Muistattekos kun joskus 1985-1995 ajoivat kilpaa katamariini kilpaveneillä.Olivat kait jotain f4 tai formula 4 tai sinnepäin....Mukana oli ainakin kuski Kai Kerppola.
Mutta kuka on se Lappeenrannassa asuva mie sjoka myös ajoi niihin aikoihin kilpaa.En tiedä oli sama luokka vai joku mutta vene ainakin oli samantyylinen.
Tais pitää Linnotuksen päässä sellasta veneveistämöä niihin aikoihin.Nyttemmin pitää Lauritsalassa veneveistämöä.Aina sellaset mustat vaatteet päällä,harmaa tukkanen jo siin lähellä 60v Ja sillä semmonen miami vice tyylinen vene satamassa tais olla joku baja mallinen suipponokkanen jenkkivene..Oli tänäkin vuonna mssa tapahtumassa kattelemassa.
Mikähän mahtaa olla sen kaverin nimi
Muistaako kukaan
5
1732
Vastaukset
- ???
Olikohan tuo heppu nimeltään Holmarin tms. Rakentaa nykyisin Scorpion veneitä.
- ???
Siis, Holmström, eikä Holmarin.
- hoo..hol...hols..
??? kirjoitti:
Siis, Holmström, eikä Holmarin.
ettei vaan olis holminen...
http://www.youtube.com/watch?v=dry4KPXVpt0
- voitto
veneilijä oli jan-erik lindholm .
- Anonyymi
Kiiverit oli P...eest.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652204Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311667- 541370
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981338- 1201212
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091048- 681018
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o100997Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.77995Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.22988