Olenko palaamassa loppuun?

sumunkeskellä

Olen aina ollut hyvin elämän iloinen, omistanut vahvan itsekurin ja kontrollin tunteisiin ja hymyillyt helposti.

Nyt tuntuu etten keksi enää mitään minkä takia pitäisi yrittää jatkaa matkaa. Kaikki lähti liikkeelle hyvästä ystävästäni, joka polki minut ensin maanrakoon ja hajotti sydämeni. Samalla rakastuin mieheen, jonka kanssa olisin ollut valmis suhteeseen ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta mies tavallaan jätti mut kuin nallin kalliolle rikkinäinen sydän kädessä.

Kasasin itseäni pikku hiljaa, mutta en osannut tuntea enää kuka olen, kuka pitäisi olla tai haluanko yhtään mitään. Missään ei ollut hyvä olla, paikoillaan ei voinut pysyä etten vahingossakaan päässyt ajattelemaan elämääni. Ajattelin että tämän kaiken jälkeen jatkaisin elämääni normaalisti.

Tämä osa kuulostaa ehkä hieman naurettavalta, sillä itken materiaalin perään auton tarkemmin. Hankin auton tuossa sotkujeni välissä, josta olin haaveillut monta vuotta. Auto on toiminut minulle eräänläisenä lyhtynä pimeässä, jonka takia olen jaksanut painaa eteenpäin. Sitä on hieman vaikea selittää, mutta tunnearvo on erittäin suuri.

Nyt tilanne on se, että auto taitaa olla entinen kuskin törttöilytyä ja näin jouduttuamme kolariin. Kun auto oli pysähtynyt vauhdista ja tajusin, että taitaa olla aika paha tilanne auton kannalta, mietin ensin ovatko kaikki muut kunnossa ja seuraava ajatus minkä takia en itse voinut päästä hengestäni auton mukana. Eikö yleensä pitäisi olla onnellinen, että selviää hengissä? Itse en osaa olla.

Tuntuu, että saan heittää kaikki unelmani roskakoriin, ei ole mitään mitä kohti tavoitella, voisin ilomielin lopettaa unelmani ammatinkin opiskelun tällä hetkellä, ei ole mitään mikä jaksaisi ilostuttaa. En osaa myös enää hallita tunteitani kunnolla, saatan purskahtaa ykskaks parkuun, tiuskin ja saatan sanoa ilkeästi. Tuntuu että on akku lopussa. Olenko palaamassa loppuun?

2

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

Taidat olla

• Reetta2

Ryhdy käymään hengellisissä tilaisuuksissa, rukoile ja käy kirkossa, tutustu
      uskoviin ihmisiin....katso netistä tv7 ja radio dayn ohjelma ja ryhdy
      seuraamaan niitten ohjelmatarjontaa jen...siunausta sinulle ja kaikkea
      hyvää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 425
      6272
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      25
      2441
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      208
      2324
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1668
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      125
      1655
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1083
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1083
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      3
      1068
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      988
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      836
    Aihe