Hienoa, että ylläpito valvoi

eräs lukija

Ja poisti yhden aloituksen ketjuineen, Lusiinan blogin.

21

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Niin, kyllä se ylläpito huomioi sinne laitettavat ilmoitukset ja poistaa viestit jos katsoo aiheelliseksi. Yp. ei sen kummosemmin valvo, tällä palstalla ei edes ole sefua.

Ja kun aloitus poistetaan niin toki siinä menee sitten koko ketju:D

• Ylläpitoo poistaa HARKINTANSA mukaan asiattomat viestit, joista on ilmoitettu.
        Heidän harkitsemansa ei välttämättä ole sama kuin sinun tai minun harkinta mutta siihen on tyytyminen ;).

• Ai onko minulla ollut oikein blogi? En ole tiennytkään, en edes osaa sellaista tehdä joten ei kyl sitten vaan ollut mun ;). Olikohan taas vaan joku Lusiina-aiheinen ilkeilyketjunb aloitus josta joku viisas sitten teki ilmoituksen, näin voisi luulla. Kyllä täältä näyttää posituneen muutama muukin herkjausviesti. Enemmänkin olisi voinut poistaa mutta tyydymme sitten tähän.

• äiti emo.

Lopetas jo tämä jatkuva jaarittelu täällä,provosoit tahallaan porukkaa riitaan jatkuvasti.

• Juuups, miehän se tänäänkin laitoin nää aloitukset tänne ;). Lopetas kuules itte vaan tuo höpinä, pysyisit aiheessa etkä kirjoittajien kimpussa!!!!! Eikö emoa ole muuta tekemistä?

• lusiina5 kirjoitti:

Juuups, miehän se tänäänkin laitoin nää aloitukset tänne ;). Lopetas kuules itte vaan tuo höpinä, pysyisit aiheessa etkä kirjoittajien kimpussa!!!!! Eikö emoa ole muuta tekemistä?

siis emolla tietenkin.

• -ra

Parempi jotta valkkaavat törky kirjoitukset pois

• No ei net valkkaa jos ei niistä heille ilmoiteta.

• lusiina5 kirjoitti:

No ei net valkkaa jos ei niistä heille ilmoiteta.

Nii ja viel jotta ylläpito valkkaa poistamillaan tai poistamattomillaan viesteillä rajat miten tänne saa kirjoittaa, heil on valta ja vastuu.

• Vapaa valinta

Siinä 2 tekijää,joiden monia viestejä ja ketjuta ollaan poistettu.Korri se jaksaa valittaa sinne aina,on kirjoittanutkin siitä tänne että miks ei poisteta,vaikka kuin rukoilee.

Jo mulle esitettäisiin toive,että hankkisin blogin,usealta lukijalta,tekisn sen. Jos en osaisi,opettelisin.Ja antaisin muille mahdollisuuden valita mitä lukea:)

• Omantienkulkija

No niin sinä tekisit mutta on heitäkin jotka kulkevat omia polkujaan ;)

• nbm mvmmbv

Onhan nytkin vapaa valinta mitä lukee.Ei lue sellaisen kirjoituksia jotka ärsyttävät.Yksinkertaista.

• Kissan elämää

Totuus tulee aina esille.Enemin tai myöhemin.Kuka on kissan hännän nostaja???

• bnmbbm

Olisi hyvä jos jokainen loukkaava kirjoitus poistettaisiinm

• Ne kauppiaat

Näin on -ra,sullahan on kokemusta asiasta.Miten se Sitratorin rosis juttu etenee,siitä poistettin paljon.Julkasit jopa kauppiaan nimen,ei hyvä:( se kyllä poistetiin heti:)

• -ra

TaivaanIsä tietää totuuden

• Kuka on maksaja

Ei kauppias huvikseen halua tutkia ihmisten kasseja,iralla taas mielikuvitus laukkaa ja syy on toisten,kuten aina.Kehui ja rehvasteli kuinka laittaa kauppiaan vankilaan ja saa suuret vahingon korvaukset.Miten kävi?

• Kateelinen?!

Tosiaan miten kävi,onko kauppias kaltereiden takana ja iralla paksu lompakko:)

• Älä kirjoita satuja

En usko,sekin ketju poistettin,kun -ra kirjoitti kauppiaan nimen tänne,sen Sitratorin,tosi älytön temppu.Pollarit sitten selitti -ralle mitä voi kirjoittaa ja mitä EI!

• -ra

Näinhän se vaan meni

• Noin se vain meni

Niinhän se meni:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe