kehikko olisi valmis ja aluskate !
sitten mietityttää että kun on rossipohja
et laittaako tuulensuojalevyt lattian alle vai ulkokuoreen
ja missä vaiheessa lattia villat ja väliseinä puut ?
siis rakennetaan hartia pankilla pikku hiljaa
rakentamis järjestys
5
236
Vastaukset
- Palkkaa hyvä
kirvesmies. Ei toi kota tolla menolla muuten valmistu koskaan. Hyvä vaitoehto osta kirja "Rakennuksen puutyöt".
- Verkon laittanut
Tuossa ihmettelemistä. http://www.google.fi/#hl=fi&sclient=psy-ab&q=rossipohjan tuuletus&oq=rossipohja&gs_l=hp.1.2.0l4.0.0.1.3905.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.0CxAoUatrYg&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=b7ec17c11f892b36&biw=1206&bih=622
Laita kuitenkin jyrsijäverkko, silmäkoko 4 mm. Rakennusviisaat suosittavat 6 mm silmäkokoa. Jos googlaat jyrsijöitä saat tietää niiden menevän 6 millistä läpi. Tässä on rakennusalalla huono tietämys kuten kaikessa muussakin.
Hiiret menee eristeisiin ellei verkkoa ole. Verkko maksaa kuin olisi hopeaa, mutta laitettava on.- Väärin laitoin
Sulla lienee jo vuorivillat ja höyrysulut. Silloin talosi talosi asumiseen kelvollinen aika on rajattu. Villa kostuu hissukseen lämpätilan ja sään kosteuden vaihdellessa, mutta ei kuivu - ei kuumassa riihessäkään.
Selluvilla luovuttaa ottamansa kosteuden ympäristön kuivuessa, jos höyrysulkua ei ole. http://www.perinnemestari.fi/index.php?sivu=keskustelu&id=234 - mihin verkko?
Siis mihin verkko laitetaan? Rossipohjan alle pintaanko? Onko ruostumatonta?
- vsrs
Olen pahoillani, mutta jos olet tuolla tasolla kysymyksissäsi, et tosiaan tiedä mitään rakentamisesta, kannattaa vakavasti harkita ammattikirvesmiestä.
Tasollasi toimiva rakentaja ottaa melkoisen riskin, elämäsi suurin sijoitus, asunto, et tiedä mitään mutta teet itse?
Hammaslääkärissä käynti ei ole niin iso asia elämässäsi kuin tämä, mikset samalla huolla hampaitasikin itse?
PALKKAA NYT HERRANJUMALA EDES JOKU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799