Olenko palaamassa loppuun?

sumunkeskellä

Olen aina ollut hyvin elämän iloinen, omistanut vahvan itsekurin ja kontrollin tunteisiin ja hymyillyt helposti.

Nyt tuntuu etten keksi enää mitään minkä takia pitäisi yrittää jatkaa matkaa. Kaikki lähti liikkeelle hyvästä ystävästäni, joka polki minut ensin maanrakoon ja hajotti sydämeni. Samalla rakastuin mieheen, jonka kanssa olisin ollut valmis suhteeseen ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta mies tavallaan jätti mut kuin nallin kalliolle rikkinäinen sydän kädessä.

Kasasin itseäni pikku hiljaa, mutta en osannut tuntea enää kuka olen, kuka pitäisi olla tai haluanko yhtään mitään. Missään ei ollut hyvä olla, paikoillaan ei voinut pysyä etten vahingossakaan päässyt ajattelemaan elämääni. Ajattelin että tämän kaiken jälkeen jatkaisin elämääni normaalisti.

Tämä osa kuulostaa ehkä hieman naurettavalta, sillä itken materiaalin perään auton tarkemmin. Hankin auton tuossa sotkujeni välissä, josta olin haaveillut monta vuotta. Auto on toiminut minulle eräänläisenä lyhtynä pimeässä, jonka takia olen jaksanut painaa eteenpäin. Sitä on hieman vaikea selittää, mutta tunnearvo on erittäin suuri.

Nyt tilanne on se, että auto taitaa olla entinen kuskin törttöilytyä ja näin jouduttuamme kolariin. Kun auto oli pysähtynyt vauhdista ja tajusin, että taitaa olla aika paha tilanne auton kannalta, mietin ensin ovatko kaikki muut kunnossa ja seuraava ajatus minkä takia en itse voinut päästä hengestäni auton mukana. Eikö yleensä pitäisi olla onnellinen, että selviää hengissä? Itse en osaa olla.

Tuntuu, että saan heittää kaikki unelmani roskakoriin, ei ole mitään mitä kohti tavoitella, voisin ilomielin lopettaa unelmani ammatinkin opiskelun tällä hetkellä, ei ole mitään mikä jaksaisi ilostuttaa. En osaa myös enää hallita tunteitani kunnolla, saatan purskahtaa ykskaks parkuun, tiuskin ja saatan sanoa ilkeästi. Tuntuu että on akku lopussa. Olenko palaamassa loppuun?

2

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

Taidat olla

• Reetta2

Ryhdy käymään hengellisissä tilaisuuksissa, rukoile ja käy kirkossa, tutustu
      uskoviin ihmisiin....katso netistä tv7 ja radio dayn ohjelma ja ryhdy
      seuraamaan niitten ohjelmatarjontaa jen...siunausta sinulle ja kaikkea
      hyvää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe