miks en saa tyttöystävää

poikA141998

Moi oon 14v poika turust. Käytän käppii ja panelipaitaa ja sit sellasii löysii housui. kaikkii vaatteet joita käytän on tietysti merkkivaatteita koska tavisvaatteet on rumii hyi joskus käytän myös isoo hupparii eli siist sellasta gangsta asuu. mut kukaa ei pidä mua kovana jätkänä? Miks? joskus mulle nauretaa vaan koska oon MUOTITIETOINEN siis hyi en ymmärrä miten esim hevarit voi pitää nahkatakkii eihän nahkatakit kuulu pojille. ja sit joskus mua kiusataan. oon komee ja söpö ja tykkään räpistä omasta mielestäni oon kova mut miks kukaa ei pidä mua kovana eniten tykkään pitää kuitenkin sitä räppäri eli gangsta tyyliä koska se on mun mielest siistii. tykkään myös pitää huolta hiuksist käytän lacosten tuotteita tietysti ja värjään hiukset ainaki 8 kertaa vuodes voisiks joku niinku kertooo miks mua ei pidetä kovana

54

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä niin toivon että et oo tosissas.

      • kyllä vain

        Mun ihastus on muuten täydellisesti tuollainen- paitsi että kohtelias ja huumorintajuinen, ei itsekehuine. Eikä Turusta!


      • poika141998
        kyllä vain kirjoitti:

        Mun ihastus on muuten täydellisesti tuollainen- paitsi että kohtelias ja huumorintajuinen, ei itsekehuine. Eikä Turusta!

        mitä oikee dissaatte tykkäätteks muka joistai heviletillisist paskoist enemmä? oon kovempi ku kenenkään teidän poikaystävät


      • tyttö99 mut fiksumpi
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee dissaatte tykkäätteks muka joistai heviletillisist paskoist enemmä? oon kovempi ku kenenkään teidän poikaystävät

        kuuleppas nyt vaan, mä ainkin vihann räppiä ja itsekehujia, oikeesti noi kakas asiaa ei tee ihmisestä kovaa. Lisäks luuleks sä et vaan koviksist tykätään? Hei camaan oikeesti. Mä rakastan metallia ja oon tyyliltäni musta pinkki, eikä musta tykkää ku muutama poika ja neki vaan mun luonteen perusteella. Valitan ehkä aika paljon mutta osaan myös arvostaa muiden mielipiteitä. Kukaan ei tykkää tommosesta itserakkaasta, paitsi ehkä joku... mut en tunne ainootakaan sellasta. Mut mieti vähän jos sulle nauretaan koulus, nii älä yritä mitään oo normi. Mäkin oon oma itseni, mä vaan satun pitämään paljon mustasta, pinkistä, metallista ja ennen kaikkea KISSistä. Mut edelleen se luonne, luonne, enkä ma inakaan tykkää koviksista kun ne vaan esittää kokoajan, siis mitä hienoo on olla kova???? mä en oo tajunnu sitä koko mun pienen elämän aikana.


      • Haista vittu!
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee dissaatte tykkäätteks muka joistai heviletillisist paskoist enemmä? oon kovempi ku kenenkään teidän poikaystävät

        Sen päivän kun näkis!!!


      • Haista vittu!
        Haista vittu! kirjoitti:

        Sen päivän kun näkis!!!

        Siis aloittaja


      • lolol20

        Aloittaja teki tän varmaan läpällä koska ei kukaan voi olla noin itse rakas.


    • 12+12

      Tytöt katsoo luonnetta eikä ulkonäköä...

    • gire345

      Koska turku on suomen perseenreikä.

      NOEI
      etkai oikeesti oo tosissas XDDD

    • voi jumalauta mikä fruittari

    • ei juma***

      hei poika kasva eka 2-3 vuotta ja osta oikeenkokoset vaatteet ja ota se kultalusikka pois sieltä **** niin voi alkaa miettiä uudestaan =D

    • erjelrkjelrkj

      Sä et saa naisia koska oot vitun tomppeli. Ai ettäkö nahkatakki ei kuulu pojille? Kuule nimenomaan kuuluu mustanpuhuville hevareille, tämä nykyteinityttöjen nahkatakkimuoti on tullu vasta nykyään. Vitun lökärit ja käppi on hinteille ja täys luusreille ihan tiedokses. Todelliset kovikset ei pukeudu kun joku räppärimulkku. Lökärit on korkeintaan noloja.

      • Tyttö

        ^---asiaa, ite tykkään pojist joil on järkee


    • jonne havaittavissa

      Koska olet jonne. Kasva ensin aikuiseksi ja hommaa sitten aikuisen tyyli.

    • XD

      Äijä on kova äijä.....ei vittu ooks tosissas et tuut tänne suomi24 näyttelee vähä kovaaki skidii ja kysyt et miks kukaa ei tykkää susta...koska oot vaa nii vitu säälittävä esittämää kovaa ja NAHKATAKKI EI KUULU POJILLE VAI??

    • nilla55544

      Jätkä luulee olevasa tooosi kovakii? :DDD

      Kiitos nauruista :>

    • Grow up, little boy

      Kasvahan väh. 2-3 vuotta ja koetas uudellee... Kiitos nauruista, päivän parhaat!

    • dgtryjuolkijfrgesg

      1. Toivottavasti olet trolli
      2. jos et ole:
      3. ulkoinen olemuksesi ei vaikuta kysyntääsi juurikaan, pohjimmiltasi vaikutat paskalta tyypiltä
      4. nahkatakki on älyttömän sulonen ja kivan näkönen pojalla, ja ei kaikki välttämättä oo etes hevareita jotka sitä käyttää. Ja mikä vika hevareissa?
      5. kasva isoksi tai lopeta trollaaminen.

      • poika141998

        mitä oikee kaikku valitatte? hakkaisin teidät 10-0 tappelussa ei tollasil hyypiöil oo mitää mahiksii


      • poika141998
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee kaikku valitatte? hakkaisin teidät 10-0 tappelussa ei tollasil hyypiöil oo mitää mahiksii

        no ettekö uskallavastata enää hahaaaa


      • voi pientä..
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee kaikku valitatte? hakkaisin teidät 10-0 tappelussa ei tollasil hyypiöil oo mitää mahiksii

        Onko sinusta fiksuuden merkki se,että kerrot voivasi hakata jonkun..? Tytöt tykkää mieluummin mukavista pojista.


      • poika141998
        voi pientä.. kirjoitti:

        Onko sinusta fiksuuden merkki se,että kerrot voivasi hakata jonkun..? Tytöt tykkää mieluummin mukavista pojista.

        ei kannata aukoo päät mulle


      • :p 2+9=11
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee kaikku valitatte? hakkaisin teidät 10-0 tappelussa ei tollasil hyypiöil oo mitää mahiksii

        Mä vihaan väkivaltasii pokiii, ookei myönnetään oon ite väkivatane ja vetelen kaikkia vittuilijoita turpiin, mut ei sil tarvii leveillä se tekee sust viel tyhmemmän trollari


      • swertyhjukilkijuytrf
        poika141998 kirjoitti:

        no ettekö uskallavastata enää hahaaaa

        Vastaamisessani kesti sen takia kauemmin, koska minulla on tietokoneen ohella muutakin elämää. Nähtävästi sinulla on aktiviteettien puutetta. Suosittelen lämpimästi harrastuksen tai vaikka pelkästään kavereiden hankkimista. Jos se siis onnistuu sinulta. Epäilen vahvasti.
        Sinä saattaisit hakata minut tai muut tällä palstalla kirjoittelevat (tosin todella pienellä todennäköisyydellä), mutta minä sen sijaan niin sanotusti "hakkaisin" sinut käräjillä 100-0.


      • Haista vittu
        poika141998 kirjoitti:

        ei kannata aukoo päät mulle

        Hanki kavereita... Ups sori ei hän se onnistu tommosilta vitun mulkuilta!!!


      • How to get a girl?
        poika141998 kirjoitti:

        mitä oikee kaikku valitatte? hakkaisin teidät 10-0 tappelussa ei tollasil hyypiöil oo mitää mahiksii

        Itehän kysyit että miksi et saa tyttöjä!
        Tässäpä vastaus jota muut ovat koko keskustelun jankanneet!

        1. Suurinosa tytöistä ei tykkää koviksista.
        2. Tytöt ei tykkää itsekkäistä tai itseään kehuvista pojista
        kuten ei myöskään sellaisista jotka esittävät koko ajan tai
        yrittävät näyttää olevansa parempia kuin kukaan muu
        3. TYTÖT EI TYKKÄÄ VÄKIVALTAISISTA POJISTA
        4. Suurin osa vastaajista on tyttöjä joten väitätkö että annat
        tytöille turpaan? NO ET TODELLAKAAN SAA NIIN TYTTÖYSTÄVÄÄ!!!
        5. Käytöksesi ei miellytä ketään, koska se on lapsellista. Lopulta kaikki
        fiksut ja hyvät ihmiset saavat sen aidon hyvän elämänkumppanin sillä
        aikaa kun nämä kusipäät käyvät yhdenyön suhteita.
        6. Pukeutumisella ei ole väliä, mutta jos yrität esittää sillä kauheasti jotain
        niin suosittelen, että lopetat sen nyt ja hankit kaappiisi myös jotain normaalia.
        7. Nahkatakki oli alunperin poikien juttu.
        8. Jos oot trolli nii oot aika helvetin paska sellanen.
        9. Lökärit ja mitkälie lippikset on aika halpaa kamaa oikeesti.
        10. MUUTA KÄYTÖKSESI NYT EDELLISIÄ OPETUKSIA KÄYTTÄEN

        JA HYVÄÄ JATKOA VAIN SINULLEKKIN!!!


    • fgd

      luuleksää että tytöt tykkää vaan kovista jätkistä? phyh ei todellakaa, ja luultavasti et oo ees kova jätkä,ni elä esitä sellasta :)

    • Ei todellakaan jokaisella 14-vuotiaalla ole tyttöystävää, lisäksi läheskään kaikki tytöt eivät pidä 'koviksista'. Ja et saa tyttöystävää, jos et itse tee sen eteen mitään, luuletko, että tyttö vain ilmestyy kainaloosi? Mitä nyt tekstistäsi päättelen, niin sanon: Naisissa on paljon muutakin kuin tissit ja perse. Ja seksi ei ole parisuhteen perusta.

    • awhhfw

      Sua uskotaan kovaksi jätkäksi jos voitat edes jonkun tappelussa. Huomioi ettet lähde ite kähyymään, vaan vedät turpaan jotain joka "kiusaa".

    • tyttö14

      Ei sus muut vikaa oo paitsi toi sun asentees. Mä ite kyl tykkään jätkist jotka kiinnittää huomiota tyyliinsä/ pukeutumiseensa yms. Mun ite on tosi vaikee lähestyy jätkii jotka on/ luulee olevansa jotai gangstoi. Voin ihan faktana sanoo et tytöt tykkää mukavist ja huomaavaisist jätkist enemmä ku jostai just koviksist. Älä yritä olla liikaa kovis, oo vaan oma ittes nii kyl ne siit.

    • MINNä vaaa

      Kröhöm...
      HHHHAAAAAAAAHAAAAAAAAAA MÄ VITTU VIE HAKKAISIN TOMMOSEN JÄTKÄN TULEE MIELEEN HOMO BUAHHAAAAA JA NIIIN TURKU SE ON VITTU SUOMEN PERSEEN REIKÄ SAATANA VIE ::D Nnoooeeeeiii no tottakai JOOOOOOO mukavat pojat on musta vitun kovii jätkiii, semmoset kovikset on must raukkiksii ja kauheit koska mun luokal oli '' muka'' kova jätkä mut se vittu vie hakkas mut vaa koska sanoin jotain läpäl oikeest LOL JA SAATANA VIE MUN BROIDIL ON NAHKATAKKI JA SE ON SIIN VITUN HOT JOS SE EI OLIS MUn broidi niin haluisin olla sen tyttiis :D

      • poika199814

        Hyi oot homo


    • meriiituuuuli

      koska oot pelle

    • 18 v hevari

      koska et erotu porukasta. olet vain yksi jonne muiden joukossa. tai sitten yrität esittää jotakin. olisit oma itsesi. ei niillä vaatteilla koreilla jos haluaa tyttöystävää. tytöt välittävät sinun luonteestasi (ja hieman myös ulkonäöstä). tosin ylä-aste meininki on vähän erillaista, odottaisit nyt pari vuotta vielä ennenkuin alat hankkimaan tyttöystävää kun nuo ylä-aste romanssit ovat aika naurettavia yleisesti. itse hankin vasta hiljattain tyttöystävän, eikä välittänyt minun tyylistäni olla joku helvetin hevari. luonne ratkaisee.

    • lool

      Et tule koskaan saamaan tolla asenteella ketään itsellesi oot just tollanen itserakas pikku Justin Bieber jolla täytyy olla hiukset hyvin ja merkkivaatteet päällä voin sanoo suoraan että oot täys pelle en ihmettele jos sulle nauretaan nauraisin minäkin. Tytöt tykkää jätkistä jotka on kilttejä ja niiden luonne on täydellinen verrattuna sinuun, ite en ainakaan tykkää sun tyylistä tollanen räppi ei oikeen iske tyttöihin ja muuta ainakin tota sun asennetta. Oot vaan sellanen 14 v jonne juot joka päivä es sitten kuolet siihen jonain päivänä joten mieti oikeesti miten käyttäydyt ja millanen oot :D ei sitä tarvii kovaa esittää paitsi tollaset kakarat jotka on lellitty pilalle ja muuten jätkät näyttää hyviltä kun niillä on nahkatakki ;)

    • Sarkasmin jalo taito

      Aika badass oot

    • Mun mielestä

      aloittaja, veikkaisin että yrität liikaa...

    • SinäFRUITTARIpaska

      Pukeudu vähä niinku muut pojat. Täl hetkel oot fruittari ( poika joka käyttää merkkivaatteit) eikä se oo nyt IN vaa OUT. Eli et oo muotitietoinen.

      • poika141998

        älä tuu täne aukoo mulle muodist kuule käytän vaan lacostee ja billabongii


    • lifemocker

      olen ensimmäisen vastaajan kannoilla

    • vetäsimpäs ketjun läpilukaisulla itselleni päivän huutonaurut. ei nyt sitten muuta kuin onnea ja menestystä kaikille. aamen.

    • avaudunpas nyt sitte

      Mä luulen että oot jokseenkin trolli x) MUTTA jos et oo, niin sanon silti mun mielipiteen, koska siitä saattaa olla joillekkuille avuksi. Elikkä siis, sä vaikutat sellaselta esittäjältä joka esittää ulospäin sellasta kovaa ja toi "pystyn vetää kaikkii maailmas turpaa" asenne on aika paska juttu. Kun pojat esittää kovaa jätkää se tarkottaa yleensä sitä että on huono itsetunto. Sinuna kaivaisin sen oman itsensä sieltä kovan ulkokuoren sisältä. Sun kannattaa miettiä että mistä tytöt ja miksei pojatkin tykkää. No voin kertoo et ne tykkää yleensä rennosta luonteesta ja jos on oma ittensä. Musta tuntuu että sulla on jonkinlainen luonnehäiriö esim. narsisti. Jos et tiiä mitä se tarkottaa nii kato googlesta:D nii eli siis kukaan ei tykkää väkivaltaisuudesta. Voisit käyttää oikeenkokosia vaatteita, koska tytöt ei tykkää tollasesta hopparityylistä. Tytöt kiinnostuu usein pojista jotka aidosti välittää. Tytöistä saa muutakin ku seksiä. Elikkä siis suosittelen että vaihdat tyyliäsi normaalimpiin pukeutumiseen ja kiinnität huomioo sun asenteeseen. Jos joku senjälkeen aukoo nii älä välitä. Suokaa anteeks ylipitkä stoori mut pitivavautuu.
      Ps. Kannattaa aikuistia pari vuotta ennenkö harkitset seurustelusyhteita:):):)

    • en kuule tiäääää

      En tiäääää

    • alottaja oot jonne

      Vai muotitietoinen!! :DD

    • tyttö

      Hyyi mikä jonne!!!

    • tyttö espoost :)

      siis oikeest miks kaikkien jätkien täytyy tulla tänne kertoo mistä tytöt tykkää ku me ite tiietään ehk vähä paremmin :p siis tommone meininki on just sellast et ite ootte iha vitun nössöi...... mut joo kuitenki ainaki moni mun kaveriporukas tykkää et poika on huumorintajuinen, ei mitkää yli lököttävät housut mut ei myöskää pillei......, pikkasen iso huppari mut ei semmone joka roikkuu polvien alla, semmonen joka ei haluu vaa seksii yms, halailee ja suutelee usein, tulee istuu tytön viereen ja pitää kättä tytön olkapäällä ja sanoo myös tyttöä ihanaksi tarkoittaen tätä..... ja sit tytöt ei tykkää semmosist jotka hakkaa kaikki ku tytöt ei tykkää semmosist "väkivalta kohtauksist".... joo en tiiä onks mun hyvä sanoo tota ku ite lyön kyl yleensä joitai poikii ainaki jos ne on nii vitun noloi ja tulee luokse ja yrittää nostaa paidan ylös tai vetää housut alas :) joo meijän luokal on 2 semmost :D mut nii kuitenki siis oot ton tekstin perusteel muuten ok paitsi sun kannattaa ostaa vähemmän lököttävii housui ja ÄLÄ ESITÄ!!!!! ja sit kans kato sopiiks sulle lätsä vai semmone pipo nii kumpi niiku sopii paremmi...... xd mut hei joillekki käyt tommosena et heti ku se oikee vaa löytyy ku jokainen käy jollekkin :p
      onnee sulle vaa ja sori ku tuli tämmönen romaani :)

    • Dr.Tohtori

      Siksi koska sulla on pieni pili!

    • olenhetero

      1, Oot Turusta
      2. Et oo Kovis oot vasta sillo ku oot oikeesti vitun pitkä ja lihaksetkin on mallillaa
      3. Vaikutat hintiltä ku värjäilet ja käytät merkkivaatteita eli oot Fruide
      4. Tytöt ei tykkää lökövaatteista
      5. Nahkatakit suunniteltu alunperin Pojille Ja sopii myös jos on tietynlainen
      6. Isot vaatteet ei innosta ketää
      7. Liia itsevarma et oo oikeesti hyvännäkönen tai söpä oikeesti
      8.Tytöt tykkää Hyväkuntoisista jotka osaa myös näyttää herkän puolensa
      9. Taidat olla trolli
      10. Tavisvaatteet on Hienoja,Halpoja Useimmiten hienompia kuin merkkivaatteet!
      Siinä sulle jonne laitto -97 Kovan palan ;) :D

    • uounojnonoub

      1. kuka ny turkulaista haluis?
      2.sano et kirjotit ton tekstin läpällä
      3.vehkeet esille vaa kun näät tytön! mulla tepsi sain heti... litsarin palleihini.
      4.just tollaset wnb gangstat on vitun hinareit ei tuu saamaa mitää muutaku turpaa.
      5. Olet vitun tyhmä. :)

    • säälittävää...

      Et saa naista koska oot iha vitun säälittävä hinuri. Minä kai luulin että tämmösiä näin säälittäviä tyyppejä ei ees oo olemassa!! Tai sitten olet trolli ja luulempa että jopa minun sisko (8v.) hakkais sut 100-0 siksi, koska sinulla tuskin on minkään näköisiä lihaksia, koska istut koneella 24/7 ja vejät ES ja pelaat CS. JA HEVI ON PARASTA toisin kuin jotkut sieluton paskaräppi

    • kakskakaowoowowow

      Kirjotit itse otsikkosi alle kaikki syyt miksi et saa muijaa. Idiootti.

    • Gothmetalhead

      Siis jätkä yks asia ole oma itsesi älä joku gangsta.Toiseks Hevi kansalaiset pitkätukallaa ja asenteella saa naisii ku joku joka yrittää olla tumma ihoinen gansgteri.Ja luonne siin on mietittävää.Itse olen metalhead ja saan se takii kehuja koska luonne koska pitkätukka.Mut Siis ekaksi ole oma itsesi älä ylitä sitä kovaa rajaa se ku ylität sulle nauretaa.Toinen opi eka hyväksyy itsesi sitte vasta suhteesee.Sanon vaan iha neuvona en vittutuksena koska taisit dissaa hevikansalaisii.Mut kasvat ja ole oma itses älä joku gangsteri.T Goottihevi

    • Gothmetalhead

      Siis jätkä yks asia ole oma itsesi älä joku gangsta.Toiseks Hevi kansalaiset pitkätukallaa ja asenteella saa naisii ku joku joka yrittää olla tumma ihoinen gansgteri.Ja luonne siin on mietittävää.Itse olen metalhead ja saan se takii kehuja koska luonne koska pitkätukka.Mut Siis ekaksi ole oma itsesi älä ylitä sitä kovaa rajaa se ku ylität sulle nauretaa.Toinen opi eka hyväksyy itsesi sitte vasta suhteesee.Sanon vaan iha neuvona en vittutuksena koska taisit dissaa hevikansalaisii.Mut kasvat ja ole oma itses älä joku gangsteri.T Goottihevi

    • Jaa että turuust!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe