miten mainospostin saa loppumaan,

poistaakko koko ajan

omaan sähköpostiin, niitä tulee kymmeniä päivässä. Olen vastannut joihinkin kilpailuihin ja sinne laitoin osoitteeni, mutta miten saan poikki!

6

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mietin

Samaa pohdin minä, auttaisko että kaikki pommittais takaisin lähettäjälle.
      Luukussa saa estolistalle lähettäjä viestisisällöt.
      Kolumbuksesta ei löydy kuin maksullisesta. En ymmärrä mistä tuo kolumbuksen osoite on saatu kun en ole sitä jakanut. Ilmeisesti jonkun firman serveriltä.
      En tahtois sitä lopettaa kun perheen sähköpostina ollut.
      Gmail saanut olla rauhassa.
      Ja nimen omaan nyt lehdet, luoton antajat ym häiriköi.

• poistaakko koko ajan

tulee tosi paljon ja sellasia, kuin haetko salaista suhdetta, vaikka olen sinkku, en koskaan enää vastaile mihinkään kilpailuun tai kyselyyn, kun pääsen eroon noista joilta tulee postia, viimeinen vaihtoehto on ottaa uusi sä-posti ja lopettaa entinen..

• keljuttaaa

Nämä mainos sähköpostit on ihan hirveitä. Tulee lähes 100 päivässä.
      Pitäisi jokaisen vaan olla niistä tilaamatta koskaan yhtään mitään.
      Mikä firma jakelee näitä sähköposteja eteenpäin. Tehdä valitus sinne.
      Todella kiusallisia. Kaikki vaan pitää poistaa avaamatta. Mutta kyllä suututtaa.

• EiOngelmia

Minulla on sähköpostiohjelmassa roskapostisuodatin päällä ja roskaposti menee suoraan roskapostikansioon ja tuhotaan automaattisesti parin viikon kuluttua.

• Kertoisiko joku yksityiskohtaisesti,miten saan torjututtua määrätyt sähköpostit suomi24 postissa, sieltä löytyy kyllä ohjeet, mutta kaipaisin yksityiskohtaisempaa neuvoa.

• annaoin palautetta suomi24 sähköpostin roskaposti suodattimen toimimattomuudesta. kiitokseksi laittoivat 300 kertaa Undelivered Mail Returned to Sender viestin. jumalauta saatana. hienoa toimintaa ja mukava oli poistella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2652
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      73
      2241
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1651
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1116
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      280
      954
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      947
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      834
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      68
      829
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      759
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      741
    Aihe