Kokemuksia 2m+ N tai 2N + M

heppu42v

Moi,
Millaisia kokemuksia teillä on kyseisistä kimpoista. Itse olen tätä miettinyt muttei ole tullut kokeiltua, tai osittain on mutta olisi joskus ehkä kiva löytää kyseistä seuraa ja saada sellainen pitkä ja turvallinen hauskanpito suhde. Itse mitään kummempaa muuta kun en ole hakemassa.

Mutta kertokaapa te jotka olette aiheen parissa jo harrastaneet, mitä plussaa ja miinusta näissä kimpoissa on.

12

3371

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksentanut

aivan ylimainostettu laji!!
      Ei mitään hyvää!
      Kaduttaa!

• aa

kokeiltu 2 n m, oli ihan ok.
      uudestaankin voisi kokeilla, sopivaa seuraa vaan hankala löytää.

• Kolmen kimppa

Itse olen kokeillut kahden miehen kanssa ja sessio oli onnistunut.

Saimme miesystäväni kanssa kimppaan hyvän ystävämme. Ennen tätä kokeilua keskustelimme aiheesta avoimesti, joka oli mun mielestä todella tärkeää. En varmaan itse pystyisi olemaan täysin rinnoin mukana, jos kolmas olisi täysin tuntematon. Olemme jutelleet asiasta avoimesti myös jälkeen päin. Kaikilla meillä on ollut hyvä fiilis ja parisuhdetta tämä syvensi.

Kimppaan lähtiessä ehkä tärkeintä on se, että kaikilla on "pää kunnossa" ja säännöt selvillä. Esim. jos pariskunta ottaa kolmannen kimppaan, pitää olla selvää ettei tämä kolmas esimerkiksi ihastu/ole jo valmiiksi ihastunut. Ja etukäteen on hyvä puhua, mistä kukakin tykkää ja mistä ei.

Suosittelen! Seuraa voi olla hankala saada ainakin ilman nettiä. Itse olen tehnyt sen johtopäätöksen, että miehet ovat helpommin lähtemässä kimppaan. Jo omasta tuttavapiiristäkin löytyy monta miestä, jotka ovat joskus kokeilleet kimppaleikkejä. Naiset taas ovat nihkeämpiä... varmaankin tunnepuolen vuoksi. Monet naispuoleiset kaverini ainakin ovat perustelleet kimppavastaisuutensa juuri tunnepuolta miettien.

• aa

pienellä paikalla ei oikein voi ravintolassakaa ruveta ehdottelee naisille.Mullekin tuli se mustasukkasuus esiin, siitä puhuttiin jälkeenpäin miehen kanssa.
      Jos ei ole sitä jotain kipinää ihmisten välillä, ei seksikään ole hyvää.
      seksielämää kyllä paransi kolmen kimppa, oltiin kun joskus ennen pitkän aikaa sen jälkeen.
      Miten netistä uskaltaa etsiä?

• on tullut kokeiltua molempia ja aina onnistuneet sessiot..pitää kyllä olla oikeat vieraat ja pää kunnossa että homma toimii. kertokaa te mistä löytäisin seksi seuraa vain itselleni..meillä vaimon kanssa vapaa suhde ja nyt pitäisi löytää mukavaa säpinää..t: mies 40v.

• lehtonenelina

Kokeiltu on, 2 n 1 m, ja 2 m 1 n. Hyviä kokemuksia. Seuraa löytyy netistä.
      Ainoa mitä ei tunnu löytyvän on bi-nainen miehelle ja minulle :(

• seuraa löytyy netistä joo...naisille kylläkin...jännä juttu, mulla kuvallinen, asiallinen ilmoitus ja ihan komea mies olen vaikka nyt itse sanonkin..niin ei vaan tarppää vaikka ahkeraan olen kysellyt seuraa enkä vain odotellut...vaimo laittoi kuvattoman ilmoituksen...päivässä 100 yhteydenottoa...pareja löytyisi kyllä kivasti, mutta on yksin on kyllä hankala..auttakaa äijää mäessä :)

• kimppa kiva

haluaisin koitta tuota 2M ja 1N. Olisi kiva imeä munaa ja katsoa kun nainen saa kalun sisäänsä takaapäin ja samalla nuolla pillua 69. Kuulemma pillulta maistuva kulli on UPEAN MAKUINEN. Onko kokemuksia? pitääkö paikkansa?

• Voisi olla kieltämättä kiva olla vaimon kanssa kuusysissä kun miehet työntäisivät parrua sisään.
        Tosin hankaluutena olisi ettei näe vaimon ilmettä.

• Mieenkestää

Et näe muuta kuin löylykauhaa perseesees

• Oul(m)

2naista ja mä yö meni kivasti voiroin olin kummankin kans ja toinen aina kierlien saatteli toisenpilluuuun mun kullin naidessa nuolis sit toista naista ihanaa kosteeta ja kohta sit toisinpäin uuuuh .Kannattaa kokeilla.

• Ähähähähähää

Lopuksi heräsit löylykauha perseessäs ja äipän tissi suussas peräkamari nysvä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1766
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      40
      951
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      916
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 60
      668
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      60
      606
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      571
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      556
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      547
    Aihe