sitä vaan et onko täällä ketään jotka aikoo pukeutua Tylypahkan "koulupukuun" joko ensi-iltaan tai ennakko näytökseen ja onko se sama asia jos on asu päällä jo ennakkonäytöksessä vai onko ensi-ilta se "virallinen" pukeutumis aika? oon muuten jyväskylästä et siellä muit Potter höpöröitä
_melissah-88_
Koulupuku päälle ja menoks..
9
878
Vastaukset
- hyppys
Sillä ei ole väliä laittaako puku ensi-illassa vai ei. Pääasia on se, että laittaa sen päälle.
Minä en mene ensi-iltaan, vaan odotan, että tulee ne hiljaisemmat ajat, jotta voi katsoa leffan ilman, että joku sählää sipsien kanssa. Arkipäivä on siihen hyvä ja ilta.
Jos olisin jonkun asian fani, pukeutuisin leffaa varten (leffan mukaiseen asuun). Tai muuten vain tekisin itsestäni tavallisesta poikkeavan. Kampaus, korut tai muut yksinkertaiset jutut.
Kokoihon värjäystä välttäisin. - Black´s widow
Parikymppisenä mä taidan olla jo vähän liian vanha koulupukuun... Tylypahka-ajat on jääneet taakse... =)
Mutta koska näytän noita-akalta jo siviilissäkin niin ei tarvitse muuta kun vetästä tuo mittatilauksena Tylyahosta hankittu suippohatun päähän ja sillä siisti.
Ellei sitten Bella saa mua pakotettua laittamaan polvisukkia ja minihametta päälle...
Mutta kannattaa pukeutua ehdottomasti. On siinä ainakin Hesalaisilla ihmettelemistä.- Jessie
todellakin kannttaa, ja ennakkoon voi yhtä hyvin pukeutua kun ensi-iltaankin voin luvata ettet ole ainut joka pukeutuu=)
- Bella_Lestrange
sähän laitat kunnon koulupuvun ku mäki laitan. Jeah, se onki jo ylihuomenna!! Wuhuu... :D
- Black´s widow
Bella_Lestrange kirjoitti:
sähän laitat kunnon koulupuvun ku mäki laitan. Jeah, se onki jo ylihuomenna!! Wuhuu... :D
Mut kun mun vanha koulukaapu on jossain tuolla vintillä enkä jaksa kaivaa sitä sieltä.
- Patrick Bateman
Mä heitän Kuolonsyöjä-asuni niskaan sekä ennakkonäytöksessä että ensi-illassa, sekä sitten kun Vuotislaisten kanssa menen 5.8...
- Hermione=]
No tääl on yks Potter hörhö Jyväskyläst!Mä en aio pukeutuu mut mä teen itelleni rohkelikon tupakaulaliinan en elokuvaan vaa iha talveks!
- minttu
mäkin kyllä parin kamun kaa pukeudun, mutta...
älkää sitten kukaan laittako päähään niin korkeaa suippohattua/pitäkö sitä päässä koko ajan, ettei toiset nää takaa mitään! :D- Black´s widow
Joo toi mun suippohattu on aika korkea..jotain 50 cm. Ja tottakai mä nyt pidän sitä päässä koko leffan ajan.
...heh. ei vaites.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161