Naisen ongelma?

Vai onko?

Mieheni on haluton harrastamaan seksiä. Aina ollut koko kahden vuoden ajan, kun ollaan seurusteltu. Nyt hän käy lääkärillä lapsettomuustesteissä ja lääkäri sanoi haluttomuuteen ULKOILE.... Voitte arvata ettei 40kg ylipainoa omaava mies ihan oma-aloitteisesti lähde pelkästään naisen tyytymättömyyden takia ulos lenkille kohentamaan seksuaalisia halujaan. Eikö miehen haluttomuuteen tosiaankaan ole mitään lääkettä?? Vai miksi lääkäri ei ottanut meitä tosissaan?? Siis olemmehan me yhdynnässä n.2 kertaa kuukaudessa. Vai onko tämä nyt vain naisen oma ongelma?? Että minun pitää nyt vain kestää omien tuntemuksieni kanssa, koska niistä ei nyt välitetä. Että miehen ei tarvitse välittää naisen haluista, koska itseä ei haluta?

3

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.brandsokay.com

      welcome to the www.brandsokay.com shopping

    • 12+19

      Olette seurustelleet kaksi vuotta ja seksiä on vain kaksi kertaa kuukaudessa? Minun mielestäni se on omituista.. Olemme oman mieheni kanssa seurustelleet reilu kolme vuotta ja seksiä on 2-3 kertaa viikossa.
      Olethan puhunut miehesi kanssa tästä asiasta? Onko haluttomuuteen syynä hänen ylipainonsa?
      "Voitte arvata ettei 40kg ylipainoa omaava mies ihan oma-aloitteisesti lähde pelkästään naisen tyytymättömyyden takia ulos lenkille kohentamaan seksuaalisia halujaan"
      - Ethän missään vaiheessa ole väheksynyt miestäsi hänen painostaan tms? Osoitathan hänelle että rakastat häntä juuri sellaisena kuin hän on?

      Voisitte mahdollisesti aloittaa yhdessä jonkun harrastuksen, jossa molemmat saisivat liikuntaa ja myöskin yhteistä aikaa. Esimerkiksi sulkapallon pelaaminen on monen mielestä hauskaa ja hyvää liikuntaa.

    • Keskustelun aloittaj

      Mieheni ei suostu lähtemään minnekään yhteiseen harrastukseen. Tosin meillä on myös aika iso lastenvahtiongelma..... Yksi syy on lihavuus jonka vuoksi hänen energiansa ovat vähissä. Makaisi mieluusti vain sohvalla. Masennusta en kuitenkaan ole havainnut.....
      Olemme puhuneet asiasta. Mutta mieheni mielipide on -Minkäs teet jos ei haluta.... Ni sit vaan ei haluta. En tahdo itse tehdä edes aloitetta enää, kun hän aina torjuu minut ja vastaa "huomenna sitten"... Tämä huominen voi olla kahden viikon kuluttua..... Itse olen tyytymätön tilanteeseen, mutta olen luovuttanut ja ajatellut etten voi miestä tietenkään pakottaa. Hänen ehdoilla mennään siis tässä asiassa. Ihmettelen kylläkin suuresti lääkärin kommenttia, ettäå kyllä se siitä kun alat liikkumaan ja energiat lisääntyy. ENTÄ KUN MIES EI ALA LIIKKUMAAN???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe