Onko Kokkolassa ollenkaan vapaita sinkkunaisia? Ainakin vilkaisu yökerhon tanssilattialle kertoo karua kieltään: siellä on muutama vapaa muija siellä sun täällä mutta kuitenkin enimmäkseen vain miehiä. Olenkin miettinyt mistä tämä johtuu ja tullut siihen lopputulokseen että suurin osa parikymppisistä kokkolalaismuijista on lähtenyt isommalle paikkakunnalle opiskelemaan ja nämä loput jäljelle jäävät yleensä löytävät jonkun amiksen käyneen bensalenkkarin. Jos ei kouluihin kuten amikseen tai amkiin muualta tulleita opiskelijatyttöjä lasketa niin Kokkola on parikymppiselle sinkkumiehelle melko toivoton paikka löytää puoliso.
Kokkolan vapaat naiset
67
5240
Vastaukset
- etelästäpäin
Elä ole huolissasi. Laita 10v ikää lisää Kokkolalais naisiin niin ei enää tarvi olla vapaa kun saanti on varmaa. Uskomattomia pettäjiä ja paskanpuhujia. Kokemusta on. Sinkkuista en tiedä, mutta nää parisuhteessa / suhteissa olevat on helppoja.
- Mummeli
Siis....saatko siitä yksinäisyyteesi jotakin? Etkö hae elämänkumppania kuitenkin? Vo,voi teitä miehet..ylä- vai alapää(Kumpi ajattelee?!
- Ymmyrkäinen
Totta: Osoitat typeryytes tommosella pussien tyhjennys jutulla! Eikö sulle muu merkkaa?! Sitäpaitsi tuo Halkokarin vuorolesket on vanha vitsi,johon en usko alkuunkaan! Sitten ymmärrät,kun korvantaustas kuivuu,baby!
- wiley
On täällä vapaita sinkkunaisia :) Itse en ainakaan käy baareissa ollenkaan, koska en halua baareissa ravaavaa miestä. Ystävät kyllä yrittävät välillä saada minua kiinnostumaan jostain heidän tutuistaan yms. Totuus on, että on vaikeaa löytää sopivaa kumppania. Harrastusten kautta olisi ehkäpä paras tapa löytää kumppani, mutta tuntuu että miehet ovat kovin ujoja lähestymään.
- Anonyymi
Ota yhteyttä tällä ois poka mis
- Anonyymi
Missä sinä esimerkiksi kuljet? Kyllä se on ihan v:Tun vaikeeta löytää naisseuraa tästä tuppukylästä jossa kaikki on jonku kans siskoja ja veli'ijä tai ainakin eno omisti veneen. Onpa kumma että väkiluku laskee ku akat on niin saakelin nirsoja.
- pekkapuupää69
kokkolalaiset pariutuu vaan tuttujen kanssa. Jos kaveri ei tunne yrittäjää, niin kiinnostus lopahtaa heti jos oli koskaan alkanutkaan. Täällä ihmiset tunnetaan ulkoonäöltä ja sukunimistä.
Itselläni on nyt ihana thaityttökaveri ja käyn täällä vaan töissä. Vuosia täällä aikoinani palloilin kunnes tajusin.
Kannattaa tutustua johonki paikalliseen niin ne parittaa sinut. Tosin kaikki tuntee sun naisen aina paremmin ku sut.. toivottavasti ei haittaa. - pekkapuupää69
kokkolalaiset pariutuu vaan tuttujen kanssa. Jos kaveri ei tunne yrittäjää, niin kiinnostus lopahtaa heti jos oli koskaan alkanutkaan. Täällä ihmiset tunnetaan ulkoonäöltä ja sukunimistä.
Itselläni on nyt ihana thaityttökaveri ja käyn täällä vaan töissä. Vuosia täällä aikoinani palloilin kunnes tajusin.
Kannattaa tutustua johonki paikalliseen niin ne parittaa sinut. Tosin kaikki tuntee sun naisen aina paremmin ku sut.. toivottavasti ei haittaa.- Anonyymi
nong kovia panee
- Vappaat naeset
Mää oon ainaski löytänyt joka kerta vapaan naisen ku mää oon käyny kuppilasa,ikään ei oo ollu kiilapoikaa mukana.
- Hmm...
nuien tehtaan pellejen akat ne on ollu jakavimmat. :) kokemusta on ! tais olla joltain karilta tää äijä :D
- 18+7
Hmm... kirjoitti:
nuien tehtaan pellejen akat ne on ollu jakavimmat. :) kokemusta on ! tais olla joltain karilta tää äijä :D
Taas siellä mielikuvitus laukkaa. Meeppä pesee ne koppurat runkkulakanat :-D
- Voi,voooi
Hmm... kirjoitti:
Hmm:OOTKO HOMO? Siis Karilta äijä? =Karin mies? Homotkin pettää,vai?
- se äijä...
Voi,voooi kirjoitti:
Hmm:OOTKO HOMO? Siis Karilta äijä? =Karin mies? Homotkin pettää,vai?
oliskos iriootti halakokarilta..
- karilta..
äijä..? ootko homo ?
- Kokkelsby
Kaveri on ollu ilman pillua viitisen vuotta. Taitaa hänellä kuitenki olla enemmän ittestä kiinni se naisten iskeminen :b
- Sockratees
On Kokkolassa vapaita naisia, mutta he eivät anna kuin tutuilleen jos niillekkään. Siinä syy.
- paskaki haisee.
Jakorasioita on vapaana, ja löytyy myös jakorasioita, jotka on parisuhteessa, mutta eivät kunnioita sitä infrastruktuuria.
Tosin löytyy niitä miehiäkin jotka "muka" seurustelee mutta kumminkin sitte mennään ottamaan vierasta kun oma akka ei "anna", tai "sattui kännissä erehdys", tai "mun aivoissa tapahtui joku ihmeellinen kemiallinen reaktio minkä takia eksyin väärään sänkyyn".
Jos löydätte sen seurustelukumppanin, niin pitäkää siitä kiinni ja kunnioittakaa! Kaksin on parempi kuin yksin. Eikä toista tule tieten tahtoen loukata.
En myöskään usko, että baari on välttämättä paras paikka etsiä seuraa, tai jos sieltä naisen haluat, niin kiinnitä huomiosi sellaisiin tavallisen oloisiin, fiksuihin suht selväpäisiin naisiin, ei näihin kusiliisoihin, jotka legginseisään ja korkkareissaan hilluvat joka miehen kaulassa, korostavat omaa erikoisuuttaan ja vetävät kilon pakkelia pärstään. - dana..
Ei ne naiset siellä baarissa ravaa! Lähe muualle ehtiin, esim kuntosalit yms on hyviä paikkoja! Rohkeasti jutteleen vaan niitten kans : )
Vieläkös olisi vapailla niitä baareissa juoksemattomia neitosia:)
Kyseleepi myös juoksematon kaveri.
- where are you....
Mua ei ees huvita käydä enää Kokkolan baareis. Mallintyöt ja harrastukset nii ei toi ryyppääminen oo mun juttu. Voi, kun vaan jostain löytäis sen mukavan ja liikunnallisen miehen, joka vie tän tytön sydämen..... Jospa se jonakin päivänä.
- where are you....
simkkum kirjoitti:
No otahan yhteyttä, eips tarvitte yksin olla jos niin kiirettä pitelee:)
Ai miks mun kandeis just suhun ottaa yhteyttä???? ;D
where are you.... kirjoitti:
Ai miks mun kandeis just suhun ottaa yhteyttä???? ;D
pelastat 2 polosta netissä naputtavaa ihmissielua. Tämäkin aika voisi olla parempaa aikaa.. Never know..
- where are you...
simkkum kirjoitti:
pelastat 2 polosta netissä naputtavaa ihmissielua. Tämäkin aika voisi olla parempaa aikaa.. Never know..
Ootko sä minkä ikäinen ja oletko komea???
Mä oon 25v. where are you... kirjoitti:
Mä oon 25v.Otahan yhteys tän profiilin kautta. Komeus kuten kauneus on katsojan silmissä;)
where are you... kirjoitti:
Mä oon 25v.Yritin vastata lähettämääsi viestiin mutta olit torjunut minut, joten yritykseksi jäi:)
- Mummeli
Siis....miten on mahdollista tämä nykyajan meininki? Ennen ei ollu edes lankapuhelimia,ei siis kännyköitä,nettejä ym. ja suurinosa ihmisistä löysi kumppanin ns. tansseissa selvinpäin!
Oon huomannut,että tosiaan vaikeaa löytää kumppania nykyään,vai onko ihmiset tulleet liian "krantuiks"?
Ellei se tee ja ajattele niin ja näin,EI KÄY!
Ennen sitä sitouduttiin ja kasvettiin yhteen,ottaen huomioon toisen ominaisuudet,ME KAIKKI IHMISET,ku ollaan kuitenkin omia persoonia!
Elämä on taiteilua,ei voi vaatia,että toinen ajattelee kaikista asioista samalla tavalla!
Luulen,että nykyään suurin syy kumppanin löytymättömyyteen on se,että heti luovutetaan,ellei kaikki ajatukset käy yksiin!
YHDESSÄ VOI MYÖS KASVAA,JA OPPIA LUOVIMAAN=) - OnnNeva
Moro. Meeppä prismaan, sittariin taikka minimaniin. Kärryissä pelkkää poikamieskamaa (kokista, pakaste pitsaa, protsku juomaa, banaania ym). Kylmatiskillä kyselet potentiaaleisilta ehdokkailta esim, mikä olisi hyvää ruokakermaa kalan kanssa tms. Varattuna miehenä (sormus sormessa), olen saannut melkoisia tarjouksia. Koitappa ite. Onnea.
- Mummeli
Harmi:) Entäs harrastukset? Tuttujen järjestämät " Yhtaikaa paikallekutsumiset?" YM.
Toivon Sinulle todella,että löydät kumppanin! Mulla miniän sisko ca. 22 v. kaunis,hieman pyöreähkö ilman kumppania,ei käy baareissa ym.
Kiusaan sitä aina ,että kaunis tyttö menee hukkaan....
Kyllä kai jokainen tiensä valitsee,mutta uskon ,että aina kaikki jä'rjestyy=)
TSEMPPIÄ!
- Joczse
Kysykää niiltä naisilta kaduilla, kaupoissa, lihatiskillä, missä vain, että lähdetkö kanssani treffeillä koska olet kaunis tms. Ei tarvi olla tuhannen tuiterissa yökerhossa tai pubissa. Sitäpaitsi, naiset arvostaa enemmän kun lähestytte rohkeasti selvinpäin! Pakkeja tulee varmasti mutta ennen pitkää tärppää.
- Kokkelsmann
Kokkolalaiset naiset pihtaavat. En ole kertaakaan saanut mukaani syntyperäistä kokkolalaista baarista kämpilleni vaan aina on kyseessä ollut jostain muualtapäin Suomea Kokkolaan muuttanut nainen -yllätys(kö)?
Kokkolalaisia naisia kiinnostaa vaan ne pienet ja sisäänpäinkääntyneet pikkukaupungin piirit joista voi aina valkata jonkun kaverin jonka kanssa voi tehdä sen. Ei puhettakaan että antaisi -tai edes puhuisi, kellekkään jota ei tunne!- plökjh
Tämä on totta. Kokkolalaiset muijat eivät anna kuin korkeintaan tutuilleen.
- KokkolaPoju
Hyvä kysymys!
Olen huomannut saman että hankalaa on parikymppisen miehen kokkolassa saada naisia.
Mistä lienee johtuu?
Noh, ei kannatta sitten ihmetellä kun on kolmekymppinen ja ylitse, jos löytää jonkun kivan muijan ja pettää sitä muijaansa sitten salasuhteilla, kun ei parikymppisenä voi nauttia siihen kuuluvista asioista, työ, kuntoilu, viina, seksi tyyliin.- Treella_asuva
Miksi helkkarissa mennä jo parikymppisenä töihin kun voi myös opiskella ja viettää rattoisaa opiskelijaelämää? Minä käyn Tampereen teknillistä yliopistoa ja teen noita kaikkia mainitsemiasi asioita paitsi tuossa työn tilalla on opiskelu.
Olen nähnyt useita tällaisia kokkolalaistapauksia jotka ovat menneet heti amiksen jälkeen parikymppisinä töihin ja sitten ollaan oltu jo perustamassa perhettä. Tuo lieneekin tyypillistä perus kokkolalaisjanttereille.
- Foksimies
Nyt miehet vinkki: lähtekää tekin tanssikurssille! Nättiä naista on joka lähtöön, ja kun oma tanssitaito alkaa olla hiottuna niin vientiä riittää niin maar kauhiasti.
- Oulussa asuva
Valitettavan paljon kokkolalaisia miehiä elää puutteessa. T: kokemusta on Kokkolassa asumisesta.
- Vaasan Neito
Oon määkin muutaman Kokkolalaisen miehen tavannut. Säälittäviä vitjamunia olivat kaikki.
- Alfabilemies
Vaasan Neito kirjoitti:
Oon määkin muutaman Kokkolalaisen miehen tavannut. Säälittäviä vitjamunia olivat kaikki.
Elätkö sinäkin puutteessa? Oletko kenties lihava? Etkö ole saanut melaa mekkoosi vuosikausiin? :)
No tule tänne Kokkolaan tapamaan meitä isokiveksisiä miehiä niin sinäkin pääset tuskistasi! - Vaasan Neito
Alfabilemies kirjoitti:
Elätkö sinäkin puutteessa? Oletko kenties lihava? Etkö ole saanut melaa mekkoosi vuosikausiin? :)
No tule tänne Kokkolaan tapamaan meitä isokiveksisiä miehiä niin sinäkin pääset tuskistasi!Seli seli. Te Kokkolan kundit voitte imee toistenne munia ku ei teistä muuhunkaa oo.
- Räkänen Huora 69
Vaasan Neito kirjoitti:
Seli seli. Te Kokkolan kundit voitte imee toistenne munia ku ei teistä muuhunkaa oo.
nämä provon heittäjät on juutalaisia homojaj ja huoria jotka vois vaikka heittää porsas karsinaan vähän niinkuin bigbrothersissa niin nämä saatanan emakot antais vaikka oikealle sialle pilluu/persettä mulkun tuskissaan... saatanan säälittävät huorat jotka nautitte vaikka afrikkalainen mies teidät väkisten ottaa saatanan omanarvon tunnottomat huorat jotka rääkyy apua muttei ees saatana vaivaudu pyytään apua tai häpeään
- 5+22
Räkänen Huora 69 kirjoitti:
nämä provon heittäjät on juutalaisia homojaj ja huoria jotka vois vaikka heittää porsas karsinaan vähän niinkuin bigbrothersissa niin nämä saatanan emakot antais vaikka oikealle sialle pilluu/persettä mulkun tuskissaan... saatanan säälittävät huorat jotka nautitte vaikka afrikkalainen mies teidät väkisten ottaa saatanan omanarvon tunnottomat huorat jotka rääkyy apua muttei ees saatana vaivaudu pyytään apua tai häpeään
Toivottavasti kukaan ei haksahda tuollaisen raivohullun puolisoksi.
Kielenkäyttökin niin rumaa että hyh hyh. Tyypillinen Kokkolalainen piilohomojuntti olet.
- Kokkolalalainen
Jopas on kirjoituksista päätellen sivistynyttä sakkia nämä kokkolalaiset :)
T: yks myös- yx NaiNeN
Luin mitä Kokkolalaiset miehet naista ja naistensaamisesta kirjottivat ja ajattelin että muut naiset ovat yhtä kyllästyneitä noihin iskuyrityksiin kuin itsekin olen.
En käy enää ravintoloissa tanssimassakaan koska niissä miehet ovat liian
humalassa ja luulevat olevansa meille vapaille naisille oikea *Jumalan lahja*.
Huomataan me sen että mies suunnittelee meitä käytettäväkseen ja ketäpä
se kiinnostaisi.
Yksin paljon parempi mieli kuin että huonossa suhteessa.
- pogkdlal
Syntyperäisin täysin Kokkolan keskustan läheistöltä ovat ihan hyvää miesporukkaa, mutta ne jotka muuttaneet jostain hikisestä lähikylästä tai myöhemmin, ovat melkoista junttipörssöä. Naisiin ei välttämättä koske tämä sääntö ;)
- se on väärin olla yksin.
Muualta muuttaneena voin sanoa että paikalliset naiset pelkäävät avointa miestä ja tunteiden kertomista. Se on ilmeisesti kirous olla suora , mennä asiaan kuin jauhaa puutaheinää. Kokemuksini liittyvät tietysti vain omiini , mutta kyllä niissä jotain perää varmasti on. Olkaamme omia itsejämme ja uskaltakaamme puhua asioista oikeilla nimillä.
- Uutelias
se on väärin olla yksin. kirjoitti:
Muualta muuttaneena voin sanoa että paikalliset naiset pelkäävät avointa miestä ja tunteiden kertomista. Se on ilmeisesti kirous olla suora , mennä asiaan kuin jauhaa puutaheinää. Kokemuksini liittyvät tietysti vain omiini , mutta kyllä niissä jotain perää varmasti on. Olkaamme omia itsejämme ja uskaltakaamme puhua asioista oikeilla nimillä.
Mitä asiaa tarkalleen ottaen tarkoitat tässä?
- se on väärin olla yksin
Uutelias kirjoitti:
Mitä asiaa tarkalleen ottaen tarkoitat tässä?
Jos minun kirjoitusta viitasit niin ihmiset pelkää lian suoraa puhetta ja tunteilu on jotenkin loutaan työntävä piirre. Tietty pinnallisuus on ok, mutta eikö keskustella pitäisi pystyä mistä vain :)
- tststststststs
ei niitä baareista löydy pitää mennä helluntaiseuroihin puhumaan lasten vaipoista ja kuukautis vuodoista siitte voi päästä öljyleikkeihin mukaan oli tarkotus alempaan lipes vähä
- pliisuckmydick
pliis tulkaa tänne pannaan ja kuunnellaan suck my dick bass boosted :D:D:D:D:D
- Markkinarako69
Kallen tanssilattialta löytyy todella helppo puumanainen yhden yön jyystöön.
- MakeLovePeace
Tiedetään! Sellainen tumma ja pieni.
- Laatuasia
Kyllä kaupungissa on vapaita sinkkunaisia, itsekin olen. En vaan välitä pyöriä kapakoissa tai täkäläisillä tanssilattioilla. Siellä ollaan liikaa hakemassa tai muuten liikaa jotain.... Jotain fiksumpaa pitäisi olla tarjolla tekemisen kanssa.
En usko yhtään, että asia olisi toinen miestenkään osalta. Kaikki eivät halua örveltää, miehetkään. - Ikisinkkupoikamies
Missä muut sinkut viettää aikaansa nykyään.
- Koivuhaka
Kalajoella merisärkillä....
- Anonyymi
Tämäkin ketju kun kaivettiin ylös, niin kysyisin samaa, että missä muut sinkut viettää aikaansa nykyään, ja missä heitä voisi tavata parhaiten?
- Anonyymi
Eihän valittaja koskaan löydä mitään mieti lisää jospa joku sattuu kohdalle.
- Anonyymi
Vain hullu vetää vanhoja asioita tänne.
- Anonyymi
Itselläni on ringissä neljä naimisissa olevaa Kokkolalaisrouvaa, joiden kanssa harrastan seksiä. Tietenkään he eivät tiedä toisistaan mitään enkä kerrokaan. Kiva antaa vapautuneelle 33-60 vuotiaalle naiselle kyytiä
- Anonyymi
Hyvät hampaat, ruotsinkielinen sukunimi, puhtaat vaatteet ja hyvä vartalo näillä saa varmasti. Itse puhun kuppilassa vain ruotsinkieltä ja tekohampaat laitoin jo rippikouluikäisenä. Korkokengät ja suorat housut sekä puhtaat alushousut. Sukunimeni valehtelen yleensä esiinnyn Björkroottina hevosen omistajana, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu on viisas.
- Anonyymi
Hah. Naista ei löydetä kapakoista, saati yökerhoista, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Sinun iällä kannattaa hakeutua bingoon ja porealtaaseen VesiVeijarissa. Seitsemänkymmenen ja kuoleman väliltä löytyy autettavia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356