Kävipäs taas vallan mainiosti.

Just perfect!

Menin tyhmyyksissäni(epähuomiossa) vetämään naamaani saksanpähkinää jolle olen allerginen.
Noh,sitten anafylaktinen shokki alkoi lähestyä ja ehdin vääntäytyä sitä ennen päivystykseen ja vastaanotto-täti ohjasi minut pedille makaamaan.

Noh, asia sitten eteni ja huomasin sitten olevani sairaalanpedillä ilman paitaa karvainen ja hieman veltto mahani esillä muutaman ensi-, sairaan(tms.)hoitajan(joista varsinkin yksi oli aivan upeannäköinen, itseäni korkeintaan pari vuotta vanhempi neitokainen) hellässä huomassa.

Siinä sitten ujona kaverina makaan erittäin kiusallisessa tilanteessa, lääkäritätien ja sairaanhoitajien "ihailtavana". Tämä söpö neitokainen sitten käy siinä ystävällisesti juttelemassa ja kyselemässä kuulumisia vähän väliä, tarkistamassa happisaturaatioita yms. ja jopa peittelemässä minut. Koko ajan tuntui kuin norsulauma olisi tanssinut humppaa rintakehässä(adrenaliinin takia).
No ehkä vähän liioittelen, mutta olo oli silti samanlainen kuin esitelmää ryhmän edessä pitäessä, kädet tärisivät ja sydän hakkasi.

Mitäpä minä, isokokoinen ja saamarin ujo kavernuori mies sitten teen siinä tilanteessa, jossa kuka tahansa itseään kunnioittava mies olisi testannut omaa viehätysvoimaansa, iskenyt vähän flirttiä yms.? Vaikutan tietenkin mahdollisimman etäiseltä, epäkohteliaalta ja yritän puhua niin hiljaa kuin mahdollista. Sen sijaan että olisin yrittänyt luoda katsekontaktia ja hymyillä, minä keskityin ennemminkin kattolaattojen neliskanttisen reikien laskemiseen. Niitä oli 29X28.

Enhän minä tietenkään olisi kyseistä hanhiemoa voinut oikeasti yrittää "iskeä" tai pyytää edes ulos jo allergiakohtauksen, muiden huoneessaolijoiden ja kaikenmaailman sairaanhoitohenkilökunnan hippopotamus-valojen takia, mutta erittäin paljon kyllä harmittaa etten minä kunnolla edes hymyillyt tälle upealle ilmestykselle, vaikka tämä kyllä hymyili minulle(joko ystävällisyyttään tai rauhoittaakseen).

Siinä olisi ollut aivan mahtava tilaisuus harjoitella hieman kauniimalle sukupuolelle puhumista, mutta minä idiootti tietenkin missasin jälleen kerran tilaisuuteni.
Minulla kyllä oli kokoajan takaraivossa tunne, että minun pitäisi yrittää ottaa edes jotain kontaktia, mutta oikeasti huomasin koko tilanteen otollisuuden vasta ajaessani kotiin. Ajatukseni näihin aikoihini olivat jotakin tyyliin "Perkeleen perkeleen helevetin perse! Millainen vitun tyhmä aivokääpiö missaa jokaisen tilaisuutensa jatkuvasti huomaamattaan?!"

Sen peittely-session aikana olisin voinut heittää tunnelmaa keventääkseni ja stressiäni lievittääkseeni jotain tyyliin "Voisitko myös lukea iltasadun ja antaa hyvänyön suukonkin?", mutta EI! Minä vain makaan puhua pukahtamatta tuijottaen välillä kattoon, välillä laiskasti ympäri huonetta ja silloin kun hoitajan katse sattuu kohtaamaan omani, siirrän välittömästi omani pois.

En pystynyt pitämään katsekontaktia edes tämän puhuessa minulle. Vilkuilin vain neuroottisesti hänen silmiään ja kattoa edestakaisin. Näytin varmaan aivan joltain ADD-/-Asperger toipilaalta.

Voihan vagina sentään.

2

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djsjg

      ainakin olet hauska, kirjoitustyylistä päätellen! :D älä välitä, näitä sattuu meille kaikille, ja muista että jokaisesta mokasta voit ottaa jotain opiksi :)

    • ...........

      Tähän tapahtumaan tai tapahtumattomaan vaikutti suuresti tuo päänsisäinen ajatuksenjuoksusi, jossa asenteesi oli brutaalin armoton itseäsi kohtaan. Alitajunnassasi tilanteeseen vaikutti aiemmat vastaavanlaiset kokemukset ja siksi kehosi reagoi kuten aiemmin vastaavissa tilanteissa jännityksellä ja lukkoonmenemisellä. Koita olla vähän kannustavampi ja armollisempi kun puhut itsellesi. Ajatuksilla on suuri vaikutus ja jos muutat ne positiivisempaan suuntaan niin sillä on myönteisempi vaikutus. Koita elää enemmän hetkessä niin että annat menneiden olla menneitä. Älä jälkeenpäin enää soimaa itseäsi jos kaikki ei mennyt niin kuin olisit toivonut vaan anna itsellesi anteeksi. Voit lohduttautua sillä, että hoitaja teki vain työtään, kohteli sinua kuin ketä tahansa muuta potilasta ja on varmaan saanut kuulla potilailta iskemisyrityksiä ennenkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe