärrystä, joka omiin kokemuksiin pohjautuen, on erityisen tärkeää.

Suomen delfins ry ja tukifoorumi sininen ovat mm. tällaisia paikkoja.

Tsemppiä jatkoon. En usko, että selviät asiasta yksin, vaikka hetkittäin saattaa siltä tuntua.

• 19

"Suomen suurin yhteisö" = Suomen hulluin yhteisö.
      ei taida missään muualla olla yhtä hullua porukkaa *huoks*

• ASia julki!!!!!!

lMitä "hullua" on auttaa tyttöä ja sanoa mitä pitää tehdä. Pelottaako teitä hullut?
      Oikein teile!

Pahinta mitä tyttö voi tehdä on vaieta. ÄLÄ VAIKENE!!!!
      likapyykki julki

• jussi jokinen

Kaikki lapset, kertokaa, oli tekijä kuka tahansa. Ja työpaikoilla/ harjoittelussa EI saa tapahtua tuollaista. EI missään!

• kuka on sanonut, että pitää vaieta?

TAisit vain olettaa.

• ...

Kyllä tuollainen ukko tekee helposti saman toiselle tytölle, kun on röyhkeys vain kasvanut kaiken helppoudesta. Et varmasti ajattele, että se seuraava (jota toivottavasti tietysti ei tule) olisi ansainnut "kohtalonsa", miten siis sinä? Likainen ukko, jota pitäisi katsoa kieroon joka paikassa sen sijaan, että luetaan normaalikirjoon, niin kuin täällä juuri noita seksuaalirikollisia luetaan. Nehän ei voi haluilleen mitään, eihän se silloin ole niiden vika - kertoisivatpa joskus, mitä ovat niille yrittäneet tehdä, esim. käydä terapiassa.

• 678

Lähde siitä ettet syyllistä itseäsi, sillä jos alat itseäsi syyllistämään tuhoat elämäsi.

Jos ne oli nautinnollisia hetkiä, iloitse niistä ja se on ihan sama mitä mieltä ympärillä olevat ovat.

Ne oli teidän kahdenkeskisiä asioita ja se on sitten siinä.

• Uuh, uuh

Älkää nyt näistä kieroista viesteistä välittäkö, ei kai kukaan aikuinen ainakaan mene noin helppoon. Pedojen vitsit on vanhentuneita. Haluatko, rumilus, että tulen vähän tuottamaan sinulle nautintoa? Palataan sitten asiaan tällä palstalla.

• esko talo

"nautinnollisi hetkiä". Tyttöhän sanoo että KÄRSII. Mitä nautinnollista siinä on?!!!
      taas joku "678" yrittää lievittää omaa synnintuskaansa. Lapseen sekaantuminen on väärin.

Sairaita miehiä riittää näköjään.!!!!!! Älä tyttö hyvä vaikene. PUHU ASIA JULKI!!!!!

Voimia sinulle paljon.

• älä pelkää

Oli hetket "nautinnollisia" tai ei. Asia on väärin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Aikuisen ihmisen pitää tajuta aikuisen ihmisen vastuu.

Sairasta että työharjoittelussa voi käydä noin. OTA aSIA puheeksi! se ei ole "kahdenkeskinen" asia ja taatusti samaa mieltä on myös miehen työpaikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• pirrko
        älä pelkää kirjoitti:

Oli hetket "nautinnollisia" tai ei. Asia on väärin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Aikuisen ihmisen pitää tajuta aikuisen ihmisen vastuu.

Sairasta että työharjoittelussa voi käydä noin. OTA aSIA puheeksi! se ei ole "kahdenkeskinen" asia ja taatusti samaa mieltä on myös miehen työpaikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olet lapsi vielä. Sinun asia ei ole kantaa synnintaakkaa tai häpeää asiasta. Olet oikeassa . PUHU!!!!

Jokainen normaali aikuinen ymmärtää. Sinua on loukattu ja käytetty raakasti hyväksi.

Tarvitset apua ja ota sitä vastaan.

• thougppi

Otappa yhteyttä aloittaja vaikka siihen nettipoliisiin irc-galleriassa, Marko Forss? tai joku semmoinen. Jos et kehtaa livenä heti kertoa asiasta. Sen jälkeen kannattaa kyllä uskaltaa kertoa asiasta jollekin. Jos tiedät miehen nimen, jo se auttaa saamaan ainakin jonkunlaisen oikeudenkäynnin aikaseksi. Et voi antaa tollaisen pedofiilin liikkua vapaana ja kaiken lisäksi voit saada tuhansien eurojen korvaukset kärsimyksestä. Mene myös puhumaan vaikka terapeutille tuosta asiasta, tiedän että se vaivaa sinua vielä vuosia, josset puhu siitä jollekin. Tsemppiä ja voimia miljoonasti sinulle!!

• PedoFobikolle

• pedofiilikin ihminen?
        PedoFobikolle kirjoitti:

Ei tarvitse olla foobikko, vain ihminen tajutakseen kuinka pedot palstalla koettavat manipuloida saadakseen jatkaa touhujaan. Ja valitettavasti he taitavat olla suojeluksessa.??
        MIKSI ?

• kosto on aivan liian helppo rangaistus.Mene ja kohtaa se äijä.Jos et uskalla,tulen mukaan.Asia pitää saada heti pois päiväjärjestyksestä,eli pois mielestä.Asioilla on taipumus järjestyä.Leuka ylös,ja nyt kerron ihmiskunnan suurimman salaisuuden:
      Ihmisen onni on vakio.Jaksaa,Jaksaa!

• mara21

Jälleen typerät vastaajat menivät halpaan.Aloittaja oli provo tai ylläpidon fiktiivinen avaus.Kovin on ala-arvoista tämä keskuselu tästä aiheesta.Aihe sinänsä tärkeä.

• evvk

no heh heh joo

• JaSmiNNj

Mitä muuta tietoa kellään täällä asiasta on, paitsi että 16-vuotias tyttö sanoo tulleensa hyväksikäytetyksi? Jos näin on, se on ikävää ja väärin, mutta kuka idiootti näillä perustein ja tiedoin ottaa kantaa puoleen tai toiseen? Mitä jos tyttö on itse päättänyt haluta seksisuhteen vanhemman miehen kanssa, ja kun ei tunnukaan hyvältä tuo OMA PÄÄTÖS, laitetaan kaikki miehen syyksi?

Noin nuorta on mahdollisesti helpompi manipuloida, totta, mutta noin nuori voi myös pilata tuon miehen elämän leimaamalla hänet pedofiiliksi, vain koska itse päätti kokeilla asioita eikä tiedä mitä haluaa. Eihän kenenkään aikuisen miehen pitäisi 16-vuotiaan kanssa aloittaa seksisuhdetta, mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata.

Miettikääpä, äiti-raivottaret ja feministit, mitä jos tilanne olisi toisin päin? 16-vuotias poika ilmoittaisi tänne, että häntä on hyväksikäytetty seksuaalisesti pitkän aikaa, koska oli seksisuhteessa saman työpaikan työntekijään, "johon on oppinut luottamaan"?

Sympatiat puolellesi jos hyväksikäyttöä on tapahtunut, mutta olet kuitenkin jo sen ikäinen, että tällainen aloite ei välttämättä muuta kuin pahenna asiaa. Kerro poliisille rehellisesti mitä on tapahtunut, ja kuuntele mitä ne sanoo. Ensin kun herätät täällä suuren määrän tunteita puutteellisilla tiedoilla.

• hullt

edellinen kirjoitus täyttä PASKAA, yhden selittäjän taas.."mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata..."

MIes PILASI tytön elämän, idiootti.

• VamppiTepe
        hullt kirjoitti:

edellinen kirjoitus täyttä PASKAA, yhden selittäjän taas.."mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata..."

Entäs jos tämä tyttö pilasikin miehen elämän?

Mies oli onnellisesti naimisissa ja pienten lasten isä,
        kun nuori nätti teini alkoi piirittää miestä ja käytti hyväkseen
        tämän heikkoutta seksin avulla?

• Pieru tulee
        VamppiTepe kirjoitti:

Entäs jos tämä tyttö pilasikin miehen elämän?

Mies oli onnellisesti naimisissa ja pienten lasten isä,
        kun nuori nätti teini alkoi piirittää miestä ja käytti hyväkseen
        tämän heikkoutta seksin avulla?

Ihan selvä pedofiili. Haavoitetut raukat voivat ottaa tällaiset viestit tosissaan eivätkä ymmärrä, miten paljon yritystä manipuloida niiden takana on. Monesti ovat bonganneet jonkin sanan "isoilta pojilta", kuten vamppipimppi, ja ajattelivat sitten käyttää sitä sellaisessa yhteydessä, että tekee vaikutukset. Erittäin pieniä miehiä, mahtuvat keskikokoisen naisen tossun alle.

• JAsssmin
        hullt kirjoitti:

Taitaa Martalla olla nyt liikaa omia tunteita pelissä, että pitäisi suhtautua asiaan puolueettomasti. Kirjoitin näin: "Noin nuorta on mahdollisesti helpompi manipuloida, totta, mutta noin nuori voi myös pilata tuon miehen elämän leimaamalla hänet pedofiiliksi, vain koska itse päätti kokeilla asioita eikä tiedä mitä haluaa."

En näin: "mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata." Tai näin: ""jos joku on nukkunut puistoon, voi rahat varastaa jne. "
        itsepä nukahti tyyliin... Onko olemassa enää moraalinsa tuntevia aikuisia ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????"

Sinun asenteellasi, joka kerta kun edellä mainitun kaltainen tapaus ilmaantuu keskustelupalstalle, se pitäisi automaattisesti leimata todeksi ja miehen syyksi. Jättää aika vähän oikeuksia miehelle, ja aika paljon oikeuksia ketkerilla tytöille ja naisille. SInun moraalisi on pinnallista, turhamaista ja perustuu tyhmän ja naivin ihmisen maailmankuvaan.

Sanon sen tässä nyt vielä selkeästi ääneen niin voit oikein kiehua omassa egossasi: Mistä sinä tiedät mitä on tapahtunut? Todennäköisesti koko artikkeli on Suomi24 -työntekijän kirjoittama, ja sinä näet tekstissä ainoastaan sen mitä haluat, ja periaatteessa lapsen kertoman mukaan - kaikessa naisellisessa moraalissasi ja oikeudenmukaisuudessasi - olet valmis leimaamaan kyseisen tuntemattoman miehen, tuntemattoman tapauksen perusteella pedofiiliksi?

Sinä näit sekä minun että oletetun uhrin kirjoittamassa tekstissä ainoastaan sen minkä halusit, ja mielestäni miesten oikeudet ovat yhtälailla IHMISTEN OIKEUKSIA, kuin 16-vuotiaiden tyttöjenkin.

Sinun mukaasi 16-vuotias tyttö on automaattisesti kiltti ja viaton prinsessa joka puhuu totta kai totta, ja se on maailmanlaajuinen - pääosin naisissa - majaileva ongelma joka on, kyllä, yhtä vakava ongelma kuin pedofiilitkin. Pedofiilia on helppo syyttää ja vihata, mutta edellä mainittu kuvio - vaikka onkin vain osa suurempaa ongelmaa(osana kuitenkin) - aiheuttaa myös aikamoisen "lumipalloefektin" joka aiheuttaa vääryyttä, ristiriitaa, epäoikeudenmukaisuutta ja kasautuvaa henkistä painetta.

• Jjjjasmin
        hullt kirjoitti:

Taitaa Martalla olla nyt liikaa omia tunteita pelissä, että pitäisi suhtautua asiaan puolueettomasti. Kirjoitin näin: "Noin nuorta on mahdollisesti helpompi manipuloida, totta, mutta noin nuori voi myös pilata tuon miehen elämän leimaamalla hänet pedofiiliksi, vain koska itse päätti kokeilla asioita eikä tiedä mitä haluaa."

En näin: "mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata." Tai näin: ""jos joku on nukkunut puistoon, voi rahat varastaa jne. "
        itsepä nukahti tyyliin... Onko olemassa enää moraalinsa tuntevia aikuisia ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????"

Sinun asenteellasi, joka kerta kun edellä mainitun kaltainen tapaus ilmaantuu keskustelupalstalle, se pitäisi automaattisesti leimata todeksi ja miehen syyksi. Jättää aika vähän oikeuksia miehelle, ja aika paljon oikeuksia ketkerilla tytöille ja naisille. SInun moraalisi on pinnallista, turhamaista ja perustuu tyhmän ja naivin ihmisen maailmankuvaan.

Sanon sen tässä nyt vielä selkeästi ääneen niin voit oikein kiehua omassa egossasi: Mistä sinä tiedät mitä on tapahtunut? Todennäköisesti koko artikkeli on Suomi24 -työntekijän kirjoittama, ja sinä näet tekstissä ainoastaan sen mitä haluat, ja periaatteessa lapsen kertoman mukaan - kaikessa naisellisessa moraalissasi ja oikeudenmukaisuudessasi - olet valmis leimaamaan kyseisen tuntemattoman miehen, tuntemattoman tapauksen perusteella pedofiiliksi?

Sinä näit sekä minun että oletetun uhrin kirjoittamassa tekstissä ainoastaan sen minkä halusit, ja mielestäni miesten oikeudet ovat yhtälailla IHMISTEN OIKEUKSIA, kuin 16-vuotiaiden tyttöjenkin.

Sinun mukaasi 16-vuotias tyttö on automaattisesti kiltti ja viaton prinsessa joka puhuu totta kai totta, ja se on maailmanlaajuinen - pääosin naisissa - majaileva ongelma joka on, kyllä, yhtä vakava ongelma kuin pedofiilitkin. Pedofiilia on helppo syyttää ja vihata, mutta edellä mainittu kuvio - vaikka onkin vain osa suurempaa ongelmaa(osana kuitenkin) - aiheuttaa myös aikamoisen "lumipalloefektin" joka aiheuttaa vääryyttä, ristiriitaa, epäoikeudenmukaisuutta ja kasautuvaa henkistä painetta.

Hoida ensin oma katkeruutesi ja riko ensin oma pilvilinnasi, koita sitten jos voit suhtautua INHIMILLISESTI ja OIKEUDENMUKAISESTI asioihin. Automaattinen "siskot ja lapset eivät koskaan tee mitään väärää" -asenne ei enää oikeasti - pitkällä tähtäimellä - auta ketään.

• 12-13 v

Minua hyväksikäytti poika joka oli silloin 20v tai yli , olin juuri täyttämässä 13v. Kyllä näitä mainpulointi taitureita vaan on ja riittää. Niin kauan kuin oikeustoimi ei anna kunnolla pitkää tuomiota ja yhdessä vaadi vähintään 5v henkisen kuntoutuksen maksua tekijältä tämä touhu jatkuu. '

ei nuori mene munaamaan itseään jonnekin poliisilaitokselle se on selvää. pitäisi olla matalan kynnyksen nuorisopaikka jossa voisi ja uskaltaisi pyytää apua. Viranomaiset on yhtä paskaa ja oikeuslaitos varsinkin.

Älä kerro kenellekään mutta muista ja pistä tiedot kiertoon tyypistä. Taatusti jos kerran harrastaa tuota tulee pv jolloin tulee kadulla vastaan. Minä ainakin hipelöin silloin musalaitteita jos tuo mun tyyppi tulee vaikka jalkakäytävällä tähtäimeen. Meidän vahvuus on se että vanhetaan ja se onmyös vastapuolen heikkous.

• haamumies

Kyllä kannattaa tehdä rikosilmoitus. Täysikäinen kun huväksikäyttää alaikäistä, se on rikos. Jos et uskalla sanoa poliisilke=kärsi vaan

• Ei.

Rikoksen uhri tekee väärin, jos antaa rikoksentekijän liikkua vapaalla jalalla ilman, että poliisilla on ihmisestä minkäänlaisia ilmoituksia tehtynä aikaisemmin. Tällaiset tyypit jää ennen pitkää kiinni toiminnastaan joka tapauksessa TAI älyävät lopettaa ajoissa. Molemmat instanssit ehkäisevät uusia hyväksikäyttötapauksia tapahtumasta, joka on PÄÄASIA.

Joillakin nuorilla on ajattelu hanskassa, aloittajalla ei. Mutta ei pidä kenenkään ottaa henkilökohtaisesti, jos ohjataan ajattelemaan vähän isommassa mittakaavassa, jolla oikeasti voi vaikuttaa konkreettisesti asioihin.

Rikosten uhrien velvollisuus on suojella muita samalta kohtalolta, ilmoittamalla poliisille heti, vaikka ei välttämättä itse koskaan hyväksikäytölleen muuta henkistä/taloudellista kompensaatiota saa.

Sekin vielä, että pistetään vaan huhuja liikkeelle voi madaltaa joidenkin ihmisten kynnystä tehdä perättömiä ilmiantoja, jotka voivat pilata syyttömien ihmisten maineen.

Vaikka onhan se ymmärrettävää, että jos päälle käydään ja eikä tiedä mitä tehdä ja nolottaisi asiasta ilmoitella, niin ei se tarkoita, että on OK antaa asian olla. Ei koskaan.

Tyhmät ihmiset järkeä kalloon.

• asgfdalkgjlkdsa

pystyin niin arvaamaan minkä laisia vastauksia sulle on tänne tullu.. iteki kerroin joskus murheeni, ja ei sitä ku pari vaa tajunnu, muut oli tänne kirjotellu lakipykäliä.

Ymmärrän sinua! minuakin on hyväksikäytetty, montakin kertaa.. ja koska sen hyväksi käytön ei tarttee olla sellasta että minut ois pakotettu seksiin, vaan: mies kertoi rakastavansa minua-harrasti seksiä kanssani-kuulin hänen kaveriltaan että hän puhuu minusta kakkaa ja haluaa minulta vain seksiä. ( tämä oli pahin kokemukseni, sitten on ollut 2 ei niin pahaa, mutta kyllä nekin koska silloin olin 15 vuotias.)

Ehkä minua ei ole tartkoitettu ymmärtämään miehiä. Toisaalta en haluaisikaan ymmärtää, nykyään naiset kiehtovat enemmän.

• Ghost rider

Just tuolaiset ihmiset kuin sinä pitäisi laittaa suolaan ja lihoiksi,kummiskin on kyse ala ikäisestä joka on vielä suomenlain mukaan lapsi se ei ole täysi ikäinen jos et ole sattunut lukemaan sitä laki kirjaa tarkemmin täysi ikäisyys on vasta kun ihminen on 18vuotias ja se ei tarkoita sitä että jos ihminen on täytänyt jo 16vuotta ja käynyt rippikoulun että sillä on itse päätös valta,sinä saat jos tuolaisesta jää kiinni ni lapsiin sekantumisesta ja raiskauksesta tuomion ja nämä lyödään samaan pakettiin vaikka se olisikin vain pelkä lapsiin sekantuminen.Taidat itse olla tämä kyseinen henkilö joka on tämän tehnyt sinä SAATANAN SAIRAS SIKA HANKI ELÄMÄ TAI MENE HOITOO TUOLAISET IHMISET ON ENNEKIN LAITETTU ITÄ-MEREEN,

• sdfghjkkjh

jaahas

• Evvk

Suosittelen että HERÄÄT unestasi, ja menet aamulla kouluun normaalisti!

• Tyttö944444.mene ja ilmoita asijasta vain rohkeasti poliisille ja tee rikos ilmoitus tuolaiset sairaat paskat pitää saada linnaan ni kyllä ne kaikki sinne joutaa,ja linnassa ne saa oikean rangaistuksen

• Pikkusiskonen

Moi, itse olen vaikeimpia asioita käsitellyt selvännäkijän kanssa. Silloin ymmärtää, miks joku juttu tapahtuu, Toivon sinulle onnea ja enkeleitä, Et ole yksin.

• Huh!

Siinä vasta hyväksikäytön uhri...

Kuule neuvoni tää: Älä koskaan, siis todellakaan milloinkaan, luota siihen mitä selvännäkijät sulle satuilee!!!

• ...

Olin myös hyväksikäytön uhri. Hyväksikäyttäjä oli lähisukulainen ja ikää miehellä oli silloin 29v ja perheellinen. Olin tapahtuneiden alettua 13v täytin 14v. Hyväksikäyttöä kesti melkein sen 2v. En asiasta kertonut kenellekkään 3 vuoteen. Lopulta uskalsin avata suuni ja kertoa asiasta vanhemmilleni. Asia on nykyään poliisilla,mutta asia on kovin hitaasti edennyt. Asiasta on nyt tänä päivänä kulunut sen 7v. Minulla auttoi vähän,kun aloin käymään psykologilla. Hyväksikäyttö vaikutti itsetuntooni ja ihmissuhteisiini. En nykypäivänäkään osaa oikein muihin miehiin luottaa, kun kihlattuuni. Kannattaa puhua, siitä on apua ja helpottaa oloa!

• PETTURI SISKO!

Jaa niin sää oot se joka pani OMAN SISKONSA MIESTÄ!!

Pystyit viä pyytään sitä kuskaileen sua kaksistaan ympäri kylää.

ja saunoon menit sen kans ilman siskoos.

ja nyt sää muka oot se hyväkskäytetty!!

Koita nyt tajuta mitä olet tehnyt OMALLE SISKOLLESI!!!

Mees kuule kattoon Sofi Oksasen PUHDISTUS elokuviin

siinä näät millanen selkään puukottaja-sisko oikeen on!

P.S. Siinä näytetään OIKEA raiskaus, sitten kun joku tekee teille sillain kun ne neukkusotilaat, niin sitten teillä on oikeus valittaa ja sanoo että ootte tullu raiskatuks. Se EI oo mikään raiskaus että te meette ite jakaan pi-llua kännissä kenelle tahansa joka huolii ja sitten alkaakin kaduttaa...

• ......
        PETTURI SISKO! kirjoitti:

Jaa niin sää oot se joka pani OMAN SISKONSA MIESTÄ!!

Pystyit viä pyytään sitä kuskaileen sua kaksistaan ympäri kylää.

ja saunoon menit sen kans ilman siskoos.

ja nyt sää muka oot se hyväkskäytetty!!

Koita nyt tajuta mitä olet tehnyt OMALLE SISKOLLESI!!!

Mees kuule kattoon Sofi Oksasen PUHDISTUS elokuviin

siinä näät millanen selkään puukottaja-sisko oikeen on!

P.S. Siinä näytetään OIKEA raiskaus, sitten kun joku tekee teille sillain kun ne neukkusotilaat, niin sitten teillä on oikeus valittaa ja sanoo että ootte tullu raiskatuks. Se EI oo mikään raiskaus että te meette ite jakaan pi-llua kännissä kenelle tahansa joka huolii ja sitten alkaakin kaduttaa...

Olenko jossain kertomuksessani kertonut,että olen pannut siskoni miestä! En koskaan ole niin sanonut.. En ole ollut tuon ikäisenä niin tyhmä,että alan vehtaamaan siskoni miehen kanssa,kun hän on yhdessä siskoni kanssa! Mitä helvetin järkeä siinä olisi ollut!

Enkä edelleenkään ole miestä pyytänyt kuskaamaan minua vaan mies itse sanoi,että voi minut kuskata ystäväni luokse ja hakea pois. Kukaan muu ei kuskannut,kun heillä oli muuta menoa. Siskoni mies ei ole minua kuskannut ympäri kyliä kahdestaan koskaan. Enkä ole seksin perässä ollut koskaan.

Mies tuli saunaan,vaikka kielsin ettei sinne saa tulla! En pyytänyt häntä sinne kanssani saunomaan!

EN ymmärrä miten vaikeaa se voi olla tajuta, etten ole ollut siskoni miehestä pätkääkään kiinnostunut koskaan! Lisäyksenä en ole ollut kännissä siskoni miehen seurassa ja jakanut mitään pillua! Neitsyyteni menetin 20- vuotiaana nykyiselle kihlatulleni,jonka kanssa olen melkein 2v seurustellut ja onnellisempi en voisi olla hänen kanssaan.. Mutta mitä minä sitä selittämään,kun kukaan ei usko. Varsinkaan tuolliaset idiootit,jotka eivät osaa lukea!

• Istutetut muistot
        ...... kirjoitti:

Olenko jossain kertomuksessani kertonut,että olen pannut siskoni miestä! En koskaan ole niin sanonut.. En ole ollut tuon ikäisenä niin tyhmä,että alan vehtaamaan siskoni miehen kanssa,kun hän on yhdessä siskoni kanssa! Mitä helvetin järkeä siinä olisi ollut!

Enkä edelleenkään ole miestä pyytänyt kuskaamaan minua vaan mies itse sanoi,että voi minut kuskata ystäväni luokse ja hakea pois. Kukaan muu ei kuskannut,kun heillä oli muuta menoa. Siskoni mies ei ole minua kuskannut ympäri kyliä kahdestaan koskaan. Enkä ole seksin perässä ollut koskaan.

Mies tuli saunaan,vaikka kielsin ettei sinne saa tulla! En pyytänyt häntä sinne kanssani saunomaan!

EN ymmärrä miten vaikeaa se voi olla tajuta, etten ole ollut siskoni miehestä pätkääkään kiinnostunut koskaan! Lisäyksenä en ole ollut kännissä siskoni miehen seurassa ja jakanut mitään pillua! Neitsyyteni menetin 20- vuotiaana nykyiselle kihlatulleni,jonka kanssa olen melkein 2v seurustellut ja onnellisempi en voisi olla hänen kanssaan.. Mutta mitä minä sitä selittämään,kun kukaan ei usko. Varsinkaan tuolliaset idiootit,jotka eivät osaa lukea!

No miten se sitten sua on muka "hyväkskäyttäny"?

Oot kertonu että "Olin 15 vuotias silloin, kun siskoni mies hyväksikäytti minua melkein 2 vuotta." (miks sun ikä vaihtelee joka kerta?)

Jollei se oo ees pannu sua niin mitä sää oot sen kans noi kaks vuotta tehny?

"aloin käymään psykologilla"

Oiskohan tää se syy miks koet olevas "hyväkskäytetty"?

Sulla taitaa olla valemuistosyndrooma, False Memory Syndrome (FMS).

Nainen menee psykoterapeutille etsimään apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa. Terapeutti kertoo hänelle, että hän on voinut joutua hyväksikäytön kohteeksi lapsena joka selittää hänen oireensa. Nainen hyväksyy selityksen.

Pedofiili kohun myötä ilmaantui terapeutteja, jotka uskoivat, että lapset tukahduttavat muiston seksuaalisesta hyväksikäytöstä pian kokemuksen jälkeen, mutta sairastuvat myöhemmin erilaisiin fyysisiin ja mielenterveydellisiin sairauksiin unohdetun kokemuksen seurauksena.

Terapeutit houkuttelevat potilaansa (enimmäkseen naisia) muistojenpalautusterapiaan (Recovered Memory Therapy, RMT), jonka tarkoitus on palauttaa potilaan mieleen tarkkoja muistikuvia hyväksikäyttökokemuksesta.

Muistiinpalautusterapia käyttää hyväkseen ihmisen taipumusta syyttää vaikeuksistaan toisia ja etsiä yksinkertaisia vastauksia elämän monimutkaisiin ongelmiin. Vaikka terapiaan osallistunut toivoo parantuvansa "muistamalla tukahdutetut muistot", hänen tilanteensa muuttuu yleensä vaikeammaksi: ihmissuhteet rikkoutuvat väärien syytösten takia, ongelmien todelliset syyt jäävät käsittelemättä hyväksikäyttö syytösten varjossa, ja usein kallis ja aikaa vievä terapia muodostaa itse pahimman ongelman.

Psykoterapia tuottaa haitallisia fantasioita, jotka tulkitaan väärin muistoiksi. Vaikka terapeutti ja potilas kutsuvat niitä palautetuiksi muistoiksi, ne ovat todellisuudessa vääriä muistoja.

Eli sulla on todennäköisesti ollut fantasioita siskos miehestä ja kuvittelit että aina kun se katso sua, se muka halus sua, vaikkei näin ollut kun vaan sun omassa päässä. Nyt kun vihdoin tajusit ettei se tuu koskaan haluaan sua, päätit syyttää sitä hyväkskäytöstä ja näin kostaa sille.

Käy oikeesti kattomassa Sofi Oksasen Puhdistus-elokuva, niin näät mitä kauheuksia siskon miehen himoitseminen saa aikaan!

• ...
        Istutetut muistot kirjoitti:

No miten se sitten sua on muka "hyväkskäyttäny"?

Oot kertonu että "Olin 15 vuotias silloin, kun siskoni mies hyväksikäytti minua melkein 2 vuotta." (miks sun ikä vaihtelee joka kerta?)

Jollei se oo ees pannu sua niin mitä sää oot sen kans noi kaks vuotta tehny?

"aloin käymään psykologilla"

Oiskohan tää se syy miks koet olevas "hyväkskäytetty"?

Sulla taitaa olla valemuistosyndrooma, False Memory Syndrome (FMS).

Nainen menee psykoterapeutille etsimään apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa. Terapeutti kertoo hänelle, että hän on voinut joutua hyväksikäytön kohteeksi lapsena joka selittää hänen oireensa. Nainen hyväksyy selityksen.

Pedofiili kohun myötä ilmaantui terapeutteja, jotka uskoivat, että lapset tukahduttavat muiston seksuaalisesta hyväksikäytöstä pian kokemuksen jälkeen, mutta sairastuvat myöhemmin erilaisiin fyysisiin ja mielenterveydellisiin sairauksiin unohdetun kokemuksen seurauksena.

Terapeutit houkuttelevat potilaansa (enimmäkseen naisia) muistojenpalautusterapiaan (Recovered Memory Therapy, RMT), jonka tarkoitus on palauttaa potilaan mieleen tarkkoja muistikuvia hyväksikäyttökokemuksesta.

Muistiinpalautusterapia käyttää hyväkseen ihmisen taipumusta syyttää vaikeuksistaan toisia ja etsiä yksinkertaisia vastauksia elämän monimutkaisiin ongelmiin. Vaikka terapiaan osallistunut toivoo parantuvansa "muistamalla tukahdutetut muistot", hänen tilanteensa muuttuu yleensä vaikeammaksi: ihmissuhteet rikkoutuvat väärien syytösten takia, ongelmien todelliset syyt jäävät käsittelemättä hyväksikäyttö syytösten varjossa, ja usein kallis ja aikaa vievä terapia muodostaa itse pahimman ongelman.

Psykoterapia tuottaa haitallisia fantasioita, jotka tulkitaan väärin muistoiksi. Vaikka terapeutti ja potilas kutsuvat niitä palautetuiksi muistoiksi, ne ovat todellisuudessa vääriä muistoja.

Eli sulla on todennäköisesti ollut fantasioita siskos miehestä ja kuvittelit että aina kun se katso sua, se muka halus sua, vaikkei näin ollut kun vaan sun omassa päässä. Nyt kun vihdoin tajusit ettei se tuu koskaan haluaan sua, päätit syyttää sitä hyväkskäytöstä ja näin kostaa sille.

Käy oikeesti kattomassa Sofi Oksasen Puhdistus-elokuva, niin näät mitä kauheuksia siskon miehen himoitseminen saa aikaan!

Kun se hyväksikäyttö alkoi olin sen 13v (Täytin sinä vuonna 14v) ja se loppui minun täyttäessä 16. Siinä välillä ne on tapahtuneet. Hyväksikäyttöön ei liity aina seksi,jos olet niin luullut. Tässä on melko samat asiat mitä olen kokenut sen 2v paitsi (ei seksi tai suuseksi en ole miehen intiimeihin paikkoihin koskenut koskaan..)

SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ TAI HYVÄKSIKÄYTTÖÄ OVAT:

- Puristelu esim. rinnoista tai takamuksesta.
        - Käsien työntäminen esim. alushousuihin tai paidan alle.
        - Pitkäkestoinen, intiimi koskettelu tai hieronta.
        - Lisäystä,että siskoni mies esitteli minulle hänen penistänsä ja yritti minun käteni laittaa väkisin hänen peniksen päälle,mutta sain käden otettua pois.
        - Puhui minulle seksistä.
        - Hieroi penistänsä minun säärtäni vasten saunassa,kun laittoi samalla vettä ämpäriin letkulla ja lisäyksenä miehen omat lapset oli vieressä saunanlaiteilla,mutta olivat niin pieniä,etteivät muista tuollaisia asioita.

Hyväksikäytetty tai häirinnän uhri ei ole ennalta arvannut/odottanut tulevaa tapahtumaa eikä pysty puolustautumaan ennen kuin tilanne on ohi.¨

SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ TAI HYVÄKSIKÄYTTÖÄ EIVÄT OLE:
        - Kätteleminen.
        - Ystävällinen halaus.
        - Pieni suukko poskelle.
        - Seksin ehdottaminen täysi-ikäiselle.

Eikä minulla ole mitään valemuistosyndroomaa. En ole koskaan siskoni miestä halunnut millään seksuaalisella tavalla koskaan! Se vain on ja pysyy,että en ole noissa tilanteissa pystynyt puolustautumaan miehen käyttäessäni minua hyväksi. En jaksa tästä aiheesta enää jauhaa,kun saan syyt omaan niskaani,vaikka en ole mitään väärää tehnyt. Valitettavasti en ole ollut missään muistojenpalautusterapiassa ja minua ei ole kukaan mihinkään terapiaan kutsunut. Ihan kuule itse menin psykologin puheille ja hyvin muistan tarkalleen ne asiat mitä siskoni mies minulle teki. Tästä on jo se 7v ja toivon mukaan saan asian nyt tämän vuoden puolella pois alta ja mies pääsee kuulusteluihin myöntämään tekonsa,niin kun varmasti tekeekin ellei halua jäädä sinne seinien sisälle kauemmaksia aikaa.

• Vien siskon miehen?
        ... kirjoitti:

Kun se hyväksikäyttö alkoi olin sen 13v (Täytin sinä vuonna 14v) ja se loppui minun täyttäessä 16. Siinä välillä ne on tapahtuneet. Hyväksikäyttöön ei liity aina seksi,jos olet niin luullut. Tässä on melko samat asiat mitä olen kokenut sen 2v paitsi (ei seksi tai suuseksi en ole miehen intiimeihin paikkoihin koskenut koskaan..)

- Lisäystä,että siskoni mies esitteli minulle hänen penistänsä ja yritti minun käteni laittaa väkisin hänen peniksen päälle,mutta sain käden otettua pois.
        - Puhui minulle seksistä.
        - Hieroi penistänsä minun säärtäni vasten saunassa,kun laittoi samalla vettä ämpäriin letkulla ja lisäyksenä miehen omat lapset oli vieressä saunanlaiteilla,mutta olivat niin pieniä,etteivät muista tuollaisia asioita.

Hyväksikäytetty tai häirinnän uhri ei ole ennalta arvannut/odottanut tulevaa tapahtumaa eikä pysty puolustautumaan ennen kuin tilanne on ohi.¨

- Kätteleminen.
        - Ystävällinen halaus.
        - Pieni suukko poskelle.

Eikä minulla ole mitään valemuistosyndroomaa. En ole koskaan siskoni miestä halunnut millään seksuaalisella tavalla koskaan! Se vain on ja pysyy,että en ole noissa tilanteissa pystynyt puolustautumaan miehen käyttäessäni minua hyväksi. En jaksa tästä aiheesta enää jauhaa,kun saan syyt omaan niskaani,vaikka en ole mitään väärää tehnyt. Valitettavasti en ole ollut missään muistojenpalautusterapiassa ja minua ei ole kukaan mihinkään terapiaan kutsunut. Ihan kuule itse menin psykologin puheille ja hyvin muistan tarkalleen ne asiat mitä siskoni mies minulle teki. Tästä on jo se 7v ja toivon mukaan saan asian nyt tämän vuoden puolella pois alta ja mies pääsee kuulusteluihin myöntämään tekonsa,niin kun varmasti tekeekin ellei halua jäädä sinne seinien sisälle kauemmaksia aikaa.

En vaan jaksa ymmärtää MIKSI menit vuodesta toiseen sen kanssa jos se muka "hyväksikäytti" sinua, vaikket edes fantasioinut siitä?

Menit sen kanssa kahdestaan saunaan useita kertoja, vaikka se oli jo tehny noita juttuja? Tuntuu siltä että halusit sen tekevän jotain koska se oli jännää? Vai mikä ihmeen syy oli kerta toisensa jälkeen vuosi kausia tehdä sen kans kaksin kaikkee niin että taas voi jotain seksuaalista tapahtua?

Ei kukaan joka ei oikeasti halua, mene uudestaan ja uudestaan epämiellyttävän tyypin kanssa saunaan, kaksistaan ajelulle, jne..

Paljon uskottavampaa olisi jos tunnustaisit suoraan että "joo mua kiihotti se että siskon mies himoitsee mua, eikä isosiskoo, pääsempäs näyttään sille että saan sen miehen aina jos vaan haluan".

• ...
        Vien siskon miehen? kirjoitti:

En vaan jaksa ymmärtää MIKSI menit vuodesta toiseen sen kanssa jos se muka "hyväksikäytti" sinua, vaikket edes fantasioinut siitä?

Menit sen kanssa kahdestaan saunaan useita kertoja, vaikka se oli jo tehny noita juttuja? Tuntuu siltä että halusit sen tekevän jotain koska se oli jännää? Vai mikä ihmeen syy oli kerta toisensa jälkeen vuosi kausia tehdä sen kans kaksin kaikkee niin että taas voi jotain seksuaalista tapahtua?

Ei kukaan joka ei oikeasti halua, mene uudestaan ja uudestaan epämiellyttävän tyypin kanssa saunaan, kaksistaan ajelulle, jne..

Paljon uskottavampaa olisi jos tunnustaisit suoraan että "joo mua kiihotti se että siskon mies himoitsee mua, eikä isosiskoo, pääsempäs näyttään sille että saan sen miehen aina jos vaan haluan".

Olenko sanonut,että olen mennyt useita kertoja miehen kanssa saunaan? tai ylipäätänsä,että mies on minua koko ajan kahdestaan kuljettanut ajelulle? EN! Nuo on tapahtunut ainoastaan sen kerran tai kaksi. Minä en ole hakenut mieheltä mitään huomiota,vaan olen tehnyt omia juttujani. Mies on tullut viereeni,kun olen katsonut tv.tä tai ollut koneella tai muualla.

Luuletko, että se oli jotenkin helppoa omassa kodissaan vältellä koko ihmistä. Sanonpa nyt, ettei se helppoa ollut koko ajan olla jossain toisessa huoneessa,etten vain joudu hänen kanssaan samaan huoneeseen kahdestaan.
        En ole miestä halunnut millään seksuaalisella tavalla. Hankalaa se elämä oli,kun ei voinut kotonansa olla rauhassa vkl:sin, vaan joutui pelkäämään mitä seuraavaksi tapahtuu. Eikä minulla ollut oikein ystäviäkäänn tuolloin ja ainoastaan yhden hyvän ystävän kanssa vietin silloin tällöin aikaa,kun hänet pystyin joskus näkemään.

Minäkään en jaksa YMMÄRTÄÄ miksi asiat on noin vaikea uskoa!!

• Sisaruskateuttako?
        ... kirjoitti:

Olenko sanonut,että olen mennyt useita kertoja miehen kanssa saunaan? tai ylipäätänsä,että mies on minua koko ajan kahdestaan kuljettanut ajelulle? EN! Nuo on tapahtunut ainoastaan sen kerran tai kaksi. Minä en ole hakenut mieheltä mitään huomiota,vaan olen tehnyt omia juttujani. Mies on tullut viereeni,kun olen katsonut tv.tä tai ollut koneella tai muualla.

Luuletko, että se oli jotenkin helppoa omassa kodissaan vältellä koko ihmistä. Sanonpa nyt, ettei se helppoa ollut koko ajan olla jossain toisessa huoneessa,etten vain joudu hänen kanssaan samaan huoneeseen kahdestaan.
        En ole miestä halunnut millään seksuaalisella tavalla. Hankalaa se elämä oli,kun ei voinut kotonansa olla rauhassa vkl:sin, vaan joutui pelkäämään mitä seuraavaksi tapahtuu. Eikä minulla ollut oikein ystäviäkäänn tuolloin ja ainoastaan yhden hyvän ystävän kanssa vietin silloin tällöin aikaa,kun hänet pystyin joskus näkemään.

Minäkään en jaksa YMMÄRTÄÄ miksi asiat on noin vaikea uskoa!!

Ei sun siskokaan usko sua:
        "kun sain siskolleni kerrottua, niin siskoni ei uskonut minua sitten millään, että hänen miehensä on tuollaista tehnyt vaan olin itse syyllinen ja keksi kaikenlaisia asioita, että olisin ollut mieheen ihastunut ja mennyt miehen perässä saunaan"

Sitäpaitsi sä oot keväällä 2012 kertonu että olit "hyväkskäytettäessä" 15-16 vuotias.

Se on hyvä että käyt psykiatrilla, koska kyllä sulla jotain henkisiä ongelmia selvästi on. Se että mistä ne sitten johtuu onkin ihan toinen juttu.

• ...
        Sisaruskateuttako? kirjoitti:

Ei sun siskokaan usko sua:
        "kun sain siskolleni kerrottua, niin siskoni ei uskonut minua sitten millään, että hänen miehensä on tuollaista tehnyt vaan olin itse syyllinen ja keksi kaikenlaisia asioita, että olisin ollut mieheen ihastunut ja mennyt miehen perässä saunaan"

Sitäpaitsi sä oot keväällä 2012 kertonu että olit "hyväkskäytettäessä" 15-16 vuotias.

Se on hyvä että käyt psykiatrilla, koska kyllä sulla jotain henkisiä ongelmia selvästi on. Se että mistä ne sitten johtuu onkin ihan toinen juttu.

Voi herranjestas,kun jaksat jauhaa joka asiasta! En käy enää psykologilla,kun se loppui jo 2011 keväällä. En ole kateellinen isosiskolleni,kun hänellä on tuollainen mies,joka käyttää hyväksi toisen pikkusiskoa. Valitettavasti en voi asialle mitään,että siskoni on sellaisen miehen kanssa yhdessä vieläkin, joka voi tulevaisuudessa hyväksikäyttää hänen omia lapsiaan tai jotain muuta viatonta tyttö lasta. Siskoni ei ehkä usko minua, mutta muut uskovat ja se on pääasia. Siskoni on ehkä vähän sinisilmäinen,kun uskoo mieluummin miestänsä,kun omaa pikkusiskoansa. Eiköhän tämä samasta asiasta jauhaminen riittänyt tähän ainakin mulle. Eiköhän sunkin kannata jo luovuttaa ja lopettaa tuo ylimääräinen hössötys! Asia ei miksikään muutu piste! Senkus yksinäs mietit mitä haluat,mutta se ei sitä tosi asiaa muuta,että mua on hyväksikäytetty 7v sitten...

• luulempa

näillä palsoilla olevien hyväksykäyttöjuttujen olevan 99,99%:sti joidenkin feministilehmien "kaikki miehet on pedareita ja sikoja asenteen" omaavia kirjoittajia. Katketoituneita ihmispoloisia, mies on jättänyt kun itse on kauhea valittava läski lehmä ja vaikea tapaus ja sen jälkeenhän kaikki miehet tietenkin ovat sikoja,näin se menee...

Tosin en nyt tarkoita etteikö hyväksikäyttöä tapahtuisi, tietysti tapahtuu ja se on valitettavaa, mutta älkää PLIIS leimatko kaikkia miehiä sellaisiksi.

Onko suomessa menossa joku miesten ja naisten välinen sota, siltä tuntuu. Olen asunut Saksassa nimittäin yli 15 vuotta ja siellä ei ollut vastaavaa, enkä usko olevan kovin monessa muussakaan maassa.

• osittain samaa mieltä, että naisten kommentit haistaa läpi sisällön perusteella, mutta ei Suomessa ole mies-naissotaa, se rajottuu vain tänne suoli24:n sylkykuppilaan

• mies 46

Hei.

Olen 46 vuotias mies ja kokenut hyväksikäyttöä myös seksuaalisesti. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta koin tuota aikuisena aikuisilta naisilta.
      Syy on se, että olen herkkä ja syvällinen ja naisten mielestä hyvännäköinen.

Itse olen hyvin perhekeskeinen, toisista aidosti välittävä, mutta naiset joihin tutustuin, vakuuttivat ihan jotain muuta vain saadakseen minut sänkyyn.

En osannut puolustaa itseäni ja hyväksikäytön traumat todella sattui.
      Ulkoinen kauneus ei vain ole oman arvoajatteluni perusta, se on varsin pinnallinen ja helposti hajoava (onnettomuudet).

Meni kauan ennen kuin seksuaalisesta hyväksikäytöstä toipuu. Mutta toi tullessaan kyllä karismaa, vahvisti omia rajoja aitoonkin rakkauteen, joka ei rakennu turhan pinnallisiin arvoihin.
      Enää en esim. tutustele naisiin, jotka ovat ns. helppoja ja haluavat helposti sänkyyn. En vain syty seksuaalisesti enää ilman rakkautta ja aitoa syvää välittämistä.

Toivottavasti tuo kokemuksesi tuo tuon saman vahvuuden ja kasvun aitoihin tunteisiin kuuluvaan seksiinkin. Minulle nuo kokemukset oli lopulta kasvattavia ja toi tiedon mistä puusta se oma puolisonikin olisi veistetty.

• Soita poliisille!

Sellainen sika pitää laittaa vastuuseen teoistaan! Sun täytyy käräyttää se jätkä! Sellaista miestä täytyy rankaista!

Sunkin elämä olisi sen jälkeen varmasti helpompaa... et voi pitää tuota kaikkea sisälläsi, muuten et pääse siitä koskaan yli!

• Kaltoinkohdeltu

Hyvä kirja aiheesta: Hyväksikäytetyt Visa Kuusikallio ja Katri Kuusikallio. Kehotttaisin kaikkia lukemaan.

• strejnerjsrjsr

- Yllyttäminen seksiin esim. rahasta.
      - Pitkäkestoinen, intiimi suuteleminen.
      - Pakottaminen koskettelemaan seksuaalista mielihyvää tuottavista paikoista.
      - Pakottaminen katsomaan esim. pornoa.
      - Pakottaminen suuseksiin.
      - Pakottaminen seksiin.

- Kätteleminen.
      - Ystävällinen halaus.
      - Pieni suukko poskelle.

• just joo

Kaikkee ne ylläpitäjät keksii.

• Maija56/00

Moni nuori tyttö masentuu kun naiskuva on vääristynyt. Nuoret tytöt kävelee kadulla kovassa pakkasessakin rinnat paljaana. Madonnaa ja leidi Kakkaa ihaillaan kun ne tanssii miesten keskellä korseteissaan. Nuori tyttö kuvittelee sen olevan normaalia arkihuttua. Sitten kun joku jotain ehdottelee, niin suostutaan kun ympäristö ja vallitseva naiskuva niin vaatii. Sitten jälkeenpäin alkaa kuitenkin kaduttaa kun elämä on muutenkin ankeaa, tylsää ja opiskelukaan ei maistu. Imelä marjasidukka kyllä maistuu. Paha olo laitetaan miesten syyksi. Suomi on täynnä miesvihaajia ja tulee aina olemaan. Mitä tekee vanhoillis-liberaali luterilaiset nais uskovaiset tämän naisihannekuvan korjaamisen suhteen? EI MITÄÄN ! ! ! Heillä näkyy vain olevan niin kova kiire ja hinku valtakunnan ykkösvirkoihin, ettei heillä ole aikaa nuorten tyttöjen väärän naiskuvan korjaamiseen.

• habla.

HEH. Kylläpäs herättää kovasti tunteita ihmisissä kun tytteli on kenties nähny vilaukselta kikkeliä. Voi sentään.
      Ja ihan vuoden on tuollaista hyväksikäyttöä tapahtunut ja ihminen herää nyt sitten kun sitä ei enään ole??????????halooo . Haisee niin kakalle tämä juttu taas ettei mitään rajaa. Ketään normaalia ihmistä ei voi hyväkseenkäyttää vuotta ilman toisen osapuolen omaa tahtoa. Suomessa tehdään valtavasti aiheettomia raiskaus ilmoituksia vuosittain. Ne on just nää bimbot jotka niitä tekee. Koita vaan sopeutua mailmaan ja miettiä tekemisiäs ja sitä missä meni vikaan ja ota onkees.

• Kusetusta  .

Tämähän on taas näitä suoli24-toimituksen tekemiä kirjoitusavauksia jotka sitten nostetaan etusivulle jotta saadaan kävijöitä ja mainostajille katetta.

Sen huomaa ammattimaisesta kirjoitustavasta joka ilmenee esimerkiksi kappalejaossa. Ja jos et usko niin katso suurinta ossa vastauksista, nimittäin niissä on se tyypillisen nettikirjoittajan kirjoitustapa eli kaikki yhteenpötköön.

• 59687878795

Mukavaa kun meitä vanhempia suositaan noissa panohommisa... kivaa se on panna nuorta 16v......hienoa saada työntyä nuoreen ...ei laki sitä kiellä...

• tollo o
        59687878795 kirjoitti:

Mukavaa kun meitä vanhempia suositaan noissa panohommisa... kivaa se on panna nuorta 16v......hienoa saada työntyä nuoreen ...ei laki sitä kiellä...

sulle varmaan vankilassa näytetään kuinka hauskaa se on....
        saat mitä' tilaat

• seonturpaan
        59687878795 kirjoitti:

Älä kävele pimeällä kadulla vastaan.

• Tuideritinde

Joo, ämmä luuli saavansa rahnaa, mainetta ja mammonaa ja nyt vinkuu.Olet säälittävä, käperry johonkin koloon, kukaan ei sua halua, möllö.

• per.kl.een k.u..si.ä

Jumalauta, jätkä

Puhut lapselle kuin huoralle, saat...nan mulkvisti.

• JaSmInNnn

Mitä muuta tietoa kellään täällä asiasta on, paitsi että 16-vuotias tyttö sanoo tulleensa hyväksikäytetyksi? Jos näin on, se on ikävää ja väärin, mutta kuka idiootti näillä perustein ja tiedoin ottaa kantaa puoleen tai toiseen? Mitä jos tyttö on itse päättänyt haluta seksisuhteen vanhemman miehen kanssa, ja kun ei tunnukaan hyvältä tuo OMA PÄÄTÖS, laitetaan kaikki miehen syyksi?

Noin nuorta on mahdollisesti helpompi manipuloida, totta, mutta noin nuori voi myös pilata tuon miehen elämän leimaamalla hänet pedofiiliksi, vain koska itse päätti kokeilla asioita eikä tiedä mitä haluaa. Eihän kenenkään aikuisen miehen pitäisi 16-vuotiaan kanssa aloittaa seksisuhdetta, mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata.

Miettikääpä, äiti-raivottaret ja feministit, mitä jos tilanne olisi toisin päin? 16-vuotias poika ilmoittaisi tänne, että häntä on hyväksikäytetty seksuaalisesti pitkän aikaa, koska oli seksisuhteessa saman työpaikan työntekijään, "johon on oppinut luottamaan"?

Sympatiat puolellesi jos hyväksikäyttöä on tapahtunut, mutta olet kuitenkin jo sen ikäinen, että tällainen aloite ei välttämättä muuta kuin pahenna asiaa. Kerro poliisille rehellisesti mitä on tapahtunut, ja kuuntele mitä ne sanoo. Ensin kun herätät täällä suuren määrän tunteita puutteellisilla tiedoilla.

• Aikuinen77

Nythän on kuin onkin kyse siitä, että huomaatteko, kuinka LAPSI 16-vuotias vielä on! Ei se tarkoita mitään, jos on päivän alle, tai päälle! Nyt on kyse nuoren neidin hädästä! ja häntä täällä syyllistetään.

Mene käymään vaikka terveydenhoitajan pakeilla. Hän voi ohjata sinua eteenpäin! Tässä on varmasti tapahtunut vääryys sinua kohtaan! Vanhemmille kertominen voisi olla todella hyvä juttu, jos sinusta vain siltä tuntuu, että uskallat ja haluat.

• Löysääpäässä

Olen 16-vuotias poika ja uskallan nyt avautua täällä. 40-vuotias nainen käyttää minua koko ajan hyväkseen, enkä minä torvelo osaa muuta kuin valittaa täällä suoli24-palstalla, koska olen niin v****un tyhmä ääliö.
      Siis ketjun aloittaja, et voi olla noin idiootti - ethän?

• pas..aa jauhava

Oikeasti olet n. 46-68 vuotias pedofiliaa harrastava mieshenkilö, joka yrittää kääntää asiat päälaelleen. Paskat sä mikään normaali 16v kundi oot! Kaukana ja monta vuotta siitä.

• Mahdollisestitietoa

Heippa,
      Alkaako kyseisen henkilön etunimi M-kirjaimella?
      En viitsi tässä suoraan nimiä kysyä ym, mutta saatan tietää asiasta paljon.

• Löysääpäässä

Alkaa

• apuasaa
        Löysääpäässä kirjoitti:

Alkaa

Mahdollisestitietoa ja Löysääpäässä yrittävät sotkea kuviot, kysessä sama henkilö eri nimimerkeillä puhuu muka toisen kanssa. Mene tyttö-hyvä pikimiten poliisin juttusille. Älä päästä näitä lukuisia pedofiileja taas pälkähästä!

• aatu76

minusta sinun kannattaisi varata aika vaikka mielenterveysasemalle ja käydä asiat siellä läpi psygologin tai asioihin perehtyneen henkilön kanssa.jos itse vain mietit niitä niin ne vaan kasvaa suuremmaksi mielessäsi.en tiedä minkälainen perhe sinulla on mutta en usko että siintä olisi hyötyä jos heille kerrot,kuten tiedätkin niin lain silmissä mies ei ole tehnyt mitään väärää koska olet ollut jo 16v.jos vanhempasi kävisivät asiaa hoitamaan niin joutuisit vain turhiihin kuulusteluihin ja toinen osapuoli myös,siis turhiihin että asiasta ei nostettaisi syytettä ja leimaisit itsesi turhaan.ennenmin apua niiltä jotka sitä antaa,pelkkä juttelu ja se että pystyt asian jollekkin kertomaan voi auttaa jatkamaan helpommin.

• tauno palaa

Taitaapa tulla jo laki avuksi jos asia tapahtuu työpaikalla, ja tytön työharjoittelussa!

Onko täällä kaikki aivan hulluja! Hyväksikäyttöä raakaa!

• 52v hyväksikäytetty?

""JA tässä nyt oli hyväksi käyttö, se on hyväksi käyttö jos tuntee hyväksikäytetyksi. Vaikka hän nauttikin silloin seksistä miehen kanssa""

Ei aina se VANHEMPI ole se hyväksikäyttäjä:

52-vuotias Maiju kertoo että: Tunnen olevani hyväksikäytetty

"Olen viiskymppinen eronnut nainen ja tapaillut noin puoli vuotta kolmekymppistä miestä. Kaveri tulee muutamana iltana viikossa luokseni yöksi. Viikonloppuisin yleensä päivisin ja iltasin lähtee kavereidensa kanssa bariin. Usein jää sille tielle ja tulee seuraavana päivänä ja joskus samana yönä kauheessa kännissä."

Vanhemmasta naisesta tuntuu että nuorempi mies hyväksikäyttää häntä.

Onko siis Maijukin hyväksikäytetty? Pitäisikö mies tuomita?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10943774

• .....

Etkä pelkää.

• Tiikeri sängyssä 51v

""Kuka 16v nuori tyttö haluis panna 40v miestä vapaaehtosesti??! Mieti ny järjellä""

Miksipäs ei?

16-vuotias voi NAIDA virallisesti vaikkapa yli 50-vee ukkelin:

He's a tiger in bed': 16-vuotias vaimo paljastaa hänen 51-vuotiaasta aviomiehestään

'He's a tiger,' Stodden told about Hutchison's bedroom performance after her husband said he wished he had been a virgin on their wedding night

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2017105/Courtney-Stodden-16-reveals-Doug-Hutchison-51-tiger-bed.html

Jos ja kun tämäkin tepe, joka ulkonäkönsä perusteella saisi vaikka minkä miehen, siitä huolimatta valitsee yli viiskymppisen äijän, niin miksei muka tämän jutun 16-v voisi itse olla halunnut tuota miestä? Sitä paitsi, eihän me edes tiedetä minkä näköinen tämä 16v oli? Mitä jos se oli joku kamala siiderivalas joka näytti paljon vanhemmalta?

• notgrazy

Ei yksi hullu oikeuta kaikkia käyttäytymään hullun tavoin.

• Noo..tuota ei kannata masentua tosiaankaan tästä..harmillista siis jos 40v mies ei tajua nuorempien ajatusmaailmaa ja näin ollen puskee läpi tahtoaan puoliväkisin..ei siis todellakaan ole noloa sinun puolestasi ja koita säilyttää silti hyvä itsetunto tästäkin tapauksesta huolimatta..kyllä se minun mielestäni tässä tapauksessa on vanhempien ihmisten vastuulla tietää miten käyttäytyä vaikka ei ehkä ihan lainpykälien mukaan mitään väärää olisikaan tehty..harmillista oikeasti :(

• FY

EN JAKSA EDES OTSIKKOA PIDEMPÄÄ LUKEA. MUTTA MITÄS JOS TE KAIKKI VAAN PITÄISITTE NE HELVETIN HOUSUT JALASSA NI EI TULIS NÄITÄKÄÄN KESKUSTELUJA. TÄMÄ KOSKEE TEITÄ KAIKKIA PERKELE

• Satua koko aloitus

Mielstäni aloittaja halusi vaan aloittaa seksielämän aikanaan, piti lystiä nussiessaan vanhempaa kokeneempaa miestä. Vasta myöhemmin alkoi sitemån kaduttaa että kaveri olikin iältäään vanhempi. Siitä hänkirjoittaakin, ei kadu tekemisiään vaan partnerin ikää. Jos riemua riittää 16 vuotiaana vuoden verran niin ei siitä muita voi syyttää. Ota aloittaja ensi kerralla nuorempi partneri.

• Hyväksikäytetty

Moi!

Minua on käytetty lapsena hyväksi, koskaan en asiasta puhunut. Tai puhuin sitten kun oli myöhäistä saada tekijä tilille. Kaduttaa näin jälkeenpäin että avasin suuni vasta vaarini kuoleman jälkeen. Minä olen selvinnyt asiasta ihan ok. >Mutta sukulaistytöt joille tapahtunut sama ei ole selvinnyt yhtähyvi. Joten minun kanta on että kannattaa puhua ainakin jollekkin. Asian tulee jossain elämänvaiheessa kuitenkin käsiteltäväksi.

Äläkä väälitä noista tyhmistä kirjotuksista.

• remppaeki

Luin noita vastauksia. Siis oikeesti kukaan täällä ei pysty antamaan sinulle vastausta ahdinkoosi, he puhuvat vain pedofiilistä ja ties mistä, mutta ahdinkoosi et saa vastausta. Jos haluat hyväksikäyttäjän kiinni, niin ainoa oikea taho on viranomainen, sieltä saat neuvoa ja tukea ja vasta sen jälkeen voit miettiä mitä tehdä. Muista että viranomaisilla on ehdoton vaitiolovelvollisuus.

• Tympääntynyt

MITÄHELVETTIÄ!!
      sanoi laki mitä sanoi 16 vuotias on vielä lapsi, ja jos tämä tytön tarina on todella totta (Mitä kukaan teistä ei voi tietää), on tämä silloin hänen avunhuutonsa!!, taas jälleen näkee, että tällaiset keskutelu palstat on IHAN PERSEESTÄ! kukaan ei puhu, siitä mistä viesti ketjun aloittaja puhuu, suurin osa vastauksista täysin aiheen vierestä ja toden näköisesti jutun aloittajalla entistä paskempi olo ja mikä parasta, täällä syyllistetään uhria!!!!!!!! ...ja ainut asia mitä täällä jatkuvasti mietitään oikein älynystyröitä käyttäen ...ONKO TÄMÄ JUTTU PROVO? JOO KYLLÄ VARMAAN ON, PROVO PROVO PROVO!!!!!!!!!!!!! VOI KIESUS! ja vastaukseni tytölle on että mene poliisin juttusille, täältä ei apua saa...tsemppiä sinulle!

• Rajat rikottu

Terapia ja vertaistuki auttoi minua ymmärtämään läheisyyden ja seksuaalisuuden rajan. Hain aikusesta miehestä läheisyyttä ja turvaa, joka johtikin hyväksikäyttöön.
      Alaikäinen on aina uhri.Esim. sexposta saat apua myöhemmin, jos tulee ongelmia seksuaalisuuteen liittyvien kysymysten kanssa.
      Jos syyllistät itseäsi, alat vain hävetä itseäsi. Hae apua.

• 17v

Typerys sinä olet etkä mikää uhri. Se käy hyvin ilmi tekstistäsi. Helvetin untamo.
        Lesbojako te olette vai mikä tässä on jengillä ongelma.
        Menkää hoitamaan 16v poikia kuntoon. Minä takaan,että ne ei oo pahoillaan kun saa pillua sama minkäikäinen nainen on kyseessä. Nää on niiin näitä iki prinsessoja taas.

• Paljon on pielessä
        17v kirjoitti:

Typerys sinä olet etkä mikää uhri. Se käy hyvin ilmi tekstistäsi. Helvetin untamo.
        Menkää hoitamaan 16v poikia kuntoon. Minä takaan,että ne ei oo pahoillaan kun saa pillua sama minkäikäinen nainen on kyseessä. Nää on niiin näitä iki prinsessoja taas.

Epäilen tuota. Noin nuoret eivät vielä täsmällisesti hahmota sitä mekanismia, mikä on tyttöjä vastassa. Ja sitä, että yhä seksuaalisuutta käsitellään vain aktina, mikä on omaksuttu pornokuvastoista, ja mihin mainokset vihjailevat, että pelkkä kauneus, tyytyväisyys omasta itsestä uusien vaatteiden myötä ei riitä, vaan pantavaksi on tarkoitus tulla, hyvin vahvoja piiloviestejä on taustalla. Eikä tuo tarkoita, että nuoret sillä leikittelevät, sillä vaatteet on vaatteita, vaan se minkä piilomerkityksen niille annetaan, kaikkihan voisi tarvittaessa olla alasti kaiken aikaan. Mikä tarkoittaisi että srksuaaliviritteisyys poistettaisiin sellaisista ympäristöistä, mihin se ei kuulu, tai se häviäisi kokonaan, ts. toisten olemuksiin, seksuaalisuuteen suhtauduttaisiin luontevasti.

Varmaan kerran seksuaalivirityksensä pornosivuilta saanut nuorimies menisi vain ihmisdildoa hakevan naisen kanssa sänkyyn. Harvassa varmaan ovat sellaiset naiset, jotka dissaisivat miehen muuten kokonaan, katsoisivat ohi, eivät olisi muuten olemassa, odottaisivat dildon olevan aina valmis. Naiset eivät käytännössä voi ihan samalla tapaan toimia seksuaalisesti kuin miehet.

Ja jos naiset toimivat vapaamielisesti hakien ihmisdildoja, suuri on poru siitä toiminnasta, niiden taholta, jotka eivät toimitukseen kelpaa tai haluaisivat tarjota heille jonkun ajan kuluttua muutakin, tulla nähdyksi ja koetuksi ihmisenä.

Nuoret naisenalut eivät tunnu ymmärtävän itsekään, mikä lopulta eniten näissä asioissa mättää? he syystä tai toisesta antaantuvat seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa, jolle he kokevat olevansa velvollisia antaantumaan? Eivätkä ymmärrä sitä, että lähtökohtaisesti se paine tulee myös ympäristöstä, jossa oletetaan, että heillä ei saisi olla itsetietoisuutta omista rajoista ja niiden puolustamista.

Tätähän nuoremmat miehet kiroavat kun kuulevat näistä jutuista, jos ei ole pakottavaa väkivaltaa, miksi antaantuivat? Niin miksi, koska on niitä mekanismeja , mihin alla oleva viestikin viittaa, isälle olisi tullut pahamieli, kun miesten toverihengisyys ei ole aitoa, vaan isä, miehenä olisi joutunut sitten astumaan esiin ja näyttämään, mitä mieltä hän on naisten kohtelusta tietyllä tavalla , ja tytär ei luota isänsä, miehenä pystyvän näkemään tekoa vääränä, vaan tytär peilaa sekä itsensä että isänsä vaikeuksia käsitellä seksiasioita näkyvästi. Kuin tuoden näkyviin sen, että kaikki harrastaa seksiä, siitä ei vain saisi puhua, ja se käännetään naisia vastaan.

Jos teko ei ole raiskaus, vaan mekanismien hyväksikäyttöä, ja tyttö häpeää enempi sitä, että joutui kokemaan seksin tavalla, jota ei halua tai pysty käsittelemään, ei sitä ole syytä hävetä, liioitella, vaan käydä omia tuntemuksiaan läpi ja ymmärtää mistä se johtui ja se, ettei kaikki miehet ole miehiä, joita naispuoliset aivopestään hakemaan, vaan tilanteiden, olosuhteiden hyväksikäyttäjiä, aika alhaisia siis, mutta siitä ei pidä taakkaa, syyllisyyttä ottaa. vaan tunnistaa tuollaiset mekanismit, ja huolehtia omista oikeuksistaan.

• lällällää
        17v kirjoitti:

Et ole 17v, vaan n. 50 pedofiili. Yritä huvikses.

• Tiedän mitä se on.

Hei minulla on ollu sama kokemus ollessani n.15 ja tuttu mies oli reilu 40. Se jätti minuun syvät traumat moneksi vuosikymmeneksi, kun tein sen virheen että en puhunu asiasta säästääkseni tätä miestä ja ettei isälläni varsinkaan menisi välit miehen. Meni vuosia etten välillä paljon asiaa ajatellu,kunnes minulle tapahtui lähes samaa työharjoittelussa. silloin asia tuli menneisyydestä niin voimakkaasti esiin,ne kauhun kokemukset ym. Tästä alkoi pitkä taival,joka on nyt kestäny vuosia terapiassa. Minulla on kyllä lapsia ja lastenlapsia, mutta tältä osin elämäni on ajoittain tosi vaikeeta. Sen takia hyvä ystävä,älä tee samaa virhettä ollaksesi kertomatta kenellekään,parempi purkaa asia tuoreeltaan kuin kymmenien vuosien päästä,edessä se on kuitenkin! Voimia sinulle ja rohkeutta ottaa asia esille.

• Anna lisää.

Eli toisin sanoen sait munaa, jota nyt kadut. Jatka samaa rataa. Mistä tiedät, ettei tämä mies oikeasti tykännyt sinusta?
      Ehkä äijä vihaa omaa muijaansa niin vitusti, että päätti irroitella sinun kanssa, ja oletti sinun leikkivän samaa leikkiä.

• Vainoharhaisuutta?

Liittyykö avaus jonkun puolueen kunnalisvaalikampanjaan, yleesä vaalien yhteydessä uutisoidaan miesten raiskauksista, perheväkivallasta, insestistä jne.

Seksuaalirikoksissa jo noitavainon piirteitä

Sanomalehti Karjalainen 4.3.2000.
        Asiantuntijavieraana kihlakunnan syyttäjä Marja Vanamo.

Seksuaalirikoksissa jo noitavainon piirteitä.
        Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat usein täysin perättömiksi.
        Joensuu
        Markku Liikamaa

Syyttäjät ja poliisi ovat panneet merkille, että viime aikoina lisääntyneissä rikosilmoituksissa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on aika usein myös perättömiä ilmoituksia. Esimerkiksi vaikeissa arvioerotilanteissa jotkut saattavat tehtailla toisesta osapuolesta aina uusia ja uusia rikosilmoituksia, kun edelliset on poliisin esitutkinnassa ammuttu perättöminä alas.

Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta.

Vanamo sanoo, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttösyytös heitetään usein ilmaan vaikeissa avioerotilanteissa.

??Olen pannut merkille, että sitä käytetään lyömäaseena toista osapuolta, yleensä isään, vastaan, hän sanoo.

Rikosilmoitusten lisääntymisen taustalla on varmasti myös se, että ilmoitusherkkyys on kasvanut niin perheissä kuin viranomaistenkin keskuudessa.

Mutta Vanamon mielestä syytökset ovat montaa kertaa varsin hataralla pohjalla.

En saata uskoa, että tilanne olisi yhteiskunnassa muuttunut sellaiseksi, että yhtäkkiä meillä olisi suuri joukko avioeroisiä, jotka käyttäisivät lastaan seksuaalisesti hyväksi, hän sanoo.

-------------

• tepp kalle
        Vainoharhaisuutta? kirjoitti:

Liittyykö avaus jonkun puolueen kunnalisvaalikampanjaan, yleesä vaalien yhteydessä uutisoidaan miesten raiskauksista, perheväkivallasta, insestistä jne.

Seksuaalirikoksissa jo noitavainon piirteitä

Sanomalehti Karjalainen 4.3.2000.
        Asiantuntijavieraana kihlakunnan syyttäjä Marja Vanamo.

Seksuaalirikoksissa jo noitavainon piirteitä.
        Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat usein täysin perättömiksi.
        Joensuu
        Markku Liikamaa

Syyttäjät ja poliisi ovat panneet merkille, että viime aikoina lisääntyneissä rikosilmoituksissa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on aika usein myös perättömiä ilmoituksia. Esimerkiksi vaikeissa arvioerotilanteissa jotkut saattavat tehtailla toisesta osapuolesta aina uusia ja uusia rikosilmoituksia, kun edelliset on poliisin esitutkinnassa ammuttu perättöminä alas.

Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta.

Vanamo sanoo, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttösyytös heitetään usein ilmaan vaikeissa avioerotilanteissa.

??Olen pannut merkille, että sitä käytetään lyömäaseena toista osapuolta, yleensä isään, vastaan, hän sanoo.

Rikosilmoitusten lisääntymisen taustalla on varmasti myös se, että ilmoitusherkkyys on kasvanut niin perheissä kuin viranomaistenkin keskuudessa.

Mutta Vanamon mielestä syytökset ovat montaa kertaa varsin hataralla pohjalla.

En saata uskoa, että tilanne olisi yhteiskunnassa muuttunut sellaiseksi, että yhtäkkiä meillä olisi suuri joukko avioeroisiä, jotka käyttäisivät lastaan seksuaalisesti hyväksi, hän sanoo.

-------------

Lapseen ei kosketa. Vaikka lapsi olisi ihastunut vanhempaan mieheen, on vanhemman vastuu tajuta tilanne.
        (esim. voi käydä oppilas-opettaja suhteessa)
        Se ei tarkoita että lasta voi käyttää hyväksi. On tajuttava vanhemman vastuu.

Vaikka lapsi tyrkyttäisi itseään jne. olisi vaikka alasti, lapsi on lapsi. Ja normaali aikuinen käskee laittaa ne vaatteet päälle.

Sama ettei alastonta raiskata. Se ei ole mikään "oikeus" käydä käsiksi.

Oletteko aivan hulluja??

• turpaan sulle

"anna lisää" on taidettu varustaa sellaisilla aivoilla ettei kukaan aikuinen järjellinen ihminen edes anna sille.
        Pitää sitten käyttää hyväksi heikompiaan.

Voi kun olet raukka paska...hyväksikäyttäjä selittelijä....

• Ei rikosta
        tepp kalle kirjoitti:

Lapseen ei kosketa. Vaikka lapsi olisi ihastunut vanhempaan mieheen, on vanhemman vastuu tajuta tilanne.
        (esim. voi käydä oppilas-opettaja suhteessa)
        Se ei tarkoita että lasta voi käyttää hyväksi. On tajuttava vanhemman vastuu.

Vaikka lapsi tyrkyttäisi itseään jne. olisi vaikka alasti, lapsi on lapsi. Ja normaali aikuinen käskee laittaa ne vaatteet päälle.

Sama ettei alastonta raiskata. Se ei ole mikään "oikeus" käydä käsiksi.

Oletteko aivan hulluja??

""Vaikka lapsi tyrkyttäisi itseään jne. olisi vaikka alasti, lapsi on lapsi. Ja normaali aikuinen käskee laittaa ne vaatteet päälle.""

Jos 16-vuotias teini tyrkyttää itseään, niin Suomen laki katsoo että hän on riittävän kehittynyt tajuamaan mitä tekee. Suomessahan jo 15-vuotias on rikosoikeudellisessa vastuussa omista teoistaan. Miksei sitten olisi seksuaalisesta käyttäytymisestään?

Heinäkuussa 2012 tehdyn tutkimuksen mukaan 20 % suomalaislapsista aloittavat seksin jo alle 14-vuotiaina:
        5 % alle 12-vuotiaana
        2 % 12-vuotiaana
        11 % 13-vuotiaina

Prosenttiosuudet kasvavat mitä vanhemmasta teinistä on kyse.

Muiden EU-maiden teinit ovat riittävän kypsiä jo 12-15 vuotiaina päättämään itse omasta seksielämästään.

Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta!

Espanjassa vain 13 ja Hollannissa 12v eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että jo 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

Ovatko suomalaisteinit jotenkin jälkeen jääneitä verrattuna muiden EU-maiden teineihin vai miksei heille voida samaa itsemääräämisoikeutta suoda?

Missään muussakaan Eu-maassa kyseinen teko ei olisi lainkaan rikos,
        kuten ei Suomessakaan.

• hirveääää äää
        Ei rikosta kirjoitti:

""Vaikka lapsi tyrkyttäisi itseään jne. olisi vaikka alasti, lapsi on lapsi. Ja normaali aikuinen käskee laittaa ne vaatteet päälle.""

Jos 16-vuotias teini tyrkyttää itseään, niin Suomen laki katsoo että hän on riittävän kehittynyt tajuamaan mitä tekee. Suomessahan jo 15-vuotias on rikosoikeudellisessa vastuussa omista teoistaan. Miksei sitten olisi seksuaalisesta käyttäytymisestään?

Heinäkuussa 2012 tehdyn tutkimuksen mukaan 20 % suomalaislapsista aloittavat seksin jo alle 14-vuotiaina:
        5 % alle 12-vuotiaana
        2 % 12-vuotiaana
        11 % 13-vuotiaina

Espanjassa vain 13 ja Hollannissa 12v eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että jo 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

Ovatko suomalaisteinit jotenkin jälkeen jääneitä verrattuna muiden EU-maiden teineihin vai miksei heille voida samaa itsemääräämisoikeutta suoda?

Missään muussakaan Eu-maassa kyseinen teko ei olisi lainkaan rikos,
        kuten ei Suomessakaan.

joku pappa vastaa taas siellä...nim.merkillä "ei rikosta". Kyllä on RIKOS.

ja työpaikalla tapahtuva raaka hyväksikäyttö

• Noudattakaa LAKIA
        hirveääää äää kirjoitti:

joku pappa vastaa taas siellä...nim.merkillä "ei rikosta". Kyllä on RIKOS.

ja työpaikalla tapahtuva raaka hyväksikäyttö

Ehkä teidän sekopäisten ylihyysäreiden mielestä, muttEI Suomen lain mukaan.

Suomen laki on se mitä noudatetaan, eikä teidän pedovainoajien.

Ellei satu niinkun Auerin ja Kukan oikeudenkäynnissä että tuomareina on sellaisia.

Ainoa järkevä tuomari oli se miestuomari joka olisi vapauttanut saman tien Auerin ja Kukan, eikä olisi tuominnut Aueria yhtään mistään seksuaalirikoksesta.

• lopettaisit

Lopeta ANNA LISÄÄ -pedofiili, lopeta.

• 16+12

40-vuotias ei voi sekaantua 16-vuotiaaseen, olet vielä alaikäinen ja ikäero tuo omat esteensä. Jokainen terve 40-vuotias kyllä ymmärtää asian. Käy juttelemassa oman koulusi kuraattorille/terveydenhoitajalle. Jos et opiskele tällä hetkellä, ota yhteys oman paikkakuntasi lastensuojeluun. Numeroa jos et tiedä, soita keskuksen kautta. Sillä ei ole väliä, oletko itse ollut halukas suhteeseen, mutta tarvitset nyt muutenkin apua. Älä jää asian kanssa yksin.

• FinLex käteen

""40-vuotias ei voi sekaantua 16-vuotiaaseen""

Suomen lain mukaan kyllä voi ihan laillisesti "sekaantua", eikä sitä kutsuta sekaantumiseksi ellei homojen seksiäkin kutsuta samaan sukupuoleen sekaantumiseksi?

• mehenalku
        FinLex käteen kirjoitti:

""40-vuotias ei voi sekaantua 16-vuotiaaseen""

Suomen lain mukaan kyllä voi ihan laillisesti "sekaantua", eikä sitä kutsuta sekaantumiseksi ellei homojen seksiäkin kutsuta samaan sukupuoleen sekaantumiseksi?

Turpa Kiinni FinLex käteen, shut your big mouth now, or I shut it, you monster.

• Kosto ja rahastus

""Se on eri asia onko siinä mukana omasta tahdosta vai kiristyksellä. ""

No mistä sää tiedät ettei se ollut mukana omasta tahdosta?

16-vuotiaalla on Suomen lain mukaan riittävä ymmärrys päättää itse tuollaisista asioista.

Ei kukaan järjissään oleva pa-ne yli vuotta jonkun kanssa, jos kyseessä on oikeasti joku hyväksikäyttö.

Kyllä nykyajan teinit tietävät tasan tarkkaan omat oikeutensa.

Eri asia on jos kyseessa on joku vajukki joka on jäänyt kehityksessään alle 10v. pikkulapsen tasolle.

• Suojaikäraja on 16v

Suomessa se suojaikäraja raja on 16-vuotta, mikä tarkoittaa että 16-vuotiaalla on seksuaalinen itsemääräämisoikeus eli hän saa itse päättää kenen kanssa seurustelee ja rakastelee.

Intiassa yritettiin tehdä lakia jonka mukaan kaikki seksi (siis myös alaikäisten keskinänen) alle 18-vuotiaan kanssa olisi vakava seksuaalirikos.

Suomessakin sossuhyysärit tulkitsevat lakia niin että seksi 16-17 vuotiadenkin kanssa olisi muka seksuaalirikos, vaikkei Suomen rikoslaki tälläistä tulkintaa tunne. Mutta sossulla on ihan omat lait ja säännöt mitä ne noudattaa.

Kieroja ämmiä, ei voi muuta sanoo... Ne lukee lakia kun piru raamattua...

""Teinejä ei tarvitse painostaa mihinkään, kyllä he itse ovat aloitteen tekijöinäkin, vaikka sinä ehkä haluaisitkin pitää heitä viattomina pikku piltteinä, jotka eivät tiedäkään mikä se sellainen seksuaalinen kanssakäyminen on, saati, että heidän tekisi mieli.""

5 % alle 12-vuotiaana
      2 % 12-vuotiaana
      11 % 13-vuotiaina

Eli kyllä suuri osa 16-vuotiaista on ollut yhdynnässä.

""Suojaikärajaa pitäisi nimenomaan laskea, koska laissa on suuri ristiriita tällä hetkellä. Rajaa voisi laskea aivan hyvin siihen viiteentoista vuoteen, koska rikosoikeudellinen vastuukin alkaa tuon ikäisenä. Laki siis katsoo, että 15v on täysin kypsä tajuamaan tekojensa seuraukset ja häntä voidaan siitä rangaista, mutta sama laki katsoo, että 15v ei ole tarpeeksi kypsä tajuamaan kenen kanssa haluaa paneskella. Jos joku täysi-ikäinen harrastaa seksiä tuon ikäisen kanssa, laki katsoo nuoremman olevan vielä latvasta niin köyhä, että vanhempi osapuoli saa tuomion hyväksikäytöstä. Mutta jos tuo sama 15v ottaa ja panee jotain 9-vuotiasta, laki katsoo hänen olevan tarpeeksi kypsä tajuamaan, että hän on nainut huomattavasti nuorempaa alaikäistä ja hänet voidaan tuomita hyväksikäytöstä. Menee hivenen ristiin. ""

Niinpä, kun 15-vuotiaalla on jo oikeus mm. solmia työsopimus ja käyttää itse ansaitsemansa rahat miten haluaa, niin miksei hänellä olisi oikeutta valita kenen kanssa seurustelee?

• ähäkut

Valehtelet, pedofiili. Pedofiili, pedofiili, pedofili.

• .....

Etkä joutunut , vaan korkeintaan raiskatuksi jos ylipäätään jouduit.

• OLE ROHKEA

Melkoisia hulluja täällä että selitetellään ja puolustellaan jonkun vanhan irstaan ukon käytöstä sekaantua lapsiin?

Eikö ne tosiaan saa oamanikäisiä. Voisivat olla lapsen isä. Ne isät kyllä näyttää teillekin sen paikan ja mikä on "sallittua".

TURPAAN tulee niin että tukkaa lähtee.
        Nyt tyttö rikosuhripäivystys on oikea paikka sinulle. Sieltä kautta lähdet asian viemään eteenpäin. (ihan sama halusitko itse vai et, sillä ei ole merkiystä) Ei opettaja saa sekaantua oppilaaseen, ei työpaikalla harjoittelijaan. LAPSEEN!!!!!!

Hirveä ensimmäinen työharjoittelu. VOIMIA SINULLE PALJON!

Tee palvelus KAIKILLE muillekin tytöille ja lapsille , kerro asi! tee siitä niin julinen kun voit. Kerro tekijän vaimolle, työpaikalla, ..itkeköön vaimonsa olkapäätä vasten sitten....

• Pornon SUURkuluttaja

Tutkimuksen mukaan 12-17 vuotiaat teinit ovat nettiPORNON SUURkuluttajia.

Väestöliiton tutkimus paljasti, että jo ALAkoululaiset katsovat pornoa internetissä lähes joka päivä!

Saman tutkimuksen mukaan melkein KAIKKI 14-16-vuotiaista kertoo katsovansa pornoa säännöllisesti kotitietokoneillaan tai matkapuhelimillaan.

Tutkimuksesta selvisi myös että yli 90% teineistä on katsonut pornoa.

Eli erittäin todennäköisesti se sinunkin viaton pikkukullanmuru katsoo netistä pornoa lähes päivittän ja masturboi.

Ensimmäiset pornon katselukokemukset olivat keskimäärin n. 11-vuotiaana.
      Eli jopa alle 10-vuotiaatkin siis katsovat pornoa.

Sama tutkimus kertoi että tytöt katsovat pornoa lähes yhtäpaljon
      kuin pojat eli myös tyttärenne todennäköisesti katsovat nettipornoa.

Teinit katsovat yli puoltoista tuntia pornoa viikossa, useat huomattavasti enemmän.

Onko mikään ihme että kun ne aloittavat jo 11v katsomaan säännöllisesti pornoa, niin ne haluaa viimeistään 16-vuotiaina kokeilla sitä ihan livenäkin?

Niillähän on takanaan jo yli 5 vuoden lähes päivittäiset porno ja masturbointi kokemukset. Siitähän tulee pitkälle toistaTUHATTA päivää ja tunteja seksiä?!!

• eero luomanen

Sinua ehkä pelotellaan, uhkaillaan, mitä ikinä. Sitä SUUREMMALLA Syyllä kertokaa.Tämä on kaikille niille naisille. Nyt likapyykki julki!

OIKEUS on puolellanne.
        PAHINTA MITÄ VOITTE TEHDÄ ON VAIETA.

auttakaa lapset ja nuoret, toisianne.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• PUHUKAAAAAAAAAAAAAAA
        eero luomanen kirjoitti:

Sinua ehkä pelotellaan, uhkaillaan, mitä ikinä. Sitä SUUREMMALLA Syyllä kertokaa.Tämä on kaikille niille naisille. Nyt likapyykki julki!

OIKEUS on puolellanne.
        PAHINTA MITÄ VOITTE TEHDÄ ON VAIETA.

auttakaa lapset ja nuoret, toisianne.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tekijä joka sekaantuu lapseen tekee sen aina, aina on selitys, veruke, se on pedofiili.

• PedoFobille
        PUHUKAAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

Tekijä joka sekaantuu lapseen tekee sen aina, aina on selitys, veruke, se on pedofiili.

• erkki
        PedoFobille kirjoitti:

Tunnen viehtymystä sua kohtaan.. hak**a sut...

• turvaa

Niin sinä, pedofiili KUVITTELET.

Oikeasti lapset haluavat aikuisilta turvaa. Ei siis seksiä.

• Kasvattakaa lapsenne

Alakouluikäisten kokemukset pornosta ovat lisääntyneet merkittävästi 2000-luvulla.

Mannerheimin lastensuojeluliiton mukaan 8–10-vuotiaiden lasten nettipornoon liittyvät yhteydenotot ovat kaksinkertaistuneet 2000-luvun alusta.

Ilta-Sanomat uutisoi muun muassa, kuinka netin keskustelupalstoilla vanhemmat ovat järkyttyneinä kertoneet jopa 10–11-vuotiaiden seksipuuhista.

Moni lapsi katsoo nettipornoa ja harrastaa seksiä päivittäin vanhempien tietämättä.

Tutkimuksen mukaan yli 60% vanhemmista tunnustaa ettei valvo lastensa netin käyttöä.

Valvotteko te lastenne nettikäytöstä? Mistä tiedätte ettei juuri teidän lapsenne ole pornon suurkuluttaja? Mistä tiedätte vaikka teidän lapsenne harrastaisi seksiä?

Kasvattakaa lapsenne oikein, niin vältytte tälläisiltä "hyväksikäyttö" väitteiltä.

Kukaan kunniallinen ja korkea moraalinen nuori EI ole naimisissa olevan perheenisän kanssa vuosia seksisuhteessa!

• Pedovainot roihuaa

" jotkut saattavat tehtailla toisesta aina uusia ja uusia rikosilmoituksia, kun edelliset on poliisin esitutkinnassa ammuttu perättöminä alas.

Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin.

Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla.

Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta."

Nää sairaat pedovainooja syyttelevät täälä mm. presidenttiämme "pedoksi", koska ovat itse omassa päässään seksuaalisesti sekaisin.

Tiesittekö muuten että ne jotka kiivaimmin ja sekopäisimmin vastustavat pedofiilejä, tekevät sen siksi että koittavat ylikompensoida OMIA pedofiilisiä tuntemuksiaan?

Tutkimukset todistavat että pedofobit, jotka näkevät pedofiilejä joka paikassa, ovatkin itse pedoja, jotka tuntevat seksuaalista viehtymystä nuoria ja lapsia kohtaan.

• surullista______

On myös sellainen mätäpaise alalaji jotka yrittävät selitellä omia tekojaan milloin milläkin verukkeeella. Väkivallalle on aina selitys, ei koskaan oma syy jne.

On myös niitä sairaita jotka yrittävät ostaa hiljaiseksi uhrinsa. Kukaan nainen ei ole lopulta kaupan. Ei kukaan.

Älkää lapset , tai aikuiset suostua siihen. jos joku tarjoaa rahaa, uhkaa, kiristää, tehkää rikosilmoitus sitä suuremmalla syyllä tai jos ette, palkatkaa sillä rahalla vaikka hakk**maan tekijä.

Saa omansa taksaisin....

Henkiset kivut on kamalat mitä uhreille koituu. Työelämän menetys jne. He eivät ehkä ikinä kykene normaaliin elämään. Selittelijät eivät ymmärrä -tai eivät välitä. Sairaita ihmisiä

Älkää KUkaan edesauttako tälläistä toimintaa.

• Aikuisen vastuu

on suojella laspia heidän omilta herääviltä haluistaan ja lapsen mieleltä. 40v. miehellä ole mitään oikeutta houkutella 16v. tyttöä mihinkään (halusi hän tai ei), etenkään työharjoittelussa! Juuri siksi, että aikuinen tietää mitä tekee ja nuori ei. Ei ole tyttö tämän miehen ensimmäinen eikä viimeinen. Varmaan jo uusi hoito vireillä... eikä kukaan tiedä siitäkään, jos ei joku uhreista kerro jossain vaiheessa.

• JasmiNNnnn

• martta -------------

"mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata."Tytön elämä on pilattu jo. idiootti.

Oli juuri tämä tarina tosi tai ei, näitä tyttöjä riittää. Hyvä asiasta puhua.
        Ja 100 % tälläinen on suomen maassa tapahtunut..

Millainen "mies" käyttää hyvkseen lasta ja vielä selittelee päälle. Sairasta.

"jos joku on nukkunut puistoon, voi rahat varastaa jne. "
        itsepä nukahti tyyliin... Onko olemassa enää moraalinsa tuntevia aikuisia ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????

selityksen makua niin helvetisti. Alastoman saa raiskata..humalaisen saa raiskata, väkivallan tekijä löi koska ja koska,,koska................

• Äitiraivotar

Kyllä se on ihan yhtä paha, jos 16v. poikaa käytetään hyväksi työpaikalla, harrastuksisa, ihan missä vaan. Itse olen "vasta" 34v., mutta kyllä jo 20-vuotiaatkin ovat aika poikasia mun silmissä. Miten ihmeessä se olis vähemmän väärin? Anna vaan nuorten poikien kehittyä rauhassa oman ikäistensä parissa.

• 17v
        Äitiraivotar kirjoitti:

Kyllä se on ihan yhtä paha, jos 16v. poikaa käytetään hyväksi työpaikalla, harrastuksisa, ihan missä vaan. Itse olen "vasta" 34v., mutta kyllä jo 20-vuotiaatkin ovat aika poikasia mun silmissä. Miten ihmeessä se olis vähemmän väärin? Anna vaan nuorten poikien kehittyä rauhassa oman ikäistensä parissa.

Ihanko totta. Olenko minä sitten joku poikkeustapaus kun olen 17v ja panisin hyvin mielelläänkin kaikkea mikä vaan liikkuu ja omaa kolme reikää. Kyllä minua saa vaikka raiskatakkin.

• 17v poika.
        17v kirjoitti:

Ihanko totta. Olenko minä sitten joku poikkeustapaus kun olen 17v ja panisin hyvin mielelläänkin kaikkea mikä vaan liikkuu ja omaa kolme reikää. Kyllä minua saa vaikka raiskatakkin.

Kyllä näillä poloisilla on ihan oikeasti siinä omassa seksuaalisuudessaan jotain pielessä jos vastakkainen sukupuoli noin kauheasti etoo. Onko se leboutta vai mitä se on. Mielellään panisin esimerkiksi yhtä 45v opettajaani. En mitenkään voi nähdä,että se vahingoittaisi minun haurasta sieluani milläänlailla.

• heikki hela
        17v poika. kirjoitti:

Kyllä näillä poloisilla on ihan oikeasti siinä omassa seksuaalisuudessaan jotain pielessä jos vastakkainen sukupuoli noin kauheasti etoo. Onko se leboutta vai mitä se on. Mielellään panisin esimerkiksi yhtä 45v opettajaani. En mitenkään voi nähdä,että se vahingoittaisi minun haurasta sieluani milläänlailla.

ja siellä kirjoittaa 45v. opettaja....lue tämän päivän lehdestä, miten hyväksikäyttäjille kävi. 2vuotta rapsahti linnaa.

• 17v
        heikki hela kirjoitti:

ja siellä kirjoittaa 45v. opettaja....lue tämän päivän lehdestä, miten hyväksikäyttäjille kävi. 2vuotta rapsahti linnaa.

Ei todellakaan ole noin. Kyllä mitä on poikien kanssa juteltu, niin en ole ainoa joka on tätä mieltä. Nykyään seksielämä aloitetaan 14vuotiaana. Tuntuu niin naurettavalta kun joku 17v, eli lähes täysi-ikäinen puhuu kuin joku 10v tenava.

• JaSmInNnNnNn
        martta ------------- kirjoitti:

"mutta ei se kuitenkaan ole niin paha asia, että näillä tiedoilla ihmisen elämä pitäisi pilata."Tytön elämä on pilattu jo. idiootti.

Oli juuri tämä tarina tosi tai ei, näitä tyttöjä riittää. Hyvä asiasta puhua.
        Ja 100 % tälläinen on suomen maassa tapahtunut..

Millainen "mies" käyttää hyvkseen lasta ja vielä selittelee päälle. Sairasta.

"jos joku on nukkunut puistoon, voi rahat varastaa jne. "
        itsepä nukahti tyyliin... Onko olemassa enää moraalinsa tuntevia aikuisia ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????

selityksen makua niin helvetisti. Alastoman saa raiskata..humalaisen saa raiskata, väkivallan tekijä löi koska ja koska,,koska................

Hoida ensin oma katkeruutesi ja riko ensin oma pilvilinnasi, koita sitten jos voit suhtautua INHIMILLISESTI ja OIKEUDENMUKAISESTI asioihin. Automaattinen "siskot ja lapset" eivät koskaan tee mitään väärää, ei enää oikeasti - pitkällä tähtäimellä - auta ketään.

• jAaasmin
        Äitiraivotar kirjoitti:

Äitiraivottarelle: Olen täysin samaa mieltä. Kiitos vastauksestasi. Ilmeisesti et ole sen kaltainen ihminen, jota koetin kuvailla vertauskuvalla 'Äitiraivotar'. Sellaista asennetta kuitenkin esiintyy täällä, mitä kuvailin. Aika usein huomaa vastauksissa olevan asenne: Apua! Meidän tyttäret! Meidän lapset! Mihet ovat niin idiootteja! Hirviöitä! Heti nyt äkkiä teraupeutilla, poliisille ja sairaalaan! Aina kun sanotaan pedofiili, se on ehdottomasti totta! Siskot nouskaa!! Apua meidän tytöille! Ne raiskaa mun pikku vauvaa, tappakaa kaikki mieht äkkiä joilla on seksuaalisuus joka ei ole naisten hallussa täydellisesti!!! Apua tytöille!!!

No ehkä vähän väritin, mutta pääasiassa näin. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos 16-vuotias poika olisi tänne kirjoittanut kyseisen tekstin, tokkopa olisi naisten kommentit ja niiden määrät olleet samaa tasoa ja yhtä monilukuista.

Pedofiili on hirveä asia ja kyseinen asia mahdollisesti kertoo osan tuota ikävää tarinaa, mutta se asia mitä minä koitan ilmaista ja sivuta, kertoo ehkä mahdollisesti siitä mistä pohjimmilta, perimmiltään ja alkuen, alkuen, alkuen, alkuen aluksi pedofiilin kaltaiset vääristymät syntyy.

Eli vaikka olisikin pedofiili kyseessä, ei tuo joidenkin naisten eteenpäin oksentama tunnevammainen "naiset ja lapset(eli minä) ikuisesti ensin hinnalla millä hyvänsä. MIettikääpä sitä, jos kapasiteetti riittää.

• 16v + 41v

Errol Flynn, joka "oli yksi elokuvahistorian suurista sankareista, jonka elämään mahtui paljon muutakin kuin näytteleminen". 50 - luvun suuri tähti rakastui 16 v vastanäyttelijään 41 v iässä ja he menivät naimisiin, saivat tyttären. Liitto oli Flynnin onnellisin ja kesti 10 vuotta, kunnes Flynn kuoli.

Namu mies, kelpais varmaan muillekin:
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Errol_Flynn1.jpg

Eli ei todellakaan kaikki ikäerosuhteet ole hyväksikäyttöä!

• 50v

Moni julkisuuden henkilö on ollut ja on pedofiili, niin myös tuo naminami Errol Flynn, kuten myös sinä 16v 41v.

• sinua autetaan...

kyllä täällä on naurettavia selittelijöitä, miehistä ei voi edes puhuakaan...

Sairasta aikuisen ihmisen seota lapseen. Aloittaja , ole hyvä ihminen ja tee rikosilmoitus. Siinä et menetä mitään. Katso miten käy. Asia tapahtui työharjoittelussasi, lisää tuomiota takulla!

Lisäksi voit saada korvaukset tapahtumasta. Ja kysymykseesi; et selviä yksin, hae siis apua ja pian.

Kysy poliisilta, kerro vanhemmillesi. Jos jätät asian sikseen nyt, mietit asiaa kuitenkin myöhemmin.

Pedofiilit puolustelee ja puhuu täällä. Olet vasta lapsi, kukaan ei syytä tai syyllistä sinua tapahtuneesta. Toisten pitäisi olla niitä aikuisia. (toiset eivät vaan ole, vaan saiaraita hyväksikäyttäjiä ja selittelijöitä)...

• PedoFobistiko?

Tiesittekö muuten että ne jotka kiivaimmin ja sekopäisimmin vastustavat pedofiilejä, tekevät sen siksi että koittavat ylikompensoida OMIA pedofiilisiä tuntemuksiaan?

Tutkimukset todistavat että pedofobit, jotka näkevät pedofiilejä joka paikassa, ovatkin itse pedoja, jotka tuntevat seksuaalista viehtymystä nuoria ja lapsia kohtaan.

• 17v

Etkö sinäkin tykkäisi jos tulisin ja työntyisin sinuun nuorella 17v miehuudellani.
        Minulle ainakin yksi se ja sama kuinka paljon sillä tussulla on ikää, onko sitä 16v taikka 50v. Tussu kun tussu se on. Miten minä muka siinä voisin mennä rikki jos harrastan seksiä 60v naisen kanssa. Sanoppa se minulle?

• Et ole 17v
        17v kirjoitti:

Etkö sinäkin tykkäisi jos tulisin ja työntyisin sinuun nuorella 17v miehuudellani.
        Minulle ainakin yksi se ja sama kuinka paljon sillä tussulla on ikää, onko sitä 16v taikka 50v. Tussu kun tussu se on. Miten minä muka siinä voisin mennä rikki jos harrastan seksiä 60v naisen kanssa. Sanoppa se minulle?

Koska mulkkusi on pieni, eikä nouse kuin vain alaikaisten kuten 16v nuorempien kohdalla senkin irstas 60nen.

• totuudentorvi8

Ainut mitä voit tehdä itsesi hyväksi, on mennä puhumaan tuo terapeutin kanssa. Jos olet mielestäsi hyväksikäytetty siksi että mies palasikin vaimonsa luokse niin siinä uutispommi sinulle, niin he aina tekevät. Olit pelkkää seksiä hänelle.

Tämän käsitteleminen terapiassa voi pelastaa loppuelämäsi. Mies on auttamatta sika, mutta sinä oli naivi pikkutyttö.

• kohtalotoveri

Minäkin jouduin seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi kuusitoistakesäisenä. Nyt olen jo kolmekymmentä ja elämä on edelleen pirstaleina.

Mene poliisin puheille ja ota yhteyttä paikkakuntasi kriisikeskukseen (https://www.tukinet.net/), jossa pääset juttelemaan ammattitaitoisen aikuisen kanssa maksutta.
      Poliisilla voit pyytää saisitko jutella naispoliisin kanssa. Ehkä naiselle on helpompi kertoa tapahtuneesta.

Älä jää asian kanssa yksin, niin kuin minä aikoinani tein. Mitä nopeammin pääset purkamaan tilannetta sitä vähemmän se vaikuttaa elämääsi.

Mies on saatava vastuuseen teoistaan ja sinun on löydettävä joku, jolle purkaa ajatuksiasi.

• kohtalotoveri

Haluan lisätä vielä, että en aikoinani uskaltanut kertoa kenellekään, koska olin varma siitä, ettei kukaan uskoisi minua. Itseasiassa yrittin kertoa kerran yhdelle tuntemalleni aikuiselle, joka torpedoi juttuni ja sanoi, ettei hyväksikäyttäjä ole voinut tehdä sellaista. Tämän jälkeen suljin suuni. Koko ajan tunsin itseni syyllisemmäksi kuin miehen. Kävin poliisinkin juttusilla, mutta minua jututtanut poliisi oli jotenkin pelottava ja uhkaava, eikä ottanut minua tosissaan.

Vuosia myöhemmin hyväksikäyttäjä kuitenkin sai kuin saikin teoistaan vankilatuomion.

Hyväksikäyttäjä osaa manipuloida sinut luulemaan, että vika on sinussa ja sinä olet saanut hänessä aikaa nuo hyväkikäyttöön johtaneet teot. Hyväksikäyttäjä ei tunne syyllisyyttää tai kätkee sen visusti, jolloin hänen tekonsa näyttävät sinun silmissäsi ristiriitaiselta, koska vaikka tunnet hänen tekevän väärin hän ei näytä kärsivän tunnontuskia.

Poliisi osaa kyllä löytää tämän miehen, kunhan kerrot vaan sen minkä tiedät. Hän ansaitsee saada lainmukaisen tuomion teoistaan. JO senkin vuoksi, että muut säästyisivät hänen teoiltaan.

• Kasvattakaa lapsenne

5 % alle 12-vuotiaana
      2 % 12-vuotiaana
      11 % 13-vuotiaina

Tutkimuksen mukaan 12-17 vuotiaat teinit ovat nettiPORNON SUURkuluttajia.

Väestöliiton tutkimus paljasti, että jo ALAkoululaiset katsovat pornoa internetissä lähes joka päivä!

Saman tutkimuksen mukaan melkein KAIKKI 14-16-vuotiaista kertoo katsovansa pornoa säännöllisesti kotitietokoneillaan tai matkapuhelimillaan.

Tutkimuksesta selvisi myös että yli 90% teineistä on katsonut pornoa.

Eli erittäin todennäköisesti se sinunkin viaton pikkukullanmuru katsoo netistä pornoa lähes päivittän ja masturboi.

Ensimmäiset pornon katselukokemukset olivat keskimäärin n. 11-vuotiaana.
      Eli jopa alle 10-vuotiaatkin siis katsovat pornoa.

Sama tutkimus kertoi että tytöt katsovat pornoa lähes yhtäpaljon
      kuin pojat eli myös tyttärenne todennäköisesti katsovat nettipornoa.

Teinit katsovat yli puoltoista tuntia pornoa viikossa, useat huomattavasti enemmän.

Alakouluikäisten kokemukset pornosta ovat lisääntyneet merkittävästi 2000-luvulla.

Mannerheimin lastensuojeluliiton mukaan 8–10-vuotiaiden lasten nettipornoon liittyvät yhteydenotot ovat kaksinkertaistuneet 2000-luvun alusta.

Ilta-Sanomat uutisoi muun muassa, kuinka netin keskustelupalstoilla vanhemmat ovat järkyttyneinä kertoneet jopa 10–11-vuotiaiden seksipuuhista.

Moni lapsi katsoo nettipornoa ja harrastaa seksiä päivittäin vanhempien tietämättä.

Tutkimuksen mukaan yli 60% vanhemmista tunnustaa ettei valvo lastensa netin käyttöä.

Valvotteko te lastenne nettikäytöstä? Mistä tiedätte ettei juuri teidän lapsenne ole pornon suurkuluttaja? Mistä tiedätte vaikka teidän lapsenne harrastaisi seksiä?

Kasvattakaa lapsenne oikein, niin vältytte tälläisiltä "hyväksikäyttö" väitteiltä.

Kukaan kunniallinen ja korkea moraalinen nuori EI ole naimisissa olevan perheenisän kanssa vuosia seksisuhteessa!

• jätälapsetrauhaan

Parahin kasvattakaa lapsenne nimimerkin taakse sujautuva pedofiili, älä yritä. Ihan oikeasti. Anna olla. Jätä lapset jo rauhaan.

• Elvis & 14v Pricilla

Kerronpas erään pariskunnan tositarinan:

Varakas mies tapasi 14-vuotiaan tytön johon rakastui. Tyttö muutti miehen luo asumaan. Kun laillisesti oli mahdollista he menivät naimisiin, saivat yhteisen lapsen. Kun nainen oli 27-vuotias, hän petti miestään valmentajansa kanssa. Pariskunta erosi. Mies masentui syvästi ja alkoi käyttää lääkkeitä ja muita päihteitä, jotka johtivat muutamassa vuodessa hänen kuolemaansa.

Oliko mies mielestänne pedofiili? Arvatkaas kuka tämä mies oli?

Suuri osa ihmisistä maailmassa ihailee ja kaipaa edelleen tätä miestä, siitä huolimatta että hän rakastui 14-vuotiaaseen teinityttöön ja oli tämän kanssa.

Teidänlaistenne ylihysteeristen tätien takia eräs maailman tunnetuimmista rakkaustarinoista olisi jäänyt toteutumatta.

Heidän onnekseen tämä nuori nainen asui Saksassa jossa tämä rakkaussuhde oli mahdollista.

P.S. Tämä tarinan nainen edelleen rakastaa ja kaipaa tuota teidät "pedoksi" kutsumaa miestä. Voitteko väittää ettei kyseessä olisi ollut aito rakkaus?

Kun Elviksen ja 14v Pricillan parisuhde onnistui, niin miksei muidenkin voisi yhtähyvin onnistua?

• lapsen silmin

Tietääkseni Elvis ei kajonnut Priscillaan seksuaalisesti ennen kuin hän oli täyttänyt 18v, vai oliko jopa 20v.

Elvis rakastu tulevaan vaimoonsa, muttei ollut pedo, kuten sinä nimimerkillä itseäsi peittävä alhainen paskaläjä.

• Seurustelu EI rikos!

Raiskaus on raiskaus iästä riippumatta, mutta seurustelu suhde EI ole seksuaalirikos eikä hyväksikäyttöä.

Miten muutenkaan määrittelette "pakottamisen" seksiin?

Onko se esim. pakottamista seksiin että tiedät aviomiehesi jättävän sinun jollet koskaan rakastele hänen kanssa, joten sinun on PAKKO harrastaa seksiä vaikket tahtoisikaan. Aviomiehesi kuvittelee sinun rakastavan häntä ja haluavan rakastella hänen kanssaan. Mistä miehesi voisi tietää että KOET tulleesi hyväksikäytetyksi. Ei häntä siitä voi tuomiolle laittaa.

Miksi nuori ylipäätään oli seksisuhteessa mieheen yli vuoden?
      Mitä hän sai suhteesta? Miksei hän vain lopettanut suhdetta jollei nauttinut siitä?

• ONANOR

MIkä kelpaa ELVIKSELLE kelpaa minullekin!

• oletpedo

Onanor, olet pedofiili.

• Elämä.

Älä välitä monista henkisesti epätasapainossa olevien kommentoinneista tällä palstalla. Oikeasti, sun pitää päästä puhumaan jollekin tästä! Hanki apua, olet sen arvoinen ihminen!

• KFLemjfkeklwfefw

"En tarkemmin halua kuvailla"

Kuulostaa siltä että yksityiskohdat paljastaisivat sinun olleen vapaaehtoisesti mukana touhussa. Työharjoittelijalle on esim. helppo lupailla työpaikkaa jos vaan antaa nussia - ja sitten perua lupauksensa.

Oliko tästä kyse? - Jos oli niin hän ei ole tehnyt rikosta, vaikka onkin toiminut moraalisesti täysin väärin.

Jos haluat kompensaatiota niin ota yhteyttä hänen vaimoonsa ja kerro mitä mies on työpaikalla puuhaillut, älä vaadi rahaa (sitä et tule saamaan) vaan vaadi vain kostoa.

"knkä tiedä voinko kertoakkaan edes perheelleni koska pelkään että tää mies sais käännettyä kaiken mun syyksi"

Olettaen että olet nussinut jokseenkin vapaata tahtoa vastaan tai hyödykkeiden toivossa jotain vanhaa ällöttävää miestä niin todellakin - se on ollut sinun oma valintasi eli "oma syysi" jos homma ei mennytkään ihan niinkuin kaavailit tai toivoit.

Mutta siis, ellet ole valmis yksityiskohtiin niin ei tästä muuta johtopäätöstä voi tehdä.

• 16v & 51v naimisiin

Eihän se edes väittäny että olis pomoo pannu, vaan duunaillu pelkkää duunikaveria, joten teini ei edes ole missään "alisteisessa" suhteessa siihen, vaan tasavertaisessa.

Se olisi sama kun se duunailis jotain opiskelukaveria, eikä opee.

16-vuotias voi NAIDA virallisesti vaikkapa yli 50-vee ukkelin, kuten tämä tepe.

He's a tiger in bed': 16-vuotias vaimo paljastaa hänen 51-vuotiaasta aviomiehestään

'He's a tiger,' Stodden told about Hutchison's bedroom performance after her husband said he wished he had been a virgin on their wedding night

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2017105/Courtney-Stodden-16-reveals-Doug-Hutchison-51-tiger-bed.html

Jos ja kun tämäkin tepe, joka ulkonäkönsä perusteella saisi vaikka minkä miehen, siitä huolimatta valitsee yli viiskymppisen äijän, niin miksei muka tämän jutun 16-v voisi itse olla halunnut tuota miestä?

• IsosiskoX
    • jAsmmiInnn

Hoida ensin oma katkeruutesi ja riko ensin oma pilvilinnasi, koita sitten jos voit suhtautua INHIMILLISESTI ja OIKEUDENMUKAISESTI asioihin. Automaattinen "siskot ja lapset" eivät koskaan tee mitään väärää, ei enää oikeasti - pitkällä tähtäimellä - auta ketään.

• JaaAAsminna

Äitiraivottarelle: Olen täysin samaa mieltä. Kiitos vastauksestasi. Ilmeisesti et ole sen kaltainen ihminen, jota koetin kuvailla vertauskuvalla 'Äitiraivotar'. Sellaista asennetta kuitenkin esiintyy täällä, mitä kuvailin. Aika usein huomaa vastauksissa olevan asenne: Apua! Meidän tyttäret! Meidän lapset! Mihet ovat niin idiootteja! Hirviöitä! Heti nyt äkkiä teraupeutilla, poliisille ja sairaalaan! Aina kun sanotaan pedofiili, se on ehdottomasti totta! Siskot nouskaa!! Apua meidän tytöille! Ne raiskaa mun pikku vauvaa, tappakaa kaikki mieht äkkiä joilla on seksuaalisuus joka ei ole naisten hallussa täydellisesti!!! Apua tytöille!!!

No ehkä vähän väritin, mutta pääasiassa näin. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos 16-vuotias poika olisi tänne kirjoittanut kyseisen tekstin, tokkopa olisi naisten kommentit ja niiden määrät olleet samaa tasoa ja yhtä monilukuista.

Pedofiili on hirveä asia ja kyseinen asia mahdollisesti kertoo osan tuota ikävää tarinaa, mutta se asia mitä minä koitan ilmaista ja sivuta, kertoo ehkä mahdollisesti siitä mistä pohjimmilta, perimmiltään ja alkuen, alkuen, alkuen, alkuen aluksi pedofiilin kaltaiset vääristymät syntyy.

Eli vaikka olisikin pedofiili kyseessä, ei tuo joidenkin naisten eteenpäin oksentama tunnevammainen "naiset ja lapset(eli minä) ikuisesti ensin hinnalla millä hyvänsä. MIettikääpä sitä, jos kapasiteetti riittää.

• JasssMinnn

Eli vaikka olisikin pedofiili kyseessä, ei tuo joidenkin naisten eteenpäin oksentama tunnevammainen "naiset ja lapset(eli minä) ikuisesti ensin hinnalla millä hyvänsä" -asenne ole yhtään sen parempaa. MIettikääpä sitä, jos kapasiteetti riittää.

• IsosiskoX

Sun kannattaa tehdä suunnitelma mitä aiot tehdä käytännössä.
      Jospa soittaisit ihan ensimmäiseksi vaikka tuonne Tukinaiseen. Toivottavasti saat sieltä henkistä tukea ja neuvoja. Ja sitten yhteys poliisiin. Rikosilmoituksen voi tehdä myös netissä sähköisesti, se on varmasti henkisesti helpompi askel, kuin kävellä poliisiasemalle.

• Rauhaajarakkautta

Oikeusprosesseilla vedetään linjoja, mikä on hyväksyttävää yhteiskunnassa. Jonkinlainen pedofiilien/hyväksikäyttäjien nousu on nähtävissä. Pedofiilien on helppo kirjoitella nimettömänä netissä, esim. tällä palstalla, ja yrittää hilata omaa sairasta taipumustaan hyväksyttyjen asioiden puolelle. Meidän tulee taistella sitä vastaan. Millaisessa maailmassa haluamme elää?

• JuTtAiSoKaRhU

Missä sinun oikea nimesi on? Kuinka sairas maailma sellainen olisi, että kuka tahansa katkera nainen tai tyttö voisi kirjoitella palstoille tulleensa hyväksikäytetyksi, vaikka olisivat itse itsensä ajaneet tuohon tilanteeseen? Jossa vain kostavat miehille?

Enkä tarkoita tätä kyseistä tapausta tai tuonkaltaista ikäeroa nimenomaan, vaan yleisesti tiettyä asennetta: Joka kerta kun huudetaan pedofiili tai hyväksikäyttö, siitä tehdään totta "siskojen", feministien ja tekopyhien ihmisten keskuudessa, jos kohteena on mies jonka itsetunnossa etc on pieninkin särö, jonka vuoksi käyttäytyy kyseisessä tilanteessa sekavasti tai hajoaa siihen saman tien.

Sinä tuosssa rivien välissä annat ilmoittaa, että kaikki hiemankin skeptiset ihmiset tai ihmiset, jotka haluavat suhtautua asiaan oikeudenmukaisesti, olisivat pedofiileja tai heillä olisi taipumusta siihen? Kuinka sairasta se on? Jos ihminen ei heti automaattisesti kumarra naisten oikeuksia tai hätäänny kun ilmoille heitetään sanat 'hyväksikäyttö' tai 'pedofilia', he ovat itse pedofiileja tai heillä on seksuaalista taipumusta lapsiin? Kuinka sairasta ja ällöttävää se on?

Itse olen sitä mieltä että yksikään ihminen ei ole syntyjään paha eikä hyvä, vaan muuttuu jommaksi kummaksi ympäristönsä, oman vastuunsa ja toisten ihmisten vaikutuksesta. On mahdollista mielestäni, että joitain ihmisiä potkitaan niin paljon päähän jo nuorena, että heistä voi ajan mittaan kasvaa mielisairaita joilla on pedofiilin kaltaisia "oireita", vaikka kuinka yrittäisivät ottaa vastuun itsestään. Uskon myös, että on pedofiilejä jotka ovat vain itse itsensä pahaksi luoneet.

Aikaisemmin mainittuja jokin yhteiskunnan taho pystyisi mahdollisesti auttamaan tai ainakin ehkäisemään sen, etteivät ne pääsisi lasten läheisyyteen, mutta tuo sinun kantama naivi asenne tekee mahdolliseksi sen, että kyseisen mielisairauden syntyjä ei koskaan pystytä selvittämään, koska luot tyhmyydelläsi niin armottoman ja sairaan maailman. Joka antaa ikuisesti tietä pahimmille pedofiileille.

Anteeksi ketjun aloittajalle, toivon voimia sinulle ja selkeyttä elämään.

-Hyväksikäytetty

• Jjasminn

Taitaa Rauhalla olla nyt liikaa omia tunteita pelissä, että pitäisi suhtautua asiaan puolueettomasti. Kirjoitin näin: "Noin nuorta on mahdollisesti helpompi manipuloida, totta, mutta noin nuori voi myös pilata tuon miehen elämän leimaamalla hänet pedofiiliksi, vain koska itse päätti kokeilla asioita eikä tiedä mitä haluaa."

• Äitimummo

Sinun ei tarvitse pelätä, että tuhoat miehen elämän. Mies joka ryhtyy tuollaisiin tekoihin, on jo tuhonnut itse oman elämänsä. Kiinnijääminen voi olla hänen pelastuksensa. Kuten myös hänen perheensä pelastus.

• IKÄero + 18v

Teinit mouruaa vanhempien perään. Tässä erään huomattavasti vanhempaan ihastuneen teinin kertomus:

""Kesästä lähtien olen tutustunut pikku hiljaa tutun työkaveriin..kun saa edes nähdä sen yhden ainoan ihmisen hääräävän siinä ympärillä, luovan välillä ilkikurisen hymyn tai juttutuokion kanssani, en haluaisi ollakaan missään muualla. Mutta sitten tulee se mutta. :( Ikäeroa 18, luonne niin hemmetin hyväntuulinen flirttaava, komeahkokin kun on. Ja kaikki tämän kaverit ja tuttavat, jotka olen hänen seurassaan nähnyt tänä aikana, ovat (kauniita) naisia, mikä ahdistaa jokseenkin myös. Mustasukkaisuuden pistos tulee heti..Tämän istuessa pöydän toisella puolella juttelemassa, pystyn hädin tuskin katsomaan tätä silmiin. Tärisen kauttaaltani yrittäen estää sitä samalla näkymästä ja yrittäen myös keskittyä häneen. Mutta miksi se on niin hemmetin vaikeaa... Hän saa minut hymyilemään, mutten osaa näyttää hänelle oikeasti mitä tunnen. välillä näytän luultavasti todella etäiseltä ja kylmältä, ihan vain koska yritän hirveästi rauhoittua ja näyttää normaalilta. Hän tuntuu maailmaa nähneeltä, kokeneelta, spontaanilta..Pitäisi kohta kysyä itse, jos uskaltaisi. Pelkään vain että näytän kiinnostukseni ylitsevuotavana. Eniten ehkä häiritsee ikäero, pitääkö hän minua liian nuorena, kokemattomana ja lapsena, että uskaltaisin jonkin siirron tehdä. Pelkään tulevani taas pettyneeksi, pakkien jälkeen en pystyisi siihen paikkaan astumaankaan... Ei hän ainakaan karta seuraani, mutta toisaalta taas ei vilkuile tai yritä koskettaakaan, kuten ihastunut saattaisi tehdä. Kun vain joskus osaisi lukea ajatuksia..kun katseet kohtaavat... aina sulan hymyyn, sille en vaan mahda mitään..""

Kun teinit iskeävät vanhempia ja kypsempiä, niin miksi se vanhempi tuomitaan, vaikkei hän ole edes tehnyt aloitetta?

• +55mies

IKÄero 18v on taas näitä surullisen pöydän pedofiiliritareita omalla pimppiretkellään. Kyseessä oikeasti 55mies.

• MiesW

Suojaikäraja ei koske enää 16-vuotiasta, joten lain mukaan voi olla suhteessa. Tässä tapauksessa tuntuu olevan sana sanaa vastaan. Suhde on myös jatkunut vuoden verran eli aika kauan, joten haluaisin kuulla myös miehen version tapahtuneesta. Totta kai mies teki väärin, kun petti vaimoaan, mutta näillä tiedoilla on kyllä vaikeaa lähteä syytettä nostamaan.

• olet rikollinen

Taas yksi pedofiili nimimerkin MiesW suojissa yrittää syyllistää LASTA. Kyllä tuo paljon pedofiilin käyttämä suojaikäraja tulisi oikeasti nostaa sinne 18v:hen, kun ei oma ymmärrys noilla juuttailla riitä estämään rikostensa tekoa.

• Hanki apua

Hanki apua jostain muualta kuin täältä. Muista kuitenkin hankkia sitä. Vaikkapa ystävä tai sosiaalityöntekijä, kunhan keskustelet jonkun muun kanssa siitä, unohda tällaiset sivut. Taitaa olla asiaan tarkoitettuja sivustoja, mutta nämä kaupalliset ovat täysin turhia.

Tämänkaltaisilla palstoilla noinkin vakava asia jää kaiken turhamaisen alle, ja synnyttää vain lisää murheita.

Hoida itsellesi apua jostain muualta, älä välitä täällä lauotuista mielipiteistä. Suurin osa mielipiteitä koskee jotain ihan muuta kuin sinun ongelmaasi, ja niin tällaisilla sivuilla aina käy.

Koita jaksaa ja muista, ettet vain koita unohtaa tapahtunutta, vaan hanki tosiaan apua aluksi vaikka sosiaalityöntekijästä tai lääkäristä. Jaksamisia.

• seppppää

tietääkö kukaan mitä tarkoittaa nimimerkit
      philipbrass1 ja petulka08 eräs pedofiii esiintyy noilla nimimerkeillä buddyfetch.com
      sivustoilla

• KorkeaMoraalinen

""Onneksi minä menetin neitsyyteni 20v ja silloin vasta,kun itse tiesin olevani siihen valmis nykyisen kumppanini kanssa. Iloinen olen,että vain yhden miehen kanssa olen seksiä harrastanut ja toista ei ole tulossa,vaikka kuinka jotkut miehet seksiä yrittävät ehdottaa jopa baarissa oman miehen ollessa vieressä""

Naisen nimenomaan pitäisikin ITSE KIELTÄYTYÄ seksistä satunnaisten hoitojen kanssa.

Ei olisi ongelmaa "seksuaalisten hyväksikäyttöjen" lisääntymisestä,
      JOS naiset eivät itse jakaisi itseään kenelle tahansa joka suostuu
      seksiin l-utka naisten kanssa.

Valitettavasti Suomessa on enää niin vähän itseäänkunnioittavia naisia,
      jotka tietäsivät oman arvonsa, eivätkä suostuisi joka pojan patjaksi!

Ne naiset jotka poraavat joutuneensa hyväksikäytetyiksi,
      voisivat katsoa peiliin ja miettiä mikä heissä itsessään on vikana?!

• ylimoraalinen

Naisten kohdalla näin on, mutta lapsia tulisi meidän aikuisten suojella! Sinä olevinas Korkeamoraalinen.

• brokenglas

Voi lapsi! Itse sain äskettäin kuulla poliisilta että 14vuotiasta tytärtäni on käytetty seksuaalisesti hyväksi. Tekijä 40 vuotias mies, onneksi myöntänyt tekonsa. Tässä päivä kerrallaan mennään, vaikuttaa tuo tapahtuma koko perheeseen,,,myös sisaruksiin. Sinuna tekisin rikosilmoituksen niinkuin tyttärenikin vaikka joutuikin kuulusteluissa käsittelemään uudelleen ikävät tapahtumat. Minulle,,,äidille ehdotettiin että otan yhteyttä rikosuhripäivystykseen,,että,,jaksaisin..eteenpäin,etten romahda kun kaikki ykskaks kaatuu päälle... en tiedä sitten onko mahdollista hyväksikäytetynkin soittaa sinne. Ja voin sanoa että poliisi kyllä keinot löytää, että syyllisyys todetaan. Tyttärenikin tapahtumasta on kulunut vuosi eli ajalla ei merkitystä milloin ilmoitat poliisille.

• Anonyymi

Tyypillinen seksuaalisen hyväksikäytön uhrin äiti. Kaikki kaatuu heti päälle.

Päivä kerrallaan mennään. Äiti on uhri.

Ei oo paljo leijonaemoja nähty näillä lakeuksilla. Huomiohuoria täynnä koko lakeus.

• Anonyymi

Aih, hyvä että pääsit hänestä eroon, voisit jutella psygologille, kun niillä on vaitiolovelvollisuus

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3837
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1761
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      127
      1301
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1279
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      97
      1260
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      103
      999
    Aihe