http://www.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/1

Benzzin

Mikä huoltoasema myy huonoa lientä?

20

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 112112112

Onko pakko ostaa bensat noilta rupu-asemilta?
      Käykää Nesteellä, Lukoililla ja mitä muita oikeita huoltoasemia niitä onkaan.

• 221122123

Ei täällä (siellä) Nestettä ole. Ja "Lukoil" on hyvin epäilyttävä

• Lukoil....
        221122123 kirjoitti:

Ei täällä (siellä) Nestettä ole. Ja "Lukoil" on hyvin epäilyttävä

Myös Suomessa toimintaa pitävä Teboil kuuluu Lukoil konserniin.
        Kaipa Teboililla myydään samaa bensaa mitä Lukoilissa, ei Teboilin bensa ole suomalaisilta jalostamoilta.

• äpfgohj

Milkähän asema lie kyseessä, itse tankkaan nordcilla ja nyt viime reissun jälkeen on ruvennut auto pätkimään suurilla kierroksilla kiihdytettäessä.

Voi toki olla joku muukin vika mutta tämä vahvistaa kyllä epäilyjäni että syy voi olla bensassa!

• 512

Eivät kai liian usein puhdista säiliöitä. Kondenssivesi ja muut mönjät siellä pohjalla kummittelee.

• Niin varmaan

Eihän vika voi olla bensassa, kai silloin häiriön sattuessa autossa venäläiset tankkaajat kävisivät "kahveella" sellaisilla asemilla. Venäläiset ajavat aivan samanlaisilla autoilla kuin meilläkin.
        Uskottavampi selitys on likaiset säiliöt.

• naaaahui
        Niin varmaan kirjoitti:

Eihän vika voi olla bensassa, kai silloin häiriön sattuessa autossa venäläiset tankkaajat kävisivät "kahveella" sellaisilla asemilla. Venäläiset ajavat aivan samanlaisilla autoilla kuin meilläkin.
        Uskottavampi selitys on likaiset säiliöt.

Venäläiset eivät tankkaa rajan pinnassa olevilla asemilla, jossa suomalaiset parveilevat roskabensaa tankkaamassa. Ei tarvi ajaa kuin 10 minuuttia rajalta niin löytyy jo laadukkaampaa bensaa.

Joku sanoi Lukoilia epäilyttäväksi. Kannattaisi tarkistaa, miten jättimäisestä firmasta on kyse.

• Puikkolassa
        naaaahui kirjoitti:

Venäläiset eivät tankkaa rajan pinnassa olevilla asemilla, jossa suomalaiset parveilevat roskabensaa tankkaamassa. Ei tarvi ajaa kuin 10 minuuttia rajalta niin löytyy jo laadukkaampaa bensaa.

Joku sanoi Lukoilia epäilyttäväksi. Kannattaisi tarkistaa, miten jättimäisestä firmasta on kyse.

Olen joskus tankannut Puikkolan LuKoililla. Sieltä en ole saanut koskaan huonoa bensaa. Eihän sinne matkaa tule kovinkaan paljon rajalta.

Vaikka eipä sen puoleen, en ole mistään muualtakaan saanut kelvotonta bensaa. Onkohan autoni jo niin vanha, ettei se pienistä epäpuhtauksista välitä?
        Rusubensaa käytän myös ruohonleikkurissa, moottorisahassa ja perämoottorissa.

• Osta kotimaasta...

Ei taida edes tarvita ylittää rajaa, kun tuo arpominen bensan laadusta poistuu....

• 3453422

Olen tankannut vain NORDICILTA. Viime aikoina kärry ruvennut nykimään korkeilla kierroksilla kiihdytettäessä, en tiedä onko ollu pitempään mutta edellisen pari viikon takaisen tankkauksen jälkeen huomasin..

Nyt vaihdoin tulpat ja auto lähtee taas kuin hauki rannasta! Platinatulpat kesti sitten puolen mitä luvattu (100tkm)

Pitänee vaihtaa asemaa !

• TAKISTAA

Sama juttu minullakin,auto rupes nykimään vaihdettiin uudet iridiumtulpat,vika korjautui.Nyt ajettu uusilla tulpilla kolme tuhatta kilometriä alkoi taas nykimään. Otettiin tulpat irti,olivat ihmeellisen ruskean aineen pinnoittamat.Turhan kallista lystiä,uudet tulpat maksavat 40 euroa per kappale.
        Bensan olen tankannut eri puolilta Karjalaa olevilta asemilta.

• sama vika
        TAKISTAA kirjoitti:

Sama juttu minullakin,auto rupes nykimään vaihdettiin uudet iridiumtulpat,vika korjautui.Nyt ajettu uusilla tulpilla kolme tuhatta kilometriä alkoi taas nykimään. Otettiin tulpat irti,olivat ihmeellisen ruskean aineen pinnoittamat.Turhan kallista lystiä,uudet tulpat maksavat 40 euroa per kappale.

tankkaatko öljymäen Nordicilla?

• Superman
        TAKISTAA kirjoitti:

"Sama juttu minullakin,auto rupes nykimään vaihdettiin uudet iridiumtulpat"

Et kai sinä nyt taas sotkenut Irinaa ja Iridiumtulppia. Ajattelin vaan, että jos olet joskus hieman hajamielinen?
        Kannattaa ostaa huoltoasemalta Platinium- ta peräti kryptoniitti-tulpat, niin eipä oo nykimistä tai pätkimistä.

Katso tarkemmin tästä linkistä, mistä saa kryptoniittitulppia:
        http://koti.welho.com/ltoivol2/images/superman.jpg

• ghkghk
        sama vika kirjoitti:

tankkaatko öljymäen Nordicilla?

Siinä mikä on ostari kolmaksen vastapäätä.

• 4+2
        Superman kirjoitti:

"Sama juttu minullakin,auto rupes nykimään vaihdettiin uudet iridiumtulpat"

Et kai sinä nyt taas sotkenut Irinaa ja Iridiumtulppia. Ajattelin vaan, että jos olet joskus hieman hajamielinen?
        Kannattaa ostaa huoltoasemalta Platinium- ta peräti kryptoniitti-tulpat, niin eipä oo nykimistä tai pätkimistä.

Katso tarkemmin tästä linkistä, mistä saa kryptoniittitulppia:
        http://koti.welho.com/ltoivol2/images/superman.jpg

En tiedä kryptoniittitulpista mutta platiniumtulpat maksaa motonetissä 19,90€/kpl toyotaan.

• korvausta

Valittakaa kuluttajaviranomaiselle asiasta, samalla vaaditte korjauskulujen korvaamista.

• KutvonenKaaleppi

Autossa on tulpat kestäneet jo 60t- tankkan Värtsilässä mutta en Puikkolassa.

• Toyotalla 100000 ajettu samoilla tulpilla ei ongelmaa.Tankattu Värtsilässä,Puikkolassa ja Matkaselässä.Nykimiset johtunee ítse autosta ei bensasta.

• kaleeppio

Olen reilun vuoden tankannut värtsilässä ilman ongelmia, nyt tuli kuukauden sisällä nykymisongelma ja johtunee juurikin tuosta samasta mitä karjalaisen jutussa on. Vaihdoin tulpat ja nyt matka taas jatkuu nykimättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe