kehikko olisi valmis ja aluskate !
sitten mietityttää että kun on rossipohja
et laittaako tuulensuojalevyt lattian alle vai ulkokuoreen
ja missä vaiheessa lattia villat ja väliseinä puut ?
siis rakennetaan hartia pankilla pikku hiljaa
rakentamis järjestys
5
288
Vastaukset 5
- Palkkaa hyvä
kirvesmies. Ei toi kota tolla menolla muuten valmistu koskaan. Hyvä vaitoehto osta kirja "Rakennuksen puutyöt".
- Verkon laittanut
Tuossa ihmettelemistä. http://www.google.fi/#hl=fi&sclient=psy-ab&q=rossipohjan tuuletus&oq=rossipohja&gs_l=hp.1.2.0l4.0.0.1.3905.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.0CxAoUatrYg&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=b7ec17c11f892b36&biw=1206&bih=622
Laita kuitenkin jyrsijäverkko, silmäkoko 4 mm. Rakennusviisaat suosittavat 6 mm silmäkokoa. Jos googlaat jyrsijöitä saat tietää niiden menevän 6 millistä läpi. Tässä on rakennusalalla huono tietämys kuten kaikessa muussakin.
Hiiret menee eristeisiin ellei verkkoa ole. Verkko maksaa kuin olisi hopeaa, mutta laitettava on.- Väärin laitoin
Sulla lienee jo vuorivillat ja höyrysulut. Silloin talosi talosi asumiseen kelvollinen aika on rajattu. Villa kostuu hissukseen lämpätilan ja sään kosteuden vaihdellessa, mutta ei kuivu - ei kuumassa riihessäkään.
Selluvilla luovuttaa ottamansa kosteuden ympäristön kuivuessa, jos höyrysulkua ei ole. http://www.perinnemestari.fi/index.php?sivu=keskustelu&id=234 - mihin verkko?
Siis mihin verkko laitetaan? Rossipohjan alle pintaanko? Onko ruostumatonta?
- vsrs
Olen pahoillani, mutta jos olet tuolla tasolla kysymyksissäsi, et tosiaan tiedä mitään rakentamisesta, kannattaa vakavasti harkita ammattikirvesmiestä.
Tasollasi toimiva rakentaja ottaa melkoisen riskin, elämäsi suurin sijoitus, asunto, et tiedä mitään mutta teet itse?
Hammaslääkärissä käynti ei ole niin iso asia elämässäsi kuin tämä, mikset samalla huolla hampaitasikin itse?
PALKKAA NYT HERRANJUMALA EDES JOKU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686