Missä? Olisi kiva saada keskustelua teidänki puolelta.:)
Vastaukset 6
- Taitaapi olla muuall
Saattavat kuihtua siellä lähetysseuran kainalossa...
- teu,
"ifuags"
Uusheränneet on Kittilän suunnalla , ymmärräks ?
Se Uuslestaadilaisuus joka on tuossa vieressä on poppoo joka ei ole mikään
Se on Viktio , sellaista ei luonnossa ole missään ,.
Täälä jokju sanoi että se on Lähetysseuran kainalossa
voi olla erittäin hyvä vastaus , Hyvää yötä'. - Leiff,
En ole tavannut ketään , siti siellä palstalla ,on mahtaviä m'ää'riä vastauksia
Esimerkisi 2456. ,,minä luulen että joku on keksinut 10 jakoisen ja 100 jakoisen
vastaus mekanismin ,,muuten se ei ole mahdollista ..hyvästi - aikamies1
Kyllä uusheräyksen väki käy täälläkin. Meitä on isohko lauma Raahessa ja lähikunnissa. Mitä keskustelua haluaisit?
Uuherätystä,ei sitä taida tulla jos ei itse ole valmis tunnustamaan omia vierheitään.
Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen.
voi niitä, jotka pitävät itseään puhtaina, vaikka eivät ole likaansa pesseet,Sananl 30: 12- Anonyymi00006
Sama kai se mitä on kun herjaa muiden uskoa.
Kun ei vain omaansa halveksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728