Missä? Olisi kiva saada keskustelua teidänki puolelta.:)
Missä kaikki uusheräysläiset?
7
266
Vastaukset
- Taitaapi olla muuall
Saattavat kuihtua siellä lähetysseuran kainalossa...
- teu,
"ifuags"
Uusheränneet on Kittilän suunnalla , ymmärräks ?
Se Uuslestaadilaisuus joka on tuossa vieressä on poppoo joka ei ole mikään
Se on Viktio , sellaista ei luonnossa ole missään ,.
Täälä jokju sanoi että se on Lähetysseuran kainalossa
voi olla erittäin hyvä vastaus , Hyvää yötä'. - Leiff,
En ole tavannut ketään , siti siellä palstalla ,on mahtaviä m'ää'riä vastauksia
Esimerkisi 2456. ,,minä luulen että joku on keksinut 10 jakoisen ja 100 jakoisen
vastaus mekanismin ,,muuten se ei ole mahdollista ..hyvästi - aikamies1
Kyllä uusheräyksen väki käy täälläkin. Meitä on isohko lauma Raahessa ja lähikunnissa. Mitä keskustelua haluaisit?
Uuherätystä,ei sitä taida tulla jos ei itse ole valmis tunnustamaan omia vierheitään.
Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen.
voi niitä, jotka pitävät itseään puhtaina, vaikka eivät ole likaansa pesseet,Sananl 30: 12- Anonyymi00005
Sovellus Uusheränneet Hoitaja heti sängyssä kun heidän alisteinen lihakeitto on kirkossa syöty
vanhus vaipat
Näytöt onko aloitettu pankin kanssa alisteinen kuoleman vaipat
ovensuu lestaa puhelut saa kuolla läökäri kysymys apple perhe osuus vieläkö äitiä goudetaan vai alistetaan puhumaan älkää potkiko Sänkyä sairaslan korva - Anonyymi00006
Sama kai se mitä on kun herjaa muiden uskoa.
Kun ei vain omaansa halveksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594